Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, vasmav είπε

Συνεπως δεν υπαρχει πολυ η λιγο? 

Προφανως αν ενα αμαξι εχει στραπατσο τελειως , θα πρεπει να μπει στην καλιμπρα κλπ

Ενα αμαξι , που εχει χτυπισει πλαγια μπροστα κ λιγο εχει στραβωσει καπου εκει το σασι - αλλα οδηγειετε κανονικα, παλι το υπολογιζουμε για φουλ επικινδυνο, μιας και χαθηκε η γεωμετρια του?

Φυσικα υπαρχει πολυ και λιγο. Αλλο να εγινε τελικο σιγμα, και αλλο να αλλαξει καμια μετωπη και να ισιωσει και λιγο το ραμφος που στραπατσαριστηκε.

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, andreaspA είπε

Ενα Renault 19 το 1996 καρφωθηκε με 120χλμ πισω απο ενα ταξι σταματημενο στο φαναρι Βεικου και Γαλατσιου. Βγηκαμε απο μεσα αγραντζουνιστοι δυο απο μπροστα.

Το αμαξι ηταν αγορασμενο με αποσυρση το 1991 στα 2.100.000δραχμες και η Ρενω ζηταγε τοτε 2.700.000 για να το επισκευασει. Το Ταξι , ενα Opel Vectra 4 ημερων , βγηκε ολικη καταστροφη. 
Επισκευαστηκε σε φαναρτζιδικο με 1.500.000δραχμες.

Το 2002 το ιδιο αμαξι , καρφωθηκε πισω απο Mercedes με κοτσαδορο , παλι με καμια 100αρα χλμ. Ο πατερας μου ανοιξε την πορτα και βγηκε αγραντζουνιστος. 

Εννοεις δηλαδη οτι αυτος που το 1996 ετρεχε με 120 στη βεικου μεχρι γαλατσιου και στουκαρε, το 2002 ειχε ηδη βγει απο τη φυλακη και οδηγουσε ξανα και ξαναστουκαρε; Μηπως για κατι τετοιους λογους εχουμε τοσες χιλιαδες νεκρους απο τροχαια;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, phanispal είπε

Σε σοβαρό ατύχημα τίποτα δε σου εγγυάται ότι θα βγεις σώος, όσες μελέτες και να έχουν γίνει.

Προφανώς τίποτα δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι θα σε κάνει highlander. Οι μελέτες αυξάνουν Τίς πιθανότητες να βγεις σώος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 hours ago, vasmav said:

Συνεπως δεν υπαρχει πολυ η λιγο? 

Προφανως αν ενα αμαξι εχει στραπατσο τελειως , θα πρεπει να μπει στην καλιμπρα κλπ

Ενα αμαξι , που εχει χτυπισει πλαγια μπροστα κ λιγο εχει στραβωσει καπου εκει το σασι - αλλα οδηγειετε κανονικα, παλι το υπολογιζουμε για φουλ επικινδυνο, μιας και χαθηκε η γεωμετρια του?

Στην πράξη αν στράβωσε καμία μετωπη καμία πόδια πίσω κλπ τα βγάζουν βάζουν αλλά με κατάλληλη διαδικασία, οτιδήποτε πιο μέσα κανονικά σε άλλες χώρες πανεπιστήμιο για πρεσσα καθος θεωρείτε ότι αμάξι πλέον δεν είναι ασφαλές, μην κοιτάς στην Ελλάδα που πέφτει κόψε ράψε και ξανά στον δρόμο

12 hours ago, vasmav said:

 

 

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.
14 ώρες πριν, andreaspA είπε

Ενα Renault 19 το 1996 καρφωθηκε με 120χλμ πισω απο ενα ταξι σταματημενο στο φαναρι Βεικου και Γαλατσιου. Βγηκαμε απο μεσα αγραντζουνιστοι δυο απο μπροστα.

Το αμαξι ηταν αγορασμενο με αποσυρση το 1991 στα 2.100.000δραχμες και η Ρενω ζηταγε τοτε 2.700.000 για να το επισκευασει. Το Ταξι , ενα Opel Vectra 4 ημερων , βγηκε ολικη καταστροφη. 
Επισκευαστηκε σε φαναρτζιδικο με 1.500.000δραχμες.

Το 2002 το ιδιο αμαξι , καρφωθηκε πισω απο Mercedes με κοτσαδορο , παλι με καμια 100αρα χλμ. Ο πατερας μου ανοιξε την πορτα και βγηκε αγραντζουνιστος. 

Για την πρώτη περίπτωση, το vectra απορρόφησε όλη την σύγκρουση, παραμορφωθηκε και σας εσωσε. Εάν ήταν Datsun μπροστά ή κάτι άλλο, θα είχατε παραμορφωθει εσείς. Επίσης ειναι διαφορετικό να είναι δύο αυτοκίνητα εν κίνηση και διαφορετικό το ένα να πέφτει πάνω στο άλλο. Για το παράδειγμα που λες, πριν πάρα πολλά χρόνια, θείος μου είχε παρόμοιο ατύχημα, του είχε σκάσει πίσω του φορτηγό που δεν έπιαναν τα φρένα. Του έβαλε όλο τον χώρο αποσκευών μέσα, αυτός γλύτωσε. Αμάξι Austin montego. 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, andreaspA είπε

Ενα Renault 19 το 1996 καρφωθηκε με 120χλμ πισω απο ενα ταξι σταματημενο στο φαναρι Βεικου και Γαλατσιου. Βγηκαμε απο μεσα αγραντζουνιστοι δυο απο μπροστα.

Το αμαξι ηταν αγορασμενο με αποσυρση το 1991 στα 2.100.000δραχμες και η Ρενω ζηταγε τοτε 2.700.000 για να το επισκευασει. Το Ταξι , ενα Opel Vectra 4 ημερων , βγηκε ολικη καταστροφη. 
Επισκευαστηκε σε φαναρτζιδικο με 1.500.000δραχμες.

Το 2002 το ιδιο αμαξι , καρφωθηκε πισω απο Mercedes με κοτσαδορο , παλι με καμια 100αρα χλμ. Ο πατερας μου ανοιξε την πορτα και βγηκε αγραντζουνιστος. 

Το 19 που αν το κλωτσήσεις θα του φύγουν και οι ροδες😂😂😂

Δημοσ.

Ψευδείς οι ταχύτητες που αναφέρονται. Εκτός αν το ένα όχημα πήγαινε με 100 και το από πίσω με 120.

  • Like 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ψευδείς οι ταχύτητες που αναφέρονται. Εκτός αν το ένα όχημα πήγαινε με 100 και το από πίσω με 120.

Συμφωνώ!

Όμως γίνονται και θαύματα το περίεργο είναι ότι το θαύμα έγινε και δεύτερη φορά με τον ίδιο ματρακά.

Απίστευτο!!

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Συμφωνώ!

Όμως γίνονται και θαύματα το περίεργο είναι ότι το θαύμα έγινε και δεύτερη φορά με τον ίδιο ματρακά.

Απίστευτο!!

Δεν γίνονται θαύματα

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν γίνονται θαύματα

Εφόσον ο φίλος παραπάνω λέει έτσι γιατί να του το χαλάσουμε? Εύχομαι μόνο να έβαλε μυαλό και οδηγάει σαν άνθρωπος!

Δημοσ.
4 ώρες πριν, donatos77 είπε

Το 19 που αν το κλωτσήσεις θα του φύγουν και οι ροδες😂😂😂

να σοβαρευτεις λιγακι και να μην τα πετας ετσι. Το μοναδικο προβλημα του 19 ηταν τα φρενα του που δεν ειχε κατανεμητη πιεσης. Μιλαμε για ενα αμαξι, που η Toyota απο την αλλη πλευρα εβγαζε το "αυγο".

Το συγκεκριμένο 19 , στο πρώτο βούτηγμα στο εμπα στο πεταλο στα λιμανακια απο πανω προς τα κατω είχε 140χλμ.

4 ώρες πριν, liakjim είπε

Ψευδείς οι ταχύτητες που αναφέρονται. Εκτός αν το ένα όχημα πήγαινε με 100 και το από πίσω με 120.

Σταματημενα ηταν τα μπροστα. Και το ταξι στο φαναρι, και το Mercedes με κοτσαδορο επανω στην διαχωριστικη για να στριψει για Λαμπραίικα.

3 ώρες πριν, andreas-d είπε

Εφόσον ο φίλος παραπάνω λέει έτσι γιατί να του το χαλάσουμε? Εύχομαι μόνο να έβαλε μυαλό και οδηγάει σαν άνθρωπος!

Τι δεν ηταν "σαν ανθρωπος" ? Το 120χλμ βραδυ στην Βεικου ? ή το 120 στην εθνικη οδο Πατρων Πυργου ?

Με 120 ειπα. Οχι με 200. Υπερβολικα ηταν και τα 120 για τις συνθηκες, αλλα μην το φτανεις στα ακρα. Σημερα με το σημερινο μου αμαξι τα 120 στην Βεικου ειναι σαν σταματημενος.

 

 

4 ώρες πριν, donatos77 είπε

Το 19 που αν το κλωτσήσεις θα του φύγουν και οι ροδες😂😂😂

Ειναι Δονατος το ονομα σου και ετος γεννησης το 1977 ?

Δημοσ.

για να μη ξεφευγουμε: εγω σαν ασχετος για αυτοκινητο φιλου μετα απο στουκα στο πλαι μιλησα με

1)Φαναρτζης: κλασσικα ελεγε θα το φτιαξει αν και μου εκανε εντυπωση οτι ειχε στραβωσει η μεσαια κολωνα και τα μασπριε ειχαν μπει μεσα. Βεβαια του εβγαλε τρελο κοστολογιο

2)Μετα μιλησα με γνωστο μου μηχανικο αποφοιτο ΕΜΠ που δουλευει με υλικα (αεροπορια). Το ειδε και απλως ειπε δωστε το για πρεσσα. Το καθε υλικο χανει μερος της αντοχης και απορροφητικότητας μετα απο ζημια. Ειδικα αν εχει να κανει με το κλωβο ασφαλειας (οπως εγραψε καποιος σωστα). Καλυτερη τυχη- συμβουλεψε- θα ειχε αν ειχε τρακαρει μετωπικα μιας και εκει εχουμε να κανουμε κατα σειρα με προφυλακτηρα μετωπη, μηχανη και σπανια κλωβο που μπορει να υπαρξει ασφαλεια μετα απο επισκευη.

Εν ολιγοις: αν τρακαρεις μετωπικα εμπρος, αναλογα με τη σφοδροτητα φτιαχνεται, στα πλαινα και πισω θελει δευτερη και τριτη γνωμη

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...