vasmav Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Καλησπερα, Σε ΙΧ Υπαρχει πηρε λιγο σασι (οποτε ειναι οκ κ δεν χρειαζεται κατι) κ πηρε πολυ? Φανταζομαι πως αλλο λιγο καποιος να σε χτυπισει μπροστα κ λιγο να στραβωσει και αλλο να σου μπει το μισο αμαξι μεσα Αλλα θα ηθελα να ακουσω αποψεις - ειδικα για το λιγο κ ποσο επικινδυνο πραγματικα μπορει να ειναι - κ με τι σχετιζεται ευχαριστω!!
NikosKallithea Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Λιγο πολυ το αυτοκίνητο πρεπει να επισκευαστει ή να πάει για λαμαρίνες
Δημοφιλής ανάρτηση Haldol Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Πρώτα απ' όλα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι είναι αυτή η μαγική λέξη, το... "σασί". Εδώ και πάρα πολλά χρόνια στα επιβατηγά αυτοκίνητα ΔΕΝ έχουμε σασί με την παραδοσιακή έννοια του όρου (δηλαδή ladder chassis), εκτός από ορισμένες περιπτώσεις σε πιο "σκληροτράχηλα" οχήματα, π.χ. αγροτικά, ή Mercedes G. Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν ένα πλαίσιο που σχηματίζει έναν "κλωβό" γύρω από την καμπίνα των επιβατών. Ο σκοπός αυτού του κλωβού, πέρα από το να συγκρατεί τη δομή του οχήματος, είναι και να "θυσιαστεί" σε ενδεχόμενο ατύχημα. Τόσο τα υλικά, όσο και η γεωμετρία τους, αλλά ακόμα και οι κολλήσεις (!) μεταξύ τους, είναι μελετημένες έτσι ώστε ν' απορροφήσει το όχημα όσο γίνεται μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας του ατυχήματος, ώστε να βγουν οι επιβάτες μέσα σώοι. Το αμάξι φυσικά, σε ένα τέτοιο ατύχημα, πάει για πέταμα. Είναι τρομερά δύσκολο ένα πλαίσιο που έχει "τραυματιστεί" να επανέλθει στα κανονικά χαρακτηριστικά του. Οι ισορροπίες στα πάντα είναι εξαιρετικά λεπτές, ακριβώς διότι το πλαίσιο ΔΕΝ έχει σκοπό να είναι "απλά γερό" (να μη καταλαβαίνει τίποτα) αλλά "γερό τόσο όσο πρέπει". Ένα μαγαζί τύπου φαναρτζίδικο δεν έχει ούτε τον εξοπλισμό, ούτε τις γνώσεις, ούτε ΤΙΠΟΤΑ από όσα απαιτούνται ώστε το πλαίσιο να ξαναγίνει όπως ήταν. Αλλά ακόμα και αν τα είχε αυτά, η χρέωσή του για μία τέτοια εργασία δε θα ήταν ούτε 300, ούτε 500, ούτε 1.000 ευρώ. Θα ήταν τρομερά παραπάνω. Οπότε πρακτικά ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που "έχει πάρει σασί" (στην καθομιλουμένη), μπορεί να οδηγείται πολύ καλά, χωρίς να έχει εμφανή "σημάδια" από το προηγούμενη ατύχημα. Παλιότερα λέγαμε ότι αν δε γίνει καλή δουλειά στην "καλίμπρα" το αυτοκίνητο θα "τραβάει". Αυτό είναι αλήθεια, αλλά ταυτόχρονα είναι και το μικρότερο πρόβλημα. Το ουσιαστικό είναι ότι πλέον το πλαίσιο του αυτοκινήτου αυτού μπορεί να 'ναι είτε σημαντικά πιο αδύναμο, ή σημαντικά πιο δυνατό, οπότε σε ενδεχόμενο (σοβαρό) ατύχημα, τα "ράμφη" αντί να στραπατσαριστούν σώζωντάς σε, να περάσουν αγέρωχα... μέσα σου! 29 5
phanispal Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Σε σοβαρό ατύχημα τίποτα δε σου εγγυάται ότι θα βγεις σώος, όσες μελέτες και να έχουν γίνει.
andreaspA Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 1 ώρα πριν, Haldol είπε Είναι τρομερά δύσκολο ένα πλαίσιο που έχει "τραυματιστεί" να επανέλθει στα κανονικά χαρακτηριστικά του. Οι ισορροπίες στα πάντα είναι εξαιρετικά λεπτές, ακριβώς διότι το πλαίσιο ΔΕΝ έχει σκοπό να είναι "απλά γερό" (να μη καταλαβαίνει τίποτα) αλλά "γερό τόσο όσο πρέπει". Ένα μαγαζί τύπου φαναρτζίδικο δεν έχει ούτε τον εξοπλισμό, ούτε τις γνώσεις, ούτε ΤΙΠΟΤΑ από όσα απαιτούνται ώστε το πλαίσιο να ξαναγίνει όπως ήταν. Αλλά ακόμα και αν τα είχε αυτά, η χρέωσή του για μία τέτοια εργασία δε θα ήταν ούτε 300, ούτε 500, ούτε 1.000 ευρώ. Θα ήταν τρομερά παραπάνω. Ενα Renault 19 το 1996 καρφωθηκε με 120χλμ πισω απο ενα ταξι σταματημενο στο φαναρι Βεικου και Γαλατσιου. Βγηκαμε απο μεσα αγραντζουνιστοι δυο απο μπροστα. Το αμαξι ηταν αγορασμενο με αποσυρση το 1991 στα 2.100.000δραχμες και η Ρενω ζηταγε τοτε 2.700.000 για να το επισκευασει. Το Ταξι , ενα Opel Vectra 4 ημερων , βγηκε ολικη καταστροφη. Επισκευαστηκε σε φαναρτζιδικο με 1.500.000δραχμες. Το 2002 το ιδιο αμαξι , καρφωθηκε πισω απο Mercedes με κοτσαδορο , παλι με καμια 100αρα χλμ. Ο πατερας μου ανοιξε την πορτα και βγηκε αγραντζουνιστος.
Haldol Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Μόλις τώρα, andreaspA είπε Ενα Renault 19 το 1996 καρφωθηκε με 120χλμ πισω απο ενα ταξι σταματημενο στο φαναρι Βεικου και Γαλατσιου. Βγηκαμε απο μεσα αγραντζουνιστοι δυο απο μπροστα. Το αμαξι ηταν αγορασμενο με αποσυρση το 1991 στα 2.100.000δραχμες και η Ρενω ζηταγε τοτε 2.700.000 για να το επισκευασει. Το Ταξι , ενα Opel Vectra 4 ημερων , βγηκε ολικη καταστροφη. Επισκευαστηκε σε φαναρτζιδικο με 1.500.000δραχμες. Το 2002 το ιδιο αμαξι , καρφωθηκε πισω απο Mercedes με κοτσαδορο , παλι με καμια 100αρα χλμ. Ο πατερας μου ανοιξε την πορτα και βγηκε αγραντζουνιστος. Ναι, αυτό που κάνεις έχει γίνει τόσες φορές (και εδώ, και σε social media, και σε "ζωντανές" συζητήσεις) που ειλικρινά ΚΟΥΡΑΖΕΙ. Κάθε φορά καταλήγουμε να εξηγούμε ότι 1 + 1 = 2. Ας το εξηγήσουμε ακόμα μία λοιπόν. Ναι, έγινε. Όχι, δε το αμφισβητώ, ούτε εγώ, ούτε και κανείς. Το ότι έγινε όμως αυτό που περιγράφεις δε σημαίνει ΤΙΠΟΤΑ. Σε ένα τυχαίο ατύχημα στο δρόμο δεν είναι οι ίδιες συνθήκες στα δύο οχήματα και ποτέ δε θα μπορέσουν να είναι, διότι απλά τίποτα δεν είναι ελεγχόμενο. Ένα όχημα απ' την εποχή των δεινοσαύρων ΠΑΝΤΑ θα φερθεί πολύ χειρότερα από ένα ίδιο νεότερο, εφόσον οι συνθήκες της πρόσκρουσης είναι οι ίδιες. Το ότι κάπου, κάποτε και για κάποιο λόγο κάποιος τη γλίτωσε, είναι επιχείρημα τύπου "χτες βγήκε ο ήλιος απ' την ανατολή και τράκαρα, άρα σήμερα που πάλι βγήκε απ' την ανατολή, θα ξανατρακάρω". 12
Nabuko Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 8 λεπτά πριν, andreaspA είπε καρφωθηκε με 120χλμ πισω απο ενα ταξι σταματημενο στο φαναρι Βεικου και Γαλατσιου 8 λεπτά πριν, andreaspA είπε καρφωθηκε πισω απο Mercedes με κοτσαδορο , παλι με καμια 100αρα χλμ Μην τρέχετε μέσα σε πόλεις 8 5
Maurikycli Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 2 λεπτά πριν, Nabuko είπε Μην τρέχετε μέσα σε πόλεις Άλλη μία τράκα με 70 θα την άντεχε σίγουρα
poulinos Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 15 minutes ago, andreaspA said: Ενα Renault 19 το 1996 καρφωθηκε με 120χλμ πισω απο ενα ταξι σταματημενο στο φαναρι Βεικου και Γαλατσιου. Το 2002 το ιδιο αμαξι , καρφωθηκε πισω απο Mercedes με κοτσαδορο , παλι με καμια 100αρα χλμ. ηθικο διδαγμα.καποιος δεν πρεπει να οδηγει 12 2
Ukforthemoment Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 2 λεπτά πριν, poulinos είπε ηθικο διδαγμα.καποιος δεν πρεπει να οδηγει Ας μας πει και τι χρώμα είναι να έχουμε τον νου μας. 1
andreaspA Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 13 λεπτά πριν, Nabuko είπε Μην τρέχετε μέσα σε πόλεις Καλα το 2ο δεν ηταν σε πολη. Ηταν μετα την πατρα προς πυργο. Το πρωτο το δικο μου ... ημουν 18 χρονων.
andreaspA Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 11 λεπτά πριν, Maurikycli είπε Άλλη μία τράκα με 70 θα την άντεχε σίγουρα Δεν θα αντεχε. Ασε που δεν επισκευαστηκε ποτε. Ψαχνω να βρω τις φωτογραφιες... αλλα πρεπει να ειναι στο γραφειο. Τρομερες φωτογραφιες για αμαξι του 1991 ! 19 λεπτά πριν, Haldol είπε Ένα όχημα απ' την εποχή των δεινοσαύρων ΠΑΝΤΑ θα φερθεί πολύ χειρότερα από ένα ίδιο νεότερο, εφόσον οι συνθήκες της πρόσκρουσης είναι οι ίδιες. Το ότι κάπου, κάποτε και για κάποιο λόγο κάποιος τη γλίτωσε, είναι επιχείρημα τύπου "χτες βγήκε ο ήλιος απ' την ανατολή και τράκαρα, άρα σήμερα που πάλι βγήκε απ' την ανατολή, θα ξανατρακάρω". Οπως αποδειχθηκε η Ρενω ακομα και το 1991 εβγαζε αμαξι με παθητικη ασφαλεια σημερινη οσο αφορα το πλαισιο. Αν βρω τις φωτογραφιες θα τις σηκωσω. Η μουρη εξαφανιστηκε! Ο αρμος της πορτας του οδηγου με την πισω πορτα εμεινε ακλονητος. Η καμπίνα δεν επαθε το παραμικρό. Το μοτέρ διαλύθηκε!
vasmav Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Συνεπως δεν υπαρχει πολυ η λιγο? Προφανως αν ενα αμαξι εχει στραπατσο τελειως , θα πρεπει να μπει στην καλιμπρα κλπ Ενα αμαξι , που εχει χτυπισει πλαγια μπροστα κ λιγο εχει στραβωσει καπου εκει το σασι - αλλα οδηγειετε κανονικα, παλι το υπολογιζουμε για φουλ επικινδυνο, μιας και χαθηκε η γεωμετρια του?
Προτεινόμενες αναρτήσεις