GBorb Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Έκανα πρόσφατα μια παραγγελία από κατάστημα στο shopflix ένα κινητό και έβαλα άτοκες δόσεις. Η παραγγελία έγινε κανονικά, η κάρτα χρεώθηκε και ανέμενα την παραλαβή. 2 μέρες μετά το κατάστημα ακύρωσε την παραγγελία με την δικαιολογία ότι δεν έχει το κινητό. Ακόμα και σήμερα το έχει όμως διαθέσιμο προς αγορά και στο shopflix και στο Σκρουτζ. Το ίδιο κατάστημα. Η χρέωση όμως στην κάρτα παρέμεινε και για τους μήνες των δόσεων θα έχω ένα ποσό χρέωσης με την δόση και ένα ποσό πίστωσης έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι 0. Αυτό φυσικά επηρεάζει το ποσό που μπορώ να βάλω σε δόσεις με αποτέλεσμα να μην μπορώ τώρα να αγοράσω τίποτα. Και από τηη τράπεζα και από το shopflix μου είπαν ότι αυτό θα είναι έτσι μέχρι να λήξουν οι δόσεις και δεν καταργείται. Έχει κανένας ανάλογη εμπειρία; Τι μπορώ να κάνω; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
life is music Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 2 ώρες πριν, GBorb είπε Έκανα πρόσφατα μια παραγγελία από κατάστημα στο shopflix ένα κινητό και έβαλα άτοκες δόσεις. Η παραγγελία έγινε κανονικά, η κάρτα χρεώθηκε και ανέμενα την παραλαβή. 2 μέρες μετά το κατάστημα ακύρωσε την παραγγελία με την δικαιολογία ότι δεν έχει το κινητό. Ακόμα και σήμερα το έχει όμως διαθέσιμο προς αγορά και στο shopflix και στο Σκρουτζ. Το ίδιο κατάστημα. Η χρέωση όμως στην κάρτα παρέμεινε και για τους μήνες των δόσεων θα έχω ένα ποσό χρέωσης με την δόση και ένα ποσό πίστωσης έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι 0. Αυτό φυσικά επηρεάζει το ποσό που μπορώ να βάλω σε δόσεις με αποτέλεσμα να μην μπορώ τώρα να αγοράσω τίποτα. Και από τηη τράπεζα και από το shopflix μου είπαν ότι αυτό θα είναι έτσι μέχρι να λήξουν οι δόσεις και δεν καταργείται. Έχει κανένας ανάλογη εμπειρία; Τι μπορώ να κάνω; Ρώτα τον συνήγορο του καταναλωτή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2023 3 ώρες πριν, GBorb είπε Έχει κανένας ανάλογη εμπειρία; Τι μπορώ να κάνω; Ρώτα τη τράπεζα μήπως γίνεται με dispute να εκκαθαριστεί όλο το ποσό και να ξεμπερδεύεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lector Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Ναι, υπαρχει αναλογη εμπειρια, εχει παρατηρηθει καμποσες φορες το shopflix να εμφανιζει προϊοντα διαθεσιμα για αγορα στα οποια ο αγοραστης μπορει να τα παραγγειλει και να τα προπληρωσει, τα οποια ομως τη στιγμη εκεινη δεν ειναι διαθεσιμα στο καταστημα-συνεργατη. Καποιος καλοπροαιρετος θα ελεγε οτι συμβαινουν λαθη στις ενημερωσεις αποθεματων, καποιος κακοπροαιρετος θα μπορουσε βεβαια να υποψιαστει οτι προκειται για ατοκη αντληση ρευστοτητας με τη μορφη δεκαδων μικροποσων. Φιλε TS, επειδη λες οτι Στις 13/4/2023 στις 5:04 ΜΜ, GBorb είπε το κατάστημα ακύρωσε την παραγγελία με την δικαιολογία ότι δεν έχει το κινητό. Ακόμα και σήμερα το έχει όμως διαθέσιμο προς αγορά και στο shopflix και στο Σκρουτζ. Το ίδιο κατάστημα. εισαι σιγουρος για αυτο; Επικοινωνησες με το καταστημα και σου ειπαν οτι δεν το εχουν; Ή περιοριστηκες στο οτι εμφανιζεται διαθεσιμο στο σκρουτζ και στο shopflix; Αν δηλαδη το εχουν, γιατι να σου πουν ψεματα οτι δεν το εχουν; Λες να μη θελουν να το πουλησουν; Για το συγκεκριμενο δε γνωριζω ακριβως να σου απαντησω τι μπορεις να κανεις, μπορω ομως να σε συμβουλεψω στο μελλον (και εσενα και οποιον αλλο διαβαζει και προβληματιζεται) πριν προχωρησετε ξανα σε αγορα μεσω shopflix να επικοινωνησετε απευθειας με το καταστημα-συνεργατη, να σας επιβεβαιωσουν οτι το προϊον που σας ενδιαφερει ειναι διαθεσιμο και κατοπιν να προχωρησετε σε παραγγελια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dessp Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Στις 13/4/2023 στις 5:04 ΜΜ, GBorb είπε Έκανα πρόσφατα μια παραγγελία από κατάστημα στο shopflix ένα κινητό και έβαλα άτοκες δόσεις. Η παραγγελία έγινε κανονικά, η κάρτα χρεώθηκε και ανέμενα την παραλαβή. 2 μέρες μετά το κατάστημα ακύρωσε την παραγγελία με την δικαιολογία ότι δεν έχει το κινητό. Ακόμα και σήμερα το έχει όμως διαθέσιμο προς αγορά και στο shopflix και στο Σκρουτζ. Το ίδιο κατάστημα. Η χρέωση όμως στην κάρτα παρέμεινε και για τους μήνες των δόσεων θα έχω ένα ποσό χρέωσης με την δόση και ένα ποσό πίστωσης έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι 0. Αυτό φυσικά επηρεάζει το ποσό που μπορώ να βάλω σε δόσεις με αποτέλεσμα να μην μπορώ τώρα να αγοράσω τίποτα. Και από τηη τράπεζα και από το shopflix μου είπαν ότι αυτό θα είναι έτσι μέχρι να λήξουν οι δόσεις και δεν καταργείται. Έχει κανένας ανάλογη εμπειρία; Τι μπορώ να κάνω; Kαλησπέρα, κάτι ανάλογο συνέβη τις τελευταίες μέρες και σε μένα. εσείς τελικά βρήκατε άκρη ή δεν υπήρχε κάποια λύση και απλά επιστρέφονται τα χρήματα δόση-δόση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GBorb Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2023 21 ώρες πριν, dessp είπε Kαλησπέρα, κάτι ανάλογο συνέβη τις τελευταίες μέρες και σε μένα. εσείς τελικά βρήκατε άκρη ή δεν υπήρχε κάποια λύση και απλά επιστρέφονται τα χρήματα δόση-δόση; Αν τους πιεσεις αρκετα στην τραπεζα θα το κανουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MetallBUSA Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2023 Παθών κι εγώ απ το Φλεβάρη , με τον ίδιο ακριβώς τρόπο για αγορά κινητού με δόσεις.Τους έστειλα μεηλ και μ απάντησαν οτι έτσι γίνεται , πήγα στην τράπεζα κ δε γινόταν κατι , έστειλα καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή • μηδέν αποτέλεσμα κι εκεί και εντέλει καθε 1η του μηνα μου κραταει κανονικα τη δοση και μου την επιστρέφει στις 15 !!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alieus Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Εκανα μια παραγγελια στο shopflix πληρωσα χωρις δοσεις και μικρο ποσο. Μου ειπαν θα παραλαβω σε 2 μερες απο το ταδε σημειο. Την ημερα της "παραλαβης" ερχεται μηνυμα ακυρωσης της παραγγελιας λογω...μειωμενου αποθεματος του πωλητη και οτι μου επεστρεψαν το ποσο και θα φανει σε μενα σε 5, 6 μερες. Δεν μου χει ξανασυμβει. Γινεται συχνα να εχεις πληρωσει και κατοπιν εορτης να σου λενε , ξερεις ο πωλητης δεν το ειχε ή δε το πουλαει και τετοια; Κα το κερασακι! Το προιον τα ξαναβγαλαν με τιμη 160% πανω...Δε γινεται, δεν ειναι πρακτικη αυτη. Γκαγκστεριλικι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ioannis21 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Να αναφέρω κάτι παρόμοιο από αγορά στο public πέρυσι, η χρέωση στην κάρτα 'εγινε κανονικά με δόσεις, το προϊόν δεν στάλθηκε ποτέ (γιατί δεν υπήχε, να φανταστείτε μου απαντούσαν ότι ψάχνουν σε όλες τις αποθήκες τους να το βρουν) και στο τέλος έγινε η επιστροφή χρημάτων με δόσεις , δηλαδή όποτε υπήρχε η χρέωση στην κάρτα κάθε μήνα υπήρχε και η αντίστοιχη πίστωση. (Η ακύρωση της πληρωμής έγινε μέσω της τράπεζας, (άρνηση, μη αποδοχή συναλλαγής), το κατάστημα πρόβαλε δικαιολογίες, του στυλ, το ακυρώσαμε μα γιατί δεν φαίνεται ?? επικοινωνείστε με το λογιστήριο, περιμένετε να το ξαναδούμε κλπ κλπ) Βέβαια αυτό ήταν τελικά μια καλή κατάληξη γιατί έστω και έτσι μου επιστράφηκαν τα χρήματα. Πρόσφατα όμως έκανα το λάθος να αγοράσω από το shopflix δύο ssd 512gb σε πολύ χαμηλή τιμή 18 ευρώ ο ένας. Καλά διαβάσατε 18 ευρώ. Το θεώρησα προωθητική προσφορά .... Για λόγους ασφαλείας (λέμε τώρα), πλήρωσα με αντικαταβολή. Πράγματι μου στάλθηκαν οι δύο δίσκοι αλλά όταν άνοιξα το κουτί μέσα υπήρχαν δύο ssd των 128gb ίδιας μάρκας βέβαια αλλά...... (WTF!!!!! λέω !!!) Σε επικοινωνία μου , με το κατάστημα αποστολής μου είπαν ότι τέτοια εντολή είχαν απο το shopflix , δηλαδή για δύο των 128gb. !!!!! (WTF Volume II .....) Εν τω μεταξύ στο site του shopflix συνεχίζει να υπαρχει το προϊόν με την ίδια τιμή...!!!! . Επιστράφησαν άμεσα την επόμενη ημέρα, η παραλαβή τους έγινε κανονικά από το κατάστημα αποστολής, επίσης μου έστειλαν και παραστατικό επιστροφής του ποσού, πλην όμως , υπευθυνο για την επιστροφή των χρημάτων είναι το shopflix μου είπαν. και από δω αρχίζουν τα περίεργα. Για όποιον το έχει προσέξει το shopflix δεν έχει τηλ επικοινωνίας παρά μόνο κάποια email και δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων που καταλήγουν στα ίδια email (οργάνωση όχι αστεία !!!). Σε όποια προσπάθεια έκανα είτε με τον ένα τρόπο είτε με τον άλλο μου λένε δικαιολογίες και δεν μου έχουν επιστρέψει ακόμα το ποσό (η επιστροφή των προϊόντων έγινε πριν δυο εβδομάδες στις 17/11/2023). "Περιμένουμε το κατάστημα να κάνει τον έλεγχο του προϊόντος, και μετά αφού μας ενημερώσει ότι όλα είναι οκ θα κάνουμε την επιστροφή των χρημάτων" είναι η απάντησή τους. Όταν τους λέω, μα μου στείλανε και το παραστατικό επιστροφής άρα έχει γίνει ο όποιος έλεγχος, μου απάντησαν ότι θα επικοινωνήσουν με το κατάστημα για ενημέρωση... Εννοείτε ότι όλα αυτά είναι φθηνές δικαιολογίες είτε για να καθυστερήσουν είτε για να αποφύγουν την επιστροφή των χρημάτων. Το θέμα τώρα είναι ποιο θα είναι το επόμενο βήμα μου, καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή? καταγγελία στην αστυνομία?? ή κάτι άλλο που δεν γνωρίζω ?? Εδώ θα παρακαλούσα αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία να μου πει τι άλλο μπορώ να κάνω. Συμπληρωματικά να αναφέρω ότι δεν έχω βρει κριτικές και σχόλια για την δράση της συγκεκριμένης πλατφόρμας, ίσως γιατί είναι σχετικά καινούρια, ίσως γιατί είναι όλοι ευχαριστημένοι, ίσως γιατί δεν υπάρχουν ??? ..... Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2023 από ioannis21 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinazzz Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Και σε εμενα το ιδιο! το προϊόν ηταν Αμεσα διαθεσιμο κ πληρωσα με την πιστωτική με δοσεις που τελικα τις «παντρεύτηκα» διοτι το Shopflix με ενημέρωσε οτι ο έμπορος δεν το ειχε… Μιλησα με την τραπεζα αλλα δεν μπορει να γινει κατι αλλο παρα αντιλογισμός καθε μηνα μεχρι τέλους, Εντελως άθλιοι !… δεν ξαναψωνιζω πια απο το Shopflix Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
im2004 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2023 Εχει συμβεί και σε μένα (2021 και τα δύο) με πολύ γνωστο ηλεκτρονικό κατάστημα ρολογιών, καθώς επίσης και με τη πολύ γνωστή αλυσίδα οικιακών συσκευών, απο δική τους υπαιτιότητα. 12 δόσεις στο πρωτο, 24 στο δευτερο, κάθε μήνα εβγαιναν απο τη κάρτα και ξαναμπαιναν. Η αλυσίδα μου έδωσε μια δωροεπιταγή 100ευρω και το Ηλεκτρονικό κατάστημα των ρολογιών, κουπόνι 20%. Η δε τράπεζα αυξησε το πιστωτικό όριο κατα 1500 ευρω και εν μέρη αντιστάθμισε το ποσό των 2000 ευρω συνολικά που λογιζόταν και αντιλογιζόταν σε μηνιαίες δόσεις. Στο τέλος μπορεί να βγήκα και κερδισμένος. ΠΑΝΤΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Δύο πράγματα: 1) Το shopflix είναι marketplace, που σημαίνει ότι διαθεσιμότητες κ.λπ είναι θέματα των καταστημάτων (δυστυχώς ή ευτυχώς). Αν ο άλλος δεν έχει καλό έλεγχο της αποθήκης του, ή κάνει πατάτα, δεν φταίει το shopflix. 2) Οι αγορές με δόσεις δυστυχώς έτσι παίζουν, χρέωση και κατόπιν επιστροφή. Εδώ εγώ είχα αγορά της οποίας το προϊόν βγήκε σε προσφορά πριν μου την στείλουν, και την επιστροφή της διαφοράς την έχω με 2 ευρώ το μήνα πίστωση. Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2023 από Orestis_G Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ioannis21 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Στις 3/12/2023 στις 1:27 ΜΜ, ioannis21 είπε Εννοείτε ότι όλα αυτά είναι φθηνές δικαιολογίες είτε για να καθυστερήσουν είτε για να αποφύγουν την επιστροφή των χρημάτων. θα ήθελα να ενημερώσω και για να μην αφήνω πράγματα στη μέση, ότι τελικά μετά από ένα μήνα σχεδόν , μου επιστράφηκαν τα χρήματα . Ανακούφιση μεν, αλλά τέτοια ταλαιπωρία... ευχαριστώ αλλά δεν θα ξαναπάρω.!!! Επεξ/σία 11 Δεκεμβρίου 2023 από ioannis21 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasbm Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 καταρχάς έκαναν λάθος που προχώρησαν στη χρέωση και δόσεις χωρίς να έχουν κόψει παραστατικό δελτίο αποστολής......αφού όπως λες δεν το είχαν το προιον αφού πήρες τα χρήματα σου θα ξέρεις σε μελλοντικές αγορές τι να κανείς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
im2004 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Κατι παρόμιο. Εκανα παραγγελία, πλήρωσα με κάρτα, αλλα μου στάλθηκε λάθος προιόν, επικοινώνησα και με τον έμπορο και με το shopflix, ο ένας τα εριχνε στον άλλο. Τελικά ύστερα απο έναν μήνα με δεκάδες τηλεφωνα και email και ενώ έχει σταλεί το προιόν πίσω και το έχει παραλάβει ο έμπορας, δεν έχω δει τα λεφτά ακόμα στη κάρτα. Και σα να μην έφτανε αυτο, μου στάλθηκε απο τη συνεργαζόμενη εταιρία τους να κάνω κριτική , έγραψα οτι παρελαβα λάθος προιόν και δεν μου έχουν επιστραφει τα χρήματα ακόμα και η κριτική αυτή απορρίφθηκε με τυποποιημέμο μήνυμα που μου στάλθηκε. SHOPLIX μπαχαλο, δε θα ξαναγοράσω 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα