Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 13/4/2023 στις 11:48 ΠΜ, Haldol είπε

Από ένα σημείο (στην τιμή) και πάνω, δε ψωνίζεις με βάση το πόσο αξίζει, ή τι σου δίνει, αλλά με βάση το τι ΘΕΣ και τι σου ΑΡΕΣΕΙ. Γι' αυτό το λόγο κάποια αμάξια στα μάτια ενός τυπικού ανθρώπου είναι γελοιωδώς ακριβά "γι' αυτά που προσφέρουν", αλλά πάλι, πάρα πολλοί άνθρωποι τα παίρνουν. Γιατί; Διότι δε τους νοιάζει να πάρουν ένα πρακτικό αμάξι με αξιοπιστία & μεγάλη εγγύηση, αλλά ένα αμάξι που θα το βλέπουν και θα λένε ΟΥΑΟ.

Αν κοιτούσε όλος ο κόσμος τα ίδια πράγματα (value, αξιοπιστία και εγγύηση) όλα τ' αμάξια στο δρόμο θα 'ταν Yaris. Τυχαία μεν η επιλογή του μοντέλου, αντιπροσωπευτική δε, σαν παράδειγμα της κατηγορίας.

Από τη στιγμή που τα οικονομικά σου το αντέχουν (εννοώ χωρίς να πεινάσεις, ή να σε χτυπήσει γερά η αγορά), και γράφεις ο ίδιος ότι "έχεις πάθει έρωτα με τα DS"... εμένα δε μου φαίνεται πολύ δύσκολη η επιλογή!

:)

Δεν συμφωνώ. Το Yaris το είχαμε σαν δεύτερο( καινούργιο, λεαζιγκ, 2019 μοντέλο), δεν θα το ξαναπλησιαζα ποτέ για κανένα λόγο. 

Το πάνω από 40κ δεν αξίζει δεν το καταλαβαίνω. Η διαφορά απο τα 40, στα 60 στα 80κ είναι πολύ μεγάλη στην άνεση που νιώθεις όταν είσαι πίσω από το τιμόνι...

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Δεν συμφωνώ. Το Yaris το είχαμε σαν δεύτερο( καινούργιο, λεαζιγκ, 2019 μοντέλο), δεν θα το ξαναπλησιαζα ποτέ για κανένα λόγο. 

Το πάνω από 40κ δεν αξίζει δεν το καταλαβαίνω. Η διαφορά απο τα 40, στα 60 στα 80κ είναι πολύ μεγάλη στην άνεση που νιώθεις όταν είσαι πίσω από το τιμόνι...

Εγώ δε κατάλαβα που δε συμφωνείς! :P

Εκτός και αν η διαφωνία είναι στους λόγους που θα πάρει κάποιος ένα ακριβό αμάξι. Ενώ έχουν (εννοείται) και πολλά αντικειμενικά υπέρ, εγώ θεωρώ ότι από ένα επίπεδο και πάνω ο #1 παράγοντας είναι το γούστο. Και δε το γράφω καθόλου για κακό, γι' αυτό και έφερα το παράδειγμα του Yaris (το οποίο θεωρώ κάκιστο ανθρωπομεταφορέα απλά - δε το βάζω ούτε καν στα «μέτρια» αμάξια).

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Babis_allos είπε

Μόλις παρηγγειλα Mild hybrid B3 XC40 αλλά στην παραγγελία λέει "B3 Benzin Plus Dark 7-Gang Doppelkupplungsgetriebe (7 speed dual clutch)". Άρα φαντάζομαι είναι διαφορετικό από αυτό που αναφέρεις. Απορώ αν αυτό είναι καλό ή κακό. Βέβαια όταν οδήγησα ένα B3 για δυο μέρες που νομίζω είχε το ίδιο κιβώτιο με αυτό που παρήγγειλα μου φάνηκε μια χαρά, αλλά δεν έχω μεγάλη εμπειρία.

Με το καλό να το παραλάβεις  καλοτάξιδο να είναι!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, andreas-d είπε

Με το καλό να το παραλάβεις  καλοτάξιδο να είναι!

Ευχαριστώ.. Μόνο μέχρι Μάρτιο 2024 πρέπει να περιμένω 🤣

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Babis_allos είπε

Μόλις παρηγγειλα Mild hybrid B3 XC40 αλλά στην παραγγελία λέει "B3 Benzin Plus Dark 7-Gang Doppelkupplungsgetriebe (7 speed dual clutch)". Άρα φαντάζομαι είναι διαφορετικό από αυτό που αναφέρεις. Απορώ αν αυτό είναι καλό ή κακό. Βέβαια όταν οδήγησα ένα B3 για δυο μέρες που νομίζω είχε το ίδιο κιβώτιο με αυτό που παρήγγειλα μου φάνηκε μια χαρά, αλλά δεν έχω μεγάλη εμπειρία.

Είναι διαφορετικό, dual clutch έχει και το hybrid που έχω. Είναι πολύ καλό κιβώτιο, πρακτικά σχεδόν δε νιώθω αλλαγές. Πολύ ικανοποιημένος.

Είναι design και υλοποίηση της Volvo αυτό το κιβώτιο.

Μην ανησυχείς δε χάνεις τίποτα, τα dual clutch (DCT) σε σωστή υλοποίηση θα έλεγα ότι είναι καλύτερα από τα κλασσικά με μετατροπέα ροπής. Το μόνο «αρνητικό» τους είναι ότι δεν έχουν αντίστοιχη δυνατότητα για ρυμούλκηση, αλλά αυτό μπορεί να σε αφορά μόνο αν έχεις ανάγκες ρυμούλκησης μεγάλων φορτίων.

Καλορίζικο μόλις το παραλάβεις.

Επεξ/σία από Hik

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...