Προς το περιεχόμενο

Κατηγορία Premium SUV


JimxxZe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, tutuyo είπε

σιγα την μεγαλη διαφορα μηκους SUV με σενταν. το 3008 με την Corolla, εχουν το ιδιο μηκος πανω κατω

Χαίρομαι που βόλεψαν τον συνειρμό σου τα συγκεκριμένα μοντέλα. Επειδή όμως τα περισσότερα αυτοκίνητα "εκεί έξω" δεν είναι sedan αλλά hatchback τι θα 'λεγες να συγκρίνουμε το 3008 με το ibiza (ή polo και λοιπούς "συγγενείς") όπου είναι 40cm κοντύτερα και 15cm στενότερα;

Την στιγμή μάλιστα που το 3008 δεν είναι και το μεγαλύτερο από αυτά που αναφέρθηκαν ;)

Επεξ/σία από haris_216
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Χαίρομαι που βόλεψαν τον συνειρμό σου τα συγκεκριμένα μοντέλα. Επειδή όμως τα περισσότερα αυτοκίνητα "εκεί έξω" δεν είναι sedan αλλά hatchback τι θα 'λεγες να συγκρίνουμε το 3008 με το ibiza (ή polo και λοιπούς "συγγενείς") όπου είναι 40cm κοντύτερα και 15cm στενότερα;

Την στιγμή μάλιστα που το 3008 δεν είναι και το μεγαλύτερο από αυτά που αναφέρθηκαν ;)

Γιατί δεν τα συγκρίνεις με το up!? Χωράει δηλαδή καρότσι και βαλίτσα στο ibiza θα τρελαθούμε?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Γιατί δεν τα συγκρίνεις με το up!? Χωράει δηλαδή καρότσι και βαλίτσα στο ibiza θα τρελαθούμε?

You miss the point του αρχικού σχολίου μου, περί παρκαρίσματος (αφού η προτεραιότητα/απάντησή σου ήταν να γίνεις γραφικά αστείος)

Αύριο φίλε μου (όπου "αύριο" 2, 3, 5, 10 χρόνια) θα χρειάζεσαι το up σου για να πας να συναντήσεις το suv σου, που θα είναι παρκαρισμένο σε κάποιο περιφερειακό. Και αν όχι εσύ, που ίσως να είσαι τυχερός και να έχεις επαρκή χώρο στάθμευσης στο σπίτι σου, τουλάχιστον αρκετοί από τους υπόλοιπους.

Μπορεί να νομίζετε ότι θα αρχίσει να "βρέχει" θέσεις στάθμευσης αλλά τα πράγματα είναι δύσκολα. Ακόμα και με τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές οι υποψήφιοι είναι αρκετά μαζεμένοι στις υποσχέσεις τους. Στην περιοχή μου, παλιά προάστιο με άνεση και πρασινάδες αλλά πλέον με σημαντικό πρόβλημα, οι υποψήφιοι δήμαρχοι δεν έχουν καν το θράσος να υποσχεθούν λύσεις (όπως στο παρελθόν) αλλά το μόνο που υπόσχονται είναι ότι "θα γίνουν μελέτες" :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Haldol είπε

Πόσο σίγουρο είναι αυτό; Το VW T-ROC έχει 445. Το Peugeot 3008 έχει 434. To Nissan Juke έχει 422. Ποια έχουν ΤΟ ΠΟΛΥ 350; :P

 Β suv είναι το 2008  όχι το 3008. Το vitara μου έχει λιγότερο από 350 όταν ανεβαζω το πάτωμα του χώρου αποσκευών να το κάνω ίσιο. Το προηγούμενο captur είχε 370. To juke του 17 το ίδιο. Μην σύγκρινεις ανόμοιες χρονιές και μοντέλα. Το t roc είναι νέα γενιά πχ. Για δες πόσο έχει το stonic και το kona. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, JimxxZe είπε

Επανέρχομαι μετα από μερικές μέρες. Από όλα αυτά είμαι πιο κοντά στο DS 7 και στο Volvo XC40. Τα Γερμανικά μου φαίνονται πολύ βαρετά αυτοκίνητα , αντίθετα οι Γάλλοι στη σχεδίαση είναι σε άλλο επίπεδο (DS4-7 έρωτας). 

Επειδή το αμάξι το θέλω κυρίως για ταξίδια, κοιτάω έκδοση Diesel αλλά μόνο το DS7 βγαίνει, ωστόσο ο κινητήρας έχει μόνο 130hp. Τόσο μεγάλο αυτοκίνητο 47.000€ 130 άλογα τα θεωρώ πολύ λίγα.

Διαφορετικά και τα δύο βγαίνουν και σε PHEV έκδοση αλλά για κανένα λόγο δε πρόκειται να κάθομαι να φορτίζω τη μπαταρία, άρα θα κινείται αποκλειστικά με βενζίνη. Οι τιμές σε PHEV ανεβαίνουν στα 52.000 - 55.000€.

Αντίθετα τα Γερμανικά έχουν περισσότερες επιλογές σε Diesel και βγαίνουν και αρκετά φθηνότερα αναλόγως τον εξοπλισμό. Q3 και X1 δεν μου αρέσουν καθόλου εξωτερικά, η X1 στο εσωτερικό είναι όμορφη, σαν σύνολο η GLA είναι πιο κοντά στα γούστα μου. Θα δοκιμάσω διάφορες διαμορφώσεις να δω κόστη.

 

το αυτοκινητο φιλε μου ειναι 90% ψυχολογία και 10% ολα τα αλλα , διαλεξε 3-4 μεσα στο μπατζετ σου που μονο που τα βλεπεις σε κανουν χαρουμενο , οδηγησε τα και οποιο σε κανει να χαμογελας μετα το test drive αγορασε το . τόσο απλα .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, james01gr είπε

 Β suv είναι το 2008  όχι το 3008. Το vitara μου έχει λιγότερο από 350 όταν ανεβαζω το πάτωμα του χώρου αποσκευών να το κάνω ίσιο. Το προηγούμενο captur είχε 370. To juke του 17 το ίδιο. Μην σύγκρινεις ανόμοιες χρονιές και μοντέλα. Το t roc είναι νέα γενιά πχ. Για δες πόσο έχει το stonic και το kona. 

Για να ακριβολογουμε, το vitara εχει 375ltrs, το captur 377, αρα και αυτα πιο πολυ απο τα 350 που ανεφερες.

Συμφωνα με το παρακατω αρθρο, μονο το C3 aircross εχει κατω απο 350ltrs. Κατα μεσω ορο, εχουν 400ltrs.

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sigkritiko-portmpagkaz-xoros-aposkevon-mikra-suv-aytokinita_241297.asp

 

Οποτε σιγουρα αυτο που ειπες ειναι λαθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haris_216 είπε

Ο ένας αναφέρει χώρους, ο άλλος θέση οδήγησης, ο τρίτος την εύκολη είσοδο/έξοδο από αυτό. Είναι απολύτως κατανοητή η συμπάθεια ή και αγάπη προς τα suv.

Εκείνο που δεν δείχνει να προβληματίζει κανέναν (πραγματικά δεν αναφέρεται πουθενά) είναι το θέμα της στάθμευσης στο γνωστό ελληνικό αστικό τοπίο. Ο όγκος τους, αν και προφανώς απέχει από τα αμερικανικά "τέρατα", δεν παύει να είναι εκτός της σημερινής οικιστικής ελληνικής πραγματικότητας ή των προδιαγραφών υπόγειων χώρων στάθμευσης (αναφέρομαι στους χώρους που αφορούν πολυκατοικίες ήδη χτισμένες ή ακόμα και αυτές που χτίζονται) επιδεινώνοντας την ήδη κακή υπάρχουσα κατάσταση. Και ακόμα και αύριο να άλλαζαν οι προδιαγραφές και τα ελάχιστα μήκη/πλάτη, αυτό θα αφορούσε νέες κατασκευές.

Και μετά βέβαια θα παραπονιόμασταν για την απουσία χώρων στάθμευσης (έτσι θα τεκμηριώναμε την "γαϊδουριά" μας για την κατάληψη πεζοδρομίων, ραμπών ΑΜΕΑ, κλπ) και θα περιμέναμε την ουρανοκατέβατη λύση.

Το αναφέρω έτσι απλά. Σαν τροφή για σκέψη ;)

 

Εμείς που ψάχνουμε suv κατηγορίας X1 και πάνω, θελουμε χώρους που δε τους βρίσκεις σε κάποιο μικρότερο.
 

Επίσης το XC40 έχει μήκος 4,5μ, που δε το λες και μεγάλο. Ένα αντίστοιχης κατηγορίας non suv αυτοκίνητο δε παίζει μικρότερο από αυτό το μέγεθος. Μπαίνει σε θέση parking που πριν πάρκαρε ford focus. Τα υπόλοιπα πάνε στα 4.6μ.

Επίσης όσον αφορά το παρκάρισμα, οποιοδήποτε αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας προφανώς προϋποθέτει ό,τι έχεις δυνατότητα παρκαρίσματος. Αλλιώς να αφήσεις αμάξι 40k+ στο δρόμο, καλή σου τύχη. Προσωπικά ακόμα και κέντρο Αθήνας να πάω, το βάζω πάντα σε πληρωμένο parking. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haris_216 είπε

You miss the point του αρχικού σχολίου μου, περί παρκαρίσματος (αφού η προτεραιότητα/απάντησή σου ήταν να γίνεις γραφικά αστείος)

Αύριο φίλε μου (όπου "αύριο" 2, 3, 5, 10 χρόνια) θα χρειάζεσαι το up σου για να πας να συναντήσεις το suv σου, που θα είναι παρκαρισμένο σε κάποιο περιφερειακό. Και αν όχι εσύ, που ίσως να είσαι τυχερός και να έχεις επαρκή χώρο στάθμευσης στο σπίτι σου, τουλάχιστον αρκετοί από τους υπόλοιπους.

Μπορεί να νομίζετε ότι θα αρχίσει να "βρέχει" θέσεις στάθμευσης αλλά τα πράγματα είναι δύσκολα. Ακόμα και με τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές οι υποψήφιοι είναι αρκετά μαζεμένοι στις υποσχέσεις τους. Στην περιοχή μου, παλιά προάστιο με άνεση και πρασινάδες αλλά πλέον με σημαντικό πρόβλημα, οι υποψήφιοι δήμαρχοι δεν έχουν καν το θράσος να υποσχεθούν λύσεις (όπως στο παρελθόν) αλλά το μόνο που υπόσχονται είναι ότι "θα γίνουν μελέτες" :D

 Τι να πρωτοσχολιάσω? Γραφικός γιατί? Γιατί αν δεν βρω να παρκάρω στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, δεν υπάρχουν πάρκινγκ ιδιωτικά? Φίλτατε τα αυτοκίνητα υπάρχουν να εξυπηρετούμαστε. Αυτό το οτι τα μεγάλα αυτοκίνητα καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο στο πάρκινγκ το θεωρώ αστείο. Πάμε να τα δούμε λοιπόν μαζί. Troc διαστάσεις 4268 χιλ. 1811 χιλ. 1522 χιλ. 1465 χλγ. 

Διαστάσεις polo 3972 χιλ. 1682 χιλ. 1453 χιλ. 2470 χιλ.  

 

Αυτό σημαίνει οτι το Troc είναι λίγο μακρύτερο από 300 χιλιοστά. Θεωρείς οτι τα 300χιλιοστά κόβουν τόσο πολύ χώρο? Αυτά τα 30 εκατοστά τι θα γλυτώσεις?

Έγραψα εγώ οτι θα βρέχει θέσεις πάρκινγκ? Πάρτε μια βαθιά ανάσα σκεφτείτε τι θέλετε να πείτε γιατί εγώ ως ηλίθιος και εσείς ως πιο έξυπνος δεν μπορώ να κατανοήσω τι θέλετε να περιγράψετε. Η κατάσταση με τα παρκινγκ είναι περίεργη καθώς οι θέσεις εξυπηρετούσαν πριν 40 χρόνια. Τα δεδομένα άλλαξαν, ο κόσμος ήρθε στις πόλεις και εγκατέλειψε τα χωριά με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα να 10πλασιαστούν στο κέντρο. Αναμφίβολα πλέον να μην υπάρχουν θέσεις. Το να περιμένετε να δημιουργηθούν νέες θέσεις, είναι αν μη τι άλλο ουτοπικό. Για να δημιουργηθούν λοιπόν νέες θέσεις πρέπει να ρίξεις κτήρια και να υπάρξει ανοικοδόμηση πιστεύεις σε μια χώρα που είναι άναρχα χτισμένη αυτό μπορεί να συμβεί? Η απάντηση είναι όχι. Για αυτό υπάρχουν και τα πάρκινγκ. Από εκεί και πέρα στα προάστια υπάρχουν θέσεις. Αν δεν βρω να παρκάρω μπροστά στο σπίτι δεν θα μου πέσει ο κ.λος να περπατήσω 100-200 μέτρα. Η λύση στα μικρά αυτοκίνητα δεν θα λύσει το πρόβλημα. Η αλλαγή νοοτροπίας σε πολλά πράγματα θα βελτιώσει την παρούσα κατάσταση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

..........................................................Η αλλαγή νοοτροπίας σε πολλά πράγματα θα βελτιώσει την παρούσα κατάσταση.

Συμφωνούμε απόλυτα, ως προς το υπογραμμισμένο. Αν και το εννοούμε προς αντίθετες κατευθύνσεις.

Καλή συνέχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, haris_216 said:

Ο ένας αναφέρει χώρους, ο άλλος θέση οδήγησης, ο τρίτος την εύκολη είσοδο/έξοδο από αυτό. Είναι απολύτως κατανοητή η συμπάθεια ή και αγάπη προς τα suv.

Εκείνο που δεν δείχνει να προβληματίζει κανέναν (πραγματικά δεν αναφέρεται πουθενά) είναι το θέμα της στάθμευσης στο γνωστό ελληνικό αστικό τοπίο. Ο όγκος τους, αν και προφανώς απέχει από τα αμερικανικά "τέρατα", δεν παύει να είναι εκτός της σημερινής οικιστικής ελληνικής πραγματικότητας ή των προδιαγραφών υπόγειων χώρων στάθμευσης (αναφέρομαι στους χώρους που αφορούν πολυκατοικίες ήδη χτισμένες ή ακόμα και αυτές που χτίζονται) επιδεινώνοντας την ήδη κακή υπάρχουσα κατάσταση. Και ακόμα και αύριο να άλλαζαν οι προδιαγραφές και τα ελάχιστα μήκη/πλάτη, αυτό θα αφορούσε νέες κατασκευές.

Και μετά βέβαια θα παραπονιόμασταν για την απουσία χώρων στάθμευσης (έτσι θα τεκμηριώναμε την "γαϊδουριά" μας για την κατάληψη πεζοδρομίων, ραμπών ΑΜΕΑ, κλπ) και θα περιμέναμε την ουρανοκατέβατη λύση.

Το αναφέρω έτσι απλά. Σαν τροφή για σκέψη ;)

 

Αυτό είναι θέμα του καθενός να το σκεφτεί ανάλογα που μένει. 

Δεν είμαστε όλοι σε περιοχές με τέτοια προβλήματα για να μας απασχολεί. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, james01gr είπε

 Β suv είναι το 2008  όχι το 3008. Το vitara μου έχει λιγότερο από 350 όταν ανεβαζω το πάτωμα του χώρου αποσκευών να το κάνω ίσιο. Το προηγούμενο captur είχε 370. To juke του 17 το ίδιο. Μην σύγκρινεις ανόμοιες χρονιές και μοντέλα. Το t roc είναι νέα γενιά πχ. Για δες πόσο έχει το stonic και το kona. 

Έχει δίκιο, το 2008 ήθελα να γράψω. Το 2008 όμως, όντως έχει 434 λίτρα. Μόνο το όνομα έγραψα λάθος. Το 3008 (ως C-SUV) έχει 520 λίτρα, ξεπερνώντας ακόμα και το Qashqai (που έχει 504 λίτρα).

Πάντως το T-ROC βγήκε το 2017, δηλαδή πριν 6 χρόνια. Δε ξέρω πόσο "νέο" μπορεί να θεωρηθεί. Αλλά το θέμα είναι ότι κάποιος υποψήφιος αγοραστής, θα συγκρίνει ανάμεσα στο τι μπορεί να βρει αυτή τη στιγμή στις αντιπροσωπείες. Όχι τι υπήρχε πριν 10 χρόνια. Δε τον απασχολεί ούτε καν πότε βγήκε κάποιο μοντέλο.

Όλα όσα έγραψα λοιπόν, βρίσκονται στους καταλόγους των αντιπροσωπειών και έχουν αυτά τα νούμερα στην τρέχουσα γενιά τους. Αν θελήσεις να πάρεις τώρα B-SUV, αυτά είναι τα αμάξια, αυτοί είναι και οι χώροι. To Vitara έχει όντως μικρό χώρο (στα 370 λίτρα) σε σχέση με τα υπόλοιπα. Αλλά ακόμα και αυτό είναι αρκετά μεγαλύτερο από το max των 300-350 που έγραψες ότι έχουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Στις 16/4/2023 στις 12:49 ΜΜ, andreaspA είπε

Τι σπορτιφ ? δεν μιλαω για σπορτιφ. Στον καλαμο οπως ανεβαινει, κρεμαει το μοτερ. Δεν τσουλαει. Θελει kick down. Και το kick down που κανει ειναι μια κλωτσα στην μεση. Σου ριχνει 5 σχεσεις κατω βυθιζοντας το πενταλ στο πατωμα, γιατι πιο νωρις δεν κανει τιποτα.

Δεν ξερω... και γειτονας εδω που ειχε στο διπλανο διαμερισμα, ειναι εντελως απογοητευμενος. Αυτος εχει βρει και αλλο, που εγω δεν ετυχε να το δω στην βολτα που πηγαμε. Πισω μου λεει, σου ερχεται να ξερασεις ακομα και στην Εθνικη. Τετοια ζαλουρα.

Τελος παντων... πηρα το Tiguan 4motion, diesel, 190αλογα, δερμα, full led, πανοραμικη, paddles, discovery pro, Κοτσαδορο σε σουπερ τιμη. Ηταν το leasing φιλου το οποιο το αλλαξε στα 3 χρονια, και μου κανει ολα τα χατηρια.

Ταξιδευω αριστα είτε αδειος , είτε φορτωμένος με 750κιλα ξυλα στο τρέιλερ.

Απο απορία, ποιο κινητήρα είχες στο xc40; Τ2; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Babis_allos είπε

Απο απορία, ποιο κινητήρα είχες στο xc40; Τ2; 

Τον βενζινα με τα 156αλογα? (αν θυμαμαι καλα)

Δεν ειχε προβλημα ο κινητηρας. Το σασμαν το αυτοματο ηταν για κλωτσιες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, andreaspA είπε

Τον βενζινα με τα 156αλογα? (αν θυμαμαι καλα)

Δεν ειχε προβλημα ο κινητηρας. Το σασμαν το αυτοματο ηταν για κλωτσιες!

Έπεσες σε τζούφιο! Σε όλους μπορεί να συμβεί, ειδικά εφόσον το είχες για λίγο στα χέρια σου. Δεν έχει κάποιο θέμα το σασμάν του.

Το 8ταχυτο που βάζει η Volvo το χρησιμοποιούν άπειρα brands, από BMW, Stellantis, Land Rover, GM, Toyota, Lexus, μέχρι και VW.

Βλέπε https://en.m.wikipedia.org/wiki/AWF8F35

Είναι υπόδειγμα ομαλής λειτουργίας.

Επεξ/σία από Hik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Hik είπε

Έπεσες σε τζούφιο! Σε όλους μπορεί να συμβεί, ειδικά εφόσον το είχες για λίγο στα χέρια σου. Δεν έχει κάποιο θέμα το σασμάν του.

Το 8ταχυτο που βάζει η Volvo το χρησιμοποιούν άπειρα brands, από BMW, Stellantis, Land Rover, GM, Toyota, Lexus, μέχρι και VW.

Βλέπε https://en.m.wikipedia.org/wiki/AWF8F35

Είναι υπόδειγμα ομαλής λειτουργίας.

Μόλις παρηγγειλα Mild hybrid B3 XC40 αλλά στην παραγγελία λέει "B3 Benzin Plus Dark 7-Gang Doppelkupplungsgetriebe (7 speed dual clutch)". Άρα φαντάζομαι είναι διαφορετικό από αυτό που αναφέρεις. Απορώ αν αυτό είναι καλό ή κακό. Βέβαια όταν οδήγησα ένα B3 για δυο μέρες που νομίζω είχε το ίδιο κιβώτιο με αυτό που παρήγγειλα μου φάνηκε μια χαρά, αλλά δεν έχω μεγάλη εμπειρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...