Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βρε εσύ κι εγώ μπορούμε να διαφωνούμε όσο θέλουμε, τα νούμερα όμως είναι αμείλικτα. Το προϊόν SUV είναι ευπώλητο για κάποιους λόγους. Και σίγουρα δεν είναι φτηνά 

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ δοκίμασα δοκίμασα το golf 1.5 μοντέλο του 2021 όταν παρέδωσα το vw up! στην αντιπροσωπεία για service και αλλαγή του αερόσακου. Ταυτόχρονα όμως είμαι και κάτοχος vw troc 1.0.

To golf θα το χαρακτήριζα απίστευτο από γκάζι και συμπεριφορά. Με έναν απίστευτο πολιτισμένο κινητήρα 1.5 . Το χώρο στο πορτμπαγκαζ μόνο ως αστείο θα τον χαρακτήριζα, ελάχιστα πιο μεγάλο από το vw up μου. Δεν μου άρεσε η μεγάλη του κατανάλωση και ο χώρος πίσω στο πορτμπαγκάζ όπως επίσης και οτι όλα τα χειριστήρια μέχρι και το κλίμα ήταν ψηφιακά.

Προτιμώ το μέτριο μου vw troc. Για μια εξόρμηση στη Δράμα όπου κατάγομαι ή μια βόλτα θα προτιμήσω το vw troc καθώς δεν έχω να σκεφτώ που θα τοποθετήσω τα πράγματα μου. Αν αυξηθούμε και αποκτήσουμε νέο μέλος, πρώτα ο Θεός, δε νομίζω να επέλεγα hatch καθώς η μετακίνηση με βαλίτσες καρότσι δεν είναι εύκολη.

Η συμβίωση μου με το vw up! ήταν όντως δύσκολη καθώς είχαμε πολλούς περιορισμούς στη μετακίνηση με αποτέλεσμα το up! να μην το μετακινώ πλέον. Αν με έβαζαν να ξανά διαλέξω πάλι suv θα έπαιρνα. Αν δεν είχα τα χρήματα, θα έπαιρνα ένα μεταχειρισμένο suv. Δεν με ενδιαφέρει η ταχύτητα, προσπεράσεις κτλ. Με ενδιαφέρει να μετακινηθώ άνετα και αργά.

Επεξ/σία από tilaverboy
  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, tutuyo said:

Επισης πολλα διαβαζα περι πλευσης του αμαξωματος στις στροφες, μεγαλο παραμυθι, υπο φυσιολογικες συνθηκες ακομη και σε εντονο στροφιλικι με τα ιδια χλμ εμπαινα με σενταν, με τα ιδια χλμ μπαινω και με SUV χωρις καμια απολυτως επιπτωση

Παραμύθι δεν είναι. Η διαφορά στην συμπεριφορά είναι εύκολα αντιληπτή.

Το κατά πόσο απασχολεί την πλειοψηφία είναι άλλο θέμα.  

  • Like 9
Δημοσ.
8 ώρες πριν, tutuyo είπε

Τα SUV κερδιζουν σε αρκετους τομεις και γι αυτο ειναι τοσο δημοφιλη. Και προφανως αυτο δεν εχει να κανει με την Ελλαδα Δεν ειναι ιδιαιτεροτητα της Ελλαδας οι υψηλες πωλησεις SUV

Στα 4 και κατι μετρα, εχουν καλυτερους χωρους (διαστασεις και σχημα) σε σχεση με ενα μικρομεσαιο, διοτι εκμεταλευονται καλυτερα το ψηλωμα. Εχουν καλυτερη αποσβεση των ανωμαλιων λογω ελαστικων και υψους, ενω και οπτικα δειχνουν πιο "ψωμoμενα" με συνεπεια ο αγοραστης να θεωρει οτι αγοραζει περισσοτερο αυτοκινητο για τα λεφτα του. Τελος και η υψηλοτερη θεση οδηγησης προσφερει μεγαλυτερη ανεση και αισθηση του δρομου

Ναι δεν ειναι σβελτα, τα περισσοτερα κυμαινοται περιξ του 10" στο 0-100 αλλα δεν νομιζω να νοιαζει τους περισσοτερους, καθως σε ενα οικογειακο κουβαλητη, οι επιδοσεις δεν ειναι το πρωτο ζητουμενο. Επισης πολλα διαβαζα περι πλευσης του αμαξωματος στις στροφες, μεγαλο παραμυθι, υπο φυσιολογικες συνθηκες ακομη και σε εντονο στροφιλικι με τα ιδια χλμ εμπαινα με σενταν, με τα ιδια χλμ μπαινω και με SUV χωρις καμια απολυτως επιπτωση

Γενικα κανουν τα παντα μετρια (και σε καναδυο τομεις καλυτερα) και για αυτο αποτελουν μια all-around λυση για τους περισσοτερους σε σχεση με σενταν/sw

 

Τα χαμηλά έχουν μεγαλύτερη σταθερότητα στις στροφές, καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή. Τα suv είναι πιο ευπαθη στους δυνατούς ανέμους πχ. Επίσης τα χαμηλά με τα στενοτερα λάστιχα έχουν καλύτερη πρόσφυση σε βρεγμένο και χιονισμένο οδοστρωμα(δεν μιλάμε για awd αλλά για suv πόλης). Ομως σε suv έχεις καλύτερη ορατότητα που ένα χαμηλό θα σε δυσκολέψει να βγεις από στενό. Βλέπεις πιο μακριά τον δρόμο και την μούρη του αυτοκινήτου καθώς έχεις υψηλότερη θέση οδήγησης με αποτέλεσμα να αποφεύγεις λακκούβες πχ. Οι περισσότεροι που παίρνουν suv το παίρνουν για άνεση και όχι για να μπαίνουν με τις πάντες στις στροφές και να φωνάζουν δεν είναι μαμά. Συνήθως μιλάμε για οικογενειακά αυτοκίνητα. Αλλά σχετικά με τον χώρο αποσκευών τα b-suv έχουν μικρό χώρο. 300-350 λίτρα το πολύ. Επίσης, βάζεις βγάζεις παιδιά και παιδικά καθίσματα ευκολότερα στα suv και δεν χρειάζεται να σκύβεις. Πολύ απλουστερη διαδικασία. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Για οικογένεια υποτίθεται ότι είχαν βγει τα πολυμορφικά αλλά δεν πήγε καλά 😕

Το Jogger κάτι πάει να κάνει αλλά δεν το λες premium 

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, james01gr είπε

δεν χρειάζεται να σκύβεις

Αυτό μόνο θα έπρεπε να γράφουν στις διαφημίσεις για SUV

  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, james01gr είπε

Τα χαμηλά έχουν μεγαλύτερη σταθερότητα στις στροφές, καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή. Τα suv είναι πιο ευπαθη στους δυνατούς ανέμους πχ. Επίσης τα χαμηλά με τα στενοτερα λάστιχα έχουν καλύτερη πρόσφυση σε βρεγμένο και χιονισμένο οδοστρωμα(δεν μιλάμε για awd αλλά για suv πόλης). Ομως σε suv έχεις καλύτερη ορατότητα που ένα χαμηλό θα σε δυσκολέψει να βγεις από στενό. Βλέπεις πιο μακριά τον δρόμο και την μούρη του αυτοκινήτου καθώς έχεις υψηλότερη θέση οδήγησης με αποτέλεσμα να αποφεύγεις λακκούβες πχ. Οι περισσότεροι που παίρνουν suv το παίρνουν για άνεση και όχι για να μπαίνουν με τις πάντες στις στροφές και να φωνάζουν δεν είναι μαμά. Συνήθως μιλάμε για οικογενειακά αυτοκίνητα. Αλλά σχετικά με τον χώρο αποσκευών τα b-suv έχουν μικρό χώρο. 300-350 λίτρα το πολύ. Επίσης, βάζεις βγάζεις παιδιά και παιδικά καθίσματα ευκολότερα στα suv και δεν χρειάζεται να σκύβεις. Πολύ απλουστερη διαδικασία. 

Το δικό μου έχει 400 και παραπάνω και είναι κατηγορία b suv. Στα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, james01gr είπε

Αλλά σχετικά με τον χώρο αποσκευών τα b-suv έχουν μικρό χώρο. 300-350 λίτρα το πολύ.

Πόσο σίγουρο είναι αυτό; Το VW T-ROC έχει 445. Το Peugeot 3008 έχει 434. To Nissan Juke έχει 422. Ποια έχουν ΤΟ ΠΟΛΥ 350; :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επανέρχομαι μετα από μερικές μέρες. Από όλα αυτά είμαι πιο κοντά στο DS 7 και στο Volvo XC40. Τα Γερμανικά μου φαίνονται πολύ βαρετά αυτοκίνητα , αντίθετα οι Γάλλοι στη σχεδίαση είναι σε άλλο επίπεδο (DS4-7 έρωτας). 

Επειδή το αμάξι το θέλω κυρίως για ταξίδια, κοιτάω έκδοση Diesel αλλά μόνο το DS7 βγαίνει, ωστόσο ο κινητήρας έχει μόνο 130hp. Τόσο μεγάλο αυτοκίνητο 47.000€ 130 άλογα τα θεωρώ πολύ λίγα.

Διαφορετικά και τα δύο βγαίνουν και σε PHEV έκδοση αλλά για κανένα λόγο δε πρόκειται να κάθομαι να φορτίζω τη μπαταρία, άρα θα κινείται αποκλειστικά με βενζίνη. Οι τιμές σε PHEV ανεβαίνουν στα 52.000 - 55.000€.

Αντίθετα τα Γερμανικά έχουν περισσότερες επιλογές σε Diesel και βγαίνουν και αρκετά φθηνότερα αναλόγως τον εξοπλισμό. Q3 και X1 δεν μου αρέσουν καθόλου εξωτερικά, η X1 στο εσωτερικό είναι όμορφη, σαν σύνολο η GLA είναι πιο κοντά στα γούστα μου. Θα δοκιμάσω διάφορες διαμορφώσεις να δω κόστη.

 

Επεξ/σία από JimxxZe
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, JimxxZe είπε

Επανέρχομαι μετα από μερικές μέρες. Από όλα αυτά είμαι πιο κοντά στο DS 7 και στο Volvo XC40. Τα Γερμανικά μου φαίνονται πολύ βαρετά αυτοκίνητα , αντίθετα οι Γάλλοι στη σχεδίαση είναι σε άλλο επίπεδο (DS4-7 έρωτας). 

Επειδή το αμάξι το θέλω κυρίως για ταξίδια, κοιτάω έκδοση Diesel αλλά μόνο το DS7 βγαίνει, ωστόσο ο κινητήρας έχει μόνο 130hp. Τόσο μεγάλο αυτοκίνητο 47.000€ 130 άλογα τα θεωρώ πολύ λίγα.

Διαφορετικά και τα δύο βγαίνουν και σε PHEV έκδοση αλλά για κανένα λόγο δε πρόκειται να κάθομαι να φορτίζω τη μπαταρία, άρα θα κινείται αποκλειστικά με βενζίνη. Οι τιμές σε PHEV ανεβαίνουν στα 52.000 - 55.000€.

Αντίθετα τα Γερμανικά έχουν περισσότερες επιλογές σε Diesel και βγαίνουν και αρκετά φθηνότερα αναλόγως τον εξοπλισμό. Q3 και X1 δεν μου αρέσουν καθόλου εξωτερικά, η X1 στο εσωτερικό είναι όμορφη, σαν σύνολο η GLA είναι πιο κοντά στα γούστα μου. Θα δοκιμάσω διάφορες διαμορφώσεις να δω κόστη.

 

Εάν είναι να δώσεις ένα τέτοιο ποσό γιατί δεν πας σε ένα tesla να τελειώνεις? Στα γαλλικά υπάρχει θέμα με το δοχείο ουρίας.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Εάν είναι να δώσεις ένα τέτοιο ποσό γιατί δεν πας σε ένα tesla να τελειώνεις? Στα γαλλικά υπάρχει θέμα με το δοχείο ουρίας.

Διότι αν τα ηλεκτρικά πάσχουν σε ΈΝΑ σημείο, αυτό είναι τα ταξίδια. Και στο post που έκανες quote λέει "το αμάξι το θέλω κυρίως για ταξίδια". :P

Για τη χρήση που λέει, πάει εύκολα σε diesel. 

  • Like 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, JimxxZe είπε

Επανέρχομαι μετα από μερικές μέρες. Από όλα αυτά είμαι πιο κοντά στο DS 7 και στο Volvo XC40. Τα Γερμανικά μου φαίνονται πολύ βαρετά αυτοκίνητα , αντίθετα οι Γάλλοι στη σχεδίαση είναι σε άλλο επίπεδο (DS4-7 έρωτας). 

Επειδή το αμάξι το θέλω κυρίως για ταξίδια, κοιτάω έκδοση Diesel αλλά μόνο το DS7 βγαίνει, ωστόσο ο κινητήρας έχει μόνο 130hp. Τόσο μεγάλο αυτοκίνητο 47.000€ 130 άλογα τα θεωρώ πολύ λίγα.

Διαφορετικά και τα δύο βγαίνουν και σε PHEV έκδοση αλλά για κανένα λόγο δε πρόκειται να κάθομαι να φορτίζω τη μπαταρία, άρα θα κινείται αποκλειστικά με βενζίνη. Οι τιμές σε PHEV ανεβαίνουν στα 52.000 - 55.000€.

Αντίθετα τα Γερμανικά έχουν περισσότερες επιλογές σε Diesel και βγαίνουν και αρκετά φθηνότερα αναλόγως τον εξοπλισμό. Q3 και X1 δεν μου αρέσουν καθόλου εξωτερικά, η X1 στο εσωτερικό είναι όμορφη, σαν σύνολο η GLA είναι πιο κοντά στα γούστα μου. Θα δοκιμάσω διάφορες διαμορφώσεις να δω κόστη.

 

Το DS7 το ξε-ερωτεύτηκα μόλις ένας φίλος που έχει το Citroen C5 Aircross μου έδειξε ποσά κοινά σημεία έχουν. Κυριολεκτικά στο 85% είναι ίδιο αμάξι. Επίσης έχει πολύ επιτηδευμένο λουκ, μέσα και έξω, το βαρέθηκα πριν προλάβω να το παραγγείλω.

Το XC40 είναι αγάπη που χτίζεται σιγά σιγά. Είναι σαν το καλό κρασί, όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο μου αρέσει.

Αν δε σου αρέσει το Χ1 εξωτερικά (που δε είσαι ο μόνος), το οποίο είναι η πιο ολοκληρωμένη λύση αυτή τη στιγμή, είναι  δυσκολάκι.

Πήγαινε σε αυτό που σου κάνει click. Αν είναι το DS7, χαλάλι του. Σε αυτή τη κατηγορία πάντως όλα είναι καλές επιλογές.

 

 

Δημοσ.

Ο ένας αναφέρει χώρους, ο άλλος θέση οδήγησης, ο τρίτος την εύκολη είσοδο/έξοδο από αυτό. Είναι απολύτως κατανοητή η συμπάθεια ή και αγάπη προς τα suv.

Εκείνο που δεν δείχνει να προβληματίζει κανέναν (πραγματικά δεν αναφέρεται πουθενά) είναι το θέμα της στάθμευσης στο γνωστό ελληνικό αστικό τοπίο. Ο όγκος τους, αν και προφανώς απέχει από τα αμερικανικά "τέρατα", δεν παύει να είναι εκτός της σημερινής οικιστικής ελληνικής πραγματικότητας ή των προδιαγραφών υπόγειων χώρων στάθμευσης (αναφέρομαι στους χώρους που αφορούν πολυκατοικίες ήδη χτισμένες ή ακόμα και αυτές που χτίζονται) επιδεινώνοντας την ήδη κακή υπάρχουσα κατάσταση. Και ακόμα και αύριο να άλλαζαν οι προδιαγραφές και τα ελάχιστα μήκη/πλάτη, αυτό θα αφορούσε νέες κατασκευές.

Και μετά βέβαια θα παραπονιόμασταν για την απουσία χώρων στάθμευσης (έτσι θα τεκμηριώναμε την "γαϊδουριά" μας για την κατάληψη πεζοδρομίων, ραμπών ΑΜΕΑ, κλπ) και θα περιμέναμε την ουρανοκατέβατη λύση.

Το αναφέρω έτσι απλά. Σαν τροφή για σκέψη ;)

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Ο ένας αναφέρει χώρους, ο άλλος θέση οδήγησης, ο τρίτος την εύκολη είσοδο/έξοδο από αυτό. Είναι απολύτως κατανοητή η συμπάθεια ή και αγάπη προς τα suv.

Εκείνο που δεν δείχνει να προβληματίζει κανέναν (πραγματικά δεν αναφέρεται πουθενά) είναι το θέμα της στάθμευσης στο γνωστό ελληνικό αστικό τοπίο. Ο όγκος τους, αν και προφανώς απέχει από τα αμερικανικά "τέρατα", δεν παύει να είναι εκτός της σημερινής οικιστικής ελληνικής πραγματικότητας ή των προδιαγραφών υπόγειων χώρων στάθμευσης (αναφέρομαι στους χώρους που αφορούν πολυκατοικίες ήδη χτισμένες ή ακόμα και αυτές που χτίζονται) επιδεινώνοντας την ήδη κακή υπάρχουσα κατάσταση. Και ακόμα και αύριο να άλλαζαν οι προδιαγραφές και τα ελάχιστα μήκη/πλάτη, αυτό θα αφορούσε νέες κατασκευές.

Και μετά βέβαια θα παραπονιόμασταν για την απουσία χώρων στάθμευσης (έτσι θα τεκμηριώναμε την "γαϊδουριά" μας για την κατάληψη πεζοδρομίων, ραμπών ΑΜΕΑ, κλπ) και θα περιμέναμε την ουρανοκατέβατη λύση.

Το αναφέρω έτσι απλά. Σαν τροφή για σκέψη ;)

 

Ζήτω ο κομμουνισμός. Όλοι zastava εδώ και τώρα 😂

  • Confused 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...