Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
On 12/04/2023 at 22:12, andreaspA said:

Αντι για q3 , κοιτα Tiguan που ειναι και μια κατηγορια επανω.

το XC40 ειναι ενα απο τα χειροτερα αυτοκινητα που εχω οδηγησει.

Το tonale βγηκε μουφα απο οτι διαβαζω, αλλα καντο μια βολτα.

Δες και κανενα xtrail. Επισης Mercedes GLB. Ασε το GLA. Ειναι μικρο.

 

Συμφωνώ για Tiguan, από τα καλύτερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει. Και πρακτικό και απολαυστικό.

  • Like 1
  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Χωρίς να θέλω να προσβαλλω αυτή η κατηγορία δεν είναι premium αλλά σε κάνουν να νομίζεις ότι είναι.
 

Είχα παει για service το q2 της γυναίκας και είδα το q3 με τον 1.5 tfsi, dsg, sline προτεινόμενη τιμή 54000 και έβαλα τα γέλια. Κάποτε είχαμε πάρει 335 f30 με 65000 και πόσα έξτρα.

Σίγουρα το καινούργιο είναι άλλη φάση αλλά θα κοιτούσα για κάτι ελαφρώς μεταχειρισμενο σε μεγαλύτερη κατηγορία.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, NickTG είπε

Πρέπει να κάνεις κάτι από αυτά για να πάρεις SUV? 

Στις άλλες χώρες γιατί ξεπουλάνε?  

 

Ποια είναι αυτά που έχουν ίδιο ύψος θέσης με SUV? 

Στην ίδια κατηγορία? 

1) Παρόλο που δεν ρώτησες εμένα, προσωπικά ναι.

2)Η συγκεκριμένη κατηγορία για διαφορετικούς λόγους και όχι σε όλες. Μάλιστα σε κάποιες έχουν μεγάλο σουξέ τα ακριβά "στέισον".

3) Η απάντηση δεν ήταν γενικά για το ύψος της θέσης αλλά για την ευκολία του έμπα-έβγα. Ξεκίνα να δοκιμάζεις στις εκθέσεις και θα εκπλαγείς.

2 ώρες πριν, Crbull είπε

Εγώ βάζω το q3 απέναντι στο Α4 , το q5 α6 κτλπ ,γιατί βάζω το q2 απέναντι από το Α3. Μπορεί να είναι και λάθος , αλλά το Α3 δεν τον βρίσκω οικογενειακό όσο οικογενειακό μπορώ να δω το Q3. Βέβαια η audi έβγαλε και κάποια α3 τύπου sedan

Δυστυχώς υπάρχει η πλάνη πως βλέποντας τα πιο ογκώδη  σουβοειδή να θεωρούμε ότι έχουν περισσότερους χώρους. 

51 λεπτά πριν, nikopoup είπε

Χωρίς να θέλω να προσβαλλω αυτή η κατηγορία δεν είναι premium αλλά σε κάνουν να νομίζεις ότι είναι.
 

Είχα παει για service το q2 της γυναίκας και είδα το q3 με τον 1.5 tfsi, dsg, sline προτεινόμενη τιμή 54000 και έβαλα τα γέλια. Κάποτε είχαμε πάρει 335 f30 με 65000 και πόσα έξτρα.

Σίγουρα το καινούργιο είναι άλλη φάση αλλά θα κοιτούσα για κάτι ελαφρώς μεταχειρισμενο σε μεγαλύτερη κατηγορία.

πες τα ρε μπρο 😕

Επεξ/σία από Maurikycli
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, xgol είπε

Premium εγω θεωρω ενα Glc και πανω..

GLC αυτοκινητάρα.

Πραγματικά το ζηλεύω που το βλέπω, δεν παίζει ποτέ να το αγοράσω, αλλά οκ, μπράβο σε αυτούς που το έχουν

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, nikopoup είπε

Χωρίς να θέλω να προσβαλλω αυτή η κατηγορία δεν είναι premium αλλά σε κάνουν να νομίζεις ότι είναι.
 

Είχα παει για service το q2 της γυναίκας και είδα το q3 με τον 1.5 tfsi, dsg, sline προτεινόμενη τιμή 54000 και έβαλα τα γέλια. Κάποτε είχαμε πάρει 335 f30 με 65000 και πόσα έξτρα.

Σίγουρα το καινούργιο είναι άλλη φάση αλλά θα κοιτούσα για κάτι ελαφρώς μεταχειρισμενο σε μεγαλύτερη κατηγορία.

Δεν ξερω αν θα γελαγα , σίγουρα τα αμάξια έχουν ακριβύνει πολύ βέβαια, εδώ θες 30κ για focus πια οπότε ακόμα και τα 50 του q3 τα λες «νορμαλ» μέσα στον γενικότερο παραλογισμό.

Δημοσ.
4 minutes ago, Maurikycli said:

1) Παρόλο που δεν ρώτησες εμένα, προσωπικά ναι.

2)Η συγκεκριμένη κατηγορία για διαφορετικούς λόγους και όχι σε όλες. Μάλιστα σε κάποιες έχουν μεγάλο σουξέ τα ακριβά "στέισον".

3) Η απάντηση δεν ήταν γενικά για το ύψος της θέσης αλλά για την ευκολία του έμπα-έβγα. Ξεκίνα να δοκιμάζεις στις εκθέσεις και θα εκπλαγείς.

Άλλο η προσωπική άποψη βέβαια και άλλο το πρέπει. 

Κρίνοντας από τις πωλήσεις και τα συνεχώς αυξανόμενα σε αριθμό μοντέλα της κατηγορίας γενικά μάλλον πάνε καλά οι πωλήσεις σε αρκετές χώρες. Το να λέμε ότι Ελλάδα συγκεκριμένα πουλάνε αποκλειστικά για μούρη μετά από τόσα χρόνια που κυκλοφορούν είναι λίγο υπερβολικό. 

Η ευκολία επηρεάζεται από το ύψος και πολλά από τα SUV/crossover που πουλάνε είναι στο κατάλληλο ύψος για μεγαλύτερη ευκολία στην είσοδο/έξοδο. Επίσης κατά πάσα πιθανότητα θα έχουν και ψηλότερη πόρτα που βοηθά ακόμα περισσότερο. Έχω δοκιμάσει αρκετά αυτοκίνητα ώστε να έχω δει πως η επιβίβαση/αποβίβαση είναι γενικά πιο άνετη σε μοντέλα αυτών των κατηγοριών. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αν δεν έχεις πρόβλημα με τα κυβικά νομίζω το top αυτοκίνητο όλων είναι το Lexus nx300 hybrid. Αξιοπιστία που δεν το πλησιάζει κανένα ευρωπαϊκό. Βέβαια στην τιμή που θέλεις θα είναι μεταχειρισμένο, αλλά αν δεν θέλεις μετά τα 2 χρόνια εγγύησης που έχουν τα περισσότερα premium ευρωπαϊκά να γίνεις ο καλύτερος πελάτης του συνεργείου τους το Lexus είναι η επιλογή ιαπωνικής αξιοπιστίας σε συνδυασμό με premium ευρωπαϊκό σαλόνι. 

  • Like 2
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, NickTG είπε

Άλλο η προσωπική άποψη βέβαια και άλλο το πρέπει. 

Κρίνοντας από τις πωλήσεις και τα συνεχώς αυξανόμενα σε αριθμό μοντέλα της κατηγορίας γενικά μάλλον πάνε καλά οι πωλήσεις σε αρκετές χώρες. Το να λέμε ότι Ελλάδα συγκεκριμένα πουλάνε αποκλειστικά για μούρη μετά από τόσα χρόνια που κυκλοφορούν είναι λίγο υπερβολικό. 

Η ευκολία επηρεάζεται από το ύψος και πολλά από τα SUV/crossover που πουλάνε είναι στο κατάλληλο ύψος για μεγαλύτερη ευκολία στην είσοδο/έξοδο. Επίσης κατά πάσα πιθανότητα θα έχουν και ψηλότερη πόρτα που βοηθά ακόμα περισσότερο. Έχω δοκιμάσει αρκετά αυτοκίνητα ώστε να έχω δει πως η επιβίβαση/αποβίβαση είναι γενικά πιο άνετη σε μοντέλα αυτών των κατηγοριών. 

Δεν θα επιμείνω γιατί το πνεύμα του θέματος είναι άλλο.

Ίσως επειδή έχω εκτονωθεί με ένα παλιό ορθόδοξο βιτάρα (με κοντό κιβώτιο) να έχω αυτήν την αποστασιοποίηση από τα σύγχρονα suv.

Απ'την άλλη ο συμφορουμίτης είναι έτοιμος να δώσει ένα σεβαστό ποσόν σε μια περίοδο που όλα έχουν ακριβύνει και αγοράζεις λιγότερα δίνοντας περισσότερα. Ας δοκιμάσει όσα περισσότερα μπορεί κι ας επιλλέξει αυτό που τον ευχαριστεί περισσότερο.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Maurikycli είπε

Δυστυχώς υπάρχει η πλάνη πως βλέποντας τα πιο ογκώδη  σουβοειδή να θεωρούμε ότι έχουν περισσότερους χώρους. 

Sedan και χώροι δε πάνε μαζί. Χώρους και δυνατότητα φόρτωσης έχουν μόνο τα "άκωλα" αμάξια (SUV, hatchback, station wagon).

Από ένα συγκρίσιμο sedan, σε ένα SUV έχουν πολλούς περισσότερους χώρους. Ο λόγος είναι ότι ο χώρος αποσκευών σε ένα SUV, όχι μόνο ενώνεται με την καμπίνα, αλλά έχει και το ίδιο ύψος με αυτή. Σε ένα τυπικό sedan ο χώρος αποσκευών είναι ένα... μικρό "κουβούκλιο", έξω από το σώμα του οχήματος.

Τα sedan είναι ότι χειρότερο για φόρτωμα. Ακραίο παράδειγμα που έγινε με 'μένα πριν χρόνια. Κατάφερα και έβαλα σε ένα Polo (< 300 LT) ένα αρκετά μεγάλο έπιπλο, χωρίς να το λύσω, το οποίο δε μπορούσε να μπει σε Primera (> 400 LT) ούτε με σφαίρες. Απλά και μόνο διότι το Polo έριχνε καθίσματα και γινόταν ένας ενιαίος μεγάλος χώρος και φόρτωνες ό,τι ήθελες, ενώ στο sedan σε περιόριζε τόσο ο "θόλος" ανάμεσα στο 2ο και 3ο όγκο, όσο και το πολύ μικρό ύψος του χώρου αποσκευών.

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Το SUV  όμως έχουν υπερυψωμένο δαπεδο  που μειώνει τον οφελιμο όγκο.  

Δε το δένω σχοινί - κορδόνι. Έχουν όντως πιο ψηλό δάπεδο, αλλά έχουν και πιο ψηλή οροφή. Ότι χάνουν από "κάτω", το ξανακερδίζουν από "πάνω". :P

Το ίδιο πράγμα με τα hatchback τα θεωρώ (στο ίδιο μέγεθος). Ανώτερα θα'λεγα πως είναι μόνο τα SW.

Επεξ/σία από Haldol
Δημοσ.
13 ώρες πριν, margaritagr είπε

Δεν ξερω αν θα γελαγα , σίγουρα τα αμάξια έχουν ακριβύνει πολύ βέβαια, εδώ θες 30κ για focus πια οπότε ακόμα και τα 50 του q3 τα λες «νορμαλ» μέσα στον γενικότερο παραλογισμό.

με τον 1000αρι κιολας

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα SUV κερδιζουν σε αρκετους τομεις και γι αυτο ειναι τοσο δημοφιλη. Και προφανως αυτο δεν εχει να κανει με την Ελλαδα Δεν ειναι ιδιαιτεροτητα της Ελλαδας οι υψηλες πωλησεις SUV

Στα 4 και κατι μετρα, εχουν καλυτερους χωρους (διαστασεις και σχημα) σε σχεση με ενα μικρομεσαιο, διοτι εκμεταλευονται καλυτερα το ψηλωμα. Εχουν καλυτερη αποσβεση των ανωμαλιων λογω ελαστικων και υψους, ενω και οπτικα δειχνουν πιο "ψωμoμενα" με συνεπεια ο αγοραστης να θεωρει οτι αγοραζει περισσοτερο αυτοκινητο για τα λεφτα του. Τελος και η υψηλοτερη θεση οδηγησης προσφερει μεγαλυτερη ανεση και αισθηση του δρομου

Ναι δεν ειναι σβελτα, τα περισσοτερα κυμαινοται περιξ του 10" στο 0-100 αλλα δεν νομιζω να νοιαζει τους περισσοτερους, καθως σε ενα οικογειακο κουβαλητη, οι επιδοσεις δεν ειναι το πρωτο ζητουμενο. Επισης πολλα διαβαζα περι πλευσης του αμαξωματος στις στροφες, μεγαλο παραμυθι, υπο φυσιολογικες συνθηκες ακομη και σε εντονο στροφιλικι με τα ιδια χλμ εμπαινα με σενταν, με τα ιδια χλμ μπαινω και με SUV χωρις καμια απολυτως επιπτωση

Γενικα κανουν τα παντα μετρια (και σε καναδυο τομεις καλυτερα) και για αυτο αποτελουν μια all-around λυση για τους περισσοτερους σε σχεση με σενταν/sw

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...