james01gr Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 32 λεπτά πριν, Haldol είπε Δε προειδοποιεί ξέρω 'γω; Κάποιον ήχο ότι προετοιμάζεται για πέταγμα άγκυρας, κάτι; Και στο δικό μου έχει δυσλειτουργήσει το αυτόματο φρενάρισμα, αλλά θυμάμαι 3 περιστατικά σε 4,5 χρόνια (ή σε 85.000 χλμ). Μάλιστα στα 2 το "ακύρωσα" πριν δώσει πόνο. Μόλις στο 1 μου 'φυγε το συκώτι απέναντι γιατί εν τέλει όντως πλακώθηκε στα φρένα. Το συγκεκριμένο έγινε διότι, όπως ανέβαινα Πάρνηθα, σε μία στροφή είδε ένα άλλο αμάξι να'ρχεται καταπάνω μου, οπότε θεώρησε ότι θα γίνει σύγκρουση. Έλα όμως που ήμασταν σε στροφή, και σε 3 μέτρα είχε έρθει ευθεία, οπότε πλέον δεν ήμασταν σε πορεία σύγκρουσης! Spoiler Τώρα αυτά είναι σοβαρά συστήματα που επιβάλλει η ΕΕ για την ασφάλεια των επιβατών; τα έχουν ελέγξει πριν τα βάλουν σε εφαρμογή; δλδ να σε σκοτώσει το σύστημα; πρέπει να ανάψεις και ένα κεράκι να μην έρχεται και κάποιος από πίσω σου γιατί σίγουρα θα πέσει πάνω σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreaspA Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, Haldol είπε Δε προειδοποιεί ξέρω 'γω; Κάποιον ήχο ότι προετοιμάζεται για πέταγμα άγκυρας, κάτι; Και στο δικό μου έχει δυσλειτουργήσει το αυτόματο φρενάρισμα, αλλά θυμάμαι 3 περιστατικά σε 4,5 χρόνια (ή σε 85.000 χλμ). Μάλιστα στα 2 το "ακύρωσα" πριν δώσει πόνο. Μόλις στο 1 μου 'φυγε το συκώτι απέναντι γιατί εν τέλει όντως πλακώθηκε στα φρένα. Το συγκεκριμένο έγινε διότι, όπως ανέβαινα Πάρνηθα, σε μία στροφή είδε ένα άλλο αμάξι να'ρχεται καταπάνω μου, οπότε θεώρησε ότι θα γίνει σύγκρουση. Έλα όμως που ήμασταν σε στροφή, και σε 3 μέτρα είχε έρθει ευθεία, οπότε πλέον δεν ήμασταν σε πορεία σύγκρουσης! Στα λογια μου ερχεστε... δεν ειναι υλοποιημενα οπως θα επρεπε τα ηλεκτρονικα του. Στην θεωρια ιδια ειναι ολα. Στην πραξη ομως οχι. Το Tiguan εχει καλυτερα και απο το GLB και η αληθεια ειναι οτι δεν το πιστευα. Τα κουβαγκεν δεν τα ειχα σε ιδιαιτερη εκτίμηση. ΠΟΤΕ δεν μου εχει κανει μαλακια στα 40.000χλμ που εχω κανει. Αντιθετα οπως δούλεψε το αυτοματο φρεναρισμα, πραγματικα με έσωσε! Lane assist και ACC λειτουργουν υποδειγματικα! Συζητηση για το tablet που εχει μεσα, που ακομα και το κλιμα το ρυθμιζεις απο εκει, δεν κανω οπως βλεπεις. Ειμαι σιγουρος ομως οτι πηρε εγκριση τυπου να βγει στην κυκλοφοριας με λάδωμα! Το να μιλας στο τηλεφωνο ειναι πταισμα , μπροστα στο να χειριζεσαι το XC40 απο την οθονη του. Θελω να σε δω να οδηγεις στην Εθνικη και να ρυθμιζεις το clima! Θα το επαιρνα. 29.000€ μου το αφηνε. Ειχε μια εκπτωση, μου εκανε και μια παραπανισια... τσαμπα εβγαινε. Πηρα 28500 μεταχειρισμενο tiguan. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2023 από andreaspA 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hik Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 37 λεπτά πριν, andreaspA είπε Steyr οδηγουσα που εχανε αερα απο τα καζανια των φρενων και εχανε το πενταλ και δεν ειχα χεστει ετσι. Ξεκινησα με λανθασμενη ενδειξη κλαταρισμενου ελαστικου. Συνεχισα, με ανεβαινοντας απο καλαμο, με φρενα γιατι ειμαι κουρασμενος και πρεπει να κανω διαλλειμα. Στην συνεχεια καπου διαβασε μια σαπια σκουριασμένη πινακιδα που ελεγε 30χλμ οριο, και με πλακωσε στα φρενα απο τα 80χλμ με την γυναικα έγκυο να κολλαει στην ζώνη. Για να κανει kickdown το κιβωτιο και να παρει τα ποδάρια του, ήθελε τερμα γκαζι στο πατωμα, που έριχνε απο 6η 7η δεν θυμαμαι σε 2αρα και σου ρίχνει μια κλωτσα στην πλάτη. Δεν περιμενα βεβαια και κατι συγκλονιστικο απο τα κινέζικα Ford. Μια φορα εβγαλα την καταρα με αμαξι που πηρα απο το συγκεκριμένο μαγαζι και την συγκεκριμένη (συμπαθέστατη κατα τα αλλα πωλήτρια). Δεν ξανα έκανα το ίδιο λάθος. Ε πρέπει να έπεσες σε ελαττωματικό, γιατί αυτά που λες δεν τα κάνει. Επίσης στη συνέχεια μάλλον το πήρες με κακό μάτι Δε σταματάει απότομα για όριο, αν σου πάτησε φρένα σημαίνει ότι πήγαινες πάνω στην πινακίδα. Μόνο σε εμπόδιο πατάει φρένο (όπως και όλα τα αυτοκίνητα πια), και μάλιστα το σύστημα του είναι αρκετά ελαστικό by default. Σε αντίστοιχα καινούργια αυτοκίνητα όπως το Peugeot 3008, το σύστημα τους είναι πιο επεμβατικό. Για το κιβώτιο επίσης, το non plug-in hybrid μοντέλο φοράει 8ταχυτο κιβώτιο πολύ καλό, που μάλιστα το χρησιμοποιεί όλη αγορά (πχ group Stellantis). Το plug-in hybrid έχει 7ταχυτο dual clutch. Και τα δυο είναι υποδειγματικά. Αλλά δεν είναι αυτοκίνητο performance, είναι πιο ταξιδιάρικο. Αν θες σπορτίφ αίσθηση κοιτάς σε BMW. Επίσης κινέζικο είναι, Ford δεν είναι. Έχει φύγει η Ford εντελώς εδώ και πολλά χρόνια, στο XC40 δε συμμετείχε καθόλου. Για ότι είναι κινεζικό δε είναι αρνητικό, η Volvo έπαιξε ένα ρίσκο νωρίς που φαίνεται της βγαίνει μια χαρά. Σε 5 χρόνια οι μισοί θα αγοράσουν κινεζικό (βλέπε BYD), ή θα αγοράζουν ευρωπαϊκό που από πίσω θα είναι κινεζική πλατφόρμα. Η αγορά αυτοκινήτου οδηγείται πια από Tesla και BYD. Σε κάθε περίπτωση ζώντας μαζί του, είναι πολύ καλή επιλογή. Και να φανταστείς δεν το είχα σαν πρώτη επιλογή. Προς GLA πήγαινα, αλλά μεγάλη αναμονή με πήγε XC40. Δε το μετάνιωσα ποτέ, οι Σκανδιναβοί έχουν κάτι που δε μπορώ να το μεταφράσω, αλλά κάνουν να σου αρέσει κάτι διαχρονικά. It grows on you που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreaspA Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 1 λεπτό πριν, Hik είπε Επίσης κινέζικο είναι, Ford δεν είναι. Έχει φύγει η Ford εντελώς εδώ και πολλά χρόνια, στο XC40 δε συμμετείχε καθόλου. Για ότι είναι κινεζικό δε είναι αρνητικό, η Volvo έπαιξε ένα ρίσκο νωρίς που φαίνεται της βγαίνει μια χαρά. Σε 5 χρόνια οι μισοί θα αγοράσουν κινεζικό (βλέπε BYD), ή θα αγοράζουν ευρωπαϊκό που από πίσω θα είναι κινεζική πλατφόρμα. Η αγορά αυτοκινήτου οδηγείται πια από Tesla και BYD. Σε κάθε περίπτωση ζώντας μαζί του, είναι πολύ καλή επιλογή. Και να φανταστείς δεν το είχα σαν πρώτη επιλογή. Προς GLA πήγαινα, αλλά μεγάλη αναμονή με πήγε XC40. Δε το μετάνιωσα ποτέ, οι Σκανδιναβοί έχουν κάτι που δε μπορώ να το μεταφράσω, αλλά κάνουν να σου αρέσει κάτι διαχρονικά. It grows on you που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι. Τι σπορτιφ ? δεν μιλαω για σπορτιφ. Στον καλαμο οπως ανεβαινει, κρεμαει το μοτερ. Δεν τσουλαει. Θελει kick down. Και το kick down που κανει ειναι μια κλωτσα στην μεση. Σου ριχνει 5 σχεσεις κατω βυθιζοντας το πενταλ στο πατωμα, γιατι πιο νωρις δεν κανει τιποτα. Δεν ξερω... και γειτονας εδω που ειχε στο διπλανο διαμερισμα, ειναι εντελως απογοητευμενος. Αυτος εχει βρει και αλλο, που εγω δεν ετυχε να το δω στην βολτα που πηγαμε. Πισω μου λεει, σου ερχεται να ξερασεις ακομα και στην Εθνικη. Τετοια ζαλουρα. Τελος παντων... πηρα το Tiguan 4motion, diesel, 190αλογα, δερμα, full led, πανοραμικη, paddles, discovery pro, Κοτσαδορο σε σουπερ τιμη. Ηταν το leasing φιλου το οποιο το αλλαξε στα 3 χρονια, και μου κανει ολα τα χατηρια. Ταξιδευω αριστα είτε αδειος , είτε φορτωμένος με 750κιλα ξυλα στο τρέιλερ. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
uesugi1989 Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Προς OP Γιατί δεν κοιτάς και κάτι σε Lexus? Είναι αξιόπιστα και premium και κατά την γνώμη μου πανέμορφα. Συν ότι δεν έρχονται "γυμνά" και αναγκάζεσαι να επιλέξεις τον εξοπλισμό ένα ένα με κουτάκια, κάτι που στέλνει την τιμή στα ύψη ( χεμ χεμ BMW και Audi ). Για τα του εξοπλισμού ηλεκτρονικών συστημάτων, οτιδήποτε πέραν του adaptive cruise είναι περιττό και επικίνδυνο. Δύο φορές έχω κοντεψει να σκοτωθώ με το rav 4 το εταιρικό γιατί στρίβει το τιμόνι μόνο του συνεχώς 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreaspA Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, uesugi1989 είπε Για τα του εξοπλισμού ηλεκτρονικών συστημάτων, οτιδήποτε πέραν του adaptive cruise είναι περιττό και επικίνδυνο. Δύο φορές έχω κοντεψει να σκοτωθώ με το rav 4 το εταιρικό γιατί στρίβει το τιμόνι μόνο του συνεχώς Κάνεις λάθος. ΧΤΕΣ μολις... οχι παλια... στο φαναρι της Σωρου στο μαρουσι. Με το τρειλερ και 25χ15 = 375κιλα κατι επισκευαστικα κονιάματα και καμια 200αρια κιλα ξυλα, ξεχαστηκα. Καπου χάζεψα. Με εσωσε το αυτοματο φρεναρισμα πανικου απο το να κολλησω στον μπροστινό. Δεν θελει πολυ. Μια στιγμή φτάνει! Επεξ/σία 16 Απριλίου 2023 από andreaspA Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hik Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 6 λεπτά πριν, andreaspA είπε Τι σπορτιφ ? δεν μιλαω για σπορτιφ. Στον καλαμο οπως ανεβαινει, κρεμαει το μοτερ. Δεν τσουλαει. Θελει kick down. Και το kick down που κανει ειναι μια κλωτσα στην μεση. Σου ριχνει 5 σχεσεις κατω βυθιζοντας το πενταλ στο πατωμα, γιατι πιο νωρις δεν κανει τιποτα. Δεν ξερω... και γειτονας εδω που ειχε στο διπλανο διαμερισμα, ειναι εντελως απογοητευμενος. Αυτος εχει βρει και αλλο, που εγω δεν ετυχε να το δω στην βολτα που πηγαμε. Πισω μου λεει, σου ερχεται να ξερασεις ακομα και στην Εθνικη. Τετοια ζαλουρα. Τελος παντων... πηρα το Tiguan 4motion, diesel, 190αλογα, δερμα, full led, πανοραμικη, paddles, discovery pro, Κοτσαδορο σε σουπερ τιμη. Ηταν το leasing φιλου το οποιο το αλλαξε στα 3 χρονια, και μου κανει ολα τα χατηρια. Ταξιδευω αριστα είτε αδειος , είτε φορτωμένος με 750κιλα ξυλα στο τρέιλερ. Πραγματικά δε ξέρω, μπορεί να παίζει διαφορά η έκδοση. Έχω έχω το plug in hybrid, με 260hp, όποτε σε καμία περίπτωση δε μπορεί να πεις ότι κρεμάει. Επίσης έχω κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα εθνική, και είναι το μόνο αυτοκίνητο που νιώθω τόσο ξεκούραστος. Έχω κάνει πάνω από 1000χλμ σε μια ήμερα, και φτάνω με όρεξη και για αλλά. Προχθές η γυναίκα μου (έγκυος) ταξίδεψε Εθνική στη πίσω θέση, χωρίς κανένα αίσθημα δυσφορίας. Επειδή το αυτοκίνητο (όπως και όλα πια) είναι όλο software, μπορεί να υπήρχαν παλιά κουσούρια που τα βελτιώσαν στη πορεία. Κάθε 2 μήνες βγαίνει νέο update που προσφέρει drivetrain optimizations. Σε κάθε περίπτωση και το Tiguan είναι πολύ καλή επιλογή. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreaspA Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Μόλις τώρα, Hik είπε Πραγματικά δε ξέρω, μπορεί να παίζει διαφορά η έκδοση. Έχω έχω το plug in hybrid, με 260hp, όποτε σε καμία περίπτωση δε μπορεί να πεις ότι κρεμάει. Επίσης έχω κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα εθνική, και είναι το μόνο αυτοκίνητο που νιώθω τόσο ξεκούραστος. Έχω κάνει πάνω από 1000χλμ σε μια ήμερα, και φτάνω με όρεξη και για αλλά. Προχθές η γυναίκα μου (έγκυος) ταξίδεψε Εθνική στη πίσω θέση, χωρίς κανένα αίσθημα δυσφορίας. Επειδή το αυτοκίνητο (όπως και όλα πια) είναι όλο software, μπορεί να υπήρχαν παλιά κουσούρια που τα βελτιώσαν στη πορεία. Κάθε 2 μήνες βγαίνει νέο update που προσφέρει drivetrain optimizations. Σε κάθε περίπτωση και το Tiguan είναι πολύ καλή επιλογή. εμ δεν μας τα ειπες αυτα απο την αρχη... Αλλο 260 αλογα και αλλο 150 που εχει η βενζινη η 1300αρα που οδηγησα. Σιγουρα ειναι θεμα software. Μακαρι να το βελτιωσαν. Το φανταζομουν οτι μπορει να συμβει καποια στιγμη, αλλα δεν μπορουσα να το ρισκαρω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
menthol1979 Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Χρόνια πολλά καταρχάς, Το Νοέμβριο πήρα μια Χ1 (την καινούρια). Ούτε εμένα μου τρέχουν από τα πατζάκια αλλά σε σχέση με οτιδήποτε άλλο είδα ήταν με μεγάλη διαφορά το ομορφότερο εσωτερικά, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια. Το εξωτερικό το αφήνω στον καθένα. Τελική 41.000, xLine με δύο επιπλέον πραγματάκια. Εαν τα αξίζει; Γνώμη μου ναι. Εαν αξίζει τα +6-7000 παραπάνω από ένα μη premium SUV? Θα έλεγα ναι αλλά σηκώνει συζήτηση. Τι αξίζει; - Πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω ανάρτηση (σχεδόν όλα έχουν ημιάκαμπτο). - Πολύ ωραίο μοτέρ, λίγο αδύναμο για το καρότσι του (1570 κιλά) αλλά σαφώς ανώτερο από τα 1.200-1.300cc των άλλων - Τεράστιοι χώροι. Είμαι 1.99 και σε αυτό (και το Q3) είναι τα ΜΟΝΑ αυτοκίνητα που δεν χρειάστηκε να βάλω τέρμα πίσω το κάθισμα. Ούτε καν τέρμα κάτω, περίπου στη μέση είμαι! - Η ποιότητα κύλισης / ηχομόνωση / κρατήματα / πάτημα δεν έχουν αντίπαλο. - Κιβώτιο (Magna) ξεχνάς ότι αλλάζει ταχύτητες και σου δίνει ότι ζητήσεις όποτε το ζητήσεις. - Πολύ καλή ασφάλεια (5 αστέρια, περιμετρικά ραντάρ, προειδοποιήσεις, κτλ) νιώθεις ότι χαζομάρα και να κάνεις ότι θα σε σώσει. Άσε τα πουλ μουρ και τις σαχλαμάρες γενικώς. Αυτοκίνητο θα πάρεις ότι ΣΟΥ αρέσει, αυτό που θα φαντάζεσαι τον εαυτό σου να είσαι μέσα και να γουστάρεις να οδηγείς. Άμα πας για το τι σου δίνει για άλλους άστο, δώστα σε σουβλάκια. Εγώ προσωπικά για αυτο το πήρα. Και μέχρι το περίπτερο που πάω γουστάρω, να μπω μέσα να το οδηγήσω. Δεν με νοιάζει κανένας άλλος, κύκλο δεν έχω, και ούτε που άκουγα ποτέ. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 22 hours ago, lordvec said: Γιατί να πάρεις suv? Πας για σκι-κυνήγι-ελεύθερο κάμπινγκ στο πουθενά? Για σκι θα είσαι οκ αν βάλεις χιονολάστιχα, για τα άλλα 2 πάρε κάτι σε πιο εξειδικευμένο off road. Πρέπει να κάνεις κάτι από αυτά για να πάρεις SUV? 22 hours ago, Maurikycli said: ^ Γιατί στη ψωροκώσταινα οτιδήποτε "ψηλό" σε αυτοκίνητο , ανεβάζει το πρεστίζ μας 😕 Στις άλλες χώρες γιατί ξεπουλάνε? 22 hours ago, Maurikycli said: Νομίζω ότι υπάρχουν πολλά "κανονικά" αυτοκίνητα με φαινομενικά ψηλή θέση καθίσματος. Ποια είναι αυτά που έχουν ίδιο ύψος θέσης με SUV? 4 hours ago, Crbull said: Την τελευταία φορά που κοίταξα τα sedan ήταν πιο ακριβά από τα suv , Στην ίδια κατηγορία? Επεξ/σία 16 Απριλίου 2023 από NickTG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Crbull Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 1 ώρα πριν, NickTG είπε Στην ίδια κατηγορία? Όσο τα θυμάμαι όταν κοιτούσα αρχές του 22, η πεζό δεν είχε καθόλου sedan , το α4 έκανε 40Κ , η bmw το ίδιο και πιο ακριβή , το πασατ ξεκινούσε από τα 32Κ , η μερσεντές έπαιζε κάπου στα 37 Μόνο το skoda octavia έβγαινε σε καλή τιμή την ίδια στιγμή το tiguan ξεκινούσε από τα 26 Το πεζό suv κάπου στα 27-28, το κασκάι ίδια λεφτά το tuscon ήταν στα 30Κ η νορμάλ έκδοση τa Q της audi ξεκινούσαν 27 περίπου. Γενικότερα η αγορά τότε σε έσπρωχνε προς suv Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 4 ώρες πριν, james01gr είπε Spoiler Τώρα αυτά είναι σοβαρά συστήματα που επιβάλλει η ΕΕ για την ασφάλεια των επιβατών; τα έχουν ελέγξει πριν τα βάλουν σε εφαρμογή; δλδ να σε σκοτώσει το σύστημα; πρέπει να ανάψεις και ένα κεράκι να μην έρχεται και κάποιος από πίσω σου γιατί σίγουρα θα πέσει πάνω σου Για να σου πω την αλήθεια, πιο πολλές φορές μ' έχουν ξελασπώσει τα συστήματα αυτά, παρά μ' έχουν φέρει σε μπελά. Και τι μπελά δηλαδή, το πιο ακραίο ήταν το απότομο φρενάρισμα, που απλά με τρόμαξε. Και όταν λέω πιο πολλές, εννοώ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ. Δε μπαίνω καν σε διαδικασία σύγκρισης. Ούτε δώρο δε θα δεχόμουν καθημερινό αμάξι χωρίς αυτά. Παρόλα αυτά, δεν ανέφερα πουθενά τα "καλά" τους, διότι δε συζητούσαμε κάτι τέτοιο, αλλά μία δυσλειτουργία που εμφάνισε ένα τέτοιο σύστημα. Btw ο πίσω να κρατάει απόσταση. Άμα πέσει πάνω μου από απότομο φρενάρισμα δε φταίω ούτε 'γω, ούτε το οποιοδήποτε σύστημα, τα άχυρα στο κεφάλι του θα φταίνε. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 29 minutes ago, Crbull said: Όσο τα θυμάμαι όταν κοιτούσα αρχές του 22, η πεζό δεν είχε καθόλου sedan , το α4 έκανε 40Κ , η bmw το ίδιο και πιο ακριβή , το πασατ ξεκινούσε από τα 32Κ , η μερσεντές έπαιζε κάπου στα 37 Μόνο το skoda octavia έβγαινε σε καλή τιμή την ίδια στιγμή το tiguan ξεκινούσε από τα 26 Το πεζό suv κάπου στα 27-28, το κασκάι ίδια λεφτά το tuscon ήταν στα 30Κ η νορμάλ έκδοση τa Q της audi ξεκινούσαν 27 περίπου. Γενικότερα η αγορά τότε σε έσπρωχνε προς suv Βλέπω τώρα στη σελίδα της Audi το A4 S line 40 TDI quattro S tronic ξεκινάει από 47.5Κ περίπου. Το αντίστοιχο Q5 έχει αρχική τιμή 55+Κ. H 318d είναι στα 48+Κ και η Χ3 18d στα 61Κ. Γενικά μιλώντας για ίδια κατηγορία τα SUV ήταν πάντα ακριβότερα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Crbull Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 27 λεπτά πριν, NickTG είπε Βλέπω τώρα στη σελίδα της Audi το A4 S line 40 TDI quattro S tronic ξεκινάει από 47.5Κ περίπου. Το αντίστοιχο Q5 έχει αρχική τιμή 55+Κ. H 318d είναι στα 48+Κ και η Χ3 18d στα 61Κ. Γενικά μιλώντας για ίδια κατηγορία τα SUV ήταν πάντα ακριβότερα. Εγώ βάζω το q3 απέναντι στο Α4 , το q5 α6 κτλπ ,γιατί βάζω το q2 απέναντι από το Α3. Μπορεί να είναι και λάθος , αλλά το Α3 δεν τον βρίσκω οικογενειακό όσο οικογενειακό μπορώ να δω το Q3. Βέβαια η audi έβγαλε και κάποια α3 τύπου sedan Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
epp Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, andreaspA είπε Στην συνεχεια καπου διαβασε μια σαπια σκουριασμένη πινακιδα που ελεγε 30χλμ οριο, και με πλακωσε στα φρενα απο τα 80χλμ με την γυναικα έγκυο να κολλαει στην ζώνη. καλο ειναι γενικα να μην υπερβαλλουμε, σε ολα τα αυτοκινητα με αναγνωριση πινακιδων εχει επιλογες στο τι θες να κανει οταν περνας το οριο της πινακιδας που διαβασε, οι επιλογες ειναι συνηθως πχ να μην κανει τιποτε, να ακουστει καποιος ηχος ή αν θες οντως να μειωσει την ταχυτητα , ε στο δικο σου καποιος ειχε επιλεξει την πιο αυστηρη πιθανη επιλογη. Σε αυτο δεν φταιει το οχημα αλλα οποιος επελεξε αυτη την επιλογη στις ρυθμισεις Σε οσα αμαξια εχω μπει συμπεριλ. και του δικου μου απλα κανει καποιο ηχητικο σημα ή απλα δειχνει την ταχυτητα σου με αλλο χρωμα απλα για να σε ενημερωσει. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2023 από epp 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα