Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

 Νομίζω ότι υπάρχουν πολλά  "κανονικά" αυτοκίνητα με φαινομενικά ψηλή θέση καθίσματος.

 

Ο φίλος που άνοιξε το θέμα θέλει Premium Sub όχι  saxo clio ούτε i30. Θα του πρότεινα Mercedes η bmw είναι εργαλεία αλλά καλό θα είναι να υπάρχει γκαράζ.

 

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Haldol είπε

Γιατί αυτό του αρέσει. Λογαριασμό σε όλα θα πρέπει να δώσουμε; :P

Εδώ συζητάμε μεταξύ αγνώστων και ασχέτων πού θα χώσουμε 50κ, πώς να μη δώσουμε και λογαριασμό δηλαδή? 😉

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ και 2 χρόνια μου έχει κολλήσει η GLB. Σε σημείο που να έχω μετανιώσει που δεν την πήρα πριν 1.5 χρονο. Βλέπω πόσο έχει πάει η τιμή της και κόβω λάσπη πλέον. Δεν μου πάει να δώσω τόσα παραπάνω, μιλάμε για 10κ σχεδόν διαφορά. Είναι τρελό για το ίδιο αμάξι να πληρώσεις σε διάστημα 1,5 χρόνου τέτοια υπεραξία.

Τώρα η αλήθεια είναι μου έχει κολλήσει η tonale σε πράσινο, το μόνο που alfa μόνο leasing. Την φοβάμαι έως εκεί που δεν πάει... 

Επεξ/σία από james01gr
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, james01gr είπε

Εδώ και 2 χρόνια μου έχει κολλήσει η GLB. Σε σημείο που να έχω μετανιώσει που δεν την πήρα πριν 1.5 χρονο. Βλέπω πόσο έχει πάει η τιμή της και κόβω λάσπη πλέον. Δεν μου πάει να δώσω τόσα παραπάνω, μιλάμε για 10κ σχεδόν διαφορά. Είναι τρελό για το ίδιο αμάξι να πληρώσεις σε διάστημα 1,5 χρόνου τέτοια υπεραξία.

Τώρα η αλήθεια είναι μου έχει κολλήσει η tonale σε πράσινο, το μόνο που alfa μόνο leasing. Την φοβάμαι έως εκεί που δεν πάει... 

Το 2020 μου εδιναν κούτα στα 31.000€ την βενζινη με τα 156 αλογα και αρκετα εξτρα ή στα 33000€ το 2λιτρο πετρελαιο με τα 116.

Επρεπε να το ειχα παρει για 2ο, και σημερα να το εδινα 10κ πανω. Παντως τα ηλεκτρονικα του δεν μου αρεσαν όσο του tiguan . Οδηγησα διαφορα αυτοκινητα. Τα χειροτερα με διαφορα σε κατασταση επικινδυνου τα ειχε το XC40. Τα καλυτερα το GLB. Το tiguan που πηρα, ακομα καλυτερα! θα δουλεψουν αποκλειστικα και μονο οταν χρειαστουν.

Το GLB μου ειχε κανει μια μαλακια. Βαρκιζα κατεβαινοντας, λιγο πριν τα σουβλακια, διαβασε τον πεζό στο διάζωμα με ξεσκισε στα φρενα!

Για το XC40 δεν το συζητάω. Εγγυος ηταν ακομα η γυναικα μου. Πηγε να μας σκοτωσει 5 φορες στην διαδρομη Βαρυμπομπη-Ορωπος - Καλαμος - βαρυμπομπη. Οτι και να πω θα ειναι λιγο! Μου ηρθε να το παρατησω και να παρω τηλεφωνο να ερθουν να το παρουν.

 

 

  • Confused 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, lordvec είπε

Εδώ συζητάμε μεταξύ αγνώστων και ασχέτων πού θα χώσουμε 50κ, πώς να μη δώσουμε και λογαριασμό δηλαδή? 😉

Έχει μια διαφορά. Κατηγορία οχήματος έχει ήδη διαλέξει. Δε συζητάει αν θέλει SUV ή hatchback, ξέρει τι αμάξωμα θέλει. Απλά είναι σκεπτικός ανάμεσα σε ορισμένα αμάξια και προσπαθεί να βοηθηθεί.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, james01gr είπε

Εδώ και 2 χρόνια μου έχει κολλήσει η GLB. Σε σημείο που να έχω μετανιώσει που δεν την πήρα πριν 1.5 χρονο. Βλέπω πόσο έχει πάει η τιμή της και κόβω λάσπη πλέον. Δεν μου πάει να δώσω τόσα παραπάνω, μιλάμε για 10κ σχεδόν διαφορά. Είναι τρελό για το ίδιο αμάξι να πληρώσεις σε διάστημα 1,5 χρόνου τέτοια υπεραξία.

Τώρα η αλήθεια είναι μου έχει κολλήσει η tonale σε πράσινο, το μόνο που alfa μόνο leasing. Την φοβάμαι έως εκεί που δεν πάει... 

Δεν έχω tonale αλλά Giulietta - το αμάξι είναι παρα πολύ αξιόπιστο κ τα περι προβλημάτων  κ Alfa Romeo ανήκουν στο μακρινό παρελθόν, ειδικά όταν μιλάμε για τέτοιες κατηγορίες - αν μπορείς να κανεις την υπέρβαση θα έλεγα να κοιτάξεις stelvio (πρόκειται για άλλο αυτοκίνητο κ κατηγορία) 

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 12/4/2023 στις 5:31 ΜΜ, JimxxZe είπε

Κοιτάζω τελευταία να ανέβω στη κατηγορία των λεγόμενων premium SUV. Κάτι στο οποίο η καρδιά και το συναίσθημα λέει προχώρα πάρε το αμάξι των ονείρων σου γιατί έχεις πετυχει τόσα στη ζωή σου και σου αξίζει, από την άλλη η λογική κοιτώντας τις τιμές για αξιοπρεπείς εκδόσεις να παίζουν στα 43.00€ = 50.000€+.

Αυτά που κοιτάω:

  • AUDI Q3
  • BMW X1
  • Mercedes GLA
  • Alpha Romeo Tonale
  • VOLVO XC 40
  • DS 4, DS 7 (έχω πάθει έρωτα με τα αμάξια της DS)
  • Mazda CX30

Και έρχομαι να ρωτήσω, τι αντίκρυσμα έχει να αγοράσεις ένα αμάξι αυτής της κατηγορίας; Έχεις όντως πρακτικό αποτέλεσμα στην οδήγηση; Τι διαφορά έχουν από ένα T-ROC ή ένα Tucson εν έτει 2023 που πλέον ακόμα και ένα Clio που έχω, έχει ένα σωρό ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης.

Εν τέλει, τα αγοράζουν όλοι προς χάριν του ενθουσιασμού και της κ@υλας που σου παρέχουν και το να δείχνεσαι σε γνωστούς και φίλους; Μιλάμε για ένα αμάξι το οποίο και θα το γρατζουνίσεις και θα στο χτυπήσουν και χίλια δυό. Και μιλαμε για ένα asset το οποίο από το πρώτο λεπτό χρήσης χάνει αμέσως αξία. Μετά απο 4-5 χρόνια πόσο μείωση της αγοραστικής αξίας θα έχεις; Κάπου είχα διαβάσει ότι πάνω απο 30-35.000€ για αμάξι δεν αξίζει να δώσεις.

 Προφανώς δε μου τρέχουν τα λεφτά από τα μπατζάκια αλλά έχω μια άλφα άνεση ας πούμε. Και όπως και να το κάνεις, για τον άνδρα ενα ωραίο αμάξι είναι ένας από τους στόχους του και τα πάθη του. Περιμένω τις απόψεις σας...

 

Με κάτω από €50,000 θα αγοράσεις μόνο το σήμα από premium και μια καλή ζάντα…… η ουσία που είναι ο κινητήρας σε αυτά τα χρήματα θα είναι ψόφιος !!!!

  • Like 2
Δημοσ.
14 ώρες πριν, andreaspA είπε

Το 2020 μου εδιναν κούτα στα 31.000€ την βενζινη με τα 156 αλογα και αρκετα εξτρα ή στα 33000€ το 2λιτρο πετρελαιο με τα 116.

Επρεπε να το ειχα παρει για 2ο, και σημερα να το εδινα 10κ πανω. Παντως τα ηλεκτρονικα του δεν μου αρεσαν όσο του tiguan . Οδηγησα διαφορα αυτοκινητα. Τα χειροτερα με διαφορα σε κατασταση επικινδυνου τα ειχε το XC40. Τα καλυτερα το GLB. Το tiguan που πηρα, ακομα καλυτερα! θα δουλεψουν αποκλειστικα και μονο οταν χρειαστουν.

Το GLB μου ειχε κανει μια μαλακια. Βαρκιζα κατεβαινοντας, λιγο πριν τα σουβλακια, διαβασε τον πεζό στο διάζωμα με ξεσκισε στα φρενα!

Για το XC40 δεν το συζητάω. Εγγυος ηταν ακομα η γυναικα μου. Πηγε να μας σκοτωσει 5 φορες στην διαδρομη Βαρυμπομπη-Ορωπος - Καλαμος - βαρυμπομπη. Οτι και να πω θα ειναι λιγο! Μου ηρθε να το παρατησω και να παρω τηλεφωνο να ερθουν να το παρουν.

 

 

Υπερβάλεις λίγο για το XC40 ή σου είχε τύχει περίπτωση. Ένα χρόνο το οδηγώ και δε με έχει πάει ποτέ να με σκοτώσει. 

Ίσα ίσα, στη κατηγορία του θα έλεγα είναι στο top 3. Πολύ καλή ποιότητα, απίστευτα ταξιδιάρικο και χιλιομετροφάγος, πολύ καλός εξοπλισμός (σε σχέση με Γερμανία που είναι αστείες οι βασικές τους εκδόσεις), και φυσικά ακόμα και τώρα top ασφάλεια για την οικογένεια. 
 

Mercedes GLA ή GLB πολύ καλή επιλογή, αλλά φθηνιάρικο εσωτερικό στις βασικές εκδόσεις. Επίσης μόλις πας να παίξεις με εξοπλισμό ανεβαίνεις πανεύκολα +10k.
 

Αυτή τη στιγμή η καλύτερη επιλογή σε καινούργιο αμάξι είναι η ανανεωμένη ΒΜW X1.

  • Like 3
Δημοσ.

Την τελευταία φορά που κοίταξα τα sedan ήταν πιο ακριβά από τα suv , κάπου σε οδηγεί και η εποχή. Επίσης οι ελληνικοί δρόμοι είναι ότι πρέπει για τα suv. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το πρόβλημα με τα περισότερα αυτοκίνητα είναι ότι για να τα φέρεις στα μέτρα σου θα βάλεις διάφορα εξτρα οπότε ξεκινάς να πάρεις ένα αμάξι που έχει 50κ και σου πάει 60-70.
Εγώ θα έπαιρνα Tesla Y Long Range το οποίο έχει τα πάντα στην αρχική τιμή εκτός από την αυτόνομη οδήγηση που πληρώνεις εξτρά.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, andreaspA είπε

Για το XC40 δεν το συζητάω. Εγγυος ηταν ακομα η γυναικα μου. Πηγε να μας σκοτωσει 5 φορες στην διαδρομη Βαρυμπομπη-Ορωπος - Καλαμος - βαρυμπομπη. Οτι και να πω θα ειναι λιγο! Μου ηρθε να το παρατησω και να παρω τηλεφωνο να ερθουν να το παρουν.

 

Αυτο γιατι? Ειχα την εντυπωση οτι ηταν καλο αυτοκινητο απο αποψη οδηγικης συμπεριφορας.

Τουλαχιστον απο οτι ειχα διαβασει/ακουσει, εδω πολλοι λετε αλλα.

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Hik είπε

Υπερβάλεις λίγο για το XC40 ή σου είχε τύχει περίπτωση. Ένα χρόνο το οδηγώ και δε με έχει πάει ποτέ να με σκοτώσει. 

Steyr οδηγουσα που εχανε αερα απο τα καζανια των φρενων και εχανε το πενταλ και δεν ειχα χεστει ετσι.
Ξεκινησα με λανθασμενη ενδειξη κλαταρισμενου ελαστικου.

Συνεχισα, με ανεβαινοντας απο καλαμο, με φρενα γιατι ειμαι κουρασμενος και πρεπει να κανω διαλλειμα.

Στην συνεχεια καπου διαβασε μια σαπια σκουριασμένη πινακιδα που ελεγε 30χλμ οριο, και με πλακωσε στα φρενα απο τα 80χλμ με την γυναικα έγκυο να κολλαει στην ζώνη.

Για να κανει kickdown το κιβωτιο και να παρει τα ποδάρια του, ήθελε τερμα γκαζι στο πατωμα, που έριχνε απο 6η 7η δεν θυμαμαι σε 2αρα και σου ρίχνει μια κλωτσα στην πλάτη.

Δεν περιμενα βεβαια και κατι συγκλονιστικο απο τα κινέζικα Ford. Μια φορα εβγαλα την καταρα με αμαξι που πηρα απο το συγκεκριμένο μαγαζι και την συγκεκριμένη (συμπαθέστατη κατα τα αλλα πωλήτρια). Δεν ξανα έκανα το ίδιο λάθος.

 

 

  • Confused 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Στην συνεχεια καπου διαβασε μια σαπια σκουριασμένη πινακιδα που ελεγε 30χλμ οριο, και με πλακωσε στα φρενα απο τα 80χλμ με την γυναικα έγκυο να κολλαει στην ζώνη.

 

Δε προειδοποιεί ξέρω 'γω; Κάποιον ήχο ότι προετοιμάζεται για πέταγμα άγκυρας, κάτι; Και στο δικό μου έχει δυσλειτουργήσει το αυτόματο φρενάρισμα, αλλά θυμάμαι 3 περιστατικά σε 4,5 χρόνια (ή σε 85.000 χλμ). Μάλιστα στα 2 το "ακύρωσα" πριν δώσει πόνο.

Μόλις στο 1 μου 'φυγε το συκώτι απέναντι γιατί εν τέλει όντως πλακώθηκε στα φρένα. Το συγκεκριμένο έγινε διότι, όπως ανέβαινα Πάρνηθα, σε μία στροφή είδε ένα άλλο αμάξι να'ρχεται καταπάνω μου, οπότε θεώρησε ότι θα γίνει σύγκρουση. Έλα όμως που ήμασταν σε στροφή, και σε 3 μέτρα είχε έρθει ευθεία, οπότε πλέον δεν ήμασταν σε πορεία σύγκρουσης! :P

 

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...