bill999r Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2 ώρες πριν, PedroG είπε Αν κανει καποιος μερος της Εγνατιας οδου σε περιοχες της Θρακης μεταξυ Ξανθης - Κομοτηνης και Εβρου προς τα συνορα θα καταλαβει ποσο πισω ειμαστε σαν οργανωση και υποδομες Παίζει να είναι ο πιο παρατημένος δρόμος στην Ελλάδα. Βενζινάδικο πουθενά και 2 τουαλέτες όλες κ όλες που καλύπτουν 200 χλμ περίπου. Είμαστε πολύ πίσω και όσο περνάνε τα χρόνια οι " υποαναπτυκτοι" γείτονες με εκπλήσσουν κάθε φορά. Βουλγαρία μηδενικά διόδια κ παντού κάμερες. Ρουμανία τα ίδια. Ουγγαρία τα ίδια. Τουρκία, 3-4 διόδια όλα κ όλα σε όλο τους το δίκτυο και παμφθηνα και κάμερες ταχύτητας παντού. Δρόμοι παντού επισκευασμενοι. Κ εδώ με τα τόσα καθημερινά τροχαία δεν λειτουργούν ούτε κάμερες ούτε τίποτα. Δρόμοι σκατα και διόδια άνα 50 χλμ με ληστρικές χρεώσεις. Και μιας κ πιάσαμε για Εγνατία. Όλη η Εγνατία από Θεσσαλονίκη έως κ Ορμένιο είναι κατεστραμμένη κ ασυντηρητη. Όσο πιο βόρεια πας τόσο πιο εύκολο είναι να απογειωθείς από τα σαμαρακια. Διόδια έχει φθηνά για τα ελληνικά δεδομένα μιας κ ειναι ο μόνος κρατικός δρόμος που έχει απομείνει. Όμως αυτή η εγκατάλειψη σε κάνει να σκέφτεσαι ότι ίσως υπάρχει δόλος... Ειδικά μετά τα σχέδια της κυβέρνησης να παραχωρήσει τον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο στον μεγάλο κατασκευαστή των τελευταίων ετών που ακούει στο όνομα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η ΤΕΡΝΑ λοιπόν θα πάρει τζάμπα έναν από τους μεγαλύτερους αυτοκινητόδρομους της χώρας από όπου διέρχονται χιλιάδες νταλίκες καθημερινά ( Τουρκία κ Βουλγαρία) , θα αυξήσουν τα διόδια και αφού επισκευάσουν το οδόστρωμα και βάλουν κ κανένα βενζινάδικο θα αρχίσει το μεγάλο άρμεγμα. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
definitio Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Το μόνο καλό που έχει η Εγνατία είναι ότι άνεργοι / πολύτεκνοι μπορούν να τη διασχίσουν χωρίς να πληρώνουν διόδια, με επίδειξη άδειας κυκλοφορίας / ταυτότητας / βεβαίωσης ΟΑΕΔ. ...βέβαια αυτοί μάλλον δεν πολυδιαβαίνουν την Εγνατία...εκτός αν μιλάμε για μικρές διαδρομές πχ Θεσσαλονίκη - Βόλβη - Ασπροβάλτα κτλ... ...αλλά γι αυτό υπάρχει και η παλιά Εθνική Οδός για Καβάλα που είναι σε αποδεκτή/καλή κατάσταση, χωρίς διόδια, με βενζινάδικα και με πολύ όμορφο τοπίο...(αποφεύγεις και το δύσκολο κομμάτι του Περιφερειακού λόγω fly-over, που είναι βάσανο, αλλά πέφτεις στη μεγάλη ανηφόρα για Πανόραμα) (προσωπικά κάνω τη διαδρομή μια φορά τη βδομάδα, ταΐζοντας αδέσποτα από Γ.Ν. Παπανικολάου μέχρι Ρεντίνα) Επεξ/σία 5 Μαρτίου από definitio 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PedroG Δημοσ. 5 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 5 Μαρτίου το θεμα παει για κλειδωμα...μιας και δεν συζηταμε για καυσιμο πλεον αλλα το μεταφεραμε σε αλλα επιπεδα οδικης καταστασης ασφαλτου! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill999r Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 23 λεπτά πριν, definitio είπε μόνο καλό που έχει η Εγνατία είναι ότι άνεργοι / πολύτεκνοι μπορούν να τη διασχίσουν χωρίς να πληρώνουν διόδια, με επίδειξη άδειας κυκλοφορίας / ταυτότητας / βεβαίωσης ΟΑΕΔ. Επίσης δωρεάν διασχίζουν κάποια τμήματα της και οι κάτοικοι των βορείων περιοχών Έβρος, Κομοτηνή με την έκδοση κάρτας. Γενικά η Εγνατία εξυπηρετεί κ ευτυχώς σε χαμηλή τιμή ακόμη, αλλά θεωρώ ότι με δόλο την έχουν αφήσει να παρακμάσει ώστε να την χαρίσουν στο ιδιωτικό συμφέρον. 1 λεπτό πριν, PedroG είπε το θεμα παει για κλειδωμα...μιας και δεν συζηταμε για καυσιμο πλεον αλλα το μεταφεραμε σε αλλα επιπεδα οδικης καταστασης ασφαλτου! Επανέρχομαι στο καύσιμο. Για τους τουρίστες βενζίνης. Σύμφωνα με την νομοθεσία της ευρωπαϊκής Ένωσης ένα όχημα όταν εισέρχεται από τρίτη χώρα εκτός Ένωσης αλλά κ εντός Ένωσης μπορεί να φέρει κάνιστρο με καύσιμο έως 10 λίτρα. Στην Βουλγαρία έχω γνωστούς που έχουν πάει με 20λιτρα και δεν είχαν κανένα θέμα στα σύνορα. Κ με αυτό τον τρόπο το κέρδος μεγιστοποιείται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kSiS Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου Πέρυσι έκανα χρήση 100άρας βενζίνης από Βουλγαρία (Lukoil) χωρίς κανένα πρόβλημα. Επιβεβαιωμένο με χρήση οργάνου για πυράκια (knock sensor) ανά κύλινδρο. Ίδια συμπεριφορά με την ελληνική 100άρα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill999r Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2 λεπτά πριν, kSiS είπε Πέρυσι έκανα χρήση 100άρας βενζίνης από Βουλγαρία (Lukoil) χωρίς κανένα πρόβλημα. Επιβεβαιωμένο με χρήση οργάνου για πυράκια (knock sensor) ανά κύλινδρο. Ίδια συμπεριφορά με την ελληνική 100άρα. Από πού φίλε μου; Ποια περιοχή; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kSiS Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2 λεπτά πριν, bill999r είπε Από πού φίλε μου; Ποια περιοχή; Από Ροδόπη. Τελωνείο Μακάζα, πρώτο βενζινάδικο πριν το Κίρκοβο. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
definitio Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Γύρισα με το καλό από Σόφια, ευπειθώς αναφέρω ότι με γέμισμα στο Lukoil μετά τα σύνορα (Β033 νομίζω ο "κωδικός"), έκανα 361χλμ και έκαψα 24,502 λίτρα (στην αντλία η μέτρηση)...δλδ κατανάλωση 6.79λ/100χλμ!! Για τα δεδομένα του Alfa 156 1.6 του '99 αυτή είναι εξαιρετική απόδοση...κοντά στα 6.4λ/100χλμ της εργοστασιακών τιμών/προδιαγραφών για αυτοκινητόδρομο... ...δεν έχω μετρήσει ποτέ άλλοτε τόσο χαμηλή κατανάλωση...η καλύτερη που είχα πιάσει πριν ήταν 7.2-5* σε αυτοκινητόδρομο αποκλειστικά, ενώ τώρα είχα και κίνηση μέσα στη Σόφια (αν και καμία σχέση με το μποτιλιάρισμα Ν.Εγνατίας-Κ.Καραμανλή, Τσιμισκή κτλ) ...και από το καλοκαίρι ειδικά είχα αρχίσει να μετράω αρκετά αυξημένη κατανάλωση, τόσο που σκεφτόμουν έξοδα ελέγχου/καθαρισμού μπεκ, καταλύτη κτλ... ...ωστόσο το πρόβλημα μάλλον ήταν ότι γεμίζω βενζίνη σε λάθος χώρα...γιατί κι εδώ βάζω μόνο σε εταιρικά ΕΚΟ/Shell/BP και σ΄ένα Aegean που έχει εξαιρετικές κριτικές στο fuel.gr Ενώ έλεγα θα πήγαινα στο Cruize/Saksa fuels στο Μαρικοστένοβο στον πηγαιμό (2.59 lev πρέπει να είχε), λόγω μεγάλης καθυστέρησης στα σύνορα (40+ λεπτά) δεν είχα καμία διάθεση να βγω από τον κεντρικό δρόμο... Και τώρα γυρίζοντας γέμισα στο ΕΚΟ αντί της Lukoil (2.71 vs 2.69) να δω μήπως είναι καλύτερη η βενζίνη ΕΚΟ εκτός Ελλάδος...βάσει των παραπάνω αποτελεσμάτων μετάνιωσα που δεν έβαλα πα΄λι Lukoil. EDIT *Πέρυσι, στο ταξίδι στη Βουλγαρία είχα πιάσει 7,07λ/100χλμ, τώρα που κοίταξα το μητρώο των πληρωμών σε βενδιζάνδικα πέρυσι. Επεξ/σία 11 Μαρτίου από definitio 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 11 Μαρτίου Share Δημοσ. 11 Μαρτίου (επεξεργασμένο) . Επεξ/σία 11 Μαρτίου από tutuyo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thermaikos4 Δημοσ. 12 Μαρτίου Share Δημοσ. 12 Μαρτίου Στις 5/3/2024 στις 12:17 ΜΜ, bill999r είπε Σύμφωνα με την νομοθεσία της ευρωπαϊκής Ένωσης ένα όχημα όταν εισέρχεται από τρίτη χώρα εκτός Ένωσης αλλά κ εντός Ένωσης μπορεί να φέρει κάνιστρο με καύσιμο έως 10 λίτρα. ε? που το γραφει αυτο; δεν εχει λογικη να υπαρχει τετοια νομοθεσια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 12 Μαρτίου Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 11 λεπτά πριν, thermaikos4 είπε ε? που το γραφει αυτο; δεν εχει λογικη να υπαρχει τετοια νομοθεσια. Κάνιστρο,μπιτόνι δηλαδή .Οχι το ρεζερβουαρ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill999r Δημοσ. 12 Μαρτίου Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2 ώρες πριν, thermaikos4 είπε ? που το γραφει αυτο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
definitio Δημοσ. 4 Απριλίου Share Δημοσ. 4 Απριλίου (επεξεργασμένο) On 12/03/2024 at 13:24, thermaikos4 said: ε? που το γραφει αυτο; δεν εχει λογικη να υπαρχει τετοια νομοθεσια. On 12/03/2024 at 15:36, bill999r said: Σε γραπτή μου ερώτηση, έλαβα και τη σχετική επιβεβαίωση της ανωτέρω πρόβλεψης από τα Τελωνεία Ευζώνων: με την παρούσα επιβεβαιώνεται το όριο των 10 λιτρων σε ειδικό κάνιστρο μεταφοράς υγρών καυσίμων. Οφείλεται όμως να γνωρίζετε ότι για τυχόν μη τήρηση των προυποθέσεων τόσο του τρόπου μεταφοράς όσο και της ποσότητας, θα συνεξεταστούν οι προϋποθέσεις εφαρμογής του άρθρου 155 του Ν. 2960/01 παραμένουμε στη διάθεσή σας για τυχόν διευκρινήσεις Πασχάλης Α. Ντιγκμπασάνης Τμήμα Διελέυσεων Τελωνείο Ευζώνων Η ερώτησή μου αφορούσε τόσο την είσοδο στην Ελλάδα από χώρα εκτός ΕΕ (Αλβανία, Β.Μακεδονία) όσο και εντός ΕΕ (Βουλγαρία, επειδή πχ η Γερμανία για εντός ΕΕ επιτρέπει <20λίτρα). Η απάντηση με το παραπάνω μάλλον σημαίνει ότι το όριο των 10 λίτρων είναι κοινό και για τις δύο περιπτώσεις. Επεξ/σία 4 Απριλίου από definitio 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tigergreg Δημοσ. 4 Απριλίου Share Δημοσ. 4 Απριλίου Eμενα με ενοχλει αφανταστα αυτη η γελοια υποκρισια της ταχα ελευθερης διελευσης και εμποριου μεταξυ χωρων της εε. Ταχα "ελευθερη οικονομια" κατα το δοκουν και τελικα ακρατος παρεμβατισμος. Θα μπορουσαν να δωσουν αδειες για luk κλπ εταιρειες στις ακριτικες περιοχες οπου θα ερχονται τα βουλγαρικα βυτιοφορα να φουλαρουν και να μην πηγαινει κοσμος εκει και να αφηνει τα λεφτα του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill999r Δημοσ. 5 Απριλίου Share Δημοσ. 5 Απριλίου 3 ώρες πριν, definitio είπε γραπτή μου ερώτηση Μπράβο σου που ασχολήθηκες κ πλέον έχεις επίσημη απάντηση. Όντως για την μεταφορά την βενζίνης πρέπει να έχεις ειδικο μπιτονι 10 λίτρων κατάλληλο για αυτή τη δουλειά. Γενικά από κ προς Βουλγαρία είναι ελαστικοί στην μεταφορά καυσίμου, μιας κ όλος ο κόσμος για αυτό πάει. 34 λεπτά πριν, tigergreg είπε οπου θα ερχονται τα βουλγαρικα βυτιοφορα να φουλαρουν και να μην πηγαινει Οι κάτοικοι των ακριτικών περιοχών έχουν πάμπολλες φορές προτείνει την μείωση του φόρου στα καύσιμα σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές, ώστε να περιοριστουν οι τουρίστες των καυσίμων αλλά ποτέ δεν έγινε κάτι. Φαντάζομαι θα αντιδρούσαν οι πρατηριουχοι των κοντινών περιοχών καθώς θα είχαμε το φαινόμενο του εσωτερικού τουρισμού, από γειτονικούς νομούς για να ανεφοδιστουν φθηνότερα. Όμως κ εγώ πιστεύω ότι η καλύτερη λύση θα ήταν να μειωθούν οι φόροι γενικότερα στις ακριτικές περιοχές γτ αφενός οι ντόπιοι θα επιλεγούν την εγχώρια αγορά ( μιας κ η επίσκεψη σε γειτονικές χώρες δεν αφορά μόνο σε καύσιμα, αλλά κ σε σούπερ μάρκετ ακόμη και σε αγορά ψωμιού) κ αφετέρου θα υπάρξουν και οι εσωτερικοί τουρίστες που ίσως θα συνδυάζουν τα ψώνια - καύσιμα με αναψυχή σε τοπικά μαγαζιά. Όσο κ να ακούγεται άδικο για τους υπόλοιπους επαγγελματίες της ενδοχώρας, μόνο ένα μέτρο σαν το παράπονο θα έδινε ένα κίνητρο κινητικότητας προς τις ακριτικές περιοχές οι οποίες πραγματικά κάθε χρόνο ερημώνουν όλο κ περισσότερο. Τέλος επειδή τα προϊόντα μας είναι ανώτερα ποιοτικά, κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε και αλλοδαπό τουρισμό στη χώρα μας. Σίγουρα αν οι τιμές στις ακριτικές περιοχές ήταν καλύτερες πάρα πολλοί Τούρκοι, Βούλγαροι κτλ θα ερχόταν για να αγοράσουν ελληνικά προϊόντα. Ήδη αυτό συμβαίνει στην Αλεξανδρούπολη στα εμπορικά καταστήματα, όπου οι Τούρκοι πολίτες πληρώνουν κανονικά στα εμπορικά μαγαζιά, κ κατά την είσοδο στην Τουρκία λαμβάνουν πίσω το ΦΠΑ δείχνοντας την απόδειξη στο τελωνείο. Άπειρα iPhone αγοράστηκαν από Τούρκους στην Αλεξανδρούπολη οι οποίοι φαντάζομαι τα μοσχοπουλησαν στο αντίστοιχο τουρκικό insomnia 😁😁😁 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα