Προς το περιεχόμενο

Payzy by Cosmote


runner69

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, tonyz21 είπε

Καλησπέρα,

εδώ και λίγο καιρό έχω αρχίσει και χρησιμοποιώ για τις καθημερινές μου συναλλαγές την payzy για το 1% επιστροφη που δίνει. Επειδή είδα ότι έχει και 2% επιστροφή για τις RF πληρωμές είπα να πληρώσω το λογαριασμό για το κινητό μου μέσω αυτής. Τον λογαριασμό τον εξόφλησα Παρασκευή πρωί και έως και την ώρα του post ο λογαριασμός εκκρεμεί. 

Η συναλλαγή στην εφαρμογή της Payzy λέει ολοκληρωμένη εδώ και μέρες. 

Κάλεσα πριν λίγο το 13888 και μου λένε ότι δεν βλέπουν την πληρωμή και να τους στείλω το αποδεικτικό της συναλλαγής. Ανοίγοντας την εφαρμογή και πατώντας να δω το αποδεικτικό της συναλλαγής τρώω σφάλμα οπότε δεν έχω πρόσβαση. Η κοσμοτε μου λέει χωρίς αυτό δεν μπορούμε να προχωρήσουμε.

Ψάχνω να βρω πως μπορώ να έχω άμεση εξυπηρέτηση απο την Payzy και εν τέλει δεν υπάρχει τρόπος. Απο την κοσμοτέ μου είπανε μιλήστε με το τσατ αλλά το τσατ είναι ένα μποτάκι της κακιάς ώρας με 2 template απαντήσεις και μετά σου λέει ανοίξτε ticket. Είναι δυνατόν αδειοδοτημένος payment provider να μην έχει ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για επίλυση τέτοιων ζητημάτων; Ούτε debugging είμαι διατεθειμένος να κάνω, ούτε να περιμένω μια βδομάδα με πέρα δώθε στα μέιλ για να γίνει μια δουλειά δυο λεπτών που έπρεπε να 'χει γίνει 5 μέρες πριν. Και εννοείται ούτε κερατιάτικα επειδή έληξε ο λογαριασμός ενώ τον έχω πληρώσει.

Έχει μήπως κανένας παρόμοια εμπειρία; Και ξέρετε αν υπάρχει κανένα τηλέφωνο;

Εχω πληρωσει ΔΕΗ με RF και δειχνει τη συναλλαγη εξοφλημενη στο site της ΔΕΗ.

Το support πολυ προβληματικο καθως δεν σε αφηνει να ανοιξεις τικετ για τη συναλλαγη που θελεις. Βγαινει το botακι και δεν εχεις επιλογες για να ανοιξεις τικετ.

Διαβασε παραπανω. 3 εβδομαδες ανοιχτο τικετ με bug στις RF συναλλαγες και ακομα στην αναμονη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, sdikr είπε

Το αναφέρουν και στις πληροφορίες αυτοί που δέχονται την πληρωμή με rf πως μπορεί να κάνει να φανεί και πάνω απο 3 εργάσιμες

Σε κάθε περίπτωση όταν θα φανεί θα ισχύει απο την στιγμή που έγινε η πληρωμή, όχι όταν το λάβανε,  δεν πρέπει να περιμένεις τελευταία στιγμή να κάνεις την πληρωμή με μεταφορά

 

Μια εβδομάδα πριν δεν το λες και τελευταία στιγμή :P Μόλις μπει το μηνιάτικο πληρώνω τα πάντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, tonyz21 είπε

Καλησπέρα,

εδώ και λίγο καιρό έχω αρχίσει και χρησιμοποιώ για τις καθημερινές μου συναλλαγές την payzy για το 1% επιστροφη που δίνει. Επειδή είδα ότι έχει και 2% επιστροφή για τις RF πληρωμές είπα να πληρώσω το λογαριασμό για το κινητό μου μέσω αυτής. Τον λογαριασμό τον εξόφλησα Παρασκευή πρωί και έως και την ώρα του post ο λογαριασμός εκκρεμεί. 

Η συναλλαγή στην εφαρμογή της Payzy λέει ολοκληρωμένη εδώ και μέρες. 

Κάλεσα πριν λίγο το 13888 και μου λένε ότι δεν βλέπουν την πληρωμή και να τους στείλω το αποδεικτικό της συναλλαγής. Ανοίγοντας την εφαρμογή και πατώντας να δω το αποδεικτικό της συναλλαγής τρώω σφάλμα οπότε δεν έχω πρόσβαση. Η κοσμοτε μου λέει χωρίς αυτό δεν μπορούμε να προχωρήσουμε.

Ψάχνω να βρω πως μπορώ να έχω άμεση εξυπηρέτηση απο την Payzy και εν τέλει δεν υπάρχει τρόπος. Απο την κοσμοτέ μου είπανε μιλήστε με το τσατ αλλά το τσατ είναι ένα μποτάκι της κακιάς ώρας με 2 template απαντήσεις και μετά σου λέει ανοίξτε ticket. Είναι δυνατόν αδειοδοτημένος payment provider να μην έχει ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για επίλυση τέτοιων ζητημάτων; Ούτε debugging είμαι διατεθειμένος να κάνω, ούτε να περιμένω μια βδομάδα με πέρα δώθε στα μέιλ για να γίνει μια δουλειά δυο λεπτών που έπρεπε να 'χει γίνει 5 μέρες πριν. Και εννοείται ούτε κερατιάτικα επειδή έληξε ο λογαριασμός ενώ τον έχω πληρώσει.

Έχει μήπως κανένας παρόμοια εμπειρία; Και ξέρετε αν υπάρχει κανένα τηλέφωνο;

 

4 ώρες πριν, kormos είπε

Να ανοίξεις τικετ, απαντάνε και (σχετικά) άμεσα και βρίσκεις λύση. Το έχω κάνει 1 φορά που χρειάστηκα έως τώρα χρήση.

 

Μφχ

 

23 λεπτά πριν, runner69 είπε

Εχω πληρωσει ΔΕΗ με RF και δειχνει τη συναλλαγη εξοφλημενη στο site της ΔΕΗ.

Το support πολυ προβληματικο καθως δεν σε αφηνει να ανοιξεις τικετ για τη συναλλαγη που θελεις. Βγαινει το botακι και δεν εχεις επιλογες για να ανοιξεις τικετ.

Διαβασε παραπανω. 3 εβδομαδες ανοιχτο τικετ με bug στις RF συναλλαγες και ακομα στην αναμονη.

 

Δεν ξέρω πως γίνεται εσείς να μην μπορείτε να ανοίξετε τικετ και να μιλήσετε με εκπρόσωπο 🤔

Προσωπικά στις 12/06/23, 10:38 άνοιξα τικετ μέσω του bot system.

Στις 12/06/23, 10:55 ξεκίνησε η συνομιλία με εκπρόσωπο και στις 13:15 είχε λυθεί το πρόβλημα μου...

 

Μφχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kormos είπε

 

 

 

Δεν ξέρω πως γίνεται εσείς να μην μπορείτε να ανοίξετε τικετ και να μιλήσετε με εκπρόσωπο 🤔

Προσωπικά στις 12/06/23, 10:38 άνοιξα τικετ μέσω του bot system.

Στις 12/06/23, 10:55 ξεκίνησε η συνομιλία με εκπρόσωπο και στις 13:15 είχε λυθεί το πρόβλημα μου...

 

Μφχ

Άνοιξα το τικετ 12:42, μου απάντησαν μετά απο 9 λεπτά σας ευχαριστούμε για το αίτημα σας θα το ελέγξουμε και θα σας ενημερώσουμε. Απάντησα 1 λεπτό μετά με περισσότερες πληροφορίες και απο τότε περιμένω. Once again, για τέτοια θέματα θα έπρεπε να υπάρχει τηλέφωνο. Όλα τα άλλα είναι να'χαμε να λέγαμε

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 minutes ago, tonyz21 said:

Μια εβδομάδα πριν δεν το λες και τελευταία στιγμή :P Μόλις μπει το μηνιάτικο πληρώνω τα πάντα

Όντως δεν το λες,  όποτε εν έχει λήξει ακόμα ο λογαριασμός, οπότε γιατί αγχώνεσαι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, tonyz21 είπε

Άνοιξα το τικετ 12:42, μου απάντησαν μετά απο 9 λεπτά σας ευχαριστούμε για το αίτημα σας θα το ελέγξουμε και θα σας ενημερώσουμε. Απάντησα 1 λεπτό μετά με περισσότερες πληροφορίες και απο τότε περιμένω. Once again, για τέτοια θέματα θα έπρεπε να υπάρχει τηλέφωνο. Όλα τα άλλα είναι να'χαμε να λέγαμε

Με τέτοιες εξελίξεις θεωρώ πως γενικώς τα τηλέφωνα θα αντικατασταθούν από τέτοιου είδους εναλλακτικές.

Με bot και εκπροσώπους κατά σειρά προτεραιότητας...

Απλά έχε υπομονή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Και σε εμένα όλες οι συναλλαγές σήμερα αποτυγχάνουν, δεν ζητάει έγκριση και το site λέει πως η συναλλαγή απορρίφθηκε από την τράπεζα σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, james9tito είπε

Σήμερα ότι συναλλαγή προσπάθησα με payzy τρώει απόρριψη. Το έπαθε άλλος, μήπως είναι γενικό πρόβλημα;; 

 

2 ώρες πριν, christostg είπε

Και εγώ μόλις. Μάλιστα ζήτησε pin. Δεν ξέρω σε τι αναφέρεται γιατί δεν έχω βγαλει την χρεωστική. 

 

1 ώρα πριν, HardwareZone είπε

Και σε εμένα όλες οι συναλλαγές σήμερα αποτυγχάνουν, δεν ζητάει έγκριση και το site λέει πως η συναλλαγή απορρίφθηκε από την τράπεζα σας

Τι συναλλαγές; 

"Πλάγιες" ή κανονικές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ιδιο και εγω, συναλλαγες σε POS την Δευτερα εφαγαν απορριψη. Ρε payzy ρεζιλι γινομαστε!

Επεξ/σία από runner69
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα δούλεψε συναλλαγή κανονική μεσω ιντερνετ αλλα οχι σε pos μεσω gpay... Αλλα

Επειδη τυχαινει να εχω και ψηφιακή και φυσικη κάρτα, η συναλλαγή που απετυχε ειναι στη ψηφιακή

Οπότε, ή φταιει η ψηφιακή πειζι ή οι συναλλαγές σε pos ή το gpay

Επεξ/σία από Kag1ante
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Kag1ante είπε

Εμένα δούλεψε συναλλαγή κανονική μεσω ιντερνετ αλλα οχι σε pos μεσω gpay... Αλλα

Επειδη τυχαινει να εχω και ψηφιακή και φυσικη κάρτα, η συναλλαγή που απετυχε ειναι στη ψηφιακή

Οπότε, ή φταιει η ψηφιακή πειζι ή οι συναλλαγές σε pos ή το gpay

Το gpay σιγουρα δεν εφταιγε καθως αλλαξα καρτα σε αλλο pos/κατάστημα και η συναλλαγη περασε. Αρα ηταν θεμα της ψηφιακης payzy.

Θεμα POS δεν θα ηταν για να συναντησαν τοσοι το ιδιο προβλημα την ιδια μερα.

Επεξ/σία από runner69
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν αποκλείεται λόγο των εξελίξεων να γίνονται "από πίσω" αλλαγές...

Γι αυτό και η φυσική περνάει κανονικά

Επεξ/σία από kormos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, kormos είπε

Δεν αποκλείεται λόγο των εξελίξεων να γίνονται "από πίσω" αλλαγές...

Γι αυτό και η φυσική περνάει κανονικά

I don't follow sadly...

Σε τεχνικό επίπεδο κατι παει λαθος στη διασύνδεση/επικοινωνία gpay & cosmote payments

Θα ημουν σιγουρος αν δοκιμαζα τη φυσική καρτα πρώτα μεσω του gpay και μετα αυτούσια 

Επεξ/σία από Kag1ante
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...