attanaze Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 46 λεπτά πριν, Polemical είπε Είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα όταν πήρα καινούριο κινητό και το έλυσα με το Support. Ουσιαστικά μπορείς να προσθέσεις την κάρτα μέχρι και σε 10 "πορτοφόλια" όπου θα είναι αποθηκευμένη η κάρτα, όπου πορτοφόλια είναι το google wallet, το account σου στο steam για άμεσες αγορές, το PayPal κτλ. Αφού περιέγραψα το πρόβλημα μου στο support με πήραν τηλέφωνο, μου ανέφεραν ένα ένα που ήταν αποθηκευμένη, αφαίρεσα κάποια που δεν χρησιμοποιούσα και μετά μπήκε μπόρεσα να την βάλω κατευθείαν στην καινούρια συσκευή. Έμεινα ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση αλλά πρέπει να αναφέρεται κάπου ξεκάθαρα και να υπάρχει ένα σύστημα διαχείρισης από τον χρήστη ή να αφαιρεθεί αυτός ο περιορισμός εντελώς. Αυτό ακριβώς έκανα που ανέφερε ο συμφορμήτης Polemical από πάνω. Άνοιξα ticket μέσω της εφαρμογής payzy, με πήρε τηλέφωνο η κοπέλα, έκανε ταυτοποίηση τα στοιχεία μου, αφαιρέσαμε 4 πορτοφόλια και αμέσως λύθηκε το πρόβλημα. Είναι πάντως πολύ παραπλανητικό το μήνυμα που βγάζει εφαρμογή!!! Ευχαριστώ πολύ Polemical!!!! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα