Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όπως πρώτη αποκάλυψε η ιστοσελίδα TechCrunch, δύο διαδικτυακές πλατφόρμες υποστήριξης για την απεξάρτηση από το αλκοόλ, οι Monument και Tempest, «πιάστηκαν» να κοινοποιούν εμπιστευτικά δεδομένα των χρηστών με διαφημιστικές εταιρείες χωρίς τη συγκατάθεση τους.

Όλα ήρθαν στο φως μετά από μια εσωτερική αξιολόγηση/έρευνα που αποκάλυψε μία παραβίαση δεδομένων που επηρέασε 100.000 χρήστες τους, αναγκάζοντας τις δύο εταιρείες να εκδώσουν επίσημη κοινοποίηση για την παραβίαση της βάσης χρηστών τους. Οι παραβάσεις ξεκίνησαν το 2017 και εξακολούθησαν να συνεχίζονται μέχρι την αξιολόγηση του περασμένου μήνα.

Το Monument και το Tempest ξεκίνησαν ως δύο εντελώς διαφορετικές πλατφόρμες, αλλά πριν από αρκετούς μήνες, η δεύτερη εξαγοράστηκε από την πρώτη. Η μητρική εταιρεία Monument επιβεβαίωσε όχι μόνο την παραβίαση δεδομένων αλλά και ότι οι εταιρείες μοιράστηκαν προσωπικές και εμπιστευτικές πληροφορίες με τους διαφημιστές μέσω μιας ειδοποίησης που κατατέθηκε στον Γενικό Εισαγγελέα της Καλιφόρνιας. Τα δεδομένα που κοινοποιήθηκαν στις διαφημιστικές εταιρείες χωρίς τη συγκατάθεση των χρηστών περιλαμβάνουν ονόματα ασθενών, ημερομηνίες γέννησης, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ταχυδρομικές διευθύνσεις, αριθμούς τηλεφώνου, πληροφορίες ασφάλισης και άλλα.

Δυστυχώς, αυτή είναι μόνο η αρχή. Σε κάτι που θα μπορούσε μόνο να χαρακτηριστεί μία άκαρδη προσβολή προς εκείνους που ζητούν υποστήριξη, οι δύο αυτές εταιρείες μοιράστηκαν με τις διαφημιστικές εταιρείες και δεδομένα που αφορούσαν ραντεβού, αξιολογήσεις και απαντήσεις σε έρευνες στις οποίες περιλαμβάνονταν δεδομένα κατανάλωσης αλκοόλ. Η Monument στην ιστοσελίδα της εξακολουθεί να τονίζει τη δέσμευσή της στην προστασία της ιδιωτικής ζωής λέγοντας ότι οι απαντήσεις των χρηστών στις έρευνες «προστατεύονται» παρά την πρόσφατη αποκάλυψη.

Οι εταιρείες κατηγορούν τα συστήματα παρακολούθησης τρίτων για το ζήτημα (third-party tracking systems), δηλώνοντας ότι έχουν αφαιρέσει τους προσβλητικούς κωδικούς παρακολούθησης από τις ιστοσελίδες τους. Οι εταιρείες δεν παραδέχονται ότι μοιράστηκαν σκοπίμως τις συγκεκριμένες πληροφορίες για την αύξηση των κερδών τους, λέγοντας ότι τα σύστημα παρακολούθησης έκαναν τα πάντα από μόνα τους. Αν και πρόκειται για ένα ιδιαίτερα κραυγαλέο παράδειγμα, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι οι περισσότερες εταιρείες δεν τα πηγαίνουν καλά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Η λίστα με τις παραβιάσεις είναι… αμέτρητη. Να σας θυμίσουμε τότε που μία startup για την ψυχική υγεία μοιράστηκε πληροφορίες ασθενών χωρίς τη συγκατάθεση τους, να ξαναπούμε για την Meta που πιάστηκε με το χέρι στο βάζο με τα (ψηφιακά) cookies; 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

φτιάχνω εταιρεία προσφιλή για hot topic, μαζεύω δεδομένα, τα μοσχοπουλαω σε διαφημιστικες και μετά ανακοινώνω breach ασφαλείας και διαρροή χωρίς να προκύπτει λόγος ανησυχίας από διαρροή ευαίσθητων δεδομένων. 

Ούτε με παράγοντες του ελληνικού ποδοσφαίρου δε γίνονται αυτά!

Πρέπει οι εταιρίες που παραβιάζουν GDPR και σχετική νομοθεσία να έχουν αυστηροτατες εξοντωτικες ποινές κ συνέπειες ποινικές οι υπεύθυνοι. 

  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να παίζουν τις σωστές διαφημίσεις... Εκεί που πρέπει...

"- Πρόσπαθείς να το κόψεις, γιατί σε έχει αφανίσει, και περνάς την ώρα σου σερφάροντας; 

 - Έχεις καταφέρει να κρατηθείς για 1 μήνα τώρα;

 - Μπράβο ρε παλικάρι, σου αξίζει ένα ποτάκι..."

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 5
Δημοσ.
47 minutes ago, Kostasspil said:

Plot twist: Μοιράζονταν δεδομένα με κάβες

Τραγικο,οπως και ολη αυτη η κατευθυνομενη διαφημηση και η φαση με τους αλγοριθμους ιδιως τους γελοιους του γιουτουμπ που ψαχνεις κατι μια φορα και το τρως στη μαπα κανα μηνα...

  • Like 3
Δημοσ.

Πολύ γύρω γύρω μας το φέρνουνε και δεν ξέρω αν είναι για να το εμπεδώσουμε, και να συμβιβαστούμε ή για να αντιδράσουμε…

πάντως η δικαιολογία “δεν το ήξερα” πλέον δεν στέκει…

  • Like 10
Δημοσ.
1 ώρα πριν, rodosf1 είπε

φτιάχνω εταιρεία προσφιλή για hot topic, μαζεύω δεδομένα, τα μοσχοπουλαω σε διαφημιστικες και μετά ανακοινώνω breach ασφαλείας και διαρροή χωρίς να προκύπτει λόγος ανησυχίας από διαρροή ευαίσθητων δεδομένων. 

Ούτε με παράγοντες του ελληνικού ποδοσφαίρου δε γίνονται αυτά!

Πρέπει οι εταιρίες που παραβιάζουν GDPR και σχετική νομοθεσία να έχουν αυστηροτατες εξοντωτικες ποινές κ συνέπειες ποινικές οι υπεύθυνοι. 

Τα πρόστιμα που τρώνε και για τη παραβίαση και για το GDPR είναι τεράστια (Ρώτα στον ΟΤΕ, ξέρουν και απ'τα δύο.!) . Τώρα βέβαια δεν ξέρω εάν τελικά το κέρδος είναι παραπάνω από τα πρόστιμα...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η ψηφιακή εκμετάλλευση απόρρητων προσωπικών δεδομένων θα αναδειχθεί σε νέο δικονομικό Ελντοράντο τα επόμενα χρόνια.. Είμαι σίγουρος ότι μεγάλες νομικές εταιρείες έχουν ήδη μυριστεί αίμα και θα ξεκινήσουν και σε αυτόν τον τομέα αγωγές για (καθόλου ευκαταφρόνητες) αποζημιώσεις.. Και αργά ή γρήγορα θα φθάσουμε και στην ψηφιακή παρενόχληση (πόση, ποια, κάθε πόσο ενημέρωση - διαφήμιση μπορεί να επικοινωνείται). Και καμία εταιρεία / ιστότοπος δε θα τη γλιτώνει με ανόητους ισχυρισμούς για "διαρροές".. 

#digitalmetoo

Επεξ/σία από gadgetseek
  • Like 2
Δημοσ.

Εκει υπαρχει διακριση εξουσιων  δουλευει λιγο το συστημα

και δεν υπαρχει πληρης συγκαλυψη.

Εδω διαπλοκη και διαφθορα  ανεξαρτητως κομματικης πτερυγας.

 

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μόνο Ελλάδα μοιράζονται προσωπικά δεδομένα σε διαφημιστικές εταιρείες  χωρίς την σύμφωνη γνώμη κτλ και δεν ανοίγει μύτη .

Επεξ/σία από ICE-T
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ICE-T είπε

μόνο Ελλάδα μοιράζονται προσωπικά δεδομένα σε διαφημιστικές εταιρείες  χωρίς την σύμφωνη χωρίς την σύμφωνη γνώμη κτλ και δεν ανοίγει μύτη .

ε;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...