alion Δημοσ. 7 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2023 Όπως πρώτη αποκάλυψε η ιστοσελίδα TechCrunch, δύο διαδικτυακές πλατφόρμες υποστήριξης για την απεξάρτηση από το αλκοόλ, οι Monument και Tempest, «πιάστηκαν» να κοινοποιούν εμπιστευτικά δεδομένα των χρηστών με διαφημιστικές εταιρείες χωρίς τη συγκατάθεση τους. Όλα ήρθαν στο φως μετά από μια εσωτερική αξιολόγηση/έρευνα που αποκάλυψε μία παραβίαση δεδομένων που επηρέασε 100.000 χρήστες τους, αναγκάζοντας τις δύο εταιρείες να εκδώσουν επίσημη κοινοποίηση για την παραβίαση της βάσης χρηστών τους. Οι παραβάσεις ξεκίνησαν το 2017 και εξακολούθησαν να συνεχίζονται μέχρι την αξιολόγηση του περασμένου μήνα. Το Monument και το Tempest ξεκίνησαν ως δύο εντελώς διαφορετικές πλατφόρμες, αλλά πριν από αρκετούς μήνες, η δεύτερη εξαγοράστηκε από την πρώτη. Η μητρική εταιρεία Monument επιβεβαίωσε όχι μόνο την παραβίαση δεδομένων αλλά και ότι οι εταιρείες μοιράστηκαν προσωπικές και εμπιστευτικές πληροφορίες με τους διαφημιστές μέσω μιας ειδοποίησης που κατατέθηκε στον Γενικό Εισαγγελέα της Καλιφόρνιας. Τα δεδομένα που κοινοποιήθηκαν στις διαφημιστικές εταιρείες χωρίς τη συγκατάθεση των χρηστών περιλαμβάνουν ονόματα ασθενών, ημερομηνίες γέννησης, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ταχυδρομικές διευθύνσεις, αριθμούς τηλεφώνου, πληροφορίες ασφάλισης και άλλα. Δυστυχώς, αυτή είναι μόνο η αρχή. Σε κάτι που θα μπορούσε μόνο να χαρακτηριστεί μία άκαρδη προσβολή προς εκείνους που ζητούν υποστήριξη, οι δύο αυτές εταιρείες μοιράστηκαν με τις διαφημιστικές εταιρείες και δεδομένα που αφορούσαν ραντεβού, αξιολογήσεις και απαντήσεις σε έρευνες στις οποίες περιλαμβάνονταν δεδομένα κατανάλωσης αλκοόλ. Η Monument στην ιστοσελίδα της εξακολουθεί να τονίζει τη δέσμευσή της στην προστασία της ιδιωτικής ζωής λέγοντας ότι οι απαντήσεις των χρηστών στις έρευνες «προστατεύονται» παρά την πρόσφατη αποκάλυψη. Οι εταιρείες κατηγορούν τα συστήματα παρακολούθησης τρίτων για το ζήτημα (third-party tracking systems), δηλώνοντας ότι έχουν αφαιρέσει τους προσβλητικούς κωδικούς παρακολούθησης από τις ιστοσελίδες τους. Οι εταιρείες δεν παραδέχονται ότι μοιράστηκαν σκοπίμως τις συγκεκριμένες πληροφορίες για την αύξηση των κερδών τους, λέγοντας ότι τα σύστημα παρακολούθησης έκαναν τα πάντα από μόνα τους. Αν και πρόκειται για ένα ιδιαίτερα κραυγαλέο παράδειγμα, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι οι περισσότερες εταιρείες δεν τα πηγαίνουν καλά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Η λίστα με τις παραβιάσεις είναι… αμέτρητη. Να σας θυμίσουμε τότε που μία startup για την ψυχική υγεία μοιράστηκε πληροφορίες ασθενών χωρίς τη συγκατάθεση τους, να ξαναπούμε για την Meta που πιάστηκε με το χέρι στο βάζο με τα (ψηφιακά) cookies; Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TROIDX Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Ταξις και ηθικη..... 1 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rodosf1 Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 φτιάχνω εταιρεία προσφιλή για hot topic, μαζεύω δεδομένα, τα μοσχοπουλαω σε διαφημιστικες και μετά ανακοινώνω breach ασφαλείας και διαρροή χωρίς να προκύπτει λόγος ανησυχίας από διαρροή ευαίσθητων δεδομένων. Ούτε με παράγοντες του ελληνικού ποδοσφαίρου δε γίνονται αυτά! Πρέπει οι εταιρίες που παραβιάζουν GDPR και σχετική νομοθεσία να έχουν αυστηροτατες εξοντωτικες ποινές κ συνέπειες ποινικές οι υπεύθυνοι. 8 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kostasspil Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Plot twist: Μοιράζονταν δεδομένα με κάβες 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tlykog Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Για να παίζουν τις σωστές διαφημίσεις... Εκεί που πρέπει... "- Πρόσπαθείς να το κόψεις, γιατί σε έχει αφανίσει, και περνάς την ώρα σου σερφάροντας; - Έχεις καταφέρει να κρατηθείς για 1 μήνα τώρα; - Μπράβο ρε παλικάρι, σου αξίζει ένα ποτάκι..." Επεξ/σία 11 Απριλίου 2023 από Tlykog 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BertaJourdan Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Κοψε χρημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Anastazio Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 47 minutes ago, Kostasspil said: Plot twist: Μοιράζονταν δεδομένα με κάβες Τραγικο,οπως και ολη αυτη η κατευθυνομενη διαφημηση και η φαση με τους αλγοριθμους ιδιως τους γελοιους του γιουτουμπ που ψαχνεις κατι μια φορα και το τρως στη μαπα κανα μηνα... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AtiX Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Πολύ γύρω γύρω μας το φέρνουνε και δεν ξέρω αν είναι για να το εμπεδώσουμε, και να συμβιβαστούμε ή για να αντιδράσουμε… πάντως η δικαιολογία “δεν το ήξερα” πλέον δεν στέκει… 10 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 1 ώρα πριν, rodosf1 είπε φτιάχνω εταιρεία προσφιλή για hot topic, μαζεύω δεδομένα, τα μοσχοπουλαω σε διαφημιστικες και μετά ανακοινώνω breach ασφαλείας και διαρροή χωρίς να προκύπτει λόγος ανησυχίας από διαρροή ευαίσθητων δεδομένων. Ούτε με παράγοντες του ελληνικού ποδοσφαίρου δε γίνονται αυτά! Πρέπει οι εταιρίες που παραβιάζουν GDPR και σχετική νομοθεσία να έχουν αυστηροτατες εξοντωτικες ποινές κ συνέπειες ποινικές οι υπεύθυνοι. Τα πρόστιμα που τρώνε και για τη παραβίαση και για το GDPR είναι τεράστια (Ρώτα στον ΟΤΕ, ξέρουν και απ'τα δύο.!) . Τώρα βέβαια δεν ξέρω εάν τελικά το κέρδος είναι παραπάνω από τα πρόστιμα... 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gadgetseek Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Η ψηφιακή εκμετάλλευση απόρρητων προσωπικών δεδομένων θα αναδειχθεί σε νέο δικονομικό Ελντοράντο τα επόμενα χρόνια.. Είμαι σίγουρος ότι μεγάλες νομικές εταιρείες έχουν ήδη μυριστεί αίμα και θα ξεκινήσουν και σε αυτόν τον τομέα αγωγές για (καθόλου ευκαταφρόνητες) αποζημιώσεις.. Και αργά ή γρήγορα θα φθάσουμε και στην ψηφιακή παρενόχληση (πόση, ποια, κάθε πόσο ενημέρωση - διαφήμιση μπορεί να επικοινωνείται). Και καμία εταιρεία / ιστότοπος δε θα τη γλιτώνει με ανόητους ισχυρισμούς για "διαρροές".. #digitalmetoo Επεξ/σία 10 Απριλίου 2023 από gadgetseek 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panagiotou Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Εκει υπαρχει διακριση εξουσιων δουλευει λιγο το συστημα και δεν υπαρχει πληρης συγκαλυψη. Εδω διαπλοκη και διαφθορα ανεξαρτητως κομματικης πτερυγας. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ICE-T Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) μόνο Ελλάδα μοιράζονται προσωπικά δεδομένα σε διαφημιστικές εταιρείες χωρίς την σύμφωνη γνώμη κτλ και δεν ανοίγει μύτη . Επεξ/σία 10 Απριλίου 2023 από ICE-T 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dbrillis Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 7 λεπτά πριν, ICE-T είπε μόνο Ελλάδα μοιράζονται προσωπικά δεδομένα σε διαφημιστικές εταιρείες χωρίς την σύμφωνη χωρίς την σύμφωνη γνώμη κτλ και δεν ανοίγει μύτη . ε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Όχι που δεν θα το έκαναν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ICE-T Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2023 2 λεπτά πριν, dbrillis είπε ε; που είναι το περίεργο δεν σου έχει συμβεί ποτέ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα