NikosKv Δημοσ. 9 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Είμαι συνδρομητής στην Vodafone 11 χρόνια με 4 συνδέσεις κινητών κι έκανα αίτηση 7/3 για την προσφορά των 26,5 ευρώ για 3play+tv στα 100mbps με νέο αριθμό σταθερού. Μου αποστέλλουν το router άμεσα και στις 13/3 ήρθε για 1η φορά ο τεχνικός της Vodafone για να συνδέσει τη γραμμή (μετά από ειδοποίηση της cosmote που ανήκει το δίκτυο) , αλλά λόγω λάθους του τεχνικού Cosmote δεν είχε δοθεί το σωστό πακέτο. Μετά από 6 εσφαλμένες ειδοποιήσεις για επίσκεψη τεχνικού μέσω sms της Vodafone για την ημερομηνία, τελικά ήρθαν στις 27/3 χωρίς ειδοποίηση οι 2 τεχνικοί (της Vodafone και της cosmote) και σύνδεσαν το σωστό πακέτο. Τα προβλήματα όμως δυστυχώς δεν τελείωσαν εδώ .. Αφού σύνδεσα το router παρουσία του τεχνικού της Vodafone, όταν πήγα να βάλω το ασύρματο για να δοκιμάσω τη γραμμή , ενώ μπορούσα να καλέσω κανονικά , όταν με καλούσαν απαντούσε συνδρομητής cosmote !!!! (τα "θαύματα" του VoIP) διότι το εμπορικό της Vodafone μου έδωσε αριθμό σταθερού ο οποίος ανήκει εδώ και 10 χρόνια σε εν ενεργεία συνδρομητή cosmote .. Από τις 27 λοιπόν του μήνα (σήμερα που γράφω είναι 9/4) και μετά από πάρα πολλές επικοινωνίες μεταξύ τεχνικού τμήματος και εξυπηρέτησης ακόμα δεν έχει λυθεί το θέμα και συν τοις άλλοις σήμερα έλαβα λογαριασμό ο οποίος είναι αυξημένος κατά 9 ευρώ διότι το σύστημα δεν με έχει καταχωρήσει στην προσφορά... Εν τω μεταξύ όταν κάνεις έλεγχο πορείας σταθερής δείχνει ότι η γραμμή δεν είναι ενεργοποιημένη και βρίσκεται σε πιλοτική λειτουργία μετά από 2 εβδομάδες!!! Δεν ξέρω τι άλλο να πω και δυστυχώς δεν υπάρχει ούτε έλεγχος ούτε προστασία του καταναλωτή , για αυτό και έκανα δήλωση υπαναχώρησης.. Δεν είναι τυχαίο που η Vodafone έχει 30εκ. ευρώ απώλειες μόνο πέρσι. Μακριά από τη Vodafone όπως είναι τώρα.. Επεξ/σία 9 Απριλίου 2023 από NikosKv Ορθογραφικά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKv Δημοσ. 12 Απριλίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 12 Απριλίου 2023 Στις 9/4/2023 στις 1:31 ΜΜ, NikosKv είπε Είμαι συνδρομητής στην Vodafone 11 χρόνια με 4 συνδέσεις κινητών κι έκανα αίτηση 7/3 για την προσφορά των 26,5 ευρώ για 3play+tv στα 100mbps με νέο αριθμό σταθερού. Μου αποστέλλουν το router άμεσα και στις 13/3 ήρθε για 1η φορά ο τεχνικός της Vodafone για να συνδέσει τη γραμμή (μετά από ειδοποίηση της cosmote που ανήκει το δίκτυο) , αλλά λόγω λάθους του τεχνικού Cosmote δεν είχε δοθεί το σωστό πακέτο. Μετά από 6 εσφαλμένες ειδοποιήσεις για επίσκεψη τεχνικού μέσω sms της Vodafone για την ημερομηνία, τελικά ήρθαν στις 27/3 χωρίς ειδοποίηση οι 2 τεχνικοί (της Vodafone και της cosmote) και σύνδεσαν το σωστό πακέτο. Τα προβλήματα όμως δυστυχώς δεν τελείωσαν εδώ .. Αφού σύνδεσα το router παρουσία του τεχνικού της Vodafone, όταν πήγα να βάλω το ασύρματο για να δοκιμάσω τη γραμμή , ενώ μπορούσα να καλέσω κανονικά , όταν με καλούσαν απαντούσε συνδρομητής cosmote !!!! (τα "θαύματα" του VoIP) διότι το εμπορικό της Vodafone μου έδωσε αριθμό σταθερού ο οποίος ανήκει εδώ και 10 χρόνια σε εν ενεργεία συνδρομητή cosmote .. Από τις 27 λοιπόν του μήνα (σήμερα που γράφω είναι 9/4) και μετά από πάρα πολλές επικοινωνίες μεταξύ τεχνικού τμήματος και εξυπηρέτησης ακόμα δεν έχει λυθεί το θέμα και συν τοις άλλοις σήμερα έλαβα λογαριασμό ο οποίος είναι αυξημένος κατά 9 ευρώ διότι το σύστημα δεν με έχει καταχωρήσει στην προσφορά... Εν τω μεταξύ όταν κάνεις έλεγχο πορείας σταθερής δείχνει ότι η γραμμή δεν είναι ενεργοποιημένη και βρίσκεται σε πιλοτική λειτουργία μετά από 2 εβδομάδες!!! Δεν ξέρω τι άλλο να πω και δυστυχώς δεν υπάρχει ούτε έλεγχος ούτε προστασία του καταναλωτή , για αυτό και έκανα δήλωση υπαναχώρησης.. Δεν είναι τυχαίο που η Vodafone έχει 30εκ. ευρώ απώλειες μόνο πέρσι. Μακριά από τη Vodafone όπως είναι τώρα.. Update 12/4 : Ενεργοποιήθηκε η γραμμή και τυπικά αλλά περιμένω την αλλαγή του αριθμού Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Λύση NikosKv Δημοσ. 12 Απριλίου 2023 Μέλος Λύση Share Δημοσ. 12 Απριλίου 2023 2 ώρες πριν, NikosKv είπε Update 12/4 : Ενεργοποιήθηκε η γραμμή και τυπικά αλλά περιμένω την αλλαγή του αριθμού Update 12/4 : Άλλαξε κι ο λάθος αριθμός . Πρόβλημα λύθηκε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα