Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, nikx είπε

Επισης αυτο με το εχω αξιολογησεις δεν το καταλαβαινω και εγω σε πολλες συναλλαγες μου εχω περισσοτερες θετικες απο τον πωλητη (ολες απο αγορες οι δικες μου) μου στελνεις εσυ πρωτα το προιον να σου βαλω εγω τα λεφτα καταθεση αμα παραλαβω;

Μα εχω τοσες αξιολογησεις και εγω ,ειμαι εμπιστος.

Πες τα!

  • Moderators
Δημοσ.

Oυτε εγω ειμαι υπερ της αντικαταβολης. Δεν παιζει να ρισκαρω να μην παει ο αγοραστης να παραλαβει, ή να μου αλλαξει το οτιδηποτε στο αντικειμενο ή ο,τι τελος παντων. Και δεν ειναι μονο πως θα χασω τα 30 ευρω (ή οσα ειναι) αν δεν παραλαβει, αλλα θα χασω και χρονο, το αντικειμενο θα πηγαινοερχεται και μπορει να μην το πουλησω αμεσα και γενικα θα προσθεσω ενα αγχος ακομα μεχρι να δω πως ειναι ολα καλα, πραγμα που δεν θα ηθελα. Προσωπικα μονο χερι με χερι και that's it. Ουτε καν καταθεση στον λογαριασμο μου.

Σε τελικη αναλυση βεβαια εχει να κανει και με το κατα ποσο ο πωλητης θελει να διωξει αυτο που πουλαει. Αν για καθε εναν που ζητησει αντικαταβολη, περιμενουν αλλοι 2 για χερι με χερι, ε δεν πειραζει, παμε στον επομενο. Αν τωρα λιβανιζει το αντικειμενο στα αζητητα, ε εκει ισως το παει και αντικαταβολη.

Οπως και να εχει, αν δεν αρεσουν στον αγοραστη οι "οροι" του πωλητη, παει στον επομενο που πουλαει το αντιστοιχο. Φυσικα το ιδιο ισχυει και αντιστροφα. Δεν ξερω καν γιατι χρειαζεται νεο θεμα για κατι τετοιο, εκτος απο το rant.

Τα παραπανω (εκτος απο το οτι δεν χρειαζεται να ανοιχθει θεμα βασικα) ειναι προσωπικη μου οπτικη και δεν τα γραφω ως mod και/ή ως επισημη θεση του forum. 

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, stormrain είπε

Oυτε εγω ειμαι υπερ της αντικαταβολης. Δεν παιζει να ρισκαρω να μην παει ο αγοραστης να παραλαβει, ή να μου αλλαξει το οτιδηποτε στο αντικειμενο ή ο,τι τελος παντων. Προσωπικα μονο χερι με χερι και that's it. Ουτε καν καταθεση στον λογαριασμο μου.

Οπως και να εχει, αν δεν αρεσουν στον αγοραστη οι "οροι" του πωλητη, παει στον επομενο που πουλαει το αντιστοιχο. Φυσικα το ιδιο ισχυει και αντιστροφα. 

Αν δεν είσαι από Αθήνα άντε και λίγο Θεσ/νίκη δεν μπορείς να κάνεις τις συναλλαγές χέρι χέρι και μας πιάνει ένα παράπονο εμάς στην απέξω γιατί θέλουμε να πάρουμε πράγματα, τα βλέπουμε σε αγγελίες που παραμένουν συχνά στα αζήτητα, βλέπουμε να πέφτουν οι τιμές τους κι άλλο και δεν μπορούμε να τα πάρουμε από αυτό το πείσμα του "δεν στέλνω".
Φυσικά δικαίωμα του καθενός είναι ότι θέλει να κάνει με τα υπάρχοντά του, απλά εκφράζουμε μια δυσάρεστη διαπίστωση που μας έχουν τσουβαλιάσει όλους και δεν έχουμε και εναλλακτικές.
Και όπως σωστά είπε ο φίλος παραπάνω, μπορεί να έχουμε εξίσου καλές κριτικές ή και παραπάνω από τον πωλητή, αλλά κανείς ποτέ δεν στέλνει ελεύθερο το πακέτο και να του καταθέσουμε μετά τα χρήματα.

Υ.Γ
stormrain 
Με την ευκαιρία μια και moderator, πριν λίγες μέρες είχα ένα ύποπτο περιστατικό, έβαλα αγγελία ότι ζητάω ένα φακό για αγορά αντικαταβολή. Μου έστειλε μήνυμα κάποιος που έγινε μέλος την ίδια μέρα και μου λέει ότι δεν τον βολεύει η πληρωμή έτσι και θέλει κατάθεση. Εντωμεταξύ πάω στο προφίλ του και βλέπω ότι του άφησε κριτική την ίδια μέρα άλλο νέο μέλος, για προϊόν που έγραφε τίτλο "πουλήθηκε" και ενώ τον είχε δηλώσει αγοραστή, ο δήθεν πωλητής έγραφε ότι "όλα ήταν όπως στην περιγραφή". Και φυσικά δε μου απάντησε όταν είπα πως δεν μπορώ να καταθέσω σε κάποιον που δε γνωρίζω τέτοιο ποσό ( 300€ ) και βλέπω ότι έβαλε 2 αγγελίες ζητώντας 300 - 400€ αντίστοιχα, για αυτά που έβαλε με ίδια περιγραφή πάνω κάτω, ενώ είναι διαφορετικού είδους και φωτογραφίες του εμπορίου. Και φυσικά ζητάει κατάθεση. Κάποιος θα την πατήσει άσχημα... μάλλον.

Επεξ/σία από ub40
  • Super Moderators
Δημοσ.

Αδιέξοδο θέμα, που θα καταλήξει κλασικά:

α) σε κόντρα πωλητών-αγοραστών και

β) σε φωτογραφική περιγραφή και επομένως πρακτικά σχολιασμό υφιστάμενων αγγελιών, πράγμα που δεν επιτρέπεται.

Τα πράγματα είναι απλά: δεν σας αρέσουν οι όροι του πωλητή, πάτε παρακάτω. 

Κατά τα άλλα, αν εντοπίζετε πρόβλημα με κάποια αγγελία, στέλνετε αναφορά. Οι αναφορές σας, πρέπει να είναι στοιχειωδώς ενημερωτικές, δηλαδή να περιγράφετε ποιο θεωρείτε πως είναι το πρόβλημα. Κενές αναφορές, ελέγχονται για το αν η καταχώρηση είναι στη σωστή ενότητα και κλείνουν, προφανώς, δεν θα προσπαθούμε να μαντέψουμε τι προβληματικό εντόπισε το μέλος, εφόσον το μέλος βαριέται να γράψει πέντε-δέκα λέξεις. Δεν χρειάζεται έκθεση ιδεών, αλλά κάποια βασικά πράγματα είναι απαραίτητα.

Το insomnia δεν προτείνει τις καταθέσεις, για τον εξής απλούστατο λόγο: κατάθεση σε λογαριασμό ιδιώτη, έτσι και στραβώσει κάτι, είναι εξαιρετικά δύσκολο να πάρεις πίσω το οτιδήποτε. Από εκεί και πέρα, αξιολογείτε τη συμμετοχή του μέλους στις αγγελίες αλλά και στην κοινότητα και αποφασίζετε πώς θα πράξετε. Υπάρχει και το σύστημα των verified sellers, που εξασφαλίζει πωλητές και αγοραστές, δείτε το κι αυτό αν σας εξυπηρετεί.

Όταν λέμε αξιολογείτε τη συμμετοχή: όπως γράφουμε εδώ και χρόνια, μην στέκεστε μόνο στο σύνολο των αξιολογήσεων. Διαβάστε τι γράφουν οι αξιολογήσεις (γι' αυτό και προτρέπουμε όλα τα μέλη να αφήνουν ουσιώδεις αξιολογήσεις και όχι ανούσιους επαίνους: τι συγκεκριμένα πήγε καλά στην αγγελία (συσκευασία, επικοινωνία, χρόνος ολοκλήρωσης, κατάσταση αντικειμένου κτλ.) αποφεύγοντας γενικεύσεις του στυλ "προτείνεται με κλειστά μάτια", "προχωρείστε άφοβα" κτλ. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μπλέκετε σε τέτοιες ιστορίες: η δική σας συναλλαγή πήγε καλά, θαυμάσια, εξηγείστε το γιατί και μην παίρνετε όρκους ότι ο άλλος θα είναι άψογος στο διηνεκές (έχει συμβεί, και όχι μία φορά, χρήστης που είχε διάφορες "ανεπιφύλακτες" συστάσεις στις αξιολογήσεις του, να κάνει διάφορες ομορφιές...)

Καλές αγοραπωλησίες.

  • Like 5
  • Super Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, ub40 said:

Εντωμεταξύ πάω στο προφίλ του και βλέπω ότι του άφησε κριτική την ίδια μέρα άλλο νέο μέλος, για προϊόν που έγραφε τίτλο "πουλήθηκε" και ενώ τον είχε δηλώσει αγοραστή, ο δήθεν πωλητής έγραφε ότι "όλα ήταν όπως στην περιγραφή".

Για κάτι τέτοια, report ή pm σε moderator plz.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...