nick_souvlaki Δημοσ. 11 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 11 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Ρε παιδιά είναι απλά τα πράγματα. Πας στο κατάστημα και ζητάς να στο γράψουν σε ένα χαρτί, με σφραγίδα καταστήματος και υπογραφή προϊστάμενου ότι η συμφωνία είναι να στο ανεβάσουν. Άμα δεν το κάνουν, αρνείσαι και κάνεις καταγγελία με βάση αυτό. Είχα κάπως παρόμοια ιστορία πριν 10 χρόνια με Πλαίσιο. Είχα διαλέξει εξαρτήματα για πύργο PC και μου έκαναν offer να το φτιάξουν αυτοί και είπα οκ. Σε ερώτηση μου για την εγγύηση μου είπαν ξεκάθαρα όλοι (υπάλληλοι, προϊστάμενος και το τσέκαραν και με την εσωτερική τους εξυπηρέτηση με τα κεντρικά) ότι ισχύει η εγγύηση του κάθε προϊόντος και όχι ενιαία 2 ετών (γιατί πολλά εξαρτήματα είχαν παραπάνω χρόνια). Όταν το παρέλαβα έγραφε 2 έτη. Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση και μου είπαν ότι ισχύουν τα 2 έτη (έκαναν την πάπια για το κατάστημα και ότι δεν κατάλαβα καλά εγώ). Πολύ απλά πήγα στο κατάστημα και ζήτησα να μου υπογράψουν χαρτί ότι η αγορά έγινε με αυτή τη συμφωνία και ότι το κατάστημα αυτό μου είπε κατά την αγορά (το έγραψε, υπόγραψε και σφράγισε με το σήμα του Πλαισίου ο προϊστάμενος). Όταν πήγα με καμένο τροφοδοτικό 3-4 χρόνια μετά το δέχτηκαν αυτό το χαρτί χωρίς πρόβλημα. Αυτό με το χαρτί μου το πρότεινε τότε γνωστός μου δικηγόρος - δεν ξέρω άμα πήγαινα δικαστικά τι ισχύ θα είχε όμως. Επεξ/σία 11 Απριλίου 2023 από nick_souvlaki 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agnostos13 Δημοσ. 11 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 11 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Γενικώς τα γραπτά μένουν, αλλά ας είμαστε και λιγάκι σοβαροί! Δεν γίνεται ο κάθε πωλητής να επικαλείται πράγματα που βγάζει από την κοιλιά του για να κάνει την πώληση και μετά να κάνει την πάπια βασιζόμενος οτι δεν υπάρχουν γραπτά και οτι ο πελάτης δεν θα "δεν κατάλαβε καλά". Πάντως παλαιότερα θυμάμαι οι περισσότερες εταιρείες παραδίδανε οικιακές συσκευές εντός οικίας (και τσίμπαγαν και την παλιά αν χρειαζόταν ανακύκλωση). Τα τελευταία χρόνια που έχουν αρχίσει να συνεργάζονται με ανεξάρτητες μεταφορικές έχει γίνει μόδα η παράδοση επί πεζοδρομίου λες και μπορεί να ανεβάσει εύκολα συσκευές 50 και 100 κιλών στο διαμέρισμα ένας άνθρωπος (χωρίς καρότσια κλπ). Αλλά θα μου πεις κόβουν και αυτοί από όπου μπορούν (ούτε δωρεάν παράδοση, ούτε παράδοση εντός οικίας). Και όπως είχαν πει κάποιοι μεταφορείς σε ένα φίλο που περίμενε παράδοση εντός οικίας και του προέκυψε επί πεζοδρομίου (από άλλο κατάστημα), εφόσον δεν μας πληρώνουν τα καταστήματα για παράδοση εντός οικίας δεν το κάνουμε και εμείς χωρίς να υπάρξει έξτρα χρέωση (δεν τους νοιάζει άλλωστε αν θα κράξεις το κατάστημα και θα τσιμπήσουν πολλές φορές και τα "μαύρα" τους). Δεν είναι πάντα θέμα όγκου ή βάρους. Επεξ/σία 11 Απριλίου 2023 από agnostos13 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zus Δημοσ. 11 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 11 Απριλίου 2023 Πλυντήριο από Media Markt, το ανέβασαν κανονικά. Ψυγείο από Κωτσόβολο επίσης. Εγώ πιστεύω ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα, απλά στην εξυπηρέτηση πελατών του Public είναι εμφανές ότι, και λόγω Πάσχα, έχουν χάσει τη μπάλα και σου λένε γενικόλογες ασυναρτησίες. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
squib Δημοσ. 11 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 11 Απριλίου 2023 από εμπειρία ετών, απλό ψυγείο βάρους κάτω των 90 κιλών δεν αρνείται η μεταφορική να το ανεβάσει ένα όροφο. Συνήθως αρνούνται όταν υπάρχει ιδιαιτερότητα βάρους διαστάσεων κλπ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christakos07 Δημοσ. 11 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 11 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Τώρα όλα αυτά τα μηνύματα είναι εντός θέματος; Ένας τύπος ο οποίος παρότι οι όροι είναι εμφανείς, ισχυρίζεται ότι ο μπατζανάκης του τρίτου ξαδέρφου του πωλητή του είπε κάτι διαφορετικό και οι υπόλοιποι που αναλώνονται σε παλαιότερες εμπειρίες τους. Ας πάμε παρακάτω. Επεξ/σία 11 Απριλίου 2023 από christakos07 2 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις