@topos Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Είπα να κάνω μια ερώτηση προς κατόχους/έχοντας εμπειρια με αυτό το αυτοκίνητο. Από οδήγικη συμπεριφορά/επιδόσεις/ αξιοπιστία τι λέει? Προβλήματα που βγάζει? Καλές κακές εκδόσεις? Δεν έχω καμία επαφή με γαλλικά, ούτε είχα ποτέ πετρέλαιο. Η αφορμή μου είναι ότι μου "πάει" στο μάτι σαν εμφάνιση, θα θελα να "περάσω" και από πετρέλαιο και τέλος μου φαινετε πως έχουν χαμηλη τιμή(ίσως και ύποπτα χαμηλή σε πολλές περιπτώσεις).
SaFiS Δημοσ. 6 Απριλίου 2023 Δημοσ. 6 Απριλίου 2023 Ακολουθεί σεντόνι... Προηγούμενο αυτοκίνητο, Laguna II 1.8 το οποία μας έβγαλε 400k+ Km χωρίς προβλήματα... Αρχικά κοιτάγαμε για το Talisman Grandtour μιας και έβγαινε πάνω κάτω στα ίδια χρήματα, αλλά μας απέτρεψε το γεγονός ότι η παραγωγή σταμάτησε γρήγορα λόγω χαμηλών πωλήσεων και οπότε θα είναι πιο δύσκολη η εύρεση ανταλλακτικών μελλοντικά... Πήραμε το Megane Grandtour (02/2018) αρχές του χρόνου, εισαγωγή από Ολλανδία με 132k Km. Πριν το πάρω, βρήκα όλο το ιστορικό σέρβις στο επίσημο δίκτυο της Renault και αφού υπήρχε και η Ολλανδική πινακίδα στο σύστημα, μέσω του kentekencheck & carvertical (επί πληρωμή) πήρα πλήρες Report με τα στοιχεία του αυτοκινήτου. Αφού όλα συμφωνούσαν και το κυριότερο, δεν είχε πειραγμένα χλμ. το έκλεισα. Έκδοση Bose, 1.5 dCi (110 άλογα) με 6άρι αυτόματο κιβώτιο (Dual Clutch με σειριακή λειτουργία) και πλούσιο εξοπλισμό (17άρες ζάντες, Full Led φώτα, Head Up Display, Cruise Control, Speed Limiter, R-Link 2 με την μεγάλη οθόνη, Parking Assist, λειτουργία μασάζ στο κάθισμα του οδηγού και αρκετά ακόμη βοηθήματα / συστήματα ασφαλείας). Αρχική τιμή αγοράς στην Ολλανδία από το Report και τα στοιχεία στην Renault ήταν τα 35600€. Το πήρα 16700€ μετρητοίς, από 17100€ που το ζητούσε αρχικά... Ο κινητήρας είναι ο κλασικός και μπορώ να πω "άσπαστος" K9K τον οποίο η Renault έχει χρόνια στην αγορά και τον δανείζονται και άλλες εταιρίες (Mercedes, Nissan, κτλ.)... Από επιδόσεις, φωτιά σίγουρα δεν βάζει στην άσφαλτο, αλλά το σκάφος το κινεί αξιοπρεπέστατα και δεν μπορώ να πω ότι είμαι δυσαρεστημένος. Σε έκδοση Hatchback πιστεύω πως θα είναι ακόμη καλύτερα τα πράγματα. Πολύ καλή ηχομόνωση και φυσικά, κλασικό Γαλλικό περπάτημα, που προσωπικά το βρίσκω καλύτερο και από την 5άρα (Ε39) BMW που είχαμε πριν την Laguna. Αυτός ήταν και ένας λόγος που ξαναπήγαμε σε Γαλλικό... Από προβλήματα, γενικά πιο πολύ μεμονωμένες περιπτώσεις έχω διαβάσει σε διάφορα φόρουμ / FB groups, κτλ. παρά κάτι γενικό που να παρουσιάζεται σε όλα, εκτός από θεματάκια που ίσως αντιμετωπίσεις με το R-Link 2 τα οποία σε εμένα έστρωσαν μετά από αναβάθμιση που έκανα στην Renault (υπάρχει σχετικό νήμα)... Από εκεί και πέρα, σαν πετρέλαιο νέας γενιάς, όλο και κάτι μπορεί να βγει σε μπεκ, αντλία, DPF, κτλ. κυρίως λόγω των "σάπιων" Bio-Diesel που έχουμε στην αγορά. Αυτό που μου είπαν όλοι, ΜΑΚΡΙΑ από Shell και να προτιμώ BP & Avin, εννοείται γεμίζοντας πάντα με το "ακριβό" πετρέλαιο. Εννοείται πως πρέπει να το ψάξεις πολύ καλά (όπως έκανα και εγώ) ειδικά με την σαπίλα και απάτη που παίζει στα μτχ. Επίσης, αρκετά ακριβά ανταλλακτικά και αξεσουάρ, κυρίως και λόγω της εδώ αντιπροσωπείας. Ότι έχω βάλει μέχρι στιγμής από αξεσουάρ (γνήσια βάση πυροσβεστήρα, LifeHammer+, λεβιές, φούσκα και σήματα ζαντών από το RS, γνήσιο συναγερμό, ανοξείδωτη προστασία πίσω προφυλακτήρα) τα αγόρασα όλα από έξω... Ελπίζω να σε κάλυψα όσο γίνεται... Spoiler 7
newnick Δημοσ. 6 Απριλίου 2023 Δημοσ. 6 Απριλίου 2023 Κάτοχος renault megane 1.5 diesel automatic 2016 μοντέλο από Ιανουάριο 2022. Πριν από αυτό είχα Golf 7 Θετικά Ο κινητήρας είναι διαμάντι. Καλές επιδόσεις απίστευτη οικονομία. Έχω κάνει ταξίδι με 110~120 και μου έβγαζε 4.7 λίτρα. Γενικά ένα γέμισμα σε πάει πάνω απο 800 χιλιόμετρα. Και η οδιγική του συμπεριφορά πολύ καλή. Αν επιλέξεις το sport mode "σκληραίνει" το τιμόνι και μπορείς να το "ζορίσεις" και λίγο σε νορμάλ πλαίσια βέβαια. Πολύ "φορτωμένο" με εξοπλισμό. Πήρα βέβαια και την bose edition αλλά γενικά έχει πολλά έξτρα σαν μοντέλο Αρνητικά Η εργονομία του γενικότερα. Να φανταστείς ότι εγώ όταν μπαίνω το κεφάλι περάνει "ξυστά" από την οροφή. Κανά δύο φορές το έχω χτυπήσει κιόλας. Και δεν είμαι κανα θηρίο 1.79 Όταν βρέχει πέφτει νερό στα πλαινά τα τζάμια και δεν βλέπεις τους καθρέπτες! Αν είναι δυνατόν.... Όταν έχεις τα χέρια στο τιμόνι οι αγκώνες σου δεν ακουμπάνε στο πλάι στην πόρτα ή στο τεμπέλη στην μέση. Πρέπει να αφήσεις τα χέρια από το τιμόνι για να μπορείς να τα "ξεκουράσεις" Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν είμαι ευχαριστημένος. Καλό σαν value for money αλλά έχοντας έρθει από golf, που για μένα έχει κορυφαία εργονομία, έχω παράπονα στην καθημερινή χρήση του. 1
thanasis00 Δημοσ. 6 Απριλίου 2023 Δημοσ. 6 Απριλίου 2023 Να σημειώσω και εγώ σαν κάτοχος diesel (Opel Corsa D 2011 που θα το δώσω σύντομα), αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα εντός πόλης κυρίως, αργά ή γρήγορα θα έχεις σίγουρα θέματα με το dpf. Τα diesel καλώς ή κακώς θέλουν να τα τρέχεις σε ανοιχτούς δρόμους για να μπορεί να κάνει αναγέννηση το φίλτρο dpf.
@topos Δημοσ. 6 Απριλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 2023 5 ώρες πριν, thanasis00 είπε Να σημειώσω και εγώ σαν κάτοχος diesel (Opel Corsa D 2011 που θα το δώσω σύντομα), αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα εντός πόλης κυρίως, αργά ή γρήγορα θα έχεις σίγουρα θέματα με το dpf. Τα diesel καλώς ή κακώς θέλουν να τα τρέχεις σε ανοιχτούς δρόμους για να μπορεί να κάνει αναγέννηση το φίλτρο dpf. Πιστεύω πως εκεί δεν πρέπει να έχω θέμα γιατί κάνω 1-2 φορές την βδομάδα 60χλμ διαδρομή(30πηγαινε+30ελα) ούτε το δουλευω με τις ώρες σε αστικό τοπιο (μένω κέντρο και πάω με πόδια στην δουλειά συνήθως). 8 ώρες πριν, newnick είπε Κάτοχος renault megane 1.5 diesel automatic 2016 μοντέλο από Ιανουάριο 2022. Πριν από αυτό είχα Golf 7 Θετικά Ο κινητήρας είναι διαμάντι. Καλές επιδόσεις απίστευτη οικονομία. Έχω κάνει ταξίδι με 110~120 και μου έβγαζε 4.7 λίτρα. Γενικά ένα γέμισμα σε πάει πάνω απο 800 χιλιόμετρα. Και η οδιγική του συμπεριφορά πολύ καλή. Αν επιλέξεις το sport mode "σκληραίνει" το τιμόνι και μπορείς να το "ζορίσεις" και λίγο σε νορμάλ πλαίσια βέβαια. Πολύ "φορτωμένο" με εξοπλισμό. Πήρα βέβαια και την bose edition αλλά γενικά έχει πολλά έξτρα σαν μοντέλο Αρνητικά Η εργονομία του γενικότερα. Να φανταστείς ότι εγώ όταν μπαίνω το κεφάλι περάνει "ξυστά" από την οροφή. Κανά δύο φορές το έχω χτυπήσει κιόλας. Και δεν είμαι κανα θηρίο 1.79 Σαν οδήγηση πως είναι σε σχέση με το golf 7(εάν θες πες και με ποιον κινητήρα το ειχες) ? Bold γραμματα-> Εδώ πιθανώς να έχουμε deal breaker.Ειμαι αρκετά ψηλός.Πρεπει να βρω ένα να το τσεκαρω γιατί παίζει να είναι no-go για μένα.
geomrk Δημοσ. 7 Απριλίου 2023 Δημοσ. 7 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, @topos είπε Πιστεύω πως εκεί δεν πρέπει να έχω θέμα γιατί κάνω 1-2 φορές την βδομάδα 60χλμ διαδρομή(30πηγαινε+30ελα) ούτε το δουλευω με τις ώρες σε αστικό τοπιο (μένω κέντρο και πάω με πόδια στην δουλειά συνήθως). σιγουρα δεν θα εχεις θεμα,πηρα προσφατα(3 μηνες) πετρελαιο astra 2017 και στα 2000χλμ που εχω κανει εχει κανει μια αναγεννηση μονο του εντος πολης με λιγα χλμ στις αρχες και εκτοτε περιπου 1 φορα στις 2-3 βδομαδες το βγαζω στα 40χλμ (20 πηγαινε 20 ελα) και μαλλον θα εκανε μονο του. Βεβαια οταν εχω δρομο κοιταω να το οδηγαω πανω απο 2000 στροφες για λιγη ωρα επιτηδες Επεξ/σία 7 Απριλίου 2023 από geomrk
agnostos13 Δημοσ. 7 Απριλίου 2023 Δημοσ. 7 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Στις 6/4/2023 στις 10:24 ΠΜ, thanasis00 είπε Να σημειώσω και εγώ σαν κάτοχος diesel (Opel Corsa D 2011 που θα το δώσω σύντομα), αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα εντός πόλης κυρίως, αργά ή γρήγορα θα έχεις σίγουρα θέματα με το dpf. Τα diesel καλώς ή κακώς θέλουν να τα τρέχεις σε ανοιχτούς δρόμους για να μπορεί να κάνει αναγέννηση το φίλτρο dpf. Γενικά ισχύει οτι τα σύγχρονα diesel χρειάζονται συχνά ξεμπούκωμα αν δεν κινείσαι σε ανοιχτούς δρόμους για καλύτερη συντήρηση του dpf. Ειδικά για τα cdti (opel, fiat, alfa-romeo) εκέινης της εποχής δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα για το σύστημα αναγέννησης dpf που είχαν. 20 ώρες πριν, @topos είπε Πιστεύω πως εκεί δεν πρέπει να έχω θέμα γιατί κάνω 1-2 φορές την βδομάδα 60χλμ διαδρομή(30πηγαινε+30ελα) ούτε το δουλευω με τις ώρες σε αστικό τοπιο (μένω κέντρο και πάω με πόδια στην δουλειά συνήθως). Σαν οδήγηση πως είναι σε σχέση με το golf 7(εάν θες πες και με ποιον κινητήρα το ειχες) ? Bold γραμματα-> Εδώ πιθανώς να έχουμε deal breaker.Ειμαι αρκετά ψηλός.Πρεπει να βρω ένα να το τσεκαρω γιατί παίζει να είναι no-go για μένα. Αν είσαι ψηλός κοίτα για έκδοση που ρυθμίζεται το κάθισμα του οδηγού σε ύψος. Επεξ/σία 7 Απριλίου 2023 από agnostos13
thanasis00 Δημοσ. 7 Απριλίου 2023 Δημοσ. 7 Απριλίου 2023 35 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Γενικά ισχύει οτι τα σύγχρονα diesel χρειάζονται συχνά ξεμπούκωμα αν δεν κινείσαι σε ανοιχτούς δρόμους για καλύτερη συντήρηση του dpf. Ειδικά για τα cdti (opel, fiat, alfa-romeo) εκέινης της εποχής δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα για το σύστημα αναγέννησης dpf που είχαν. Γενικά η λογική της αναγέννησης του dpf σε όλα τα diesel είναι να αυξήσεις πολύ μεγάλη θερμοκρασία στο φίλτρο για να καούν όλα τα μικροσωματίδια, μόνο έτσι κάνεις την αναγέννηση. Αν το αμάξι κάνει μόνο του αναγκαστική αναγέννηση, σημαίνει ότι είναι πραγματικά στα όριά του το φίλτρο, ρίχνει την απόδοση και συντηρεί τον κινητήρα μόνο του σε υψηλές στροφές για να πιάσει τις θερμοκρασίες, και δε πρέπει να διακοπεί αυτή η λειτουργία μέχρι να καθαρίσει αρκετά το φίλτρο... Οπότε η ίδια λογική ισχύει και στα καινούρια, γι' αυτό λένε όλοι ότι πρέπει να το τρέχεις σε ανοιχτούς δρόμους, ειδικά αν κάνει πολλά χιλιόμετρα εντός πόλης.
@topos Δημοσ. 8 Απριλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 8 Απριλίου 2023 Σήμερα πήγα για ένα project σε έναν πελάτη(έχουμε πλέον φιλική σχέση), βλέπω στην πυλωτή ένα megane μπλε(στο χρώμα που το θελα για να είμαι ειλικρινής).Τον ρωτάω εάν ξέρει ποιος είναι ο ιδιοκτήτης και μου λέει ότι είναι του αδερφού του, του λέω πως με ενδιαφέρει αντίστοιχο μοντέλο και εάν παίζει να μου βρει τα κλειδιά να δω πως είναι μέσα.Στο ενδιάμεσο μου πετάει και οτι ίσως να θελε να το δώσει κιόλας. Σκάω χαμογελο και σκέφτομαι από μέσα μου ότι παίζει να ναι το τυχερό, -εάν το έδινε τελικα σε καλουτσικη τιμή παίζει να το κλεινα επιτοπου- Κατεβαινει ο αδερφός του(petit ειναι-τον ήξερα και αυτόν τελικά) και με το που με βλέπει μου λέει -δεν παίζει να χωράς.. Παιρνω τα κλειδιά και δυστυχώς όντως η φάση ήταν no go. Εκτος την ταλαιπωρία του να μπω(αρκετά πιο παραξενο από το Ibiza) δεν μπορούσα να φέρω το τιμονι/κάθισμα στα μέτρα μου. Στεναχωρήθηκα για να είμαι ειλικρινής.. Ξέρω σιγά το υπεραυτοκίνητο, αλλά δεν μου πάει άλλο αυτοκινητο στο "μάτι" όσο αυτό το megane(ίσως μόνο καμιά παλιά Alfa Romeo αλλά μάλλον δεν με ψήνει καθόλου να μπλέκω με ιταλικό 15ετιας..) Υ.γ Ξαναευχαριστω τον newnick που με γλίτωσε από τουλαχιστων 200χλμ+(είχα δει 2 megane στο car και ήταν και τα 2 στα "άκρα" (Σητεία+Χανιά)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα