Moderators matrixxx Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 Moderators Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 1 ώρα πριν, tasos1976 είπε Και άργησε να εξαντληθεί !! Θα ηταν σωστο αυτο που λες αν ηταν "αμεσα διαθεσιμο". Δεν ηταν ομως αμεσα διαθεσιμο, αλλα "σε 4-7 ημερες", οποτε δεν εχει νοημα ιδιαιτερο αυτο που λες. Κατι σαν προπαραγγελια ηταν η φαση. Ξεπουλησε ο προμηθευτης ή ο κατασκευαστης θες να πεις;
Boubis1411 Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 1 λεπτό πριν, beamex είπε Με κάλεσαν για λάθος τιμή και ακύρωση Τα έλεγα!! Εμένα όχι ακόμα αλλά περιμένω την ακύρωση.
beamex Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 Παρατήρησα το εξής. Έχω κάνει δύο παραγγελίες. Η μία έγινε νωρίς και μου γράφει προωθείται στο κατάστημα, η δεύτερη έγινε αργότερα και αναφέρει "συγκέντρωση προϊόντων" (2+2 ΤΜΧ). Έχω την εντύπωση ότι με κάλεσαν για τη δεύτερη. Χωρίς να μπορώ να είμαι σίγουρος, ίσως τα έτοιμα παραδοτέα όντως φτάσουν στους παραλήπτες.
klai9991 Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 Στην δική μου παραγγελία η κατάσταση εχει περάσει το στάδιο "Έλεγχος ομαλότητας" οπότε ας ελπίσουμε οτι δεν θα φάμε άκυρο 😅
tasos1976 Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 Με το που διαπιστώθηκε το προαναφερθέν πρόβλημα, έγινε διόρθωση από τον υπεύθυνο της κατηγορίας. Η τρέχουσα τιμή ανέρχεται στα 17,90 € , ενώ η λανθασμένη τιμή ήταν 4,95 € . Παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί στα 17,90 € .
g8777 Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 13 minutes ago, klai9991 said: Στην δική μου παραγγελία η κατάσταση εχει περάσει το στάδιο "Έλεγχος ομαλότητας" οπότε ας ελπίσουμε οτι δεν θα φάμε άκυρο 😅 Κωδικός Προιόν Ποσότητα Κατάσταση TEL.205560 4SMARTS TWS BLUETOOTH HEADPHONES SKYBUDS LUCID BLACK 1 Μη ελεγμένο Αυτα ενω η παραγγελία ( τα ακουστικά μαζι με ενα πληκτρολογιο) έχει προχωρήσει σε σταδιο "Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων" ( Επιβεβαιώνεται η άμεση διαθεσιμότητα των προϊόντων. 😆 ),οποτε ετοιμάζομαι για άκυρο.
NiTroGen Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 Καταλαβαίνω το ότι μπορεί να έγινε τυπογραφικό λάθος κατά την αποστολή της τιμής από τον προμηθευτή, όμως όπως αναφέρεται και στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων σχετικά με την προστασία του Καταναλωτή: 2. Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο; Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή. Μήπως πρέπει να προβούμε σε κατεγγελία στην Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή ώστε να είναι πιο προσεκτικοί στο μέλλον; Εγώ θα τους απαντήσω με το παραπάνω κείμενο και θέλω να δω τι θα πουν... 3
angelkalm Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 Νομίζω έχει ξαναγραφτεί και στο παρελθόν και σε άλλες παρομοιες περιπτώσεις προϊόντων με λάθος τιμή. Το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να αναφέρει οποιαδήποτε αλλαγή τιμής (λάθος).
ChrisN.S. Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 λάθος τιμή δεν ήταν με την καμία γιατί το είχαν και στο newsletter του crazy sundays σε αυτή την τιμή. 3
koukis hlias Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 Δημοσ. 3 Απριλίου 2023 6 λεπτά πριν, ChrisN.S. είπε λάθος τιμή δεν ήταν με την καμία γιατί το είχαν και στο newsletter του crazy sundays σε αυτή την τιμή. Και γώ το χα δει αλλα δεν ήμουν σίγουρος . Ίσως απλα υπήρχε πολυ μεγάλη ζήτηση και ξέμειναν με αποτέλεσμα να ακυρώνουν τις τελευταίες παραγγελίες...; Θα δείξει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα