Advertisement Advertisement Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καθώς η μηχανή αναζήτησης της Microsoft πλέον με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης ανεβαίνει μέρα με τη μέρα σε δημοτικότητα, η Google βελτιώνει διαρκώς τη δική της, προσθέτοντας νέα χαρακτηριστικά και δυνατότητες για να κάνει την «αναζήτηση» χρησιμότερη και ελκυστικότερη.

Η εταιρεία πρόκειται σύντομα να προσθέσει ένα νέο καρουζέλ στα αποτελέσματα αναζήτησης, με στόχο να βοηθήσει τους χρήστες να έχουν μία περισσότερο ολοκληρωμένη εικόνα, με περισσότερες προοπτικές για το θέμα που θέλουν να πληροφορηθούν. Το νέο χαρακτηριστικό ονομάζεται «Προοπτικές» (Perspectives) και στην ουσία αποτελεί ένα νέο πλαίσιο που εμφανίζει «περισσότερες πληροφορίες από διάφορους δημοσιογράφους, ειδικούς και άλλες σχετικές φωνές» που σχετίζονται με το θέμα αναζήτησης. 

Σε μια ανάρτηση στο επίσημο blog της Google, ένα GIF αποκαλύπτει την εμφάνιση του πλαισίου με τις διάφορες απόψεις-προοπτικές για τα φετινά βραβεία Όσκαρ. Το πλαίσιο περιλαμβάνει tweets από τον Mark Hamill και την Jamie Lee Curtis καθώς και μερικά σχετικά άρθρα. Με τη πρώτη ματιά, το πλαίσιο με το καρουζέλ μοιάζει χρήσιμο ωστόσο υπάρχει κίνδυνος να αρχίσουν να εμφανίζονται ανακριβείς πληροφορίες ή αμφιλεγόμενες απόψεις και δεν είναι λίγες, ακόμα και από υποτίθεται ειδικούς ή εμπειρογνώμονες που αναρτώνται σε καθημερινή βάση στο Twitter για παράδειγμα.

ezgif_3_e990d82a7a.gif

Η Google πάντως λέει ότι «δεσμεύεται να δείχνει έγκυρες και αξιόπιστες πληροφορίες» με την εκπρόσωπο της εταιρείας, Meghann Farnsworth να λέει σχετικά με τον τρόπο που αποφασίζεται τι θα συμπεριλαμβάνει: «Τα συστήματά μας αναγνωρίζουν αυτόματα σχετικές φωνές σε διάφορες πλατφόρμες, ανάλογα με το ερώτημα αναζήτησης. Αυτά τα συστήματα εξετάζουν μια σειρά από σήματα για να προσδιορίσουν αν ένα αποτέλεσμα θα είναι χρήσιμο, συμπεριλαμβανομένης της συνάφειας με την ιστορία, τη φήμη, τη γλώσσα, τη φρεσκάδα, την τεχνογνωσία και την αξιοπιστία για το συγκεκριμένο θέμα. Όπως και με την Αναζήτηση και τις Ειδήσεις στο σύνολό τους, σχεδιάζουμε τα συστήματά μας ώστε να προβάλλουν υψηλής ποιότητας, αξιόπιστες πληροφορίες στο καρουζέλ με την ονομασία «Προοπτικές». Όταν αντιληφθούμε ότι το περιεχόμενο μπορεί να παραβιάζει τις πολιτικές μας, το εξετάζουμε και το καταργούμε από τις λειτουργίες Αναζήτησης όπου κριθεί απαραίτητο».

ATR_motley_fool_1.gif

Το καρουζέλ «Προοπτικές» θα αρχίσουν να το βλέπουν στα αγγλικά σε υπολογιστές και κινητά πρώτα οι χρήστες στις ΗΠΑ και αργότερα το χαρακτηριστικό θα κάνει την εμφάνιση του και σε άλλες χώρες. Στην επιλογή «Σχετικά με αυτό το αποτέλεσμα» που μπορείτε να δείτε όταν κάνετε κλικ στις τρεις τελείες δίπλα σε κάποιον σύνδεσμο (π.χ. σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε την αναζήτηση στο κινητό) θα εμφανιστεί μία ενότητα «Σχετικά με αυτόν τον συγγραφέα» ή «Πηγή» (ενδεχομένως να εμφανίζεται ήδη). Και το συγκεκριμένο πλαίσιο (Σχετικά με αυτό το αποτέλεσμα) για όσους δεν το βλέπουν ήδη, αναμένεται να επεκταθεί σε «όλες τις γλώσσες και όπου είναι διαθέσιμη η Αναζήτηση της Google» τις επόμενες ημέρες.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Ωραία και καλά όλα αυτά,αλλά ας  κοιτάξει η google να βελτιώσει και λίγο τα αποτελέσματα της, που τώρα τελευταία είναι ότι να ναι.

  • Like 8
Δημοσ.

Θα ειναι πολυ καλο αν στα αποτελεσματα βγαζει και ενα που ειναι μεσω ΑΙ η απαντηση σε αυτο που ζητάς . Τωρα κανει ηδη κατι πολυ καλο που σου απομονώνει ενα κομματι απο ενα site αλλα θα ήταν καλο να έχεις μια μικρή περίληψη απο αυτό που θες απο διάφορα site

Δημοσ.
13 ώρες πριν, filip123go είπε

Ωραία και καλά όλα αυτά,αλλά ας  κοιτάξει η google να βελτιώσει και λίγο τα αποτελέσματα της, που τώρα τελευταία είναι ότι να ναι.

Έχω την εντύπωση ότι η απάντηση πάει ανά πόσο που δίνεις στην γουγλ για να σε δειχνει πρώτο και όχι τόσο με την συνάφεια της απάντησης

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kinitos είπε

Έχω την εντύπωση ότι η απάντηση πάει ανά πόσο που δίνεις στην γουγλ για να σε δειχνει πρώτο και όχι τόσο με την συνάφεια της απάντησης

Αυτά είναι τα "sponsored" links που βγάζει πάνω πάνω έτσι κ αλλιώς. Τα υπόλοιπα αποτελέσματα (θεωρητικά) είναι με τη συνάφεια.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν χρειάζονται όλες αυτές οι φανφάρες, που θα καταλήξουν ακόμα ένα πλαίσιο για promoted περιεχόμενο.

Τον αλγόριθμό τους χρειάζεται να ξαναφτιάξουν, που 2 χρόνια τώρα δεν επιστρέφει τα ειδικά αποτελέσματα που ψάχνεις, αλλά τα άσχετα και γενικά για τα οποία έχουν γίνει Google-optimized τα χιλιάδες blog του κ....ου ώστε να πουλάνε διαφημίσεις. 

  • Like 2
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...