Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα σας,

Χθες μου συνεβει κατι παραξενο, σε μια "σβέλτη" διαδρομή 80χλμ και προς το τέλος της δεν "ακούγαμε" τα φρένα στο ~1/3 της διαδρομής του πεντάλ.

Μετά από αυτη την -νεκρη- διαδρομή πιανανε αποτομα.

Τσεκαρα τα υγρά φρένων και ήταν στο max(οπότε δεν είχα διαροη από κάπου).

Όταν ξεκίνησα την επιστροφή αργά το βράδυ (πάλι 80χλμ) -σίγουρα πήγαινα πιο συντηριτικα- δούλευανε όπως θα περίμενε κανείς.

Στην διαδρομή έκανα και 2 φρεναρίσματα "πανικου' -σε άδειο δρόμο- από 120-0 και δεν παρατήρησα κάτι παράξενο(μπήκαν κανονικά τα abs).

Καμιά ιδέα για το τι φταίει?

Υ.γ Τρίτη θα πάω ξανά στην αντιπροσωπεία για κάτι αλλο οπότε θα δω τι θα μου πουν και αυτοί.Απλα θα θελα να έχω μια ιδέα.

Υ.γ2 Το αυτοκίνητο είναι ένα Ibiza 2006 με 180.000χλμ και έχουν γίνει αλλαγή υγρά φρένων πριν ~4 χρόνια επιπλέον την προηγούμενη βδομάδα έκανα service στην αντιπροσωπεία και τα τακάκια μου είπαν πως ήταν οκ.

Επεξ/σία από @topos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Τα έβρασες;

Αυτό που περιγράφω είναι ένδειξη ότι παραζεσταθηκανε τα υγρά φρένων και πιθανώς θέλουν αλλαγή?

Εάν ναι είναι καλή εκδοχή γιατί ούτως η άλλως έλεγα να τα αλλάξω.Εμενα η σκέψη μου πήγε είτε σε καμία τρόμπα, είτε στις γραμμές των φρένων.

Spoiler

Η αλήθεια είναι ότι καιρό είχα να οδηγήσω έτσι σβελτα, αλλά και παλι ούτε οι αναρτήσεις είναι σε tip top κατάσταση οπότε δεν πιστεύω ότι το "ξεφτυλισα" κιόλας.

Απλα κατατι πιο γρήγορα από εκδρομική οδήγηση(μου τύχαμε κάτι απρόοπτα και είχα αργήσει κανένα 15λεπτο σε ένα ραντεβού)

 

Spoiler

Υ.γ Τα Χριστούγεννα έκανα μια εκδρομή ~2500χλμ σε μια βδομάδα και δεν μου κάνανε τέτοια κόλπα τα φρένα(νωχελικα οδηγούσα αλλά και πάλι ήταν αρκετά τα χλμ και αρκετές ώρες οδηγησης)

Επεξ/σία από @topos
Δημοσ.

η τα ζεστανες υπερβολικα στις στροφες και τα εβρασες.

η συνηθως στα τακακια εχει καπακι που αποτρεπει να ερθει θερμοκρασια απο το τακακι στο εμβολο τις δαγκανας.

μηπως δεν στα εχουν βαλει?

το ποιο πιθανο βεβαια ειναι οτι τα ζορισες υπερβολικα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tyf είπε

η τα ζεστανες υπερβολικα στις στροφες και τα εβρασες.

η συνηθως στα τακακια εχει καπακι που αποτρεπει να ερθει θερμοκρασια απο το τακακι στο εμβολο τις δαγκανας.

μηπως δεν στα εχουν βαλει?

το ποιο πιθανο βεβαια ειναι οτι τα ζορισες υπερβολικα.

Εάν έβρασα τα υγρά, δεν θα έπρεπε να παραμενανε προοδευτικά κατά την διαδρομή του πενταλ αλλά να ακούνε λιγότερο?

Αυτά είχαν αίσθηση on/off, δηλαδή σε αστική κίνηση/φανάρια απλά κοκαλωνε το αυτοκίνητο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, @topos είπε

Εάν έβρασα τα υγρά, δεν θα έπρεπε να παραμενανε προοδευτικά κατά την διαδρομή του πενταλ αλλά να ακούνε λιγότερο?

Αυτά είχαν αίσθηση on/off, δηλαδή σε αστική κίνηση/φανάρια απλά κοκαλωνε το αυτοκίνητο.

στην μηχανη μου  σε πιστα οταν εβραζα το πισω απλα δεν επιανε καθολου!

στο αμαξι δεν μου εχει τυχει αλλα το ποιο πιθανο ειναι αυτο. αν υπηρχε βλαβη θα στο εκανε και μετα δεν θα επανερχοταν.

 

Επεξ/σία από tyf
Δημοσ.
3 minutes ago, @topos said:

Εάν έβρασα τα υγρά, δεν θα έπρεπε να παραμενανε προοδευτικά κατά την διαδρομή του πενταλ αλλά να ακούνε λιγότερο?

Αυτά είχαν αίσθηση on/off, δηλαδή σε αστική κίνηση/φανάρια απλά κοκαλωνε το αυτοκίνητο.

Όχι, αν βράσουν τα υγρά απλά τα φρένα δεν πιάνουν σχεδόν καθόλου, όσο δυνατά και να πατάς το πεντάλ.

Επίσης μπορεί να την έχουν ακούσει ή/και τα τακάκια, η υπερθέρμανση από τα τακάκια ξεκινάει και καταλήγει στα υγρά.

Καλύτερα να το πας άμεσα σε συνεργείο για να το δουν, και θα σε ενημερώσουν για το τι έχει γίνει και τι χρεάζεται.

  • Like 1
Δημοσ.

Τα υγρά φρένων απ' όσο ξέρω θέλουν αλλαγή κάθε δύο χρόνια γιατί έχουν την τάση να απορροφούν υγρασία και γίνεται κορεσμός (ξέρω, είναι κλειστό κύκλωμα και δεν μπορεί να απορροφήσει υγρασία από κάπου όμως για κάθε ενδεχόμενο θέλουν αλλαγή κάθε δύο χρόνια) οπότε ίσως αυτό παίζει κάποιο ρόλο 

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 2/4/2023 στις 4:33 ΜΜ, @topos είπε

Καλησπερα σας,

Χθες μου συνεβει κατι παραξενο, σε μια "σβέλτη" διαδρομή 80χλμ και προς το τέλος της δεν "ακούγαμε" τα φρένα στο ~1/3 της διαδρομής του πεντάλ.

Μετά από αυτη την -νεκρη- διαδρομή πιανανε αποτομα.

Τσεκαρα τα υγρά φρένων και ήταν στο max(οπότε δεν είχα διαροη από κάπου).

Όταν ξεκίνησα την επιστροφή αργά το βράδυ (πάλι 80χλμ) -σίγουρα πήγαινα πιο συντηριτικα- δούλευανε όπως θα περίμενε κανείς.

Στην διαδρομή έκανα και 2 φρεναρίσματα "πανικου' -σε άδειο δρόμο- από 120-0 και δεν παρατήρησα κάτι παράξενο(μπήκαν κανονικά τα abs).

Καμιά ιδέα για το τι φταίει?

Υ.γ Τρίτη θα πάω ξανά στην αντιπροσωπεία για κάτι αλλο οπότε θα δω τι θα μου πουν και αυτοί.Απλα θα θελα να έχω μια ιδέα.

Υ.γ2 Το αυτοκίνητο είναι ένα Ibiza 2006 με 180.000χλμ και έχουν γίνει αλλαγή υγρά φρένων πριν ~4 χρόνια επιπλέον την προηγούμενη βδομάδα έκανα service στην αντιπροσωπεία και τα τακάκια μου είπαν πως ήταν οκ.

Αφού το λές και μόνος σου οτι έκανες μια 'σβέλτη' διαδρομή :-)

Τα υγρά φρένων σου έβρασαν και πρέπει να τα αλλάξεις. Να δεί ο μάστορας και τα σωληνάκια (αν και μάλλον θα είναι οκ αλλιώς δε θα είχες καθόλου φρένο).

Δημοσ.

Τα υγρά σου πρέπει να είναι πολύ κακής ποιότητας.  Από εκεί και πέρα ή εβρασαν ή έχουν υγρασία ή αέρα στο κύκλωμα. Όπως και να έχει άλλαξε τα και βάλε καλής ποιότητας υγρά. 

Δημοσ.

Άναψαν τα φρένα, δηλαδή ζεστάθηκαν πάνω απο την αντοχή τους και έπεσε η απόδοση, αν συνέχιζες δεν θα μπορούσες να σταματήσεις. Το έχει πάθει φίλος, κυνηγιόμασταν 2 αμάξια σε έναν φιδίσιο δρομο και στο τέλος αυτός μπόρεσε με το ζόρι να σταματήσει, τα φρένα έβγαζαν καπνούς και μύριζαν. Αιτία οι νέες δικόπλακες που έβαλε και "τις βρήκε σε τιμή ευκαιρίας" . Περιττό να πώ πως μετα απο λίγες μέρες πήγε και έβαλε brembo.

Δημοσ.

Brake Fading λέγεται το φαινόμενο. Ξεκινάει από τα τακάκια, ειδικά όταν είναι απλού τύπου που δεν κάνουν για "αγωνιστική" χρήση και προχωράει σε δίσκους και υγρά όσο ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες. Δεν είναι τυχαίο που τα "γρήγορα" αυτοκίνητα έχουν καλύτερα συστήματα πέδησης από ένα απλό...

Προσοχή στους δρόμους...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, SaFiS είπε

Brake Fading λέγεται το φαινόμενο. Ξεκινάει από τα τακάκια, ειδικά όταν είναι απλού τύπου που δεν κάνουν για "αγωνιστική" χρήση και προχωράει σε δίσκους και υγρά όσο ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες. Δεν είναι τυχαίο που τα "γρήγορα" αυτοκίνητα έχουν καλύτερα συστήματα πέδησης από ένα απλό...

Προσοχή στους δρόμους...

Δεν ήμουν και με την "ταυτότητα στο στόμα".

Εκεί που έβγαζε την διαδρομή ο gmaps 1:23 λεπτά την έκανα περίπου στην ~1ωρα.

Σίγουρα παλιότερα οδηγούσα πολύ πιο επιθετικά και ποτέ δεν είχα παρατηρήσει τέτοιο φαινόμενο.

Πάντως πήγα αντιπροσωπεία την Δευτέρα (για service άλλου αυτοκινήτου) και μου είπαν και αυτοί ότι κατά 99% .9 είναι τα υγρά αλλά δεν είχαν ραντεβού αμμεσα.

Και πέρασα από άλλον *λαστιχοφρενατζη και μου τσεκαρε δίσκους/τακάκια και ήταν "σαν καινουργιοι".

Υ.γ Σήμερα ξανακάνα την ίδια διαδρομή -στους χρόνους του gmap- και δεν μου το παρουσίασε -ιιιισως ελάχιστα αλλά εάν δεν το χα στο νου μου σίγουρα δεν θα το παρατηρουσα-

Ακολουθεί άσχετο rant->

Spoiler

Σταμάτησα σε ένα *λαστιχοαναρτησοφρενατζιδικο στην γειτονιά (σε αυτόν είχα αλλάξει δισκοπλακες κ τακάκια πριν καμιά 25.000χλμ)και μου είπε ότι θα μου τα αλλάξει αυτός κ με την ευκαιρία είπα να αλλάξω και τα φουσκακια ημιαξονιου που το ενα αρχίσε να σκιζετε.

Το αφήνω, μου λέει θα σε πάρω τηλέφωνο, ~3 η ώρα θα ναι έτοιμο.

Δεν με παίρνει τηλ, παω 3.30 δεν το χει πιάσει καν ο τρομπας και μου λέει πως δεν μπορούσε να αλλάξει τα υγρά γιατί ήθελε ρυθμισμα ο εγκέφαλος και κάτι τετοια κουκουρούκου και ότι μου βρήκε και σε προσφορα ferodo υγρά και ότι θα του μείνουν και ένα κάρο π@πες - ενώ μου τα λέγε όλα αυτά σωσκισε ο άλλος στο βάθος το ένα φουσκακι οπότε αναγκαστικά έπρεπε να μείνω να τα αλλάξει και κεινα που δεν με καιγανε καθολου δεν μπορούσα να το πάρω και να φύγω.

Δεν έχω δα και κανένα δύσκολο/καινούργιο αυτοκίνητο.

Εχει βρωμισει ο τόπος από δαυτα μαζί με fabia/polo που έχουν ακριβώς τα ίδια συστήματα.

Δεν το ξερε ο βλακας ότι δεν μπορούσε να τα αλλάξει εξαρχής?

Μεσα στις δισκοπλακες/τακάκια κυλιετε ο γρ@θος κάθε μερα..

Και θεωρητικά είναι και από τους "σοβαρούς" της πόλης μου.

Τελικά έκλεισα "εμβολιμα" ραντεβού στην αντιπροσωπεία (μέσα σε μια βδομάδα τους πήγα 2 αυτοκίνητα για service) και εκεί και μου είπαν να πάω αύριο -αλλα ίσως να μην προλάβουν κιόλας.

Το κέρατο μου..

 

Επεξ/σία από @topos
Δημοσ.
19 ώρες πριν, @topos είπε

Δεν ήμουν και με την "ταυτότητα στο στόμα".

Εκεί που έβγαζε την διαδρομή ο gmaps 1:23 λεπτά την έκανα περίπου στην ~1ωρα.

Σίγουρα παλιότερα οδηγούσα πολύ πιο επιθετικά και ποτέ δεν είχα παρατηρήσει τέτοιο φαινόμενο.

Πάντως πήγα αντιπροσωπεία την Δευτέρα (για service άλλου αυτοκινήτου) και μου είπαν και αυτοί ότι κατά 99% .9 είναι τα υγρά αλλά δεν είχαν ραντεβού αμμεσα.

Και πέρασα από άλλον *λαστιχοφρενατζη και μου τσεκαρε δίσκους/τακάκια και ήταν "σαν καινουργιοι".

Υ.γ Σήμερα ξανακάνα την ίδια διαδρομή -στους χρόνους του gmap- και δεν μου το παρουσίασε -ιιιισως ελάχιστα αλλά εάν δεν το χα στο νου μου σίγουρα δεν θα το παρατηρουσα-

Ακολουθεί άσχετο rant->

  Απόκρυψη περιεχομένων

Σταμάτησα σε ένα *λαστιχοαναρτησοφρενατζιδικο στην γειτονιά (σε αυτόν είχα αλλάξει δισκοπλακες κ τακάκια πριν καμιά 25.000χλμ)και μου είπε ότι θα μου τα αλλάξει αυτός κ με την ευκαιρία είπα να αλλάξω και τα φουσκακια ημιαξονιου που το ενα αρχίσε να σκιζετε.

Το αφήνω, μου λέει θα σε πάρω τηλέφωνο, ~3 η ώρα θα ναι έτοιμο.

Δεν με παίρνει τηλ, παω 3.30 δεν το χει πιάσει καν ο τρομπας και μου λέει πως δεν μπορούσε να αλλάξει τα υγρά γιατί ήθελε ρυθμισμα ο εγκέφαλος και κάτι τετοια κουκουρούκου και ότι μου βρήκε και σε προσφορα ferodo υγρά και ότι θα του μείνουν και ένα κάρο π@πες - ενώ μου τα λέγε όλα αυτά σωσκισε ο άλλος στο βάθος το ένα φουσκακι οπότε αναγκαστικά έπρεπε να μείνω να τα αλλάξει και κεινα που δεν με καιγανε καθολου δεν μπορούσα να το πάρω και να φύγω.

Δεν έχω δα και κανένα δύσκολο/καινούργιο αυτοκίνητο.

Εχει βρωμισει ο τόπος από δαυτα μαζί με fabia/polo που έχουν ακριβώς τα ίδια συστήματα.

Δεν το ξερε ο βλακας ότι δεν μπορούσε να τα αλλάξει εξαρχής?

Μεσα στις δισκοπλακες/τακάκια κυλιετε ο γρ@θος κάθε μερα..

Και θεωρητικά είναι και από τους "σοβαρούς" της πόλης μου.

Τελικά έκλεισα "εμβολιμα" ραντεβού στην αντιπροσωπεία (μέσα σε μια βδομάδα τους πήγα 2 αυτοκίνητα για service) και εκεί και μου είπαν να πάω αύριο -αλλα ίσως να μην προλάβουν κιόλας.

Το κέρατο μου..

 

Φαίνεται για σοβαρός μάστορας αυτός ο λαστιχοαναρτησοφρενατζιδικος, που έχει συνεργείο να πάω το δικό μου αυτοκίνητο; 

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...