Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Καλό ειναι να προσδιορίσεις την μυρωδιά.Είναι απο την εξάτμιση;Εχεις διαρροή λαδιού που καίγεται στην εξάτμιση;Μυρίζει παραφλού;

έχω κλειστό παρκινκ. Και όταν ο κινητήρας λειτουργεί μυρίζει καυσαέριο. είναι η μυρωδιά που γαίνει από την εξάτμιση, έχω πλησιάζει και μυρίσει τον αέρα που βγάζει.

Ακριβώς αυτή την μυρωδιά υπάρχει και όταν εχω ανοιχτο καλοριφέρ και ειμαι σταματημενος σε φαναρι με κλειστά εντελώς τα παραθυρα (αρα δεν είναι από έξω).

Μόνο όταν κινείται το αυτοκίνητο δεν μυρίζει, προφανώς με την αντίσταση του αέρα δεν περνάει από εκεί που έχει πρόβλημα μέσα στη καμπίνα. Αλλά το θέμα είναι που να έχει τρύπα. Δεν χάνει παραφλου.

Στην ανακύκλωση του αέρα δεν μυρίζει τίποτα.

Επεξ/σία από valadsk
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Εσυ μιλάς για το 0,5% των περιπτώσεων. Είναι τόσο ελάχιστες οι πιθανότητες για αυτά που γράφεις, που δεν υπάρχει λόγος να αναφερθεί καν.

Χμμ, δε θα έλεγα ότι είναι 0,5%.

Απλά ίσως πολλοί να μην έχουν δώσει σημασία, το αυτοκίνητό τους να εκπέμπει λιγότερους ρύπους στο ρελαντί ή να μυρίζουν λιγότερο, να παίζει ρόλο το φίλτρο αέρα και ο σχεδιασμός του κυκλώματος και πολλά άλλα.

Εμένα μου τυχαίνει πάντως σε στάση με ψύξη (με θέρμανση δε νομίζω να το έχω παρατηρήσει), και το ότι αν το έχω σε ανακύκλωση ή είμαι σε κίνηση δε μυρίζει, δε νομίζω ότι παραπέμπει σε κάτι άλλο.

Δημοσ.

Tο αυτοκίνητο που χρησιμοποιώ είναι παλιό χωρίς φίλτρο καμπίνας. Ξεχασα να το διευκρινίσω.

Δημοσ.

μια συμβουλη: οταν στο κανει αυτο αν μπορεις εντοπισε αεραγωγους (συνηθως οι κεντρικοι) και κλειστους. Σε φιατακια μπορεις να τους κλεισεις ολους μιας και ο αερας ερχεται απο 2 αλλες τρυπες στα ακρα. Νομιζω και τα ιμπιζακια εχουν ενα παρομοιο θεμα (και εκει κλειναν αεραγωγους). Δε θυμαμαι να γινεται σε αλλη μαρκα

Δημοσ.

σε fiat panda και οχι μονο ενα αν δεν βαλεις ανακυκλωση και βαλεις να φερει αερα απεξω και εισαι σταματημενος σε κινηση ναι μυριζει καυσαεριο.και οπως ειπαν αν βαλεις ανακυκλωση δεν μυριζει.δοκιμασμενο σε 3 4 fiat panda

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, poulinos είπε

σε fiat panda και οχι μονο ενα αν δεν βαλεις ανακυκλωση και βαλεις να φερει αερα απεξω και εισαι σταματημενος σε κινηση ναι μυριζει καυσαεριο.και οπως ειπαν αν βαλεις ανακυκλωση δεν μυριζει.δοκιμασμενο σε 3 4 fiat panda

 Καυσαέρια του αυτοκινήτου σου ή του διπλανού;Αυτό είναι το ζήτημα ,γιατί ο φίλος όπως το γράφει στο πρώτο ποστ μπαίνουν καυσαέρια του δικού του αμαξιού. 

Δημοσ.
On 31/03/2023 at 17:53, Ukforthemoment said:

 Καυσαέρια του αυτοκινήτου σου ή του διπλανού;Αυτό είναι το ζήτημα ,γιατί ο φίλος όπως το γράφει στο πρώτο ποστ μπαίνουν καυσαέρια του δικού του αμαξιού. 

των αλλων.δηλαδη θα γινει οταν ειμαι στην κινηση και εχω αμαξι μπροστα μου.ειδικα αν ειναι και κανα φορτηγο μπροστα ή κατι που βγαζει καλη μποχα τοτε ναι μυριζει εντονα.αν ειμαι πχ μονος σταματημενος επειδη πχ εχω παρκαρει δεν μυριζει απολυτως τιποτα.θα μυρισει επειδη ειναι πετρελαιο μονο αμα βγω εξω και παω στο πισω μερος του αμαξιου που ειναι απολυτως λογικο.

  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, poulinos είπε

των αλλων.δηλαδη θα γινει οταν ειμαι στην κινηση και εχω αμαξι μπροστα μου.ειδικα αν ειναι και κανα φορτηγο μπροστα ή κατι που βγαζει καλη μποχα τοτε ναι μυριζει εντονα.αν ειμαι πχ μονος σταματημενος επειδη πχ εχω παρκαρει δεν μυριζει απολυτως τιποτα.θα μυρισει επειδη ειναι πετρελαιο μονο αμα βγω εξω και παω στο πισω μερος του αμαξιου που ειναι απολυτως λογικο.

Αυτό είναι φυσιολογικό.

Δημοσ.

1. Όχι δεν μπαίνει αέρας μέσα από το τον κινιτηρα.

2. Αέρας εισέρχεται από έξω από ειδική εισαγωγή περνάει από ένα φίλτρο αέρος και μετά περνάει παρακάτω.

3. Όταν στην θέρμανση έχεις ανοιχτό απλά ζέστη αέρας περνάει από ένα ειδικό '' ψυγειακι" μέσα από το οποίο έρχεται ζεστό παραφλου που ψύχει τον κινιτηρα, αυτός αέρας συνήθος είναι ποιο ''υγρός" αν έχεις κλίμα και πατήσεις το κουμπί του τότε ο αέρας περνάει από άλλο '' ψυγείο" ακριβός όπως αυτό που έχεις σπίτι στο κλιματιστικό.

4. Όταν έχεις στο κρύο και δεν πάτησες το κουμπί ac απλά έρχεται αέρας από έξω και ανακατεύεται με τον ζεστό η όχι (ανάλογα με την επηλογη σου), αν ανοίξεις κλιματιστικό γίνεται το ίδιο απλά αντί να έρχεται απλά αέρας από έξω περνάει από ειδικό '' ψυγείο" που το ψύχει, αν έχεις κλίμα επηλεγεις και σε τι θερμοκρασία ακριβός κλπ (σαν του σπιτιού σου δλδ)

5. Όταν πατάς του κουμπί της ανακοίνωσης κρύος αέρας που έρχεται από έξω σταματάει και το όχημα ανακοινώνει τον αέρα της καμπίνας (είναι χρήσημο όταν έχει πολύ ζέστη η πολύ κρύο για να ψύχεται η να ζεσταίνεται αμάξι ποιο γρυγορα και αποδοτικά, σε κάποια αμάξια είναι και αυτόματο μάλιστα βάση θερμοκρασίας και επιλογών σου και μάλιστα ανά τακτά χρονικά διαστήματα ανακατεύει λίγο τον εξωτερικό αέρα για να μην είναι στσσημος τοπικά.

6. Το φίλτρο καμπίνας είναι ένα από τα συμαντικο κομμάτια που έχει εκεί μέσα από αυτό περνάει αέρας που έρχεται από έξω και φιλτράρεται από σκόνες αλλεργιογωνα και χίλια αλλά δύο για αυτό καλή πρακτική είναι να αλλάζεις με ένα ακριβό ενεργού άνθρακα 1 φορά το χρόνο

 

 

On 31/03/2023 at 14:15, valadsk said:

έχω κλειστό παρκινκ. Και όταν ο κινητήρας λειτουργεί μυρίζει καυσαέριο. είναι η μυρωδιά που γαίνει από την εξάτμιση, έχω πλησιάζει και μυρίσει τον αέρα που βγάζει.

Ακριβώς αυτή την μυρωδιά υπάρχει και όταν εχω ανοιχτο καλοριφέρ και ειμαι σταματημενος σε φαναρι με κλειστά εντελώς τα παραθυρα (αρα δεν είναι από έξω).

Μόνο όταν κινείται το αυτοκίνητο δεν μυρίζει, προφανώς με την αντίσταση του αέρα δεν περνάει από εκεί που έχει πρόβλημα μέσα στη καμπίνα. Αλλά το θέμα είναι που να έχει τρύπα. Δεν χάνει παραφλου.

Στην ανακύκλωση του αέρα δεν μυρίζει τίποτα.

Στο κλειστό πάρκινγκ λογικό γιατί δεν έχουν που να πάνε καυσαέρια από πίσω και καταλήγουν μπροστά στην εισαγωγή (γενικός στο κλειστό πάρκινγκ πέρα από μερικά δευτερόλεπτα δεν κάνει να έχεις αναμμένο το αυτοκίνητο)

Στο φανάρι δεν είναι λογικό εκτός και αν έχεις κάποιο χάρο που τα καυσαέρια του είναι ίδια με ένα αεροπλάνο

  • Thanks 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, poulinos είπε

των αλλων.δηλαδη θα γινει οταν ειμαι στην κινηση και εχω αμαξι μπροστα μου.ειδικα αν ειναι και κανα φορτηγο μπροστα ή κατι που βγαζει καλη μποχα τοτε ναι μυριζει εντονα.αν ειμαι πχ μονος σταματημενος επειδη πχ εχω παρκαρει δεν μυριζει απολυτως τιποτα.θα μυρισει επειδη ειναι πετρελαιο μονο αμα βγω εξω και παω στο πισω μερος του αμαξιου που ειναι απολυτως λογικο.

Τα σύγχρονα-καλοσυντηρημένα πετρελαιοκίνητα δεν μυρίζουν από οπουδήποτε 😕

Δημοσ.
1 hour ago, Maurikycli said:

Τα σύγχρονα-καλοσυντηρημένα πετρελαιοκίνητα δεν μυρίζουν από οπουδήποτε 😕

οπως ανεφερα δεν γινοταν μονο σε ενα αμαξι  fiat panda και ολα ηταν αγορασμενα  brand new :) το αμαξι τωρα εκλεισε 6 χρονια αλλα δεν ειναι οτι μυριζε τωρα τελευταια. οκ δεν ειναι μοντελο 2023

4 hours ago, Black Demis said:

1. Όχι δεν μπαίνει αέρας μέσα από το τον κινιτηρα.

2. Αέρας εισέρχεται από έξω από ειδική εισαγωγή περνάει από ένα φίλτρο αέρος και μετά περνάει παρακάτω.

3. Όταν στην θέρμανση έχεις ανοιχτό απλά ζέστη αέρας περνάει από ένα ειδικό '' ψυγειακι" μέσα από το οποίο έρχεται ζεστό παραφλου που ψύχει τον κινιτηρα, αυτός αέρας συνήθος είναι ποιο ''υγρός" αν έχεις κλίμα και πατήσεις το κουμπί του τότε ο αέρας περνάει από άλλο '' ψυγείο" ακριβός όπως αυτό που έχεις σπίτι στο κλιματιστικό.

4. Όταν έχεις στο κρύο και δεν πάτησες το κουμπί ac απλά έρχεται αέρας από έξω και ανακατεύεται με τον ζεστό η όχι (ανάλογα με την επηλογη σου), αν ανοίξεις κλιματιστικό γίνεται το ίδιο απλά αντί να έρχεται απλά αέρας από έξω περνάει από ειδικό '' ψυγείο" που το ψύχει, αν έχεις κλίμα επηλεγεις και σε τι θερμοκρασία ακριβός κλπ (σαν του σπιτιού σου δλδ)

5. Όταν πατάς του κουμπί της ανακοίνωσης κρύος αέρας που έρχεται από έξω σταματάει και το όχημα ανακοινώνει τον αέρα της καμπίνας (είναι χρήσημο όταν έχει πολύ ζέστη η πολύ κρύο για να ψύχεται η να ζεσταίνεται αμάξι ποιο γρυγορα και αποδοτικά, σε κάποια αμάξια είναι και αυτόματο μάλιστα βάση θερμοκρασίας και επιλογών σου και μάλιστα ανά τακτά χρονικά διαστήματα ανακατεύει λίγο τον εξωτερικό αέρα για να μην είναι στσσημος τοπικά.

6. Το φίλτρο καμπίνας είναι ένα από τα συμαντικο κομμάτια που έχει εκεί μέσα από αυτό περνάει αέρας που έρχεται από έξω και φιλτράρεται από σκόνες αλλεργιογωνα και χίλια αλλά δύο για αυτό καλή πρακτική είναι να αλλάζεις με ένα ακριβό ενεργού άνθρακα 1 φορά το χρόνο

 

 

Στο κλειστό πάρκινγκ λογικό γιατί δεν έχουν που να πάνε καυσαέρια από πίσω και καταλήγουν μπροστά στην εισαγωγή (γενικός στο κλειστό πάρκινγκ πέρα από μερικά δευτερόλεπτα δεν κάνει να έχεις αναμμένο το αυτοκίνητο)

Στο φανάρι δεν είναι λογικό εκτός και αν έχεις κάποιο χάρο που τα καυσαέρια του είναι ίδια με ένα αεροπλάνο

δυστυχως εχουμε πολλα απο αυτα.απο αμαξια του 1830 μεχρι ταξι που βγαζουν οτι βγαζει ενα F16.

6 hours ago, Ukforthemoment said:

Αυτό είναι φυσιολογικό.

και εγω αυτο λεω.οταν μπροστα μου ειναι κανα λεωφορειο που βγαζει θανατο :P

Δημοσ.
3 hours ago, poulinos said:

 

δυστυχως εχουμε πολλα απο αυτα.απο αμαξια του 1830 μεχρι ταξι που βγαζουν οτι βγαζει ενα F16.

 

αν βγαζουν τοσο καλα ειναι κατι γινεται παραπανω μην ειναι

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...