Προς το περιεχόμενο

GPU Vram και οι επιπτώσεις στα Games.


Od1sseas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δοκίμασα και το dying light 2 όλα δεξιά με rt native:

IMG_1249.jpeg.0c1d974b9d84b9a37bded1fa01bc5aca.jpeg

 

Με dlss2q+fg

 

IMG_1250.jpeg.7fb879028a22373c384a5aba4f679ed3.jpeg

αυτό που παρατήρησα (δε το γνώριζα μέχρι τώρα) είναι ότι το fg χρειάζεται vram αν το βάλεις σκέτο χωρίς dlss2 τρώει περίπου 700-800 mb πάνω 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 ώρες πριν, Herald είπε

Καλα το tlou είναι τραγικό. Βάλτο σε Native και παίξε το chapter στο dam, θα δεις φράχτες να εξαφανιζόνται καθώς περπατάς, σύρματοπλέγματα να αναβοσβήνουν, κάποια textures να μοιάζουν με 320p, κάποια αντικείμενα να κάνουν άπειρο flicker, γενικα είναι τραγική η κατάσταση. Και το αστείο είναι ότι μιλάμε για Remake, το μόνο που είχαν να φτιάξουν είναι την μηχανή γραφικών. Μιλάμε τα κάνανε μαντάρα - άσχετα με την απόδοση και την Vram, το παιχνίδι ειναι λες και το φτιάξανε 5 μεθυσμένοι ερασιτέχνες. 

Στο dam ημουν πριν λιγο, δεν ειδα κανενα visual ελλατωμα, βεβαια ετρεχα dlss quality (1440p). Γενικα artifacts εχω δει ελαχιστα, μπορει σε παλιοτερα builds να υπηρχαν, αλλα εγω δεν εχω δει τιποτα. Ουτε ειχα προβληματα με textures.

Το παιχνιδι ομως απο θεμα frametime ειναι χαλια, μπαινεις σε μια αποθηκη/κτιριο κατι αρχιζει τα stutter χωρις κανενα λογο, βγαινεις εξω smooth, περνας σε αλλη περιοχη και αρχιζει παλι τα stutter, οτι ναναι. Επαιζα στο dam και μετα και ετρεχε smooth locked 60.

Ειναι τελειως αλλοπροσαλλα τα πραγματα που κανει απο μεριας performance.

5 ώρες πριν, Armoral είπε

Μα το παιχνίδι δουλεύει στο PS5.

Το παιχνιδι δουλευει locked 60 στο ps γιατι του δωσανε την προσοχη που επρεπε.

Στο pc οι devs το ριξανε φαση παμε και οτι γινει.

Αθλιοι, και δεν νομιζω να το φτιαξουν οπως το ps ποτε.

5 ώρες πριν, Herald είπε

Φαντάζομαι και στο PS5 τα ίδια χάλια θα έχει. Όχι από απόδοση, αλλά το οπτικό αποτέλεσμα φαντάζομαι τα ίδια χάλια με το PC θα είναι. Σε σημεία μέχρι και το FSR δείχνει καλύτερο από native, τουλάχιστον δεν εξαφανίζει αντικειμένα γύρω σου όσο περπατάς.

Μια χαρα ειναι στο ps, δεν εχει κανενα χαλι, δεν εχει ultra settings, ειναι high, αλλα τρεχει locked 60 1440p checkerboarding σε 4κ χωρις κιχ (αν ειχε fsr θα ηταν πολυ καλυτερα, τα artifacts του checkerboarding δεν τα μπορω).

Ετσι φαινεται το κακιστο πορτ, pc 3x σε ολα δεν μπορει να τρεξει το game οπως ενα ps5 και μετα απο 7 patches mind you.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

έχω βάλει frame cap γύρο στα 90+ βγάζει κανονικά

Α μπράβο. Κάποια παιδιά έλεγαν καλύτερα με FG να μη βάζεις frame cap.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Armoral είπε

Α μπράβο. Κάποια παιδιά έλεγαν καλύτερα με FG να μη βάζεις frame cap.

δε το ήξερα.. γνωρίζεις για πιο λόγο? γενικά όλο το παιχνίδι το τερμάτισα χωρίς cap απλά έκανα κάτι πειράματα στο monitor που έχω (75hz) και το έβαλα χωρίς όμως να δω κάτι που θα με χαλάσει όσο έπαιξα (κάνα 10λεπτό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/5/2023 στις 10:29 ΜΜ, Tambas91 είπε

fg χρειάζεται vram αν το βάλεις σκέτο χωρίς dlss2 τρώει περίπου 700-800 mb πάνω

Από το patch του CP77 για το FG η cdpr έλεγε στις σημειώσεις ότι χρειάζεται οπωσδήποτε να χρησιμοποιηθεί και dlss-2-SR εάν η κάρτα έχει λιγότερα από 16gb Vram. Κάποιοι το έπιασαν το υπονοούμενο και το ανέφεραν στο thread των 4000.

Ο λόγος είναι απλός: το FG χρειάζεται τουλάχιστον 2 frames για να δημιουργήσει το ενδιάμεσο AI-generated. Επίσης θέλει λίγο επιπλέον για  live-training ώστε να διορθώνει τα δυναμικά UI στοιχεία (πχ διάλογοι, ονόματα πάνω από NPCs).

 

3 ώρες πριν, Tambas91 είπε
3 ώρες πριν, Armoral είπε

Κάποια παιδιά έλεγαν καλύτερα με FG να μη βάζεις frame cap.

δε το ήξερα.. γνωρίζεις για πιο λόγο?

Έχει σχέση με το input lag, αυξάνεται δραματικά εάν περιορίσεις τον ρυθμό ανανέωσης οθόνης. Το ενδιάμεσο χρειάζεται να περιμένει το επόμενο και να λάβει υπόψιν του και τον εαυτό του στο frametime. Η διαφορά lag είναι πολύ μεγάλη σε ακραία σενάρια, ίσως και 100ms παραπάνω από το uncapped.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, aki είπε

Από το patch του CP77 για το FG η cdpr έλεγε στις σημειώσεις ότι χρειάζεται οπωσδήποτε να χρησιμοποιηθεί και dlss-2-SR εάν η κάρτα έχει λιγότερα από 16gb Vram. Κάποιοι το έπιασαν το υπονοούμενο και το ανέφεραν στο thread των 4000.

Ο λόγος είναι απλός: το FG χρειάζεται τουλάχιστον 2 frames για να δημιουργήσει το ενδιάμεσο AI-generated. Επίσης θέλει λίγο επιπλέον για  live-training ώστε να διορθώνει τα δυναμικά UI στοιχεία (πχ διάλογοι, ονόματα πάνω από NPCs).

 

Έχει σχέση με το input lag, αυξάνεται δραματικά εάν περιορίσεις τον ρυθμό ανανέωσης οθόνης. Το ενδιάμεσο χρειάζεται να περιμένει το επόμενο και να λάβει υπόψιν του και τον εαυτό του στο frametime. Η διαφορά lag είναι πολύ μεγάλη σε ακραία σενάρια, ίσως και 100ms παραπάνω από το uncapped.

Εντωμεταξύ αν σου τρώει κάνα gb το fg έτσι όπως φτιάχνονται τα παιχνίδια θέλω να δω τι θα γίνει με όσους έχουν από 12gb και κάτω …μιλάμε ίσως έχουν πρόβλημα και σε χαμηλότερες αναλύσεις … το the Witcher σε 2560:1080 με dlss2+fg τραβάει 10gb με όλα δεξιά … είδωμεν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Εντωμεταξύ αν σου τρώει κάνα gb το fg έτσι όπως φτιάχνονται τα παιχνίδια θέλω να δω τι θα γίνει με όσους έχουν από 12gb και κάτω …μιλάμε ίσως έχουν πρόβλημα και σε χαμηλότερες αναλύσεις … το the Witcher σε 2560:1080 με dlss2+fg τραβάει 10gb με όλα δεξιά … είδωμεν

Tα 12gb είναι κομπλέ. Τα 8gb της 4060 είναι λίγο ανέκδοτο. Δεν βγάζεις 8gb midrange το 2023, τραγωδία λίγο. Έχουν βάλει μια τεράστια (μιλάμε ΤΕΡΑΣΤΙΑ) cache στο τσιπάκι να τρώει το μισό die αντί απλά να βάλουν παραπάνω ram. It does not compute, 12gb έπρεπε να έχει και η 4060, ειδικά αν θες να παίζεις και τα games της λίστας

 

https://www.amd.com/en/gaming/featured-games

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει μην αγχώνεστε..Έρχεται νέα μέθοδος compression των textures για να φτάνουν τα 8GB..

NVIDIA Neural Texture Compression offers 4 times higher resolution than standard compression with 30% less memory

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Εντάξει μην αγχώνεστε..Έρχεται νέα μέθοδος compression των textures για να φτάνουν τα 8GB..

NVIDIA Neural Texture Compression offers 4 times higher resolution than standard compression with 30% less memory

Δεν θα δουλεύει σε αυτά

https://www.amd.com/en/gaming/featured-games

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...