Προς το περιεχόμενο

GPU Vram και οι επιπτώσεις στα Games.


Od1sseas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, Herald είπε

Aν τα παιχνίδια έχουν την σφραγίδα της AMD (sponsored, τα έχει στο site τους), για ultra textures όχι δεν θα είναι αρκετή. Θα πρέπει να κατεβάζεις textures στο high / medium. Αν δεν είναι sponsored από την amd λογικά θα είσαι okay. 

Περίμενε, Βίρνα, για πες μου ξανά τι εννοείς: εννοείς πως η AMD σπονσοράρει κακογραμμένα-vram ρουφήχτρες παιχνίδια, για να δείξει πως κάτι κάνει στις κάρτες γραφικών και πως η vram με το τσουβάλι είναι selling point; Πες μου, Βίρνα, αυτό εννοείς;😜

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, Herald είπε

Πιστεύεις δεν έχχει να κάνει με AMD ε? Εγώ θυμάμαι η ιστορία ξεκίνησε με το godfall και τα 244gvb VRAM, και αυτό amd sponsored. 

Ίσως ναι ίσως όχι δεν έχω ιδέα το κράξιμο που έφαγαν όμως αξίζει εφόσον τα πήραν από amd? Αν ήταν πάντως sponsored από amd δεν έπρεπε να τα πηγαίνει καλύτερα σε amd cpu? Βλέπεις 7800x3d με το ζόρι 100fps όσα βγάζει ο 7700x και το usage 90% το performance ειναι τραγικό με τους αμπαλους. Νομίζω πρώτη φορα ακούνε infinity fabric και cache. 

6 λεπτά πριν, DEADLAZARUS είπε

Περίμενε, Βίρνα, για πες μου ξανά τι εννοείς: εννοείς πως η AMD σπονσοράρει κακογραμμένα-vram ρουφήχτρες παιχνίδια, για να δείξει πως κάτι κάνει στις κάρτες γραφικών και πως η vram με το τσουβάλι είναι selling point; Πες μου, Βίρνα, αυτό εννοείς;😜

 

giagkos-drakos.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, DEADLAZARUS είπε

Περίμενε, Βίρνα, για πες μου ξανά τι εννοείς: εννοείς πως η AMD σπονσοράρει κακογραμμένα-vram ρουφήχτρες παιχνίδια, για να δείξει πως κάτι κάνει στις κάρτες γραφικών και πως η vram με το τσουβάλι είναι selling point; Πες μου, Βίρνα, αυτό εννοείς;😜

Δεν βγάζω συμπέρασματα εγώ, μακριά από εμένα αυτά τα πραματα. Εγω απλά παρατήρησα ότι όλα τα games που θέλουν 10gb vram για 720p τα έχει sponsored στη σελίδα της η amd. 

Εξαίρεση το hogwarts, αλλά αφενως αυτό δεν ζήταγε τόση vram, και από την άλλη μιλάμε για Ultra + rt Ultra settings που λογικό είναι να θέλουν παραπάνω vram από το σύνηθες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, fotaras76 είπε

Για το μέλλον ρώτησα. Έχω μια rtx 2060 6gb , θα είναι άνετη και μετά από πχ 2 χρόνια σε 1080p με τα 6gb vram ; Μέχρι τώρα με καλύπτει σε ό,τι παίζω εγώ και ο γιος μου.

Εξαρτάται από τα παιγνίδια που παίζεις, πόσο "βαριά" και καινούργια είναι. Αν μιλάμε για παιγνίδια του 2023 και έπειτα άνετη δεν θα είναι με τίποτα, ακόμη και σε 1080p. Αν θα τα τρέχει θα είναι αναγκαστικά σε Low.

Τώρα για το αν αυτό θεωρείται φυσιολογικό ή όχι είναι διαφορετική συζήτηση. Για αυτό και ο γρίφος PS5 ή κάρτα έχει γίνει πολύ δύσκολος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όση μνήμη και να βάλεις για το TLOU, pc edition, δε φτάνει γιατί το port προσπαθεί να προσπεράσει την έλλειψη dedicated-HW για data-decompression που έχει το PS5 και αξιοποιεί το πρωτότυπο παιχνίδι.

Δεν είναι άμπαλοι οι devs (ίσως λίγο) αλλά selling point του PS5 συγκεκριμένα.

Και θα ρωτήσεις, μα γιατί να το κάνουν έτσι; και θα απαντήσω, καλή ερώτηση.

Επεξ/σία από aki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, aki είπε

Όση μνήμη και να βάλεις για το TLOU, pc edition, δε φτάνει γιατί το port προσπαθεί να προσπεράσει την έλλειψη dedicated-HW για data-decompression που έχει το PS5 και αξιοποιεί το πρωτότυπο παιχνίδι.

Δεν είναι άμπαλοι οι devs (ίσως λίγο) αλλά selling point του PS5 συγκεκριμένα.

Και θα ρωτήσεις, μα γιατί να το κάνουν έτσι; και θα απαντήσω, καλή ερώτηση.

Βρε αμπαλοι είναι. Γίνετε να βλέπεις 90% cpu usage σε 7800x3d και να δίνει τεράστιο BN στην 4090 στα 1440? Απαράδεκτα πράγματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, Arkin είπε

βλέπεις 90% cpu usage σε 7800x3d [...] BN στην 4090

Μωρέ άμπαλοι είναι, αλλά το έντονο CPU usage δεν οφείλεται στο AI, ούτε στο game-loop, ούτε στα draw calls, κτλ., είναι για το data decompression και μόνο.

Data decompression, όχι texture streaming!

Αυτό περιλαμβάνει την γεωμετρία, τα textures, ίσως animations και ό,τι άλλο μπορούν να συμπιέσουν για λιγότερο Disk Space στο PS5. Ίσως θα έπρεπε να έχουν επιλογή: κάνε μου το παιχνίδι να πιάνει στο δίσκο 200gb (και όχι μόνο 100gb που πιάνει τώρα).

Όσα περισσότερα Cores τόσο ταχύτερο decompression, όσο υψηλότερη ταχύτητα, τόσο καλύτερα. Υποφέρουν οι x3D επειδή έχουν cach με λίγα cores και είναι underclocked. Έχω δει βίντεο που περιμένεις ακίνητος σε ένα σημείο με φρικτό frametime για 5 λεπτά και μετά ξαφνικά, όλα τέλεια!

Επεξ/σία από aki
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, aki είπε

Μωρέ άμπαλοι είναι, αλλά το έντονο CPU usage δεν οφείλεται στο AI, ούτε στο game-loop, ούτε στα draw calls, κτλ., είναι για το data decompression και μόνο.

Data decompression, όχι texture streaming!

Αυτό περιλαμβάνει την γεωμετρία, τα textures, ίσως animations και ό,τι άλλο μπορούν να συμπιέσουν για λιγότερο Disk Space στο PS5. Ίσως θα έπρεπε να έχουν επιλογή: κάνε μου το παιχνίδι να πιάνει στο δίσκο 200gb (και όχι μόνο 100gb που πιάνει τώρα).

Όσα περισσότερα Cores τόσο ταχύτερο decompression, όσο υψηλότερη ταχύτητα, τόσο καλύτερα. Υποφέρουν οι x3D επειδή έχουν cach με λίγα cores και είναι underclocked. Έχω δει βίντεο που περιμένεις ακίνητος σε ένα σημείο με φρικτό frametime για 5 λεπτά και μετά ξαφνικά, όλα τέλεια!

Ίσως θα έπρεπε να το βγάλουν 200gb uncompressed με τα assets και να μην έχουμε αυτά τα θέματα. Και το Direct Storage θα βοηθούσε πολυ. Θεωρητικά ο 7800x3d δεν θα έπρεπε να τα πηγαίνει χειρότερα από 12600k σε καμία περίπτωση. Πιστεύεις μπορούν να το φτιάξουν όλο αυτό? Λεμε για amd sponsored αλλά στους Intel τρέχει καλά το παιχνίδι σε όλους τους amd έχει σημεία που πάει χάλια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Που να ξέρω πως έχει γραφτεί το original που κάνουν reference τα data... ούτε οι ίδιοι οι devs δε ξέρουν απ' ότι φαίνεται... Το Direct Storage θα βοηθήσει στα textures μόνο, εδώ μιλάμε για καθολικό data bottleneck που πρέπει να διορθώσουν ή πιο σωστά να εφεύρουν τρόπο να το επιταχύνουν. 

Θα πρέπει να κάνουν εκ νέου compression για κάθε είδος, κτλ. όχι insignificant.

Επεξ/σία από aki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως παιδιά εγώ τις τελευταίες μέρες που παίζω αρκετά HALO INFINITE με RTX 4070ti σε 4k όλα τέρμα, ξεκινάω με 10GB usage και γρήγορα ανεβαίνει στα 11.5MB+ στα εξωτερικά περιβάλλοντα. Μια φορά μάλιστα μετά από κανά δύωρο άρχισε και τα stutters που θεωρώ πως ήταν από αυτό το θέμα. Γενικά σε 4K θέλει παραπάνω έχω την αίσθηση ενώ με την RTX 3060ti και τα 8GB στα 1440p ήμουν πιο άνετα θεωρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, noble είπε

Πάντως παιδιά εγώ τις τελευταίες μέρες που παίζω αρκετά HALO INFINITE με RTX 4070ti σε 4k όλα τέρμα

Συμφορουμίτη, είναι γεγονός εδώ και χρόνια ότι σε 4Κ Ultra, θές παραπάνω Vram από τις πιο κάτω αναλύσεις.

Επίσης έχει ήδη αναφερθεί πάρα πολλές φορές ότι η 4070ti δεν είναι 4Κ ultra κάρτα, ασχέτως αν τα πηγαίνει καλά σε 4Κ.

1440p κάρτα είναι.

Οποιος κοιτάζει σε 4Κ Ultra, αναγκαστικά πάει σε 4080 και πάνω από nvidia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Συμφορουμίτη, είναι γεγονός εδώ και χρόνια ότι σε 4Κ Ultra, θές παραπάνω Vram από τις πιο κάτω αναλύσεις.

Επίσης έχει ήδη αναφερθεί πάρα πολλές φορές ότι η 4070ti δεν είναι 4Κ ultra κάρτα, ασχέτως αν τα πηγαίνει καλά σε 4Κ.

1440p κάρτα είναι.

Οποιος κοιτάζει σε 4Κ Ultra, αναγκαστικά πάει σε 4080 και πάνω από nvidia.

Σύμφωνοι εντάξει, απλά αναφέρω την εμπειρία μου...

EDIT: Α και να προσθέσω ότι δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα σε όλα προφανώς...Αλλά από ότι φαίνεται δύσκολα τα πράματα :D 

Επεξ/σία από noble
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, aki είπε

Μωρέ άμπαλοι είναι, αλλά το έντονο CPU usage δεν οφείλεται στο AI, ούτε στο game-loop, ούτε στα draw calls, κτλ., είναι για το data decompression και μόνο.

Data decompression, όχι texture streaming!

Αυτό περιλαμβάνει την γεωμετρία, τα textures, ίσως animations και ό,τι άλλο μπορούν να συμπιέσουν για λιγότερο Disk Space στο PS5. Ίσως θα έπρεπε να έχουν επιλογή: κάνε μου το παιχνίδι να πιάνει στο δίσκο 200gb (και όχι μόνο 100gb που πιάνει τώρα).

Όσα περισσότερα Cores τόσο ταχύτερο decompression, όσο υψηλότερη ταχύτητα, τόσο καλύτερα. Υποφέρουν οι x3D επειδή έχουν cach με λίγα cores και είναι underclocked. Έχω δει βίντεο που περιμένεις ακίνητος σε ένα σημείο με φρικτό frametime για 5 λεπτά και μετά ξαφνικά, όλα τέλεια!

Μηπως ο Aten-Ra να ανοίξει θέμα "κουτσόπυρηνα και οι επιπτώσεις στα games"? Το λέω τόσο καιρό, που πας πας μαρη να μου πουλήσεις High endιλα με 6 πυρήνες στα 300 ευρώ, lol. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η AMD που είναι του ''open-source'' και καλά όχι μόνο κάνει τα sponsored παιχνίδια της ρουφήχτρες της VRAM για να θαφτούν οι αντίστοιχες πράσινες, ΔΕΝ αφήνει και τον dev να βάλει DLSS support(RE 4 Remake για παράδειγμα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Η AMD που είναι του ''open-source'' και καλά όχι μόνο κάνει τα sponsored παιχνίδια της ρουφήχτρες της VRAM για να θαφτούν οι αντίστοιχες πράσινες, ΔΕΝ αφήνει και τον dev να βάλει DLSS support(RE 4 Remake για παράδειγμα).

RE4 far cry 6 forspoken ναι το last of us δεν είναι μέσα σε αυτά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...