Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γατάκια, σε ένα μήνα θα ανακοινώσει τις RTX5000 με καινούργιο DLSS/FG που δεν θα έχουν τα προβλήματα VRAM των RTX4000 στα καινούργια παιχνιδια της NVIDIA όπως το Indy.  Οπότε δεν χρειάζεται ούτε να βγάλουν patch ούτε να ρίχνετε τα Textures , απλά θα αγοράσετε τις καινούργιες κάρτες.

Και όπως είπε ένας σοφός γέροντας …… The more you buy the more you save.

Επεξ/σία από Aten-Ra
  • Like 5
  • Haha 4
  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Γατάκια, σε ένα μήνα θα ανακοινώσει τις RTX5000 με καινούργιο DLSS/FG που δεν θα έχουν τα προβλήματα VRAM των RTX4000

Εγώ θέλω να δω πως θα δικαιολογήσουν την έλλειψη υποστήριξης του feature από τις παλιότερες γενιές.

Θα έχουμε ένα νέο "optical flow accelerator'; Αυτό που είχαν οι RTX4000 για το Frame Generation, το οποίο είδαμε πόσο "απαραίτητο" ήταν 🤣🤣🤣 

Εκτός και αν ο γενναιόδωρος 😍 πέτσας κάνει δώρο το neural texture compression και στις RTX4000

(αν και δε νομίζω, πως θα καταφέρει να πουλήσει τις νέες 8άρες και 12άρες RTX5000; )

  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Γατάκια, σε ένα μήνα θα ανακοινώσει τις RTX5000 με καινούργιο DLSS/FG που δεν θα έχουν τα προβλήματα VRAM των RTX4000 στα καινούργια παιχνιδια της NVIDIA όπως το Indy.  Οπότε δεν χρειάζεται ούτε να βγάλουν patch ούτε να ρίχνετε τα Textures , απλά θα αγοράσετε τις καινούργιες κάρτες.

Και όπως είπε ένας σοφός γέροντας …… The more you buy the more you save.

Συγχαρητήρια ανακάλυψες την Αμερική :P

εγώ θέλω να δω η AMD θα δώσει τίποτα ουσιαστικό; ή πάλι θα πουλάει vram για χρυσό…

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Συγχαρητήρια ανακάλυψες την Αμερική :P

εγώ θέλω να δω η AMD θα δώσει τίποτα ουσιαστικό; ή πάλι θα πουλάει vram για χρυσό…

Θα πρέπει να δώσει RT performance και να φτιάξει το FSR αλλιώς θα είναι πίσω και από την Intel.

  • Like 5
Δημοσ.

 

H 4070 Super στα 1440p δεν τρέχει με PT στο Medium με  Textures στο Supreme ούτε στο Very Ultra ούτε καν στο Ultra, πρέπει να ρίξεις τα textures στο High για να μην περάσει τα 12GB VRAM.

 

Δημοσ.

Ευτυχώς στις AMD gpus με την πολύ vram δεν έχουν ανοίξει την επιλογή PT... κρίμα θα ήταν να δούμε την 7900xtx να χαροπαλεύει με καμια 4060 :P 

  • Haha 3
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Ευτυχώς στις AMD gpus με την πολύ vram δεν έχουν ανοίξει την επιλογή PT... κρίμα θα ήταν να δούμε την 7900xtx να χαροπαλεύει με καμια 4060 :P 

κατσε να το δω πως τρεχει στην 4060,το απογευματακι αμα εχω χρονο θα παιξω λιγακι

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

κατσε να το δω πως τρεχει στην 4060,το απογευματακι αμα εχω χρονο θα παιξω λιγακι

Εντάξει πέρα απ την καζούρα το PT το ξεχνάς το παιχνίδι ζητάει τόνους vram χωρίς να δικαιολογεί σε καμια περίπτωση το αποτέλεσμα...

Επίσης ισχύει αυτό που έγραψε ο κάτζος, το είχα γράψει και εγώ στο νήμα του indiana... ότι το PT πέρα απ τον λίγο καλύτερο φωτισμό (το παιχνίδι έχει μια χαρά φωτισμό με το απλό rt) διορθώνει διαφορες ατέλειες που φαίνεται να έχουν γίνει σκόπιμα για να βαράνε στο μάτι και να λες τη ωραίο που φαίνεται το pt

Όλα τα παιχνίδια πλέον βλέπω βγαίνουν σε τραγική κατάσταση με stutters, bugs και διαφορα ωραία... εδώ τουλάχιστον τρέχει πένα το παιχνίδι με το απλό rt μένει να δούμε αν στα επόμενα patch φτιάξουν αυτά τα προβληματάκια

  • Like 3
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Εντάξει πέρα απ την καζούρα το PT το ξεχνάς το παιχνίδι ζητάει τόνους vram χωρίς να δικαιολογεί σε καμια περίπτωση το αποτέλεσμα...

Επίσης ισχύει αυτό που έγραψε ο κάτζος, το είχα γράψει και εγώ στο νήμα του indiana... ότι το PT πέρα απ τον λίγο καλύτερο φωτισμό (το παιχνίδι έχει μια χαρά φωτισμό με το απλό rt) διορθώνει διαφορες ατέλειες που φαίνεται να έχουν γίνει σκόπιμα για να βαράνε στο μάτι και να λες τη ωραίο που φαίνεται το pt

Όλα τα παιχνίδια πλέον βλέπω βγαίνουν σε τραγική κατάσταση με stutters, bugs και διαφορα ωραία... εδώ τουλάχιστον τρέχει πένα το παιχνίδι με το απλό rt μένει να δούμε αν στα επόμενα patch φτιάξουν αυτά τα προβληματάκια

Ωραιος,αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί δεν έβαλαν rt αντανακλάσεις στο σκέτο ray tracing ,από τι καταλαβαίνω είναι διαθέσιμο μόνο στο path tracing το όπιο δεν έχει καμία λογική, έπρεπε να υπάρχει διαθέσιμο και για τα δύο mode

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Ωραιος,αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί δεν έβαλαν rt αντανακλάσεις στο σκέτο ray tracing ,από τι καταλαβαίνω είναι διαθέσιμο μόνο στο path tracing το όπιο δεν έχει καμία λογική, έπρεπε να υπάρχει διαθέσιμο και για τα δύο mode

Γιατί όσο το φορτώνεις με παραπάνω πράγματα θα γίνετε και πιο βαρύ, και στο απλό rt δεν έχει επιλογές να τα κλείσεις... οποτε θα γίνω πάλι κουραστικός και θα πω φαντάσου τι θα πάθαιναν τα radeon άμα έβαζαν και αντανακλάσεις :P 

εμενα πάντως δε θα με χάλαγε να το παίξω και όπως βγήκε η κάρτα μου το παίζει σε 4k dlssq, εσένα πιστεύω σε 1440p dlssq μια κάτω τα textures θα παίζεις

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

Γατάκια, σε ένα μήνα θα ανακοινώσει τις RTX5000 με καινούργιο DLSS/FG που δεν θα έχουν τα προβλήματα VRAM των RTX4000 στα καινούργια παιχνιδια της NVIDIA όπως το Indy.  Οπότε δεν χρειάζεται ούτε να βγάλουν patch ούτε να ρίχνετε τα Textures , απλά θα αγοράσετε τις καινούργιες κάρτες.

Και όπως είπε ένας σοφός γέροντας …… The more you buy the more you save.

Το λες και προφητεία, Φαραώ γαρ 😆

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Ωραιος,αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί δεν έβαλαν rt αντανακλάσεις στο σκέτο ray tracing ,από τι καταλαβαίνω είναι διαθέσιμο μόνο στο path tracing το όπιο δεν έχει καμία λογική

 

20 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Γιατί όσο το φορτώνεις με παραπάνω πράγματα θα γίνετε και πιο βαρύ, και στο απλό rt δεν έχει επιλογές να τα κλείσεις... οποτε θα γίνω πάλι κουραστικός και θα πω φαντάσου τι θα πάθαιναν τα radeon άμα έβαζαν και αντανακλάσεις :P 

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω (ή μάλλον καταλαβαίνω) γιατί το highest LOD στα assets και στις σκιές φορτώνει από πολύ μακρύτερα μόνο αν κάποιος έχει ενεργοποιήσει Path Tracing. Αυτό δηλαδή που περιορίζει το άσχημο pop-in ενός πολύ όμορφου κατά τα άλλα παιχνιδιού. Τι σχέση έχει το pop-in με το Path Tracing. 😗😗😗  Αν είναι δυνατόν...

Και εδώ θα στενοχωρήσω το φίλο μου τον Tamba λέγοντας του ότι ο λόγος που το έκαναν έτσι είναι ξεκάθαρος.

θα είχαμε ρεζίλεμα των Nvidia καρτών του ίδιου price-range καθώς οι 7800/7900/ΧΤ/GRE με σκέτο RT θα έπαιζαν νεράκι και θα είχαν ελάχιστο pop-in αν αξιοποιούσε το παιχνίδι τα 16/20GB της VRAM των εν λόγω καρτών ;)

Δεν είναι κάτι που χρειάζεται έξτρα προγραμματισμό. Όπως κάνει δηλαδή η engine του παιχνιδιου αν ενεργοποιήσει κάποιος το PT αλλά να το επιτρέπει και χωρίς PT.

Επεξ/σία από kkatzos
  • Like 2
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Τι σχέση έχει το pop-in με το Path Tracing. 😗😗😗  Αν είναι δυνατόν..

Την ίδια σχέση που είχαν τα promo videos του BFV στις αρχές του RT, όταν με RToff πάλι καλά που δεν έκλειναν εντελώς και τα textures, για να φανεί η υπερδιαφορά.

  • Like 5
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Γιατί όσο το φορτώνεις με παραπάνω πράγματα θα γίνετε και πιο βαρύ, και στο απλό rt δεν έχει επιλογές να τα κλείσεις... οποτε θα γίνω πάλι κουραστικός και θα πω φαντάσου τι θα πάθαιναν τα radeon άμα έβαζαν και αντανακλάσεις :P 

εμενα πάντως δε θα με χάλαγε να το παίξω και όπως βγήκε η κάρτα μου το παίζει σε 4k dlssq, εσένα πιστεύω σε 1440p dlssq μια κάτω τα textures θα παίζεις

Απλά να διευκρινίσω ότι οι Radeon κάρτες έχουν πρόβλημα με path tracing,τεράστιο performance hit,στο ray tracing τα πάνε καλά, βρίσκονται πάλι πίσω από την Nvidia αλλά τα πάνε καλά👍

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...