Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Το ότι τα games δεν έχουν καλό RT δεν το θεωρούμε μόνο εμείς οι πρασινοφρουροί αλλά όποιος έχει μάτια. Πραγματικά, δεν υπερβάλω. Βάλε να δεις το RE Χωριό. Τα RT Reflections τρέχουν στο 1/4 της native ανάλυσης και έχουν πολύ pixelation όπως είναι λογικό. Και μάλιστα δεν υπάρχει και επιλογή να ανεβάσεις την ανάλυση. Μάντεψε το γιατί. Το Far Cry 6 επίσης χάλια μαύρα, με πολύ χαμηλές αναλύσεις στα RT Effects. Ενώ αν παίξεις το Exodus με όλα στα τέρματα δείχνει φοβερό. Το ίδιο και και το Chernobylite. Και το CP77 είναι πολύ δυνατό με RT (πιο χαμηλά από τα 2 που προανέφερα πριν κατά τη γνώμη μου όμως).

Δεν εννοώ ότι μόνο εσείς το βλέπετε ότι κάποια παιχνίδια έχουν κακό rt, όπως το κατάλαβες. My bad, εννοώ ότι εγώ δεν ξέρω μιας και δεν ασχολούμαι με rt οποτε δεν το βλέπω το καλό ή κακό rt.

Επεξ/σία από dimoskoutr
  • Like 1
  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, dimoskoutr είπε

Δεν εννοώ ότι μόνο εσείς το βλέπετε ότι κάποια παιχνίδια έχουν κακό rt όπως το κατάλαβες. My bad, εννοώ ότι εγώ δεν ξέρω μιας και δεν ασχολούμαι με rt οποτε δεν το βλέπω το καλό ή κακό rt.

Εντάξει ναι. Απλά γενικά της AMD δεν έχουν καλό RT αφενός λόγω χαμηλής ανάλυσης των effects και αφετέρου έχουν μόνο κάτι φλωριές τύπου shadows και reflections, που είναι τσάμπα perf (αφού δείχνουν και χειρότερα απ΄τα raster reflections έτσι και αλλιώς). Δεν έχουν RT Global Illumination που αυτό αλλάζει όλο το game.

Ωστόσο ακόμη το RT παραμένει niche γιατί είναι λίγα τα games στα οποία πραγματικά αξίζει και κάνει την διαφορά. Αλλά αν η AMD είχε καλύτερο RT perf στις κάρτες τις πιθανώς να βλέπαμε πιο πολλά games με ουσιαστικό RT.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Armoral είπε

Έτοιμος ήμουν να γράψω το ίδιο χαχαχα.:D

Δε μπορείς να χαρακτηρισεις ως πραγματικό Raytracing παιχνίδια που το υλοποιουν εν μέρει, πχ στις σκιές.

Συγκρίνεις με το απόλυτο, δηλαδή ολοκληρωμένη χρήση στην πλήρη μορφή του αν μπορείς να το πεις έτσι.

:Ray tracing is a rendering technique that can realistically simulate the lighting of a scene and its objects by rendering physically accurate reflections, refractions, shadows, and indirect lighting."

Μπορει να βολεύει για να λέμε ότι να τρέχουν και οι AMD RT το ίδιο καλά α και κοιτάξτε η διαφορά είναι μόνο 7% σε 40 παιχνίδια άρα κακώς τα ακουμπάτε στην NVidia για το Cyberpunk, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.

Γνώμη μου είναι ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα όπως τα λες. Δεν γίνεται από μια σύγκριση να αποκλείουμε παιχνίδια με το πως θεωρούμε ότι κάνουν implement το rt. Αν ισχύει αυτό που λες για το «μη πλήρες» πακέτο rt που εφαρμόζεται σε παιχνίδια μια χαρά μπορείς να πεις ότι σε παιχνίδια που το rt είναι πλήρες η 4070 είναι τόσο επάνω πχ. Αλλά όταν συγκρίνουμε rt βάζουμε ότι παιχνίδι έχει rt και βλέπουμε. Έτσι πιστεύω. Αλλιώς ο καθένας μπορεί να αποκλείει παιχνίδια για τον Α ή Β λόγο του καπνίσει.

Επεξ/σία από dimoskoutr
Δημοσ.
2 minutes ago, dimoskoutr said:

Γνώμη μου είναι ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα όπως τα λες. Δεν γίνεται από μια σύγκριση να αποκλείουμε παιχνίδια με το πως θεωρούμε ότι κάνουν implement το rt. Αν ισχύει αυτό που κες για το «μη πλήρες» πακέτο rt που εφαρμόζεται σε παιχνίδια μια χαρά μπορείς να πεις ότι σε παιχνίδια που το rt είναι πλήρες η 4070 είναι τόσο επάνω πχ. Αλλά όταν συγκρίνουμε rt βάζουμε ότι παιχνίδι έχει rt και βλέπουμε. Έτσι πιστεύω. Αλλιώς ο καθένας μπορεί να αποκλείει παιχνίδια για τον Α ή Β λόγο του καπνίσει.

Γιατί κατά την γνώμη σου στα παιχνίδια που έχουν πλήρη rt η 4070 είναι πιο γρήγορη, αφού όπως μας λέει ο φαραω nvidia και amd έχουν παρόμοιο rt performance. Εκει είναι το ερώτημα που ακόμα δεν έχουμε καταφέρει να απαντήσουμε. 

Δημοσ.

Αυτό που λέμε είναι ότι αν βάζεις στην σύγκριση και τα RT games της AMD η διαφορά πέφτει και δημιουργείται λανθασμένη εικόνα. Και θα πάει μετά ο καημενάκος με την AMD να βάλει RT στο Liberty την άλλη βδομάδα και θα πάθει εγκεφαλικό ενώ περίμενε 5% διαφορά απ' τις NVIDIA.

Όταν το game έχει λίγα RT Effects οι AMD μπορούν να ακολουθήσουν. Αλλά όταν τα βάλεις όλα μαζί εκεί η διαφορά ανοίγει πολύ. Απλά επειδή είναι λίγα αυτά τα games με τα πολλά effects ο μέσος όρος γέρνει προς αυτά με τα λίγα effects.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Εντάξει ναι. Απλά γενικά της AMD δεν έχουν καλό RT αφενός λόγω χαμηλής ανάλυσης των effects και αφετέρου έχουν μόνο κάτι φλωριές τύπου shadows και reflections, που είναι τσάμπα perf (αφού δείχνουν και χειρότερα απ΄τα raster reflections έτσι και αλλιώς). Δεν έχουν RT Global Illumination που αυτό αλλάζει όλο το game.

Ωστόσο ακόμη το RT παραμένει niche γιατί είναι λίγα τα games στα οποία πραγματικά αξίζει και κάνει την διαφορά. Αλλά αν η AMD είχε καλύτερο RT perf στις κάρτες τις πιθανώς να βλέπαμε πιο πολλά games με ουσιαστικό RT.

Άρα το κατηγοριοποιούμε τις κάρτες με βάση το rt performance είναι niche και ουτοπικό στην παρούσα φάση. Γιατί πολλές φορές ειπώθηκε εδώ. Κατά τα άλλα συμφωνώ απολύτως ότι αν η amd είχε καλύτερο rt perf όπως λες πιθανότατα θα υπήρχε καθολική υιοθέτησή του στα παιχνίδια και με καλύτερα αποτελέσματα. Βέβαια υπάρχει και το θέμα του hardware που από κάποια δυναμική και κάτω αν ανοίξει το rt θα βλέπουμε slideshow.

Επεξ/σία από dimoskoutr
Δημοσ.

Ας εξηγήσουμε ακριβώς ποια είναι η κατάσταση για να μην υπάρχουν παρανοήσεις. 

 

Αν η nvidia στα sponsored games της κάνει τα Ultra textures πιο άσχημα από ότι τα High textures για να ζητάνε λιγότερη vram ώστε να μπορούν να τα τρέξουν οι κάρτες της, ενώ τα πραγματικά Ultra textures βρίσκονται στην επιλογή High, εσένα σε ενδιαφέρει πως τα πάει το game με τα textures στο high η στο ultra? Προφανώς στο high, μιας και αυτά είναι τα καλά Textures. 

 

Ε αυτό κάνει η amd στα sponsored της με το rt. Είναι τόσο τραγικό το rt που βάζει που θες να το κλείσεις, απλά για να μην φαίνεται το χάσμα μεταξύ nvidia και amd. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Αυτό που λέμε είναι ότι αν βάζεις στην σύγκριση και τα RT games της AMD η διαφορά πέφτει και δημιουργείται λανθασμένη εικόνα. Και θα πάει μετά ο καημενάκος με την AMD να βάλει RT στο Liberty την άλλη βδομάδα και θα πάθει εγκεφαλικό ενώ περίμενε 5% διαφορά απ' τις NVIDIA.

Όταν το game έχει λίγα RT Effects οι AMD μπορούν να ακολουθήσουν. Αλλά όταν τα βάλεις όλα μαζί εκεί η διαφορά ανοίγει πολύ. Απλά επειδή είναι λίγα αυτά τα games με τα πολλά effects ο μέσος όρος γέρνει προς αυτά με τα λίγα effects.

Αν ισχύει αυτό που λες (δεν το αμφισβητώ, απλά δεν γνωρίζω-ασχολούμαι), μια χαρά το επισημαίνεις εδώ.
Παραμένει όμως η λογική του βγάζω στην απ έξω παιχνίδια, για μένα λάθος όταν συγκρίνεις για κάτι δυο κάρτες γραφικών. Ο σημαντικότερος λόγος είναι ότι μετά ανοίγει μια διαδικασία στην οποία ο κάθε πικραμένος από εμάς όλους εδώ, θα βγάζει στην απ έξω ότι παιχνίδι του καπνίσει.

Επεξ/σία από dimoskoutr
Δημοσ.
9 minutes ago, Armoral said:

 

Δε μπορείς να χαρακτηρισεις ως πραγματικό Raytracing παιχνίδια που το υλοποιουν εν μέρει, πχ στις σκιές.

 

says who ??

 

28 minutes ago, Armoral said:

Έτοιμος ήμουν να γράψω το ίδιο χαχαχα.:D

Δε μπορείς να χαρακτηρισεις ως πραγματικό Raytracing παιχνίδια που το υλοποιουν εν μέρει, πχ στις σκιές.

Συγκρίνεις με το απόλυτο, δηλαδή ολοκληρωμένη χρήση στην πλήρη μορφή του αν μπορείς να το πεις έτσι.

:Ray tracing is a rendering technique that can realistically simulate the lighting of a scene and its objects by rendering physically accurate reflections, refractions, shadows, and indirect lighting."

Μπορει να βολεύει για να λέμε ότι να τρέχουν και οι AMD RT το ίδιο καλά α και κοιτάξτε η διαφορά είναι μόνο 7% σε 40 παιχνίδια άρα κακώς τα ακουμπάτε στην NVidia για το Cyberpunk, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.

Ούτε η NVIDIA τρέχει καθαρό RT, πάνω από το Raster είναι το RT Rendering, άρα μια χαρά μπορείς να τα σyγκρίνιες μεταξύ τους όπως συγκρίνεις τα υπόλοιπα Raster παιχνίδια και ας μην έχουν τα ίδια εφέ η την ίδια ποιότητα σε Textures κλπ κλπ. Άρα με την ίδια λογική δεν μπορείς να συγκρίνεις όλα τα Raster παιχνίδια γιατί δεν χρησιμοποιούν όλα τα εφέ, δεν είδα κανέναν σας να λέει ότι το τάδε παιχνίδι δεν πρέπει να το βάζουμε μέσα στο review γιατί τα textures είναι στην μίση ανάλυση από το άλλο παιχνίδι η δεν έχει καθόλου άλλα εφέ που έχει κάποιο άλλο παιχνίδι κλπ κλπ.  Ισα ισα που λέτε όσα περισσότερα παιχνίδια τόσο το καλύτερο για να τα περιλαμβάνει όλα μέσα και να βγαίνει καλύτερο συμπέρασμα, και να μην αλλοιώνει μόνο ένα παιχνίδι το τελικό αποτέλεσμα. Το ίδιο ισχύει και για τα παιχνίδια με RT, δεν έχουν όλα τα ίδια RT εφέ , αυτό δεν σημαίνει ότι θα μετράμε ένα δυο μόνο παιχνίδια,  το καλύτερο είναι να έχουμε μέσα στο review όσα περισσότερα μπορούμε.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Άρα το κατηγοριοποιούμε τις κάρτες με βάση το rt performance είναι niche και ουτοπικό στην παρούσα φάση.

Εννοείται! Για μένα η μόνο σύγκριση που έχει νόημα είναι το street price τη στιγμή που θες να πάρεις κάρτα και είσαι με το χρήμα στο χέρι. Όχι το MSRP, όχι η τιμή σε 3 μήνες, κτλ.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Αν ισχύει αυτό που λες (δεν το αμφισβητώ, απλά δεν γνωρίζω-ασχολούμαι), μια χαρά το επισημαίνεις εδώ.
Παραμένει όμως η λογική του βγάζω στην απ έξω παιχνίδια, για μένα λάθος όταν συγκρίνεις για κάτι δυο κάρτες γραφικών. Ο σημαντικότερος λόγος είναι ότι μετά ανοίγει μια διαδικασία στην οποία ο κάθε πικραμένος από εμάς οπούς εδώ, θα βγάζει στην απ έξω ότι παιχνίδι του καπνίσει.

Ναι τα αφήνεις απέξω γιατί δημιουργούν λανθασμένη εικόνα.

Δεν έχουν υλοποίηση raytracing. Έχουν ένα μέρος του και αυτό δημιουργεί παρανοήσεις.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Εννοείται! Για μένα η μόνο σύγκριση που έχει νόημα είναι το street price τη στιγμή που θες να πάρεις κάρτα και είσαι με το χρήμα στο χέρι. Όχι το MSRP, όχι η τιμή σε 3 μήνες, κτλ.

Όχι το rt…όλο πες το μην το καταπίνεις το μισό. 😉

Δημοσ.
Just now, Armoral said:

Ναι τα αφήνεις απέξω γιατί δημιουργούν λανθασμένη εικόνα.

Εσκεμμένα. Ποιος διάβολο αποφάσισε ότι θα είναι καλή ιδέα να βάλει και την επιλογή για Rt στο resi village στο 1/16 της αναλυσης? Τα τζιμανια απτό rtgi, για να το τεστσρουν οι reviewrs να κρύβεται η πραγματικότητα. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Aten-Ra είπε

says who ??

 

Ούτε η NVIDIA τρέχει καθαρό RT, πάνω από το Raster είναι το RT Rendering, άρα μια χαρά μπορείς να τα σyγκρίνιες μεταξύ τους όπως συγκρίνεις τα υπόλοιπα Raster παιχνίδια και ας μην έχουν τα ίδια εφέ η την ίδια ποιότητα σε Textures κλπ κλπ. Άρα με την ίδια λογική δεν μπορείς να συγκρίνεις όλα τα Raster παιχνίδια γιατί δεν χρησιμοποιούν όλα τα εφέ, δεν είδα κανέναν σας να λέει ότι το τάδε παιχνίδι δεν πρέπει να το βάζουμε μέσα στο review γιατί τα textures είναι στην μίση ανάλυση από το άλλο παιχνίδι η δεν έχει καθόλου άλλα εφέ που έχει κάποιο άλλο παιχνίδι κλπ κλπ.  Ισα ισα που λέτε όσα περισσότερα παιχνίδια τόσο το καλύτερο για να τα περιλαμβάνει όλα μέσα και να βγαίνει καλύτερο συμπέρασμα, και να μην αλλοιώνει μόνο ένα παιχνίδι το τελικό αποτέλεσμα. Το ίδιο ισχύει και για τα παιχνίδια με RT, δεν έχουν όλα τα ίδια RT εφέ , αυτό δεν σημαίνει ότι θα μετράμε ένα δυο μόνο παιχνίδια,  το καλύτερο είναι να έχουμε μέσα στο review όσα περισσότερα μπορούμε.

Για την υλοποίηση raytracing μίλησα. Τώρα αν κάποιο παιχνίδι σε raster πετάει πχ το Doom αυτό αναφέρεται.

Αν τώρα στο Doom τα textures είναι μάπα και για αυτό τρέχει άριστα επίσης αναφέρεται για να μην το εμφανίζουμε ως βάση για συγκρίσεις.

Στο έχω ξαναπεί, δεν είναι σωστό να αφαιρείς και να προσθέτεις κανόνες κατά πως σε βολεύει για να πεις αυτό που θέλεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...