Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Herald είπε

Aυτό που δεν με πιστεύεις :P 

Tώρα ανεβαίνει

Όχι απλά δεν έχω δει βίντεο με πάνω από 120fps με 13900κ και 4k dlss quality με 4090 και Ultra ρυθμίσεις. Πέφτει και στα 75 80 σε όσα έχω δει με 32 η 64gb ram. 

  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Arkin είπε

Όχι απλά δεν έχω δει βίντεο με πάνω από 120fps με 13900κ και 4k dlss quality με 4090 και Ultra ρυθμίσεις. Πέφτει και στα 75 80 σε όσα έχω δει με 32 η 64gb ram. 

Ρε μαν,, άλλο πράγμα σε 4k να σε κόβει η κάρτα και άλλο το CPU. Ο 13900k σίγουρα βγάζει 150+ παντού, τώρα αν κόβει η κάρτα σε κάποια σημεία άλλο καπέλο. Εγώ σε 1440p + DLSS έτρεξα για να βρώ τα όρια του CPU, όχι της κάρτας

 

 

Τώρα ανεβάζω και σε 4k

 

Και σε 4k + DLSS Q

 

@Arkin Μάλλον δεν τα είδες πρίν

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Dantε είπε

Απορω γιατι καθεστε και συγκρινετε καρτες γραφικων σε παιχνιδι που αποδεδειγμενα εχει ενα σωρο θεματα.

Για να περάσει η ώρα :P

Δεν είναι τυχαίο ούτε το Resident evil, παρόλο που από το 2019 είναι γνωστή ιστορία τι χάλι έχει η σειρά αυτή με την Vram σε Ultra.

 

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Herald είπε

Και ο 12900 σε στοκ βγάζει 100 μόνιμα.Συνήθως στα 150+ είναι αλλά στα πιο βαριά σημεία πάει 120

Πήρες 50 fps από το tuning; Εσύ δεν έχεις cpu, GPU έχεις για cpu. Χαμηλότερη κατανάλωση, καλύτερη απόδοση από 13900k, μη βάλεις ούτε 14th gen.:D

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Armoral είπε

Πήρες 50 fps από το tuning; Εσύ δεν έχεις cpu, GPU έχεις για cpu. Χαμηλότερη κατανάλωση, καλύτερη απόδοση από 13900k, μη βάλεις ούτε 14th gen.:D

Πιο tuning stock είναι το cpu. Δεν πάω για 14th gen άμα είναι refresh, περιμένω meteor 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Ε καλά τι να τα κάνεις τα 100άρια σε single player τίτλο, με locked 60 είσαι πένα. Το θέμα είναι ότι η κάμερα δεν είναι smooth και το camera jittering δεν το έφτιαξαν στο χθεσινό patch όπως είχαν υποσχεθεί αλλά πήρε delay για κάποια στιγμή στο μέλλον..

What?

60fps είσαι πένα;

Τεράστια οπτική διαφορά σε smoothness και βέβαια response time και ghosting το 60--> 90 ή 100fps.

Από εκεί και πάνω πίπες. Αλλά μέχρι εκεί το χάος.

Και βέβαια χαμηλότερο input lag.

Δε διανοουμαι να παίξω παιχνίδι στα 60fps ενώ μπορώ στα 90-100 ή και περισσότερα.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Από ότι έχω παίξει πιστεύω τα 80 stable δίνουν πολύ καλή εμπειρία σε single player τίτλους και 90 100 για first person πχ doom shadow warrior. Τα 60 όντως φαίνονται ότι σκαλωνουν αν παίζεις μήνες 90 100. Για slow pace οπως red dead last of us και τα 70 τα θεωρώ αξιόλογη εμπειρία και πολύ καλύτερα από 60 65. Τα free sync gsync κανουν θαυματα εφόσον έχουμε σταθερά Frametimes. 

Δημοσ.

Υπομονή, είμαστε σε μια μεταβατική περίοδο.

Το TLOU για PC είναι συγκεκριμένα port από PS5, το οποίο έχει texture decompression HW και αν έχω καταλάβει σωστά χρησιμοποιεί συγκεκριμένα το Oodle Kraken, ακόμα και στο PC.

Το Direct Storage δεν είναι ακόμα fully functional στα Windows 11, και στα Win10 έχει διάφορους περιορισμούς, οπότε δε μπορούν να βασιστούν οι devs σε αυτό 100% ακόμα.

Οπότε χρειάζεται εκτός από αρκετή Vram και πολύ δυνατή CPU για το χτίσιμο του κόσμου. Θα στρώσει σιγά-σιγά και αυτό. Και το Arkham Knight ήταν πατάτα στην αρχή αλλά τώρα είναι αψεγάδιαστο.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, aki είπε

Υπομονή, είμαστε σε μια μεταβατική περίοδο.

Το TLOU για PC είναι συγκεκριμένα port από PS5, το οποίο έχει texture decompression HW και αν έχω καταλάβει σωστά χρησιμοποιεί συγκεκριμένα το Oodle Kraken, ακόμα και στο PC.

Το Direct Storage δεν είναι ακόμα fully functional στα Windows 11, και στα Win10 έχει διάφορους περιορισμούς, οπότε δε μπορούν να βασιστούν οι devs σε αυτό 100% ακόμα.

Οπότε χρειάζεται εκτός από αρκετή Vram και πολύ δυνατή CPU για το χτίσιμο του κόσμου. Θα στρώσει σιγά-σιγά και αυτό. Και το Arkham Knight ήταν πατάτα στην αρχή αλλά τώρα είναι αψεγάδιαστο.

Το Direct Storage είναι must νομίζω έχει μπει μόνο forspoken και Diablo 4? Πραγματικά σχεδόν μηδενικό loading όπως είναι στο PS5. Όχι μόνο χρησιμοποιούσε oodle αλλά και προβληματική έκδοση για αυτό και τα crash στο shader compile. Δεν είναι ps5 ο υπολογιστής τι περιμένουν να το κάνουν port όπως είναι και τέλος? Τώρα τα λουζονται όσο δεν πάει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Arkin είπε

Δεν είναι ps5 ο υπολογιστής τι περιμένουν να το κάνουν port όπως είναι και τέλος? Τώρα τα λουζονται όσο δεν πάει.

Ε ναι, γι' αυτό είπα είμαστε σε μεταβατική περίοδο.

Μέχρι τώρα ήταν μεταβατικό το Ray Tracing. Κάνουν catchup σταδιακά τα PC και οι κονσόλες και μένει πια το Data streaming.

Αυτό προσπαθεί να λύσει η UE 5.2 (+), όλα τα χαρακτηριστικά, HW agnostic, με υποτιθέμενη λύση και για το shader compilation. Δεν είναι τυχαίο το mass exodus των devs από custom engines σε υιοθέτηση της Unreal.

Επεξ/σία από aki
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Westbaum said:

Πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση για το πως γίνεται το Vram allocation στα σύγχρονα games.

 

Από το στόμα του developer, ας το βλέπουν μερικοί και να καταλάβουν ότι για να προχωρήσουμε στο οπτικό πεδίο πρέπει να ανεβεί και η Vram μαζί με το υπόλοιπο chip.  Σε 2-3 χρόνια με το που θα βγουν τα next gen παιχνίδια , προβλέπω τα 12GB να μην είναι αρκετά ούτε για 1080p για Ultra Textures.

 Ps. Αν βγάλουν κάρτες των 300+ ευρώ με 8GB memory μεσα στο 2023 και οι δυο είναι GTP.

Επεξ/σία από Aten-Ra
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, Age4Greeks said:

Εγώ σου βάζω και στοίχημα :D

Το ξέρω, για αυτό το λέω από τώρα για να προϊδεάσω τον κόσμο τι θα διαβάζει από εμένα τους επόμενους μήνες  😁

Επεξ/σία από Aten-Ra

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...