Arkin Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 1 λεπτό πριν, Herald είπε Aυτό που δεν με πιστεύεις Tώρα ανεβαίνει Όχι απλά δεν έχω δει βίντεο με πάνω από 120fps με 13900κ και 4k dlss quality με 4090 και Ultra ρυθμίσεις. Πέφτει και στα 75 80 σε όσα έχω δει με 32 η 64gb ram. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Herald Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Arkin είπε Όχι απλά δεν έχω δει βίντεο με πάνω από 120fps με 13900κ και 4k dlss quality με 4090 και Ultra ρυθμίσεις. Πέφτει και στα 75 80 σε όσα έχω δει με 32 η 64gb ram. Ρε μαν,, άλλο πράγμα σε 4k να σε κόβει η κάρτα και άλλο το CPU. Ο 13900k σίγουρα βγάζει 150+ παντού, τώρα αν κόβει η κάρτα σε κάποια σημεία άλλο καπέλο. Εγώ σε 1440p + DLSS έτρεξα για να βρώ τα όρια του CPU, όχι της κάρτας Τώρα ανεβάζω και σε 4k Και σε 4k + DLSS Q @Arkin Μάλλον δεν τα είδες πρίν Επεξ/σία 5 Απριλίου 2023 από Herald 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Dantε είπε Απορω γιατι καθεστε και συγκρινετε καρτες γραφικων σε παιχνιδι που αποδεδειγμενα εχει ενα σωρο θεματα. Για να περάσει η ώρα Δεν είναι τυχαίο ούτε το Resident evil, παρόλο που από το 2019 είναι γνωστή ιστορία τι χάλι έχει η σειρά αυτή με την Vram σε Ultra. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2023 από Fulgore 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Armoral Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 2 ώρες πριν, Herald είπε Και ο 12900 σε στοκ βγάζει 100 μόνιμα.Συνήθως στα 150+ είναι αλλά στα πιο βαριά σημεία πάει 120 Πήρες 50 fps από το tuning; Εσύ δεν έχεις cpu, GPU έχεις για cpu. Χαμηλότερη κατανάλωση, καλύτερη απόδοση από 13900k, μη βάλεις ούτε 14th gen.:D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Herald Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Μόλις τώρα, Armoral είπε Πήρες 50 fps από το tuning; Εσύ δεν έχεις cpu, GPU έχεις για cpu. Χαμηλότερη κατανάλωση, καλύτερη απόδοση από 13900k, μη βάλεις ούτε 14th gen.:D Πιο tuning stock είναι το cpu. Δεν πάω για 14th gen άμα είναι refresh, περιμένω meteor Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kkatzos Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Ε καλά τι να τα κάνεις τα 100άρια σε single player τίτλο, με locked 60 είσαι πένα. Το θέμα είναι ότι η κάμερα δεν είναι smooth και το camera jittering δεν το έφτιαξαν στο χθεσινό patch όπως είχαν υποσχεθεί αλλά πήρε delay για κάποια στιγμή στο μέλλον.. What? 60fps είσαι πένα; Τεράστια οπτική διαφορά σε smoothness και βέβαια response time και ghosting το 60--> 90 ή 100fps. Από εκεί και πάνω πίπες. Αλλά μέχρι εκεί το χάος. Και βέβαια χαμηλότερο input lag. Δε διανοουμαι να παίξω παιχνίδι στα 60fps ενώ μπορώ στα 90-100 ή και περισσότερα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Από ότι έχω παίξει πιστεύω τα 80 stable δίνουν πολύ καλή εμπειρία σε single player τίτλους και 90 100 για first person πχ doom shadow warrior. Τα 60 όντως φαίνονται ότι σκαλωνουν αν παίζεις μήνες 90 100. Για slow pace οπως red dead last of us και τα 70 τα θεωρώ αξιόλογη εμπειρία και πολύ καλύτερα από 60 65. Τα free sync gsync κανουν θαυματα εφόσον έχουμε σταθερά Frametimes. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tambas91 Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Πως δε το πήρα πρέφα αυτό το διαμαντάκι-νήμα έχασα όλα τα καλα παρακαλώ να ενημερώνεται άλλη φορά… Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aki Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Υπομονή, είμαστε σε μια μεταβατική περίοδο. Το TLOU για PC είναι συγκεκριμένα port από PS5, το οποίο έχει texture decompression HW και αν έχω καταλάβει σωστά χρησιμοποιεί συγκεκριμένα το Oodle Kraken, ακόμα και στο PC. Το Direct Storage δεν είναι ακόμα fully functional στα Windows 11, και στα Win10 έχει διάφορους περιορισμούς, οπότε δε μπορούν να βασιστούν οι devs σε αυτό 100% ακόμα. Οπότε χρειάζεται εκτός από αρκετή Vram και πολύ δυνατή CPU για το χτίσιμο του κόσμου. Θα στρώσει σιγά-σιγά και αυτό. Και το Arkham Knight ήταν πατάτα στην αρχή αλλά τώρα είναι αψεγάδιαστο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Μόλις τώρα, aki είπε Υπομονή, είμαστε σε μια μεταβατική περίοδο. Το TLOU για PC είναι συγκεκριμένα port από PS5, το οποίο έχει texture decompression HW και αν έχω καταλάβει σωστά χρησιμοποιεί συγκεκριμένα το Oodle Kraken, ακόμα και στο PC. Το Direct Storage δεν είναι ακόμα fully functional στα Windows 11, και στα Win10 έχει διάφορους περιορισμούς, οπότε δε μπορούν να βασιστούν οι devs σε αυτό 100% ακόμα. Οπότε χρειάζεται εκτός από αρκετή Vram και πολύ δυνατή CPU για το χτίσιμο του κόσμου. Θα στρώσει σιγά-σιγά και αυτό. Και το Arkham Knight ήταν πατάτα στην αρχή αλλά τώρα είναι αψεγάδιαστο. Το Direct Storage είναι must νομίζω έχει μπει μόνο forspoken και Diablo 4? Πραγματικά σχεδόν μηδενικό loading όπως είναι στο PS5. Όχι μόνο χρησιμοποιούσε oodle αλλά και προβληματική έκδοση για αυτό και τα crash στο shader compile. Δεν είναι ps5 ο υπολογιστής τι περιμένουν να το κάνουν port όπως είναι και τέλος? Τώρα τα λουζονται όσο δεν πάει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Westbaum Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση για το πως γίνεται το Vram allocation στα σύγχρονα games. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aki Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Arkin είπε Δεν είναι ps5 ο υπολογιστής τι περιμένουν να το κάνουν port όπως είναι και τέλος? Τώρα τα λουζονται όσο δεν πάει. Ε ναι, γι' αυτό είπα είμαστε σε μεταβατική περίοδο. Μέχρι τώρα ήταν μεταβατικό το Ray Tracing. Κάνουν catchup σταδιακά τα PC και οι κονσόλες και μένει πια το Data streaming. Αυτό προσπαθεί να λύσει η UE 5.2 (+), όλα τα χαρακτηριστικά, HW agnostic, με υποτιθέμενη λύση και για το shader compilation. Δεν είναι τυχαίο το mass exodus των devs από custom engines σε υιοθέτηση της Unreal. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2023 από aki Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aten-Ra Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 3 hours ago, Westbaum said: Πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση για το πως γίνεται το Vram allocation στα σύγχρονα games. Από το στόμα του developer, ας το βλέπουν μερικοί και να καταλάβουν ότι για να προχωρήσουμε στο οπτικό πεδίο πρέπει να ανεβεί και η Vram μαζί με το υπόλοιπο chip. Σε 2-3 χρόνια με το που θα βγουν τα next gen παιχνίδια , προβλέπω τα 12GB να μην είναι αρκετά ούτε για 1080p για Ultra Textures. Ps. Αν βγάλουν κάρτες των 300+ ευρώ με 8GB memory μεσα στο 2023 και οι δυο είναι GTP. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2023 από Aten-Ra 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Age4Greeks Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 22 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε Αν βγάλουν κάρτες των 300+ ευρώ με 8GB memory μεσα στο 2023 και οι δυο είναι GTP Εγώ σου βάζω και στοίχημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aten-Ra Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) 8 minutes ago, Age4Greeks said: Εγώ σου βάζω και στοίχημα Το ξέρω, για αυτό το λέω από τώρα για να προϊδεάσω τον κόσμο τι θα διαβάζει από εμένα τους επόμενους μήνες 😁 Επεξ/σία 5 Απριλίου 2023 από Aten-Ra Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα