Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Aris-leme είπε

Αν τα παιχνίδια δεν έχουν DLLS 3 και FG, που παίζει να είναι το 95% των παιχνιδιών?

Δεν εχει σημασια αν δεν υπαρχει στο 95% των παιχνιδιων. Σημασια εχει να υπαρχει στο 90% των πολυ βαριων ΑΑΑ παιχνιδιων που εκει γονατιζουν gpu cpu και εκει θα κανει θαυματα. Επισης κυκλοφορουν ηδη mods για πχ το jedi survivor με dlss 3 που μπορει να μπει.

Μεχρι στιγμης υπαρχει επισημα στα παρακατω παιχνιδια

A Plague Tale: Requiem

Atomic Heart

Bright Memory: Infinite

Cyberpunk 2077

Conqueror's Blade

Dakar Desert Rally

Deliver Us Mars

Destroy All Humans! 2 - Reprobed

Diablo IV

Dying Light 2

F1 22

FIST: Forged In Shadow Torch

Forza Horizon 5

Hitman: World of Assassination

Hogwarts Legacy

Jurassic World Evolution 2

Justice

Loopmancer

Marvel's Midnight Suns

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

Marvel's Spider-Man Remastered

Microsoft Flight Simulator

Mount & Blade II: Bannerlord

Need For Speed Unbound

Perish

Portal with RTX

Ratchet & Clank: Rift Apart

Redfall

Remnant II

Returnal

Sackboy: A Big Adventure

The Cycle: Frontier

The Lord of the Rings: Gollum

The Witcher 3: Wild Hunt - Game of the Year Edition

Tower of Fantasy

Warhammer 40,000: Darktide

WRC Generations

 

και ερχεται και σε αυτα

Ashfall

Ash Echoes

Black Myth: Wukong

Chernobylite

F1 23 (update coming post-launch)

Honor of Kings: World

Icarus

Legend of Ymir

Marauders

Midnight Ghost Hunt

Naraka: Bladepoint

Ripout

STALKER 2: Heart of Chornobyl

Scathe

Super People 2 (available now in early access)

Sword and Fairy 7

Synced

The Day Before

The Finals

Throne and Liberty

Warhaven

Witchfire

  • Like 2
  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το ότι θα ξόδευα ώρα από τη ζωή μου για να διαβάσω 5+ σελίδες με τον herald να προσπαθεί να βγάλει ότι 8gb Nvidia > 8gb AMD δεν το περίμενα.

Το ότι οι 4060/7600 έχουν παρόμοιες επιδόσεις σε 4κ με κλειστό RT δεν λέει τίποτα δλδ;

Όπως το ότι το RT είναι εκθετικά πιο βαρύ ανεβάζοντας ανάλυση (για αυτό και το dlss κάνει καλύτερη δουλειά σε ψηλότερη ανάλυση με RT ανοιχτό).

Το ότι οι AMD έχουν ΓΤΠ RT ούτε αυτό μας λέει κάτι.

Μπα, μου φαίνεται πρέπει να είναι η μνήμη. Ξεκάθαρα η μνήμη της Nvidia είναι καλύτερη στα ίδια gb. Σίγουρα 8gb Nvidia >>> 8gb AMD και σε 4K (που εκεί προορίζονται ξεκάθαρα αυτές οι κάρτες), η 4060 είναι 700% καλύτερη (ή δεν ξέρω και εγώ πόσο) και αυτό είναι άκρως αντιπροσωπευτικό, μιας και για αυτές τις ρυθμίσεις προορίζονται οι κάρτες αυτές.

Μάλιστα...

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Aris-leme είπε

Αν τα παιχνίδια δεν έχουν DLLS 3 και FG, που παίζει να είναι το 95% των παιχνιδιών?

Δεν είναι DLSS 3 ΚΑΙ FG, διότι DLSS 3 = DLSS 2 + FG + NVIDIA Reflex. Το σωστό είναι DLSS 2.x ή DLSS 3.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Aris-leme είπε

Αν τα παιχνίδια δεν έχουν DLLS 3 και FG, που παίζει να είναι το 95% των παιχνιδιών?

Θα έχει raster επιδόσεις μιας 4070

image.png.edf58a96631981fa5a1fc2f3c71c2480.png

Ο ανταγωνισμός ούτως ή άλλως σε αυτά τα χρήματα από rdna3 δεν υπάρχει.

Κοινώς και να θέλει, επιλογές σε αυτά τα χρήματα δεν έχει και πολλές.

 

Δημοσ.

Ε λογικό. Αυτοί που έλεγαν ότι δεν θα εκμεταλλεύεται τα επιπλέον GB λόγω του μικρού bus δεν ξέρω από που έβγαζαν αυτό το συμπέρασμα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Ε λογικό. Αυτοί που έλεγαν ότι δεν θα εκμεταλλεύεται τα επιπλέον GB λόγω του μικρού bus δεν ξέρω από που έβγαζαν αυτό το συμπέρασμα.

Από όλους τους υπόλοιπους τίτλους που αυτό ακριβώς έδειξαν.

Αν δεν είναι κάποιο λάθος στις μετρήσεις, είναι άθλιο το νούμερο σε 1080p για την 8ρα.

Στα 1440 έχουμε εικόνα (link ρε σεις, από κινητό δεν γίνεται να ψάχνουμε)?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Πέτρος είπε

Από όλους τους υπόλοιπους τίτλους που αυτό ακριβώς έδειξαν.

Αν δεν είναι κάποιο λάθος στις μετρήσεις, είναι άθλιο το νούμερο σε 1080p για την 8ρα.

Στα 1440 έχουμε εικόνα (link ρε σεις, από κινητό δεν γίνεται να ψάχνουμε)?

Ε στους άλλους τίτλους προφανώς και φτάνουν τα 8GB όποτε από τη στιγμή που ο πυρήνας είναι ίδιος τότε και το performance είναι ίδιο. Πάντως πιστεύω ότι η διαφορά σε 1440p στην πραγματικότητα είναι μεγαλύτερη απ’ ότι δείχνουν τα benchmarks. Και αυτό γιατί είτε μετράνε σε μια συγκεκριμένη περιοχή ή στο standar benchmark του game, όπου εκεί μπορεί να φτάνουν τα 8GB είτε γιατί μετράνε για 5-10 λεπτά. Αλλά σε πραγματικό gameplay μετά από κάποια ώρα αυξάνεται η χρήση της vram και αυτό δεν το βγάζω απ’ το κεφάλι μου, σε 1440p παίζω και όλα τα games, εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις (RDR2) περνάνε τα 8GB used σε gameplay.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Ε στους άλλους τίτλους προφανώς και φτάνουν τα 8GB όποτε από τη στιγμή που ο πυρήνας είναι ίδιος τότε και το performance είναι ίδιο. Πάντως πιστεύω ότι η διαφορά σε 1440p στην πραγματικότητα είναι μεγαλύτερη απ’ ότι δείχνουν τα benchmarks. Και αυτό γιατί είτε μετράνε σε μια συγκεκριμένη περιοχή ή στο standar benchmark του game, όπου εκεί μπορεί να φτάνουν τα 8GB είτε γιατί μετράνε για 5-10 λεπτά. Αλλά σε πραγματικό gameplay μετά από κάποια ώρα αυξάνεται η χρήση της vram και αυτό δεν το βγάζω απ’ το κεφάλι μου, σε 1440p παίζω και όλα τα games, εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις (RDR2) περνάνε τα 8GB used σε gameplay.

Δεν συζητάμε για τα παιγνίδια στα οποία φτάνουν τα 8γιγα (η συντριπτική πλειοψηφία στα 1080p), αλλά στα παραδείγματα που αντίστοιχα είδαμε ατελείωτες σελίδες πιο πίσω, πριν γίνει με το ζόρι τανα το νήμα.

Το όποιο mem leak ή ενδεχομένως ελαφρύ σημείο του bench είναι και ο λόγος που συζητάμε ξανά και ξανά, αλλιώς θα είχαμε 2-3 ξερους πίνακες και τέλος.

  • Like 1
Δημοσ.

Επίσης τα average δεν λένε όλη την αλήθεια. Μπορεί τα fps να είναι μια χαρά αλλά στην 8αρα τα textures να μην φορτώνουν σωστά στα σημεία που δεν φτάνει η μνήμη. Είναι περίπλοκα τα πράγματα στην πραγματικότητα.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, just_a_dude said:

Ε λογικό. Αυτοί που έλεγαν ότι δεν θα εκμεταλλεύεται τα επιπλέον GB λόγω του μικρού bus δεν ξέρω από που έβγαζαν αυτό το συμπέρασμα.

Παρών, ακόμα το πιστεύω, απλά όπως είχα πει το πρόβλημα έχει μετριαστεί λόγο αύξησης της L2 ,  δεν έχει λυθεί όμως πλήρως και υπό κάποια σενάρια ή πολύωρη gaming session πιστεύω ότι θα το συναντήσεις, δλδ όταν γεμίσει η L2 και χρειαστεί να χρησιμοποιήσει το 128bit bus.

----

Ένα άλλο που δεν είχα σκεφτεί πριν είναι η ψύξη της vram που βρίσκεται στην πίσω πλευρά του PCB, αναρωτιέμαι κατά πόσο "βράζουν".

Επίσης πέρα από τα textures που δεν φορτώνουν μην ξεχνάμε και τα frame times που δεν φαίνονται από την avrg τιμή.

Επεξ/σία από Havik
  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Havik είπε

Παρών, ακόμα το πιστεύω, απλά όπως είχα πει το πρόβλημα έχει μετριαστεί λόγο αύξησης της L2 ,  δεν έχει λυθεί όμως πλήρως και υπό κάποια σενάρια ή πολύωρη gaming session πιστεύω ότι θα το συναντήσεις, δλδ όταν γεμίσει η L2 και χρειαστεί να χρησιμοποιήσει το 128bit bus.

----

Ένα άλλο που δεν είχα σκεφτεί πριν είναι η ψύξη της vram που βρίσκεται στην πίσω πλευρά του PCB, αναρωτιέμαι κατά πόσο "βράζουν".

Επίσης πέρα από τα textures που δεν φορτώνουν μην ξεχνάμε και τα frame times που δεν φαίνονται από την avrg τιμή.

Ναι αλλά ο πυρήνας της 4060Ti μπορεί να βγάζει τόσα πολλά fps ώστε να μην μπορεί ακόμη και αυτό το αργό bus να ακολουθήσει; Αυτό σκέφτομαι. 

Δημοσ.
1 hour ago, just_a_dude said:

Ναι αλλά ο πυρήνας της 4060Ti μπορεί να βγάζει τόσα πολλά fps ώστε να μην μπορεί ακόμη και αυτό το αργό bus να ακολουθήσει; Αυτό σκέφτομαι. 

Σε αυτό δεν είμαι σίγουρος, και σίγουρα το εξηγώ άσχημα αλλά τα textures έχουν απαιτήσεις σε CPU για decompress,  αποθηκευτικό χώρο (ram/vram/cashe) αλλά και την ταχύτητα μεταφοράς τους και λιγότερο σε ισχύ πυρήνα gpu για την επεξεργασία τους. νομίζω είτε low είτε high η gpu την ίδια δουλειά κάνει, αυτό που αλλάζει είναι ο φόρτος που δημιουργεί στα παραπάνω (ram/vram/cashe)  και πόσο γρήγορα μεταφέρονται από τον SSD στην ram , από την ram στην vram κτλ.

 

Όσο περισσότερη vram τόσο περισσότερα textures έχει διαθέσιμα και δεν χρειάζεται να κάνει load όταν π.χ. γυρνά ο χαρακτήρας, αν γεμίσει όμως η vram ή η cashe μετά το πρόβλημα μεταφέρετε στο πόσο γρήγορα μπορούν να μεταφερθούν τα νέα textures (νέα = είτε textures που έκανε drop επειδή δεν χώραγαν στην vram και τα κάνει reload είτε νέα καθώς ας πούμε μπήκες σε άλλο δωμάτιο).

Όπότε με το "128bit"  και τα 16gb είναι σαν να προσπαθείς να γεμίσεις βαρέλι με καλαμάκι του φραπέ.

 

Δημοσ.

Όσο και να σε κόβει το Memory Bus , το να μην έχεις τα data στην Vram και να πρέπει να ψάξεις και να μεταφέρεις από την RAM η τους SSD/NVME είναι ακόμα χειρότερα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...