Arkin Δημοσ. 29 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2023 20 λεπτά πριν, Aris-leme είπε Αν τα παιχνίδια δεν έχουν DLLS 3 και FG, που παίζει να είναι το 95% των παιχνιδιών? Δεν εχει σημασια αν δεν υπαρχει στο 95% των παιχνιδιων. Σημασια εχει να υπαρχει στο 90% των πολυ βαριων ΑΑΑ παιχνιδιων που εκει γονατιζουν gpu cpu και εκει θα κανει θαυματα. Επισης κυκλοφορουν ηδη mods για πχ το jedi survivor με dlss 3 που μπορει να μπει. Μεχρι στιγμης υπαρχει επισημα στα παρακατω παιχνιδια A Plague Tale: Requiem Atomic Heart Bright Memory: Infinite Cyberpunk 2077 Conqueror's Blade Dakar Desert Rally Deliver Us Mars Destroy All Humans! 2 - Reprobed Diablo IV Dying Light 2 F1 22 FIST: Forged In Shadow Torch Forza Horizon 5 Hitman: World of Assassination Hogwarts Legacy Jurassic World Evolution 2 Justice Loopmancer Marvel's Midnight Suns Marvel’s Spider-Man: Miles Morales Marvel's Spider-Man Remastered Microsoft Flight Simulator Mount & Blade II: Bannerlord Need For Speed Unbound Perish Portal with RTX Ratchet & Clank: Rift Apart Redfall Remnant II Returnal Sackboy: A Big Adventure The Cycle: Frontier The Lord of the Rings: Gollum The Witcher 3: Wild Hunt - Game of the Year Edition Tower of Fantasy Warhammer 40,000: Darktide WRC Generations και ερχεται και σε αυτα Ashfall Ash Echoes Black Myth: Wukong Chernobylite F1 23 (update coming post-launch) Honor of Kings: World Icarus Legend of Ymir Marauders Midnight Ghost Hunt Naraka: Bladepoint Ripout STALKER 2: Heart of Chornobyl Scathe Super People 2 (available now in early access) Sword and Fairy 7 Synced The Day Before The Finals Throne and Liberty Warhaven Witchfire 2
just getting started Δημοσ. 29 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2023 Το ότι θα ξόδευα ώρα από τη ζωή μου για να διαβάσω 5+ σελίδες με τον herald να προσπαθεί να βγάλει ότι 8gb Nvidia > 8gb AMD δεν το περίμενα. Το ότι οι 4060/7600 έχουν παρόμοιες επιδόσεις σε 4κ με κλειστό RT δεν λέει τίποτα δλδ; Όπως το ότι το RT είναι εκθετικά πιο βαρύ ανεβάζοντας ανάλυση (για αυτό και το dlss κάνει καλύτερη δουλειά σε ψηλότερη ανάλυση με RT ανοιχτό). Το ότι οι AMD έχουν ΓΤΠ RT ούτε αυτό μας λέει κάτι. Μπα, μου φαίνεται πρέπει να είναι η μνήμη. Ξεκάθαρα η μνήμη της Nvidia είναι καλύτερη στα ίδια gb. Σίγουρα 8gb Nvidia >>> 8gb AMD και σε 4K (που εκεί προορίζονται ξεκάθαρα αυτές οι κάρτες), η 4060 είναι 700% καλύτερη (ή δεν ξέρω και εγώ πόσο) και αυτό είναι άκρως αντιπροσωπευτικό, μιας και για αυτές τις ρυθμίσεις προορίζονται οι κάρτες αυτές. Μάλιστα...
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2023 4 ώρες πριν, Aris-leme είπε Αν τα παιχνίδια δεν έχουν DLLS 3 και FG, που παίζει να είναι το 95% των παιχνιδιών? Δεν είναι DLSS 3 ΚΑΙ FG, διότι DLSS 3 = DLSS 2 + FG + NVIDIA Reflex. Το σωστό είναι DLSS 2.x ή DLSS 3.
Fulgore Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 5 ώρες πριν, Aris-leme είπε Αν τα παιχνίδια δεν έχουν DLLS 3 και FG, που παίζει να είναι το 95% των παιχνιδιών? Θα έχει raster επιδόσεις μιας 4070 Ο ανταγωνισμός ούτως ή άλλως σε αυτά τα χρήματα από rdna3 δεν υπάρχει. Κοινώς και να θέλει, επιλογές σε αυτά τα χρήματα δεν έχει και πολλές.
Aten-Ra Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Το TPU έβαλε στο review και την 4060Ti 16GB https://www.techpowerup.com/review/ratchet-clank-rift-apart-benchmark-test-performance-analysis/5.html Επεξ/σία 30 Ιουλίου 2023 από Aten-Ra 1
just_a_dude Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Ε λογικό. Αυτοί που έλεγαν ότι δεν θα εκμεταλλεύεται τα επιπλέον GB λόγω του μικρού bus δεν ξέρω από που έβγαζαν αυτό το συμπέρασμα.
Πέτρος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 1 ώρα πριν, just_a_dude είπε Ε λογικό. Αυτοί που έλεγαν ότι δεν θα εκμεταλλεύεται τα επιπλέον GB λόγω του μικρού bus δεν ξέρω από που έβγαζαν αυτό το συμπέρασμα. Από όλους τους υπόλοιπους τίτλους που αυτό ακριβώς έδειξαν. Αν δεν είναι κάποιο λάθος στις μετρήσεις, είναι άθλιο το νούμερο σε 1080p για την 8ρα. Στα 1440 έχουμε εικόνα (link ρε σεις, από κινητό δεν γίνεται να ψάχνουμε)?
just_a_dude Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Μόλις τώρα, Πέτρος είπε Από όλους τους υπόλοιπους τίτλους που αυτό ακριβώς έδειξαν. Αν δεν είναι κάποιο λάθος στις μετρήσεις, είναι άθλιο το νούμερο σε 1080p για την 8ρα. Στα 1440 έχουμε εικόνα (link ρε σεις, από κινητό δεν γίνεται να ψάχνουμε)? Ε στους άλλους τίτλους προφανώς και φτάνουν τα 8GB όποτε από τη στιγμή που ο πυρήνας είναι ίδιος τότε και το performance είναι ίδιο. Πάντως πιστεύω ότι η διαφορά σε 1440p στην πραγματικότητα είναι μεγαλύτερη απ’ ότι δείχνουν τα benchmarks. Και αυτό γιατί είτε μετράνε σε μια συγκεκριμένη περιοχή ή στο standar benchmark του game, όπου εκεί μπορεί να φτάνουν τα 8GB είτε γιατί μετράνε για 5-10 λεπτά. Αλλά σε πραγματικό gameplay μετά από κάποια ώρα αυξάνεται η χρήση της vram και αυτό δεν το βγάζω απ’ το κεφάλι μου, σε 1440p παίζω και όλα τα games, εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις (RDR2) περνάνε τα 8GB used σε gameplay.
Πέτρος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 3 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Ε στους άλλους τίτλους προφανώς και φτάνουν τα 8GB όποτε από τη στιγμή που ο πυρήνας είναι ίδιος τότε και το performance είναι ίδιο. Πάντως πιστεύω ότι η διαφορά σε 1440p στην πραγματικότητα είναι μεγαλύτερη απ’ ότι δείχνουν τα benchmarks. Και αυτό γιατί είτε μετράνε σε μια συγκεκριμένη περιοχή ή στο standar benchmark του game, όπου εκεί μπορεί να φτάνουν τα 8GB είτε γιατί μετράνε για 5-10 λεπτά. Αλλά σε πραγματικό gameplay μετά από κάποια ώρα αυξάνεται η χρήση της vram και αυτό δεν το βγάζω απ’ το κεφάλι μου, σε 1440p παίζω και όλα τα games, εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις (RDR2) περνάνε τα 8GB used σε gameplay. Δεν συζητάμε για τα παιγνίδια στα οποία φτάνουν τα 8γιγα (η συντριπτική πλειοψηφία στα 1080p), αλλά στα παραδείγματα που αντίστοιχα είδαμε ατελείωτες σελίδες πιο πίσω, πριν γίνει με το ζόρι τανα το νήμα. Το όποιο mem leak ή ενδεχομένως ελαφρύ σημείο του bench είναι και ο λόγος που συζητάμε ξανά και ξανά, αλλιώς θα είχαμε 2-3 ξερους πίνακες και τέλος. 1
just_a_dude Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Επίσης τα average δεν λένε όλη την αλήθεια. Μπορεί τα fps να είναι μια χαρά αλλά στην 8αρα τα textures να μην φορτώνουν σωστά στα σημεία που δεν φτάνει η μνήμη. Είναι περίπλοκα τα πράγματα στην πραγματικότητα. 3
Aten-Ra Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 36 minutes ago, Πέτρος said: Στα 1440 έχουμε εικόνα (link ρε σεις, από κινητό δεν γίνεται να ψάχνουμε)? Το έχω βάλει το link πάνω από τους πίνακες, αλλά στο δίνω και εδώ ξανά https://www.techpowerup.com/review/ratchet-clank-rift-apart-benchmark-test-performance-analysis/5.html 1
Havik Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) 4 hours ago, just_a_dude said: Ε λογικό. Αυτοί που έλεγαν ότι δεν θα εκμεταλλεύεται τα επιπλέον GB λόγω του μικρού bus δεν ξέρω από που έβγαζαν αυτό το συμπέρασμα. Παρών, ακόμα το πιστεύω, απλά όπως είχα πει το πρόβλημα έχει μετριαστεί λόγο αύξησης της L2 , δεν έχει λυθεί όμως πλήρως και υπό κάποια σενάρια ή πολύωρη gaming session πιστεύω ότι θα το συναντήσεις, δλδ όταν γεμίσει η L2 και χρειαστεί να χρησιμοποιήσει το 128bit bus. ---- Ένα άλλο που δεν είχα σκεφτεί πριν είναι η ψύξη της vram που βρίσκεται στην πίσω πλευρά του PCB, αναρωτιέμαι κατά πόσο "βράζουν". Επίσης πέρα από τα textures που δεν φορτώνουν μην ξεχνάμε και τα frame times που δεν φαίνονται από την avrg τιμή. Επεξ/σία 30 Ιουλίου 2023 από Havik 1
just_a_dude Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 33 λεπτά πριν, Havik είπε Παρών, ακόμα το πιστεύω, απλά όπως είχα πει το πρόβλημα έχει μετριαστεί λόγο αύξησης της L2 , δεν έχει λυθεί όμως πλήρως και υπό κάποια σενάρια ή πολύωρη gaming session πιστεύω ότι θα το συναντήσεις, δλδ όταν γεμίσει η L2 και χρειαστεί να χρησιμοποιήσει το 128bit bus. ---- Ένα άλλο που δεν είχα σκεφτεί πριν είναι η ψύξη της vram που βρίσκεται στην πίσω πλευρά του PCB, αναρωτιέμαι κατά πόσο "βράζουν". Επίσης πέρα από τα textures που δεν φορτώνουν μην ξεχνάμε και τα frame times που δεν φαίνονται από την avrg τιμή. Ναι αλλά ο πυρήνας της 4060Ti μπορεί να βγάζει τόσα πολλά fps ώστε να μην μπορεί ακόμη και αυτό το αργό bus να ακολουθήσει; Αυτό σκέφτομαι.
Havik Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 1 hour ago, just_a_dude said: Ναι αλλά ο πυρήνας της 4060Ti μπορεί να βγάζει τόσα πολλά fps ώστε να μην μπορεί ακόμη και αυτό το αργό bus να ακολουθήσει; Αυτό σκέφτομαι. Σε αυτό δεν είμαι σίγουρος, και σίγουρα το εξηγώ άσχημα αλλά τα textures έχουν απαιτήσεις σε CPU για decompress, αποθηκευτικό χώρο (ram/vram/cashe) αλλά και την ταχύτητα μεταφοράς τους και λιγότερο σε ισχύ πυρήνα gpu για την επεξεργασία τους. νομίζω είτε low είτε high η gpu την ίδια δουλειά κάνει, αυτό που αλλάζει είναι ο φόρτος που δημιουργεί στα παραπάνω (ram/vram/cashe) και πόσο γρήγορα μεταφέρονται από τον SSD στην ram , από την ram στην vram κτλ. Όσο περισσότερη vram τόσο περισσότερα textures έχει διαθέσιμα και δεν χρειάζεται να κάνει load όταν π.χ. γυρνά ο χαρακτήρας, αν γεμίσει όμως η vram ή η cashe μετά το πρόβλημα μεταφέρετε στο πόσο γρήγορα μπορούν να μεταφερθούν τα νέα textures (νέα = είτε textures που έκανε drop επειδή δεν χώραγαν στην vram και τα κάνει reload είτε νέα καθώς ας πούμε μπήκες σε άλλο δωμάτιο). Όπότε με το "128bit" και τα 16gb είναι σαν να προσπαθείς να γεμίσεις βαρέλι με καλαμάκι του φραπέ.
Aten-Ra Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2023 Όσο και να σε κόβει το Memory Bus , το να μην έχεις τα data στην Vram και να πρέπει να ψάξεις και να μεταφέρεις από την RAM η τους SSD/NVME είναι ακόμα χειρότερα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα