Προς το περιεχόμενο

GPU Vram και οι επιπτώσεις στα Games.


Od1sseas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 minutes ago, Aten-Ra said:

Αφού και οι δυο έχουν ίδιο Vram (8GB) δεν είναι το Vram αλλά κάπου στο pipe line έχουμε , η Stall  , η Performance Bottleneck , η Transfer Bottleneck η κάτι άλλο , η κατά 99% πολλά από τα παραπάνω μαζί.

Συγνώμη αυτά δεν σχετίζονται με την Vram? Αν ρίξεις τα textures στην 7600 δεν θα πάρει επιδόσεις? Άρα που είναι το πρόβλημα και λες ότι τρολλαρω τόση ώρα? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι  επιδοσεις στην 7600 δεν πεφτουν μονο λογο vram σε 4κ αλλα και σε ολα τα υπολοιπα. Πρωτο και καλυτερο λογο το RT performance της καρτας

To compression οπως αναβερθηκε εχει να κανει με το bandwidth και οχι με ποση vram πιανει στην Nvidia . Αν βλεπεις διαφορετικα νουμερα vram μεταξυ nvidia και amd ειναι γιατι ο driver επιλεγει να κανει allocation αλλο ποσο , αποθηκευει παραπανω η λιγοτερα στην ram κτλπ και οχι λογο καποιου μαγικου compression . 

Επεξ/σία από noFEARgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, Herald said:

Συγνώμη αυτά δεν σχετίζονται με την Vram? Αν ρίξεις τα textures στην 7600 δεν θα πάρει επιδόσεις? Άρα που είναι το πρόβλημα και λες ότι τρολλαρω τόση ώρα? 

Ρε σι το Vram απλός αποθηκεύει πράγματα και δεδομένα, αν ο πυρήνας δεν έχει το Performance όσο και Vram να έχεις δεν θα αλλάξει κάτι. ΠΧ η 7600 σε 4Κ + RT μπορεί να ξεμένει πρώτα πρώτα από RT performance  και κάνει stall όλο το pipeline, η μπορεί να έχει bottleneck στο bandwidth και πάλι να κάνει Stall το pipeline για άλλον λόγο,  όσο και να ρίξεις τα Textures αυτό που θα καθορίζει το performance θα είναι πρώτα το μεγαλύτερο Bottleneck που έχεις και μετά τα υπόλοιπα.

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Aten-Ra said:

Ρε σι το Vram απλός αποθηκεύει πράγματα και δεδομένα, αν ο πυρήνας δεν έχει το Performance όσο και Vram να έχεις δεν θα αλλάξει κάτι. ΠΧ η 7600 σε 4Κ + RT μπορεί να ξεμένει πρώτα πρώτα από RT performance  και κάνει stall όλο το pipeline, η μπορεί να έχει bottleneck στο bandwidth και πάλι να κάνει Stall το pipeline για άλλον λόγο,  όσο και να ρίξεις τα Textures αυτό που θα καθορίζει το performance θα είναι πρώτα το μεγαλύτερο Bottleneck που έχεις και μετά τα υπόλοιπα.

Ο πυρήνας της 7600 δεν νομίζω να είναι πιο αργός από αυτόν της 6600 σε rt, η 6600 τα πηγαίνει κομπλέ. Και με το κομπλέ εννοώ φαίνεται ότι την κόβει το Performance. Την 7600 την κόβει κάτι στην μνήμη ξεκάθαρα, αποδίδει το 1/4 σε σχέση με την 6600.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

αν φτάνουν τα 8GB θα είναι στα ίδια αλλιώς η 16αρα θα είναι μπροστα. Σε 1440p θέλει παραπάνω από 8GB αν τα βάλεις όλα δεξια, εκτός από κάποιες εξαιρέσεις (RDR2)

Το techpower νομιζω τεσταρει παντα με ultra τα παντα οποτε τα fps που δειχνουν ειναι με ultra τα παντα και απο οτι φαινεται αρκουν στο 100% τα 8gb για μεχρι 1440p ray tracing ultra περα απο 2-3 εξαιρεσεις απο αυτες που δειχνει ο steve στο καναλι ενω εχει αλλα 500 παιχνιδια απο πισω που τρεχουν αψογα με τα 8 και ολοι λενε να δεν φτανουν τα 8 εξαιτιας αυτων των 2-3 παιχνιδιων. Τους μαθαμε πια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Herald είπε

To να διαφωνούμε δεν είναι πρόβλημα. Αν πιστευείς ότι είναι σημαντική η vram και γιαυτό 6800xt > 3080, εσύ το ίδιο θα κάνεις και όταν βγάλει η nvidia κάρτα με περισσότερη vram από την amd, δηλαδή θα λές nvidia > amd.. Το πρόβλήμα είναι οι χρήστες που θα σταματήσει να τους νοιάζει η vram μόλις δώσει η nvidia παραπάνω, όπως σταμάτησαν να τους νοιάζουν οι πυρήνες, το MT performance.

Όχι μόνο για τη vram η 6800xt βγήκε μια περίοδο που το μόνο παιχνίδι που δεν έπαιζε ήταν το cyberpunk .. σε όλα τα αλλά στα ίδια ήταν πάνω κάτω με την 3080… για 150 ευρώ κάτω μονόδρομος η 6800χτ κατά τη γνώμη μου…

στην τωρινή γενιά δε βρήκα μια καλή κάρτα από amd για αναβάθμιση και από nvidia 4070ti θα την έπαιρνα με διαφορά κάνα 100αρικο max … 

τωρα στα του θέματος η nvidia τσιγκουνεύεται τη vram και αυτό έχει αντίκτυπο σε μερικά παιχνίδια…το έχω πει 1000 φορές το λέω άλλη μια εγώ θα έριχνα 1 σκαλί τα textures και τελείωνε η υπόθεση το θέμα είναι αν έτσι όντως λύνεται το πρόβλημα …τα καλύτερα παιχνίδια είναι amd sponsored τι να κάνουμε τώρα η ζωή δεν είναι δίκαιη άμα θες να τα παίξεις με κουτσαλογα δε μπορείς 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Arkin είπε

Το techpower νομιζω τεσταρει παντα με ultra τα παντα οποτε τα fps που δειχνουν ειναι με ultra τα παντα και απο οτι φαινεται αρκουν στο 100% τα 8gb για μεχρι 1440p ray tracing ultra περα απο 2-3 εξαιρεσεις απο αυτες που δειχνει ο steve στο καναλι ενω εχει αλλα 500 παιχνιδια απο πισω που τρεχουν αψογα με τα 8 και ολοι λενε να δεν φτανουν τα 8 εξαιτιας αυτων των 2-3 παιχνιδιων. Τους μαθαμε πια. 

καλά με 1440p RT τα πιο πολλά θελουν 8+ πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Herald said:

Ο πυρήνας της 7600 δεν νομίζω να είναι πιο αργός από αυτόν της 6600 σε rt, η 6600 τα πηγαίνει κομπλέ. Και με το κομπλέ εννοώ φαίνεται ότι την κόβει το Performance. Την 7600 την κόβει κάτι στην μνήμη ξεκάθαρα, αποδίδει το 1/4 σε σχέση με την 6600.

Παρόλο που το NAVI 33 (RX7600) είναι RDNA3, έχει 50% λιγότερα Vector Registers στο κάθε CU σε σχέση με το NAVI 31 και έτσι το RT performance είναι στα επίπεδα της RDNA2 και όχι παραπάνω.

Η διαφορά της 6600 με την 7600 σε 4Κ RT δεν είναι ούτε λόγο Vram αφού έχουν και οι δυο 8GB αλλά ούτε θέμα Bandwidth αφού η 7600 έχει μεγαλύτερο.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Με RT ηταν τα chart που εβαλα πιο πισω και ειναι στα ιδια 8αρα με 16αρα.

τα πιο πολλά είναι παλια. βαλε CP77, Chernobylite και άλλα καινουργια με RT, θέλουν πανω απο 8GB.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε

τα πιο πολλά είναι παλια. βαλε CP77, Chernobylite και άλλα καινουργια με RT, θέλουν πανω απο 8GB.

Καποια γενικα βαρια παιχνιδια σε RT ειναι μαζι 16αρα με 8αρα. Δεν θα σωσουν τον πυρηνα δηλαδη τα 16gb. 
Screenshot-2.png
Screenshot-3.png
Screenshot-4.png
Screenshot-5.png
Screenshot-6.png

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κάθε περίπτωση η έλλειψη vram δεν θα φανεί αμέσως ή μπορεί να μην φανεί στο benchmark run που κάνει ο reviewer. Αλλά μετά από λίγο θα δεις πάνω από 8 σε games με RT.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, just_a_dude είπε

Σε κάθε περίπτωση η έλλειψη vram δεν θα φανεί αμέσως ή μπορεί να μην φανεί στο benchmark run που κάνει ο reviewer. Αλλά μετά από λίγο θα δεις πάνω από 8 σε games με RT.

Κοιτα εχει μια λογικη αυτο αλλα ξερεις ποσα χρονια ακουω αυτο για τη vram ενω πραγματικα το προβλημα υπαρχει παντα σε 2-3 συγκεκριμενα παιχνιδια? Δεν μπορεις να φανταστεις τι BS κυκλοφορει. Δεν φτανει η vram για maxed out σε 2 παιχνιδια για πεταμα η καρτα οταν στα υπολοιπα 99999 παιχνιδια παει μπαλα. Δηλαδη θα παθουμε τιποτα αν ριξουμε μια σκαλα κατω τα textures σε αυτα τα 2 παιχνιδια? Διαφορα δεν θα δουμε καμια ultra textures με high στα περισσοτερα σημερινα παιχνιδια. Απλα η μιρλα και η γκρινια θα μεινει. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Arkin είπε

Κοιτα εχει μια λογικη αυτο αλλα ξερεις ποσα χρονια ακουω αυτο για τη vram ενω πραγματικα το προβλημα υπαρχει παντα σε 2-3 συγκεκριμενα παιχνιδια? Δεν μπορεις να φανταστεις τι BS κυκλοφορει. Δεν φτανει η vram για maxed out σε 2 παιχνιδια για πεταμα η καρτα οταν στα υπολοιπα 99999 παιχνιδια παει μπαλα. Δηλαδη θα παθουμε τιποτα αν ριξουμε μια σκαλα κατω τα textures σε αυτα τα 2 παιχνιδια? Διαφορα δεν θα δουμε καμια ultra textures με high στα περισσοτερα σημερινα παιχνιδια. Απλα η μιρλα και η γκρινια θα μεινει. 

ε ναι δεν συμβαίνει παντού. Απλά αυτά τα games παραπάνω έχουν RT shadows και AO και τέτοια. Aλλά στο CP77 που τα έχει όλα θέλεις πάνω από 8. Το πρόβλημα είναι ότι ο πέτσινος θα μπορούσε να δώσει παραπάνω vram. Όπως είχε η 3060 12GB να είχε και η 4060/Τi 12 να τελειώνουμε. Και 16 οι 4070/Τi (με τo ανάλογο bus). Αλλά έτσι έκανε πάντα με την vram, τώρα θα αλλάξει;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, just_a_dude said:

Σε κάθε περίπτωση η έλλειψη vram δεν θα φανεί αμέσως ή μπορεί να μην φανεί στο benchmark run που κάνει ο reviewer. Αλλά μετά από λίγο θα δεις πάνω από 8 σε games με RT.

Δεν είναι μόνο αυτό, μπορεί να κάνει και Texture Degradation στην κάρτα με τα 8GB και εμείς απλά βλέπουμε μόνο το performance που είναι ίδιο.

 

Επίσης έχει σχέση και σε ποιο σημείο μέσα στο παιχνίδι έκαναν το benchmark run, μπορεί τα σημεία που τρέχει το techpowerup να μην χρειάζονται πάνω από 8GB.

ΠΧ στο Plaque Tale στο HWUB η 8GB απλά δεν μπορεί ενώ στο Techpowerup έχει ίδιες επιδόσεις με την 16GB.

Plaque-Tale-Reguiem-1080p-Ultra-RT.jpg

rt-a-plague-tale-requiem-1920-1080.png

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...