Προς το περιεχόμενο

Αγορά φωτογραφικής μηχανής Sony a7 iii ή Canon 90D;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

49 λεπτά πριν, botistrip είπε

 

Δική μου πρόταση είναι να πάρεις ένα panasonic prime  25 mm η 20mm f 1,7 για να μη ξεπαραδιαστεις και να έχει autofocus και να της πιείς το αίμα !  

Οχι τον Panasonic 25mm f/1,7. Κάνει focus shift μετά το f/2.8 έως και f/4, κάποιοι έως και f/5.6
Κατασκευαστικό σφάλμα μάλλον, μιας και το έχουν οι περισσότεροι 

Ναι στον Panasonic 20mm f/1.7. Πολύ καλός φακός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, georgepren είπε

Κάλησπερα σε όλους, ευχαριστώ για τη άμεση επέμβαση. Λοιπόν, με τις μηχανές μου φωτογραφίζω κυρίως street, πορτραιτα και τοπία. Έχω επιλέξει λόγω κόστους φυσικά να πάω σε φτηνούς manual 35αρη και 50αρη. Τον 12-42? που είναι κιτ, τον θεωρώ αρκετά σκοτεινό και δεν μου άρεσε.

 

Φιλε @zipo νομίζω οτι με κάλυψες απόλυτα για την D90. Απογοητεύτηκα από το ματάκι της omd 1 και σκέφτηκα μήπως πάω σε μια πιο παλιά πολύ καλή μηχανή.

 

Φίλοι @LongTom & @highpriest η επόμενη σκέψη μου ήταν σε μια Sony. Είναι αρκετά εκτός budget οι πιο πρόσφατες μηχανές και για αυτό σκέφτηκα την a7 iii. Έχω δει και τις a6400 αλλά μου φαίνονται παλιές κ αισθάνομαι ότι θα έχω 2 μηχανές με τα ίδια χρήματα κ καμία που να είναι άψογη σε κάτι.

 

Και τέλος @Dr_73 η συλλογιστική σου μου αρέσει, πέρασα κ εγώ από αυτό το μονοπάτι αλλά μετά σκέφτηκα ότι είναι ίσως όχι κ τόσο συνετό να επενδύσω σε φακούς 4/3 αν είναι ένα σύστημα που δεν έχει μεγάλη ποικιλία η χρόνο ζωής. Σκεφτόμουν τι μεταπωλητική αξία θα είχαν όλα αυτά;

 

Όποτε ας πούμε από απορρίπτω την D90. Τι αλλά από Canon θα μπορούσα να δω; Και από τις Sony?

 

Αυτά που θέλω οπωσδήποτε είναι:

1. Weather sealed

2. 2 card slots

3. Σταθεροποιητή στο σωμα

4. USB type c ( η Olympus ζει πίσω από τον ήλιο με το micro)

5. Εύχρηστο μενού. Καταλαβαίνω ότι είναι σχετικό.

6. Ergonomics. Μου άρεσε η D90 για παράδειγμα 

7. Μεγάλη ποικιλία στους φακούς.

8. Καλό auto focus.

 

Το βίντεο στη παρούσα φάση δεν με ενδιαφέρει. 
 

αυτα τα ολιγά.

       Πας για Pentax ....... + / - ........ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, pifilos είπε

Είναι μια άλλη στρατηγική απλώς. Τώρα αν αυτή θα αποδόσει ή τελικά θα τα βροντήξει και θα κλείσει σε μερικά χρόνια θα φανεί :D. Για τον απλό χομπίστα πάντως σίγουρα είναι πιο θελκτική η Canon λόγω τιμών και επιλογών σε φθηνότερους φακούς. 

Όχι και φτηνή η canon, είναι π.χ. κάπου 20-30% πιο ακριβή στους περισσότερους native από την Sony.
Άσε που δεν βρίσκεις third party.
Εάν εννοείς "φτηνή" γιατί η αγορά έχει πλημμυρίσει από μεταχειρισμένους canon EF mount μαζί σου.
Προσωπικά ως χομπίστας, έκανα βλακεία που ενέδυσα σε RF ακριβώς γιατί όλα είναι πανάκριβα δίχως επιλογές για καλής ποιότητας third party. 

6 ώρες πριν, georgepren είπε

 

Φίλοι @LongTom & @highpriest η επόμενη σκέψη μου ήταν σε μια Sony. Είναι αρκετά εκτός budget οι πιο πρόσφατες μηχανές και για αυτό σκέφτηκα την a7 iii. Έχω δει και τις a6400 αλλά μου φαίνονται παλιές κ αισθάνομαι ότι θα έχω 2 μηχανές με τα ίδια χρήματα κ καμία που να είναι άψογη σε κάτι.

Και τέλος @Dr_73 η συλλογιστική σου μου αρέσει, πέρασα κ εγώ από αυτό το μονοπάτι αλλά μετά σκέφτηκα ότι είναι ίσως όχι κ τόσο συνετό να επενδύσω σε φακούς 4/3 αν είναι ένα σύστημα που δεν έχει μεγάλη ποικιλία η χρόνο ζωής. Σκεφτόμουν τι μεταπωλητική αξία θα είχαν όλα αυτά;

Όποτε ας πούμε από απορρίπτω την D90. Τι αλλά από Canon θα μπορούσα να δω; Και από τις Sony?

Αυτά που θέλω οπωσδήποτε είναι:

1. Weather sealed

2. 2 card slots

3. Σταθεροποιητή στο σωμα

4. USB type c ( η Olympus ζει πίσω από τον ήλιο με το micro)

5. Εύχρηστο μενού. Καταλαβαίνω ότι είναι σχετικό.

6. Ergonomics. Μου άρεσε η D90 για παράδειγμα 

7. Μεγάλη ποικιλία στους φακούς.

8. Καλό auto focus.

Το βίντεο στη παρούσα φάση δεν με ενδιαφέρει. 
αυτα τα ολιγά.

Διάλεξες Sony A7III γιατί: ήταν πιο καινούργια από την Α6400, είναι weather sealed, έχει εύχρηστο μενού, καλή εργονομία και έχει καλή σταθεροποίηση;
Είσαι σίγουρος ότι έψαξες πολύ και την σωστή μηχανή;
Πέρα του θέματος των φακών και των χρημάτων;
Η 7ΙΙΙ έχει πολλά θετικά, κυρίως του φακούς, αλλά αυτά που περιγράφεις δεν ισχύουν ή είναι η χειρότερη της κατηγορίας.

 

18 λεπτά πριν, babisskg είπε

       Πας για Pentax ....... + / - ........ 

Λογικό για street photography.
Ας πάρει την Κ-1 να κάνει και μούσκουλα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, georgepren είπε

Κάλησπερα σε όλους, ευχαριστώ για τη άμεση επέμβαση. Λοιπόν, με τις μηχανές μου φωτογραφίζω κυρίως street, πορτραιτα και τοπία. Έχω επιλέξει λόγω κόστους φυσικά να πάω σε φτηνούς manual 35αρη και 50αρη. Τον 12-42? που είναι κιτ, τον θεωρώ αρκετά σκοτεινό και δεν μου άρεσε.

 

Φιλε @zipo νομίζω οτι με κάλυψες απόλυτα για την D90. Απογοητεύτηκα από το ματάκι της omd 1 και σκέφτηκα μήπως πάω σε μια πιο παλιά πολύ καλή μηχανή.

 

Φίλοι @LongTom & @highpriest η επόμενη σκέψη μου ήταν σε μια Sony. Είναι αρκετά εκτός budget οι πιο πρόσφατες μηχανές και για αυτό σκέφτηκα την a7 iii. Έχω δει και τις a6400 αλλά μου φαίνονται παλιές κ αισθάνομαι ότι θα έχω 2 μηχανές με τα ίδια χρήματα κ καμία που να είναι άψογη σε κάτι.

 

Και τέλος @Dr_73 η συλλογιστική σου μου αρέσει, πέρασα κ εγώ από αυτό το μονοπάτι αλλά μετά σκέφτηκα ότι είναι ίσως όχι κ τόσο συνετό να επενδύσω σε φακούς 4/3 αν είναι ένα σύστημα που δεν έχει μεγάλη ποικιλία η χρόνο ζωής. Σκεφτόμουν τι μεταπωλητική αξία θα είχαν όλα αυτά;

 

Όποτε ας πούμε από απορρίπτω την D90. Τι αλλά από Canon θα μπορούσα να δω; Και από τις Sony?

 

Αυτά που θέλω οπωσδήποτε είναι:

1. Weather sealed

2. 2 card slots

3. Σταθεροποιητή στο σωμα

4. USB type c ( η Olympus ζει πίσω από τον ήλιο με το micro)

5. Εύχρηστο μενού. Καταλαβαίνω ότι είναι σχετικό.

6. Ergonomics. Μου άρεσε η D90 για παράδειγμα 

7. Μεγάλη ποικιλία στους φακούς.

8. Καλό auto focus.

 

Το βίντεο στη παρούσα φάση δεν με ενδιαφέρει. 
 

αυτα τα ολιγά.

    Pentax περιγράφει ο άνθρωπος .......... να μην πω τέτοια " Φωτογραφίζει " ........ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, LongTom είπε

Όχι και φτηνή η canon, είναι π.χ. κάπου 20-30% πιο ακριβή στους περισσότερους native από την Sony.
Άσε που δεν βρίσκεις third party.
Εάν εννοείς "φτηνή" γιατί η αγορά έχει πλημμυρίσει από μεταχειρισμένους canon EF mount μαζί σου.
Προσωπικά ως χομπίστας, έκανα βλακεία που ενέδυσα σε RF ακριβώς γιατί όλα είναι πανάκριβα δίχως επιλογές για καλής ποιότητας third party. 

Εγώ το είπα συγκριτικά με τη Nikon και την κουβέντα που είχα με τον Highpriest σε άλλο thread αφού μου έριξε την πάσα. Συγκριτικά με Sony που έχει και επιλογές σε third party ίσως να μην είναι φθηνότερη αλλά αν μιλήσουμε αυστηρά για εστιακά μήκη χωρίς να λάβουμε υπόψιν διαφράγματα (που καταλαβαίνω ότι δεν είναι "έντιμο" καθώς παίζει τεράστια σημασία) μπορείς καλύψεις ένα εύρος 15 - 400mm με πάρα πολύ νορμάλ χρήματα και σίγουρα φθηνότερα από οποιοδήποτε άλλο FF σύστημα. Αν τώρα βάλουμε και τον παράγοντα διάφραγμα φακού στην εξίσωση εκεί ναι οι συνδυασμοί είναι λίγο περίεργοι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, pifilos είπε

Εγώ το είπα συγκριτικά με τη Nikon και την κουβέντα που είχα με τον Highpriest σε άλλο thread αφού μου έριξε την πάσα. Συγκριτικά με Sony που έχει και επιλογές σε third party ίσως να μην είναι φθηνότερη αλλά αν μιλήσουμε αυστηρά για εστιακά μήκη χωρίς να λάβουμε υπόψιν διαφράγματα (που καταλαβαίνω ότι δεν είναι "έντιμο" καθώς παίζει τεράστια σημασία) μπορείς καλύψεις ένα εύρος 15 - 400mm με πάρα πολύ νορμάλ χρήματα και σίγουρα φθηνότερα από οποιοδήποτε άλλο FF σύστημα. Αν τώρα βάλουμε και τον παράγοντα διάφραγμα φακού στην εξίσωση εκεί ναι οι συνδυασμοί είναι λίγο περίεργοι. 

Αν βάλουμε τον παράγοντα διάφραγμα φακού στην εξίσωση, ξεχωρίζουμε εύκολα ποιες μηχανές και συστήματα βλέπουν οι εταιρίες σοβαρά και ποιες όχι.

Επειδή κοιτάμε πχ για 90D

Ας δούμε λίγο στην γνωστή holy trinity of lenses, ποιες εταιρίες και ποια μοντέλα έχουν γρήγορους (f/2.8) native φακους σε κροπ

16-35mm f/2,8

24-70mm f/2,8

70-200mm f/2,8

τα παραπάνω μήκη είναι σε FF, οπότε ανάλογα με το crop factor της κάθε μηχανής ψάχνουμε τα αντίστοιχα (πχ ο 70-200 σε micro four thirds είναι 35-100mm και ο 24-70mm σε Fuji θα είναι κάτι σε 16-50 ή 18-55mm που θα πιάνει εντός όλο το ανάλογο σε FF εστιακό μήκος)

Για να σας γλυτώσω τον χρόνο, θα σας πω πως Canon και Nikon δεν έχουν ολοκληρωμένη dedicated τριάδα φακών στο f/2.8, (sony δεν έχω κοιτάξει), ενώ οι μονες εταιρίες που έχουν στην γκάμα τους γρήγορους και με ποιοτικό γυαλί φακούς ειδικά για crop είναι η Fuji, η Olympus και η Panasonic. Επειδή τα συστήματα κροπ τους είναι τα βασικά συστήματα των εταιριών.

Έχει και αυτό την σημασία του.

Τώρα σε 3rd party ή με αντάπτορες κουμπώνεις τα πάντα, αλλά εδώ θέλω να καταδείξω πως βλέπουν οι εταιρίες τα συστήματα τους. Δυστυχώς Nikon και Canon μέχρι σήμερα τουλάχιστον , βλέπουν τα κροπ συστηματα τους σαν κάτι "δεύτερο" και ερασιτεχνικό. Ξαναλέω για Sony δεν γνωρίζω, δεν την έχω ψάξει σχεδόν καθόλου την εταιρία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, highpriest είπε

Αν βάλουμε τον παράγοντα διάφραγμα φακού στην εξίσωση, ξεχωρίζουμε εύκολα ποιες μηχανές και συστήματα βλέπουν οι εταιρίες σοβαρά και ποιες όχι.

Επειδή κοιτάμε πχ για 90D

Ας δούμε λίγο στην γνωστή holy trinity of lenses, ποιες εταιρίες και ποια μοντέλα έχουν γρήγορους (f/2.8) native φακους σε κροπ

16-35mm f/2,8

24-70mm f/2,8

70-200mm f/2,8

τα παραπάνω μήκη είναι σε FF, οπότε ανάλογα με το crop factor της κάθε μηχανής ψάχνουμε τα αντίστοιχα (πχ ο 70-200 σε micro four thirds είναι 35-100mm και ο 24-70mm σε Fuji θα είναι κάτι σε 16-50 ή 18-55mm που θα πιάνει εντός όλο το ανάλογο σε FF εστιακό μήκος)

Για να σας γλυτώσω τον χρόνο, θα σας πω πως Canon και Nikon δεν έχουν ολοκληρωμένη dedicated τριάδα φακών στο f/2.8, (sony δεν έχω κοιτάξει), ενώ οι μονες εταιρίες που έχουν στην γκάμα τους γρήγορους και με ποιοτικό γυαλί φακούς ειδικά για crop είναι η Fuji, η Olympus και η Panasonic. Επειδή τα συστήματα κροπ τους είναι τα βασικά συστήματα των εταιριών.

Έχει και αυτό την σημασία του.

Τώρα σε 3rd party ή με αντάπτορες κουμπώνεις τα πάντα, αλλά εδώ θέλω να καταδείξω πως βλέπουν οι εταιρίες τα συστήματα τους. Δυστυχώς Nikon και Canon μέχρι σήμερα τουλάχιστον , βλέπουν τα κροπ συστηματα τους σαν κάτι "δεύτερο" και ερασιτεχνικό. Ξαναλέω για Sony δεν γνωρίζω, δεν την έχω ψάξει σχεδόν καθόλου την εταιρία.

Υποθέτω πως ο φίλος LongTom παραπάνω αναφέρθηκε στο RF σύστημα λόγω της δικής μας παραπάνω συζήτησης και βάσει αυτού σχολίασα. Αν όχι δικό μου λάθος. 

Ειδάλλως εγώ συμφωνώ. Canon - Nikon crop είτε σε DSLR (μόνο για λόγους οικονομίας) είτε σε mirrorless (ειδικά εδώ) ούτε με σφαίρες αν και οκ έχω κακομάθει λόγω Fujifilm και ίσως ακούγομαι γραφικός. Sony crop mirrorless ναι αλλά με αστερίσκους. 

Επεξ/σία από pifilos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, pifilos είπε

Υποθέτω πως ο φίλος LongTom παραπάνω αναφέρθηκε στο RF σύστημα λόγς της δικής μας παραπάνω συζήτησης και βάσει αυτού σχολίασα. Αν όχι δικό μου λάθος.

κι εγώ γενικά αναφέρομαι, για χάρη της συζητησης 😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, LongTom είπε

Προσωπικά ως χομπίστας, έκανα βλακεία που ενέδυσα σε RF ακριβώς γιατί όλα είναι πανάκριβα δίχως επιλογές για καλής ποιότητας third party. 

Τι είναι πανάκριβο στο RF ; Τα πάντα έχεις σε όλες τις τιμές. Και οι EF αποδίδουν φοβερά . Σου αρέσουν τα menu της sony και της fuji ;; 

Της canon είναι πολύ καλύτερο . Μόνο της nikon είναι λίγο καλύτερο . Οι third party , ειδικά οι ζουμ , αλλάζουν συνεχώς χέρια , κανείς δεν ικανοποιείται με την εστίαση . Είχε φίλος (μέλος εδώ , γράφει σπάνια) τον τελευταίο all round tamron 18-300 για fuji . Όποτε ήθελε εστίαζε και όπου ήθελε. Πήρε έναν fuji 70-300 και βρήκε την ησυχία του. 

Επεξ/σία από Dr_73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Τι είναι πανάκριβο στο RF ; Τα πάντα έχεις σε όλες τις τιμές. Και οι EF αποδίδουν φοβερά . Σου αρέσουν τα menu της sony και της fuji ;; 

Της canon είναι πολύ καλύτερο . Μόνο της nikon είναι λίγο καλύτερο . Οι third party , ειδικά οι ζουμ , αλλάζουν συνεχώς χέρια , κανείς δεν ικανοποιείται με την εστίαση . Είχε φίλος (μέλος εδώ , γράφει σπάνια) τον τελευταίο all round tamron 18-300 για fuji . Όποτε ήθελε εστίαζε και όπου ήθελε. Πήρε έναν fuji 70-300 και βρήκε την ησυχία του. 

Δεν ξέρω Ελλάδα, αλλά Σουηδία οι FF RF είναι 10-20% πιο ακριβοί σε σχέση με τους αντίστοιχους της Sony.
Αυτό είδα και για άλλες χώρες στην Ευρώπη. 

Έπειτα από πολύ πειραματισμό και σκέψη, αποφάσισα  να φάω τα "κακά μενού" και εργονομία, παρά να δώσω 10-20% έξτρα για τα γούστα της Canon. Πέρα του ότι σε A7IV και έπειτα οι διαφορές έγιναν από μικρές έως ακαδημαϊκές σε σχέση με τα canon-nikon. Η A7RV που έχω δοκιμάσει είναι το ίδιο καλή σε σχέση με τις R5. Τουλάχιστον στα δικά μου χέρια και απαιτήσεις. 

Οι FF EF mount είναι ουσιαστικά νεκρό, εφόσον η canon πήγε αλλού.
Επίσης όταν βάσεις (σημαντικό μέρος) των legacy φακών σε σώματα με πολλά Mpixel πολύ απλά δεν αποδίδει όλο το φάσμα, ξέρω επειδή το είδα με διάφορους EF φακούς σε canon R. Η οποία δεν έχει καν τόσα πολλά Mpixel, καμία 30αρια. Επίσης η σταθεροποίηση, στην canon, είναι μόνο σε 2 άξονες όταν έχεις R σώματα με IBIS και φακούς με IS EF mount. 
Δεν είναι 1:1 λύση να βασιστείς σε legacy φακούς.
Μπορείς να κάνεις πάρα πολύ σχετικά φτηνά και είναι εξαιρετικοί σε VfM, αλλά σίγουρα ΔΕΝ είναι στο ίδιο επίπεδο με native φακό και δεν πρέπει να το βλέπεις έτσι.
Εάν δεν θέλεις φυσικά να βάζεις τρικλοποδιά στο σώμα που έχεις αγοράσει.

 

1 ώρα πριν, pifilos είπε

Εγώ το είπα συγκριτικά με τη Nikon και την κουβέντα που είχα με τον Highpriest σε άλλο thread αφού μου έριξε την πάσα. Συγκριτικά με Sony που έχει και επιλογές σε third party ίσως να μην είναι φθηνότερη αλλά αν μιλήσουμε αυστηρά για εστιακά μήκη χωρίς να λάβουμε υπόψιν διαφράγματα (που καταλαβαίνω ότι δεν είναι "έντιμο" καθώς παίζει τεράστια σημασία) μπορείς καλύψεις ένα εύρος 15 - 400mm με πάρα πολύ νορμάλ χρήματα και σίγουρα φθηνότερα από οποιοδήποτε άλλο FF σύστημα. Αν τώρα βάλουμε και τον παράγοντα διάφραγμα φακού στην εξίσωση εκεί ναι οι συνδυασμοί είναι λίγο περίεργοι. 

Όπως έγραψα πάνω, τουλάχιστον στην Σουηδική αγορά που είχα κάνει έρευνα αγοράς, η διαφορά sony E mount/RF mount ήταν σημαντική.
Για φακούς με ίδια mm-f και το κυριότερο σε ίδια ποιότητα κατασκευής (L series - GM series).
Πέρα του ότι υπήρχαν επιλογές native third party.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, LongTom είπε

Δεν ξέρω Ελλάδα, αλλά Σουηδία οι FF RF είναι 10-20% πιο ακριβοί σε σχέση με τους αντίστοιχους της Sony.
Αυτό είδα και για άλλες χώρες στην Ευρώπη. 

Έπειτα από πολύ πειραματισμό και σκέψη, αποφάσισα  να φάω τα "κακά μενού" και εργονομία, παρά να δώσω 10-20% έξτρα για τα γούστα της Canon.

Παραπάνω έγραψες ότι μετάνιωσες που ενέδωσες σε RF. Από αυτό κατάλαβα ότι πήρες μηχανή RF mount. 

Τι εννοούσες ; Ότι ενέδωσες στο rf mount, αγοράζοντας Sony ; Με μπέρδεψες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...