Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

 

Ενδιαφέρομαι να αναβαθμίσω το set up μου σε κάτι ας το πω enthusiast - semi professional και αυτή την στιγμή σκέφτομαι την αγορά ή της Sony a7 iii ή της Canon 90D.

Αυτή την στιγμή έχω την Olympus om-d 10 mark iv με τον kit pancake, και 2 7artisans  φακούς 35 και 50 αντίστοιχα.

Δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος από το view finder της Olympus, δεν μου αρέσει που είναι micro 4/3 και δεν νιώθω άνετα που χάνω clicks λόγω manual φακών.

 

Anyway. Σκέφτομαι να αγοράασω μόνο το σώμα από τις παραπάνω μηχανές και να τις συνδυάσω με κάποιον φακό, όχι κιτ.

Αυτό που με προβληματίζει στις Sony a7 iii και Canon 90D είναι ότι είναι μηχανές 4-5 ετών.

Δεν θα μπω σε εκτενείς αναλύσεις, πόσες κάρτες έχει η μία ή η άλλη, πόσα bit κτλ στα χρώματα, γιατί τα έχω δει και έχω καταλήξει σε αυτές.

 

Η ερώτηση μου είναι η εξής.

Ποια η γνώμη σας για τις παραπάνω μηχανές, ποια θα επιλέγατε; Με ποιον φακό θα την συνοδεύατε;

Και αν υπάρχει κάποια άλλη μηχανή που δεν εχώ βάλει στην συνάρτηση, let me know.

Δημοσ.

Δεν δίνεις κάποια παραπάνω στοιχεία για το τι θες να φωτογραφίζεις οπότε θα προτείνω με βάση μετρήσιμα αντικειμενικά κριτήρια.
Προκρίνω την Sony Α7iii επειδή είναι Full frame και επειδή σαν mirrorless έχει μέλλον σαν σύστημα και σαν mount.

  • Like 3
Δημοσ.

Αυτά είναι τελείως διαφορετικές μηχανές για διαφορετικά συστήματα, κοινό και βαλάντια.
Τι ακριβώς ήθελες να επιτυχείς και τι φωτογραφίζεις συνήθως;
Παίρνεις καθόλου βίντεο;

Τι ακριβώς δεν σου αρέσει στην 4/3 και δοκίμασες να πάρεις καλούς φακούς και όχι του κιλού;

Αναφορά σε κείμενο

 enthusiast - semi professional 

Αυτά είναι 100% μάρκετινγκ, η ουσία βρίσκεται με το να κοιτάξεις πόσα έχεις να δώσεις και τι ανάγκες έχεις.
Το τι θέλουν οι εταιρίες να πουλήσουν/πλασάρουν είναι για να κατηγοροποιήσουν (και χρεώσουν) ανάλογα, δεν πρέπει να το λαμβάνεις υπ΄ όψιν και πολύ-πολύ.

9 λεπτά πριν, highpriest είπε

Δεν δίνεις κάποια παραπάνω στοιχεία για το τι θες να φωτογραφίζεις οπότε θα προτείνω με βάση μετρήσιμα αντικειμενικά κριτήρια.
Προκρίνω την Sony Α7iii επειδή είναι Full frame και επειδή σαν mirrorless έχει μέλλον σαν σύστημα και σαν mount.

Εγώ λέω να βαστήξει λίγο πριν πάει για αγορά FF δίχως να ξέρουμε(ξέρει) τι θέλει.
Η 7III χρειάζεται και μια σειρά φακών, οι οποίοι δεν είναι φτηνοί.
Άσε που είναι και σώμα με...περίεργο χειρισμό.
Πάντως όντως, αντικειμενικά είναι πολύ ανώτερη της 90D και ανάλογα την περιοχή-χώρα, κάμια χιλιάρα ευρώ έξτρα (σώμα μόνο).

Πάντως η 90D ήταν δυνατή για την εποχή της, τώρα υπάρχουν άλλες ανάλογες APS-C mirrorless σε παρόμοια τιμή που κάνουν (σχεδόν) τα πάντα καλύτερα (βλέπε π.χ R7/R10/Sony A6600).

 


 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απαντώ όντας κάτοχος και της 90d και της 80d μέχρι σχετικά πρόσφατα.

ΔΕ θα μεταπηδούσα σε μία DSLR μηχανή το 2023, παρά το ότι η 90d ήταν μια καλή μηχανή, ένα πολύ ανθεκτικό στην καταπόνηση σώμα, εύχρηστο, με κάθε κουμπί εκεί που περιμένεις, να είχε και καλά χαρακτηριστικά σε φωτό και βίντεο και ένα πολύ ωραίο σύστημα εστίασης στο live view. Παρά τα θετικά, είναι ένα σύστημα που αργοπεθαίνει και κάθε φακός που αγοράζεις δεν είναι σίγουρο αν θα μπορέσει ποτέ να μπει σε κάποιο καλύτερο σώμα στο μέλλον. Δε θα αγόραζα πλέον ούτε έναν ef ή ef-s φακό και το λέω ενώ είχα 9 φακούς τη στιγμή που αποφάσισα να αφήσω το σύστημα αυτό. Έχω μια πολύ πλήρη εικόνα για τα crop dslr σώματα της Canon και 2-3 πράγματα για την 90d είναι για εμένα βασικό να αναφερθούν. Δε θα τα βάλω σε λίστα, γιατί το πρόβλημα προέρχεται επειδή όλα αυτά συντρέχουν στο ίδιο σώμα:

Δυστυχώς έχει έναν αισθητήρα 32.5MP, που από μόνος του μπορεί να είναι πολύ καλός, αλλά βάζοντάς τόσα πολλά pixels σε έναν crop αισθητήρα, τον κάνει ιδιαίτερα απαιτητικό για τους φακούς. Κάθε φακός, ακόμη και αυτοί που στην 80d μου φαίνονταν super sharp, άρχισαν να δείχνουν αδυναμίες στην 90d. Η λύση που σκέφτεται κάποιος αμέσως είναι να αγοράσει όσο πιο ποιοτικούς φακούς γίνεται για να μην καπακώνονται από τον αισθητήρα. Το πρώτο πρόβλημα ξεκινάει εκεί: η canon δε βγάζει μοντέρνους φακούς υψηλής ποιότητας ούτε καν για την ίδια τη μηχανή τους. Θα αγοράσεις αναγκαστικά τους ίδιους φακούς που είχαν σχεδιάσει για την 70d ίσως ή και παλιότερους.

Εγώ είχα φακούς πολύ υψηλής ποιότητας θεωρητικά, όπως ο sigma 18-35 f1.8 Art και ο sigma 50-100 f1.8 Art (αν και έχει φανεί στις πρόσφατες δοκιμές ότι χάνουν τη λάμψη τους μπροστά από έναν αισθητήρα με  τέτοιο pixel density). Παρά το ότι αυτοί ήταν πολύ καλοί όμως στην 80d, στην 90d είχαν ένα βασικό μειονέκτημα: για να τους τραβήξεις στο f1.8 πρέπει να έχεις απόλυτα σωστή εστίαση. Και οι DSLR δεν εστιάζουν σωστά. Τελεία. Όσο και να πάλεψα ακόμη και με πληρωμένα λογισμικά  (reikan focal) και με καλιμπράρισμα και και στην ίδια τη sigma, δεν κατάφερα να πω ότι έπαιρνα πάντα σωστό αποτέλεσμα. Ακόμη και οι canon φακοί θέλουν microfocus adjustment όταν μπαίνουν μπροστά σε ένα τέτοιο αισθητήρα. Τα 32,5MP δείχνουν κάθε ένα σημάδι αδυναμίας, είτε αυτό είναι η εστίαση, είτε αυτό είναι ο ίδιος ο φακός. Το πρόβλημα φυσικά δεν υπάρχει όσον αφορά την εστίαση αν τραβάς μόνο από το live view. Αλλά αν θες να κάνεις κάτι τέτοιο το ξέρεις εσύ.

Η Canon προσπάθησε και έδωσε έναν πολύ σοβαρό αισθητήρα στην αγορά, πλην όμως του γεγονότος ότι δεν έδωσε τους ανάλογους φακούς στο crop σύστημα και δε φαίνεται πως θα τους δώσει ποτέ στην περίπτωση των crop DSLR.

Για τους λόγους αυτούς προτείνω να μην ανέβεις στο τρένο που τελειώνει τη διαδρομή του. Αλλά σε ένα που έχει μπροστά του το ταξίδι και δε θα πάνε τζάμπα όσοι φακοί αγοράσεις.

Επεξ/σία από zipo
  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, georgepren είπε

Αυτή την στιγμή έχω την Olympus om-d 10 mark iv με τον kit pancake, και 2 7artisans  φακούς 35 και 50 αντίστοιχα.

Δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος από το view finder της Olympus, δεν μου αρέσει που είναι micro 4/3 και δεν νιώθω άνετα που χάνω clicks λόγω manual φακών.

Δική μου γνώμη ,είτε την κρατάς, είτε την πετάς . Αυτονόητα, εσύ αποφασίζεις. Με τα παραπάνω που γράφεις, βλέπω μια συνήθη κατάσταση . 

Ικανότατο σώμα φωτογραφικής , χωρίς φακούς. Και συζητάς για να αλλάξεις σώμα . Πιθανότατα να βρεθείς με επόμενο ικανότατο σώμα , πάλι χωρίς φακούς.

Τι θα έκανα εγώ ; Θα πούλαγα όλους τους φακούς, για να ρευστοποιηθούν . Και θα έπαιρνα έναν κορυφαίο φακό , του κατασκευαστή , για το υπάρχον σώμα.

Πχ τον  OLYMPUS OM SYSTEM M.Zuiko Digital ED 12-40mm f/2.8 Pro II . Από εδώ .  Μεταχειρισμένοι εδώ

Δες δείγματα εδώ . Ειλικρινά, βλέπεις ότι δεν βγάζει καλές φωτογραφίες ; 

Θες μεγαλύτερο εύρος ζουμ , θυσιάζοντας λίγο φωτεινότητα και ταχύτητα ; 

Τον  OLYMPUS M.Zuiko Digital ED 12-100mm f/4 IS PRO . Εδώ

Για δες εδώ , βγάζει άσχημες φωτογραφίες λες ; 

 

Επεξ/σία από Dr_73
  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι μια σωστή προσέγγιση αυτή που κάνει ο DR_73. Βέβαια το μη βολικό ματάκι στη μηχανή για τον φίλο θα παραμείνει.. 

ΥΓ: πρόσφατα σε γειτονικό φόρουμ είδα κάτι φωτό με γάτες από ένα χρήστη σε εσωτερικό χώρο με καλό εξωτερικό φωτισμό από το παράθυρο που ήταν κοντά και με καλό φακό (αν βρω το ποστ θα πω με ποιον φακό) και πραγματικά έμεινα με το στόμα ανοιχτό πριν καν μάθω ότι είναι με μ4/3.

ΥΓ2: στο Bf ο παραπάνω χρήστης πήρε και την Ζ5 με τον 24-70 f4 αλλά ακόμα να δουμε κάνα δείγμα και την άποψη του σε σύγκριση με την em1 mark ii και τους καλούς m4/3 φακούς που έχει.

ΥΓ3. Βρήκα με τί φακούς έβγαζε τις γατες. Είχε διάφορες φωτό όλες κρύσταλλο και ήταν με 12-100, panasonic 25mm 1.7 και olumpus 45mm 1.8.

ΥΓ4: η αλήθεια είναι και το τι θέλει να κάνει ο φιλος. Πρόσφατα είχα στο σπίτι για 2 μέρες μια em10mark 3 με τον olympus 17mm 1.8 και έκανα κάποιες λήψεις τον μικρό που έπαιζε έτρεχε αλλά και έμενε σταθερός και η διαφορά ήταν μεγάλη σε ποιότητα / λεπτομέρια σε σχέση με τη Ζ5 με τον 35mm viltrox και με τον 85mm viltrox 

Επεξ/σία από stratigos24
Δημοσ.

Κάλησπερα σε όλους, ευχαριστώ για τη άμεση επέμβαση. Λοιπόν, με τις μηχανές μου φωτογραφίζω κυρίως street, πορτραιτα και τοπία. Έχω επιλέξει λόγω κόστους φυσικά να πάω σε φτηνούς manual 35αρη και 50αρη. Τον 12-42? που είναι κιτ, τον θεωρώ αρκετά σκοτεινό και δεν μου άρεσε.

 

Φιλε @zipo νομίζω οτι με κάλυψες απόλυτα για την D90. Απογοητεύτηκα από το ματάκι της omd 1 και σκέφτηκα μήπως πάω σε μια πιο παλιά πολύ καλή μηχανή.

 

Φίλοι @LongTom & @highpriest η επόμενη σκέψη μου ήταν σε μια Sony. Είναι αρκετά εκτός budget οι πιο πρόσφατες μηχανές και για αυτό σκέφτηκα την a7 iii. Έχω δει και τις a6400 αλλά μου φαίνονται παλιές κ αισθάνομαι ότι θα έχω 2 μηχανές με τα ίδια χρήματα κ καμία που να είναι άψογη σε κάτι.

 

Και τέλος @Dr_73 η συλλογιστική σου μου αρέσει, πέρασα κ εγώ από αυτό το μονοπάτι αλλά μετά σκέφτηκα ότι είναι ίσως όχι κ τόσο συνετό να επενδύσω σε φακούς 4/3 αν είναι ένα σύστημα που δεν έχει μεγάλη ποικιλία η χρόνο ζωής. Σκεφτόμουν τι μεταπωλητική αξία θα είχαν όλα αυτά;

 

Όποτε ας πούμε από απορρίπτω την D90. Τι αλλά από Canon θα μπορούσα να δω; Και από τις Sony?

 

Αυτά που θέλω οπωσδήποτε είναι:

1. Weather sealed

2. 2 card slots

3. Σταθεροποιητή στο σωμα

4. USB type c ( η Olympus ζει πίσω από τον ήλιο με το micro)

5. Εύχρηστο μενού. Καταλαβαίνω ότι είναι σχετικό.

6. Ergonomics. Μου άρεσε η D90 για παράδειγμα 

7. Μεγάλη ποικιλία στους φακούς.

8. Καλό auto focus.

 

Το βίντεο στη παρούσα φάση δεν με ενδιαφέρει. 
 

αυτα τα ολιγά.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, georgepren είπε

Κάλησπερα σε όλους, ευχαριστώ για τη άμεση επέμβαση. Λοιπόν, με τις μηχανές μου φωτογραφίζω κυρίως street, πορτραιτα και τοπία. Έχω επιλέξει λόγω κόστους φυσικά να πάω σε φτηνούς manual 35αρη και 50αρη. Τον 12-42? που είναι κιτ, τον θεωρώ αρκετά σκοτεινό και δεν μου άρεσε.

Από περιέργεια επέλεξες λόγω κόστους να πας σε manual φθηνούς φακούς επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διάθεσης κάποιου μεγαλύτερου ποσού ή δεν ήθελες να επενδύσεις στο συγκεκριμένο σύστημα ; Ελπίζω να μην το πάρεις στραβά από τον τρόπο που ρωτάω απλώς αν ισχύει το πρώτο θα έλεγα πως είναι μια κακή κίνηση η αγορά μιας Α7iii χωρίς να μπορείς μετά να μπορείς να αγοράσεις φακούς. Είπα την Α7 επειδή αφού ρωτάς γνώμες προσωπικά μεταξύ των δύο που αναφέρεις θα διάλεγα αυτή με κλειστά μάτια. 

Επεξ/σία από pifilos
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, pifilos είπε

Από περιέργεια επέλεξες λόγω κόστους να πας σε manual φθηνούς φακούς επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διάθεσης κάποιου μεγαλύτερου ποσού ή δεν ήθελες να επενδύσεις στο συγκεκριμένο σύστημα ; Ελπίζω να μην το πάρεις στραβά από τον τρόπο που ρωτάω απλώς αν ισχύει το πρώτο θα έλεγα πως είναι μια κακή κίνηση η αγορά μιας Α7iii χωρίς να μπορείς μετά να μπορείς να αγοράσεις φακούς. Είπα την Α7 επειδή αφού ρωτάς γνώμες προσωπικά μεταξύ των δύο που αναφέρεις θα διάλεγα αυτή με κλειστά μάτια. 

Τι να πάρω στραβά; Δεν ήθελα να δώσω 500 η 600 ευρώ γιατί ήξερα ότι η μηχανή δεν με ικανοποιεί 100% και δεν ήμουν σίγουρος αν θέλω να παραμείνω στο σύστημα 4/3. Αυτό που έχω στο νου μου για το επόμενο σύστημα είναι ότι θα αγοράσω το σώμα και τότε θα δώσω αυτά τα «500-600» για τον φακό. Δεν έχω δει τις τιμές των φακών είναι η αλήθεια γιατί ακόμη δεν έχω καταλήξει στο σώμα, αν κ θα έπρεπε να τα δω γιατί παίζει ρόλο στην μετέπειτα πορεία.

 

@Dr_73 θυμάμαι ότι τον είχα δει τον 12-40 αλλά τον είχα απορρίψει λογω τιμής γιατί δεν ήμουν σίγουρος για το σώμα. Με έχεις προβληματίσει πάντως.

 

Το budget είναι έως 2 με 2k max.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, georgepren είπε

@Dr_73 θυμάμαι ότι τον είχα δει τον 12-40 αλλά τον είχα απορρίψει λογω τιμής γιατί δεν ήμουν σίγουρος για το σώμα. Με έχεις προβληματίσει πάντως.

 

Το budget είναι έως 2 με 2k max.

Οικονομικά δες το . Πόσα θα πιάσεις από τους φακούς που έχεις ; Με κάτι λιγότερο από 400€ έρχεται ένας μεταχειρισμένος από το mpb 12-40 f/2.8 ,ε εγγύηση. 

Αν δεν σου αρέσει μετά από μήνες, τον πουλάς 350€ .  Σαν να τον νοίκιασες ένα 50ρικο είναι . 

 

Τα δείγματα του φακού ,στο λινκ από το flickr που έβαλα παραπάνω τα είδες ; Μη μου πείς ότι δεν έχουν βγάλει φωτογραφιάρες ; 

Και με σώματα χειρότερα από το δικό σου, που είναι από τα καλά m43.

Να σε τσιτώσω περισσότερο ; Δες στο juza, καλλιτέχνες Ιταλοί τι βγάζουν με το φακό !

Μη μου πεις ότι θες κάτι παραπάνω ; Η πρόταση είναι πολύ συμφέρουσα νομίζω. 

 

Δημοσ.

Μια φωτογραφική μηχανή είναι τόσο καλή, όσο ο φακός που θα φορέσουμε πάνω.
Γι΄ αυτό και έχουμε δει μηχανές όπως 90D και Μ6ii  να δίνουν πρακτικά ίδιες εικόνες με τα μικρότερα αδερφάκια τους των 24 μεγαπίξελ. Δεν υπήρχαν φακοί στο σύστημα εξαρχής για να υποστηρίξουν τα 32 μεγαπίξελ. Παρατημένα συστήματα απο τις ίδιες τις εταιρίες και κρίμα. Το Μ-mount ακόμη πιο παρατημένο απο το Ef-s ακόμη και στους φτηνότερους φακούς. Μια εντελώς χαμένη ευκαιρία.
 

Η μόνη σοβαρή εταιρία για APS-C παραμένει η Fuji που στηρίζει το σύστημα της, επειδή είναι το βασικό της σύστημα και όχι το αποπαίδι της. (Κι εκεί για να κάνω μια παρένθεση, καταλαβαίνω @pfilos την ακριβή τιμή των φακών και την υψηλή ποιότητα, επειδή πρακτικά σε αυτό το niche της αγοράς παίζει μπάλα μόνη της. Οι υπόλοιποι παίχτες δεν έχουν τους ποιοτικούς γρήγορους φακούς στα APS-C συστήματα τους, που θα τα κάνουν θελκτικά ακόμη και στον επαγγελματία. Της Νικον με το Ζ mount σε αυτές τις τιμές δεν το πολυκαταλαβαίνω πως ακριβώς πηγαίνουν να χτυπήσουν την Full Frame αγορά)

Στο δια ταύτα τώρα για τον φίλο που ρωτάει.
Νομίζω δεν έδωσες ευκαιρία στο σύστημα Μ4/3 με τους φακούς που φόρεσες στην μηχανή. Σου το λέω σαν χρήστης Μ4/3 συστήματος βαθιά επενδυμένος στο format.
Παρόλα αυτά δεν έχει σημασία, μιας και διαπίστωσες και άλλα σημεία που θέλεις να βελτιώσεις (πχ evf,weather sealed, 2 card slot κλπ) και γενικά διακρίνω πως το σύστημα δεν σου έκατσε εξαρχής (αλλιώς θα είχες επενδύσει και σε καλούς φακούς)

Οπότε απο την στιγμή που πας για ολική αλλαγή,  κάνε το σωστά. 

Βρες τους καλύτερους φακούς για τον τύπο της φωτογραφίας που θέλεις και ξεκίνα το ψάξιμο απο εκει.

Βάλε κάτω το budget σου, κι αφου αφαιρέσεις την τιμή των φακών που θέλεις, δες τι σου μένει για αγορά μηχανής.
Επειδή αν το budget σου είναι περίπου όσο κάνει μια sony A7 iii με έναν 7 Artisans φακό, πάλι δεν θα σου αρέσουν τα αποτελέσματα.

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, georgepren είπε

Τι να πάρω στραβά; Δεν ήθελα να δώσω 500 η 600 ευρώ γιατί ήξερα ότι η μηχανή δεν με ικανοποιεί 100% και δεν ήμουν σίγουρος αν θέλω να παραμείνω στο σύστημα 4/3. Αυτό που έχω στο νου μου για το επόμενο σύστημα είναι ότι θα αγοράσω το σώμα και τότε θα δώσω αυτά τα «500-600» για τον φακό. Δεν έχω δει τις τιμές των φακών είναι η αλήθεια γιατί ακόμη δεν έχω καταλήξει στο σώμα, αν κ θα έπρεπε να τα δω γιατί παίζει ρόλο στην μετέπειτα πορεία.

 

@Dr_73 θυμάμαι ότι τον είχα δει τον 12-40 αλλά τον είχα απορρίψει λογω τιμής γιατί δεν ήμουν σίγουρος για το σώμα. Με έχεις προβληματίσει πάντως.

 

Το budget είναι έως 2 με 2k max.

Οκ απλώς ρώτησα επειδή είχε σημασία ο λόγος. Προσωπικά συμφωνώ με το ότι κακώς απορρίπτεις ένα σύστημα όταν πρακτικά δεν έχεις δοκιμάσει κάποιον καλό φακό πάνω του. Ωστόσο, αν είσαι σίγουρος ότι δε σε ικανοποιεί σα σώμα, σαν αισθητήρας ή οτιδήποτε άλλο τότε ναι εννοείται πούλησε τα, πήγαινε αλλού κλπ η ζωή είναι μικρή για να καταπιέζεσαι :D . Δες τιμές όμως γιατί εκεί θα έρθει η λυπητερή. Για να αναφέρω ένα παράδειγμα, έστω ότι σε βολεύουν τα 50mm σε FF. Είναι πραγματικά κρίμα να πάρεις μια Α7iii και να της βάλεις πάνω τον 50mm 1.8 (220 ευρώ) και όχι τον 55mm 1.8  (800 ευρώ καινούργιος αλλά τον βρίσκεις στα 400-500 μεταχειρισμένο). Είμαι λίγο απόλυτος το ξέρω αλλά οκ χάριν συζήτησης.

2 λεπτά πριν, highpriest είπε

Η μόνη σοβαρή εταιρία για APS-C παραμένει η Fuji που στηρίζει το σύστημα της, επειδή είναι το βασικό της σύστημα και όχι το αποπαίδι της. (Κι εκεί για να κάνω μια παρένθεση, καταλαβαίνω @pfilos την ακριβή τιμή των φακών και την υψηλή ποιότητα, επειδή πρακτικά σε αυτό το niche της αγοράς παίζει μπάλα μόνη της. Οι υπόλοιποι παίχτες δεν έχουν τους ποιοτικούς γρήγορους φακούς στα APS-C συστήματα τους, που θα τα κάνουν θελκτικά ακόμη και στον επαγγελματία. Της Νικον με το Ζ mount σε αυτές τις τιμές δεν το πολυκαταλαβαίνω πως ακριβώς πηγαίνουν να χτυπήσουν την Full Frame αγορά)

Είναι μια άλλη στρατηγική απλώς. Τώρα αν αυτή θα αποδόσει ή τελικά θα τα βροντήξει και θα κλείσει σε μερικά χρόνια θα φανεί :D. Για τον απλό χομπίστα πάντως σίγουρα είναι πιο θελκτική η Canon λόγω τιμών και επιλογών σε φθηνότερους φακούς. 

Επεξ/σία από pifilos
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, highpriest είπε

Μια φωτογραφική μηχανή είναι τόσο καλή, όσο ο φακός που θα φορέσουμε πάνω.
Γι΄ αυτό και έχουμε δει μηχανές όπως 90D και Μ6ii  να δίνουν πρακτικά ίδιες εικόνες με τα μικρότερα αδερφάκια τους των 24 μεγαπίξελ. Δεν υπήρχαν φακοί στο σύστημα εξαρχής για να υποστηρίξουν τα 32 μεγαπίξελ. Παρατημένα συστήματα απο τις ίδιες τις εταιρίες και κρίμα. Το Μ-mount ακόμη πιο παρατημένο απο το Ef-s ακόμη και στους φτηνότερους φακούς. Μια εντελώς χαμένη ευκαιρία.
 

Η μόνη σοβαρή εταιρία για APS-C παραμένει η Fuji που στηρίζει το σύστημα της, επειδή είναι το βασικό της σύστημα και όχι το αποπαίδι της. (Κι εκεί για να κάνω μια παρένθεση, καταλαβαίνω @pfilos την ακριβή τιμή των φακών και την υψηλή ποιότητα, επειδή πρακτικά σε αυτό το niche της αγοράς παίζει μπάλα μόνη της. Οι υπόλοιποι παίχτες δεν έχουν τους ποιοτικούς γρήγορους φακούς στα APS-C συστήματα τους, που θα τα κάνουν θελκτικά ακόμη και στον επαγγελματία. Της Νικον με το Ζ mount σε αυτές τις τιμές δεν το πολυκαταλαβαίνω πως ακριβώς πηγαίνουν να χτυπήσουν την Full Frame αγορά)

Στο δια ταύτα τώρα για τον φίλο που ρωτάει.
Νομίζω δεν έδωσες ευκαιρία στο σύστημα Μ4/3 με τους φακούς που φόρεσες στην μηχανή. Σου το λέω σαν χρήστης Μ4/3 συστήματος βαθιά επενδυμένος στο format.
Παρόλα αυτά δεν έχει σημασία, μιας και διαπίστωσες και άλλα σημεία που θέλεις να βελτιώσεις (πχ evf,weather sealed, 2 card slot κλπ) και γενικά διακρίνω πως το σύστημα δεν σου έκατσε εξαρχής (αλλιώς θα είχες επενδύσει και σε καλούς φακούς)

Οπότε απο την στιγμή που πας για ολική αλλαγή,  κάνε το σωστά. 

Βρες τους καλύτερους φακούς για τον τύπο της φωτογραφίας που θέλεις και ξεκίνα το ψάξιμο απο εκει.

Βάλε κάτω το budget σου, κι αφου αφαιρέσεις την τιμή των φακών που θέλεις, δες τι σου μένει για αγορά μηχανής.
Επειδή αν το budget σου είναι περίπου όσο κάνει μια sony A7 iii με έναν 7 Artisans φακό, πάλι δεν θα σου αρέσουν τα αποτελέσματα.

 

Δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο. Ακριβώς έτσι είναι σε όλα (εκτός από ότι δεν έχω εμπειρία με Micro 4/3).

Ξεκίνα από τους φακούς σε κάθε περίπτωση.

Για τα άλλα συστήματα θα σου προτείνουν αυτοί που τα ξέρουν. Για το RF mount της Canon που το ξέρω, θεωρώ πως: α) η ποικιλία φακών τους είναι ακόμη αρκετά περιορισμένη και για κάποιο λόγο έχουν αφήσει ένα μεγάλο χάσμα ανάμεσα στους φτηνούς και στους πολύ ακριβούς φακούς και β) δεν αξίζει ακόμη το RF-S mount (π.χ. r10) λόγω φακών και επειδή φοβάμαι ότι για ακόμη μία φορά δε θα επενδύσουν σοβαρά στα crop σώματά τους.

Οπότε για την Canon θεωρώ ότι θέλεις ένα σεβαστό ποσό για έναν αξιοπρεπή πρώτο συνδυασμό. Και προσωπικά δε με βόλεψαν σε εργονομία οι RP και R όσο τις χρησιμοποίησα. Οπότε κοιτάς σε ένα budget αρκετά μεγάλο εκεί (π.χ. R6+24-105L ίσως και μετά ανάλογα του τι θα χρειαστείς εν καιρώ). Η R6 καλύπτει όσα λες εκτός από το θέμα των φακών που είπα. Μην ξεχνάς ότι ακόμη δεν έχεις επιλογή για 3rd party φακούς.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, georgepren είπε

 

Καλησπέρα σε όλους,

 

Ενδιαφέρομαι να αναβαθμίσω το set up μου σε κάτι ας το πω enthusiast - semi professional και αυτή την στιγμή σκέφτομαι την αγορά ή της Sony a7 iii ή της Canon 90D.

Αυτή την στιγμή έχω την Olympus om-d 10 mark iv με τον kit pancake, και 2 7artisans  φακούς 35 και 50 αντίστοιχα.

Δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος από το view finder της Olympus, δεν μου αρέσει που είναι micro 4/3 και δεν νιώθω άνετα που χάνω clicks λόγω manual φακών.

 

Χρήστης και εγώ της 10 iv με αρκετούς φακούς  και θέλω και άλλους ... Και άλλους .... Και άλλες κάμερες m 4/3 (Panasonic - Olympus) αλλά και  Sony ,Canon , Nikon, Fuji και κόντρα review και κόντρα σπεκς ....

Θα σου πω το εξής που μπορεί να μη τηρήσω ούτε  εγώ αλλά έχω γνώση της κουταμαρας μου,  η em 10 iv έχει έναν καλό αισθητήρα που έχουν και οι ναυαρχίδες της Olympus που ακουμπάνε ή και ξεπερνάνε το χιλιάρικο! Κάποιοι βγάζουν μεροκάματο με αυτές και κάποιοι άλλοι  σε ζηλεύουν που την έχεις !  Κοιταξε να εξελιχθείς ξεζουμιζοντας την και όταν είσαι έτοιμος σε 2-3-5 χρόνια θα το καταλάβεις ότι θες καλύτερο σώμα τότε η a7iii μπορεί να είναι και σαβούρα!  

Εγώ ασχολούμαι γύρω στα 3χρονια πρώτη μηχανή είχα μια d3200 και φακούς καλούς (17-50 2,8 και 35 1.8) και κάποιες στιγμές μετανιώνω που δεν τη ξεζουμισα και την έδωσα !  

Δική μου πρόταση είναι να πάρεις ένα panasonic prime  25 mm η 20mm f 1,7 για να μη ξεπαραδιαστεις και να έχει autofocus και να της πιείς το αίμα !  

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...