CChaps Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 1 ώρα πριν, KilliK είπε η καταναλωση δεν ηταν σημαντικη, αλλα μικρη και δεν ειχε ουσιαστικη επιδραση στον ρυθμο αυξησης του CO2, ο οποιος ηταν και αναμενομενος: https://keelingcurve.ucsd.edu/2021/05/03/why-covid-didnt-have-a-bigger-effect-on-co2-emissions/ https://magazine.caltech.edu/post/atmospheric-co2-covid-pandemic#:~:text=During the COVID-19 pandemic,is bad for methane removal. tldr: αμα δεν καταφερουμε μηδαμινη ανθρωπογενης εκπομπη CO2, εχουμε τελειωσει ως ειδος. Εξαιρετικά τα άρθρα. Όταν δεν σου βγαίνει το αλχημιστικό μοντέλο ρίχνεις το φταίξιμο σε άλλους, αστάθμητους παράγοντες (καιρικά φαινόμενα, απορρόφηση οκεανών, την αντίδραση της φυτικής ζωής κλπ). Τυχαίο άραγε το γεγονός ότι σε τέτοια ακραία μέτρα για την αντιμετώπιση της υποτιθέμενης κλιματικής "κρίσης" (που έρχεται μαζί με την οικονομική, υγειονομική, επισιτιστική) καταλήγει μόνο η ΕΕ που δεν έχει δικούς της υδρογονάνθρακες και αναγκάζεται να εισάγει, καταστρέφοντας το οικονομικό της ισοζύγιο. Όλες οι κρίσεις αυτές είναι στημένες για την φτωχοποίηση των Ευρωπαίων και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των χωρών. Ότι έκαναν σε εμάς τους Έλληνες με τα μνημόνια. Και όπως διόρθωσαν την οικονομία μας άλλο τόσο θα σώσουν και το περιβάλλον. 9 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 5 λεπτά πριν, keysmith είπε Οι αιθεροβάμονες που νομίζουν ότι θα λειτουργήσει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο (δλδ η ηλεκτροκίνηση) θα διαψευσθούν πανηγυρικά από την πραγματικότητα που είναι αμείλικτη. Δεν δουλεύει αυτή η ιστορία για όλους, να μην τα ξαναλέμε κάθε φορά. Που ζουν αυτοί που τα λενε; Παρίσι πάντως που είχα πάει πριν περίπου 1 χρόνο, πιο πολλά ηλεκτρικά κυκλοφορούσαν απ' ότι βενζίνη... Και υπήρχαν ολόκληρα τετράγωνα που από τη μια μεριά τους ήταν μόνο πάρκινγκ με ηλεκτρικούς φορτιστές. Αυτά βέβαια σε πολιτισμένες χώρες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george200-13 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 11 λεπτά πριν, korakios είπε και να μπούνε (χλωμό) παντού , πάλι το δίκτυο τοπικά δε σηκώνει . Πρέπει να γίνουν έργα σωστά στη μπανανία , αλλά το πιο πιθανό είναι να φάνε τα κονδύλια όπως συνήθως και να τα πληρώνουμε με τόκους Αυτο + οτι θα παιρνουμε παρατασεις επι τον παρατασεων με τα αναλογα φυσικα προστιμα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dr.Fuzzy Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Oh yes!!! Long live the internal combustion engine! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
endeavour Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 14 λεπτά πριν, filip123go είπε Παρίσι πάντως που είχα πάει πριν περίπου 1 χρόνο, πιο πολλά ηλεκτρικά κυκλοφορούσαν απ' ότι βενζίνη... Και υπήρχαν ολόκληρα τετράγωνα που από τη μια μεριά τους ήταν μόνο πάρκινγκ με ηλεκτρικούς φορτιστές. Οχι βέβαια. Προφανώς θα πήγες στο Κολωνάκι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 2 λεπτά πριν, endeavour είπε Οχι βέβαια. Προφανώς θα πήγες στο Κολωνάκι. Γαλλία, 2022, 203000 πωλήσεις ηλεκτρικών. Γαλλία, 2022, περίπου 1,4 εκατομμύρια πωλήσεις βενζίνη+υβριδικά+πετρέλαιο. Παντού ηλεκτρικά. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 3 λεπτά πριν, NT1G είπε Γαλλία, 2022, 203000 πωλήσεις ηλεκτρικών. Γαλλία, 2022, περίπου 1,4 εκατομμύρια πωλήσεις βενζίνη+υβριδικά+πετρέλαιο. Παντού ηλεκτρικά. Μίλησα για Παρίσι ρε φίλε!!! Εάν δεν έχει φορτιστές στην υπόλοιπη χώρα πώς θα πάρουν ηλεκτρικά! Η Γαλλία δεν είναι Ελλάδα, να μένει η μισή χώρα στη πρωτεύουσα! 3 εκατομμύρια κόσμο έχει όλο κ όλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 2 λεπτά πριν, filip123go είπε Μίλησα για Παρίσι ρε φίλε!!! Εάν δεν έχει φορτιστές στην υπόλοιπη χώρα πώς θα πάρουν ηλεκτρικά! Η Γαλλία δεν είναι Ελλάδα, να μένει η μισή χώρα στη πρωτεύουσα! 3 εκατομμύρια κόσμο έχει όλο κ όλο. Ναι λάθος, από κει και πέρα δεν ξέρω τι εννοείς σαν Παρίσι, γιατί το internet λέει ότι η Metro area είναι γύρω στα 12 εκατομμύρια. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 1 λεπτό πριν, NT1G είπε Ναι λάθος, από κει και πέρα δεν ξέρω τι εννοείς σαν Παρίσι, γιατί το internet λέει ότι η Metro area είναι γύρω στα 12 εκατομμύρια. Την πόλη του Παρισιού εννοώ. Και κυρίως το κέντρο του. Εκεί κυκλοφορούσα. Τώρα δεν ξέρω εάν έχουν και αυτοί κανέναν αντίστοιχο δακτύλιο, με τα ηλεκτρικά να κυκλοφορούν ελεύθερα μέσα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexpap Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 “Με πιο απλά λόγια, όταν τα e-fuels καίγονται απελευθερώνουν στην ατμόσφαιρα διοξείδιο του άνθρακα όμως η ποσότητα που απελευθερώνεται είναι μικρότερη ή ίση από αυτή που αφαιρείται από την ατμόσφαιρα κατά την παραγωγή τους, με αποτέλεσμα να είναι στην χειρότερη περίπτωση περιβαλλοντικά ουδέτερα.” Έτσι απλά όπως το κατάλαβα θα μειωθεί το διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα ή θα εξισορροπείται η ισορροπία του από τους άλλους περιβαλλοντικούς ρύπους. Θα μας ψοφήσουν τα δεντράκια οι μπαγάσηδες πάνω που μάθανε τόσα χρόνια να καταπίνουν τους ρύπους όπως το διοξείδιο του άνθρακα. Σημείωση: Το διοξείδιο του άνθρακα δεν είναι ρύπος είναι τροφή για τη φύση. Καλά ότι χρειάζεται και ο οδηγός να βγάζει λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα δεν το συζητάμε. Μετά να αναπνέει λιγότερο, να μιλάει λιγότερο γιατί καταναλώνει πολύ οξυγόνο και το κάνει διοξείδιο του άνθρακα. Σημείωση2: Και ως μη σκεπτόμενος άνθρωπος θα δημιουργήσει μεγαλύτερη ισορροπία στη φύση. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Marduk1 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 εγω σε λιγο βλεπω γερμανια δν θα υπαρχει με τα μυαλα που κουβαλανε... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KilliK Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 40 minutes ago, CChaps said: Εξαιρετικά τα άρθρα. Όταν δεν σου βγαίνει το αλχημιστικό μοντέλο ρίχνεις το φταίξιμο σε άλλους, αστάθμητους παράγοντες (καιρικά φαινόμενα, απορρόφηση οκεανών, την αντίδραση της φυτικής ζωής κλπ). Τυχαίο άραγε το γεγονός ότι σε τέτοια ακραία μέτρα για την αντιμετώπιση της υποτιθέμενης κλιματικής "κρίσης" (που έρχεται μαζί με την οικονομική, υγειονομική, επισιτιστική) καταλήγει μόνο η ΕΕ που δεν έχει δικούς της υδρογονάνθρακες και αναγκάζεται να εισάγει, καταστρέφοντας το οικονομικό της ισοζύγιο. Όλες οι κρίσεις αυτές είναι στημένες για την φτωχοποίηση των Ευρωπαίων και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των χωρών. Ότι έκαναν σε εμάς τους Έλληνες με τα μνημόνια. Και όπως διόρθωσαν την οικονομία μας άλλο τόσο θα σώσουν και το περιβάλλον. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diavolos666 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) Το διοξείδιο του άνθρακα είναι για τα φυτά ότι είναι το οξυγόνο για εμάς. Αντί να φυτέψουμε δέντρα εμείς τα κόβουμε για να βάλουμε ανεμογεννήτριες και μετά κόβουμε το πετρέλαιο. Τελικά μας κυβερνάνε άτομα που δεν έχουμε ψηφίσει. Για να μην μιλάμε για δημοκρατία ή κάποιοι αεροκέφαλοι που πετάνε την λέξη "νεοφιλελέ" για να γεμίσει το στόμα τους. Εμάς μας ρώτησε κανείς; Υ.Γ. Φιλελευθερισμός σημαίνει καθόλου κυβέρνηση, νεοφιλελευθερισμός σημαίνει μικροσκοπική δημοκρατική κυβέρνηση για τα κυρίως απαραίτητα. Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2023 από Diavolos666 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
klaftop Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Αν δεν κανω λάθος το αρχικο deadline ήταν το 2025 μετα το κανανε 2030 μετά 2035 και τωρα 2035 αλλα με καυσιμα που θα τα βαφτισουμε καλα . Το θεμα ειναι στην Αμερικη ηδη παρα πολλοι και κυριως οσοι δεν εχουν Τεσλα πετάνε σε μόλις 2 χρόνια τα ηλεκτρικα και επιστρεφουν στα βενζινοκίνητα λεγοντας ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. Google it. Ναι το σουπερ τεσλα που φορτιζει ταχυτατα και κτλ ειναι ωραιο αλλα μη ξεχναμε οτι πολλα ηλεκτρικα θελουν 10 ωρες με μικρη αυτονομια και ξερω προσωπικα 2 περιπτωσεις που ξεκινησαν για σπαρτη και καλαματα και στις 2 στην κορινθο τους εβγαλε λαμπακι. Αφησαν το αμαξι πηγαν με ταξι, κ ο αλλος εφαγε 2 μερες να γυρισει. Υποδομη; ναι στις σκανδιναβικες χωρες που ολα τα παρκινγκ ειναι υπογεια βαζεις και μια πριζα , στην Αθηνα που να το φορτισεις οταν ελαχιστα διαμερισματα εχουν παρκινκ? Τιμες; προς το παρον ειναι διπλασιες και η αλλαγη μπαταριας κανει οσο ενα αυτοκινητο . Οι αυτοκινητοβιομηχανιες τριβουν τα χερια τους γιατι οσο πιο ακριβο τοσα περισσοτερα κερδη και ειδικα με τις επιδοτησεις θυσαυριζουν αλλα για ποσο θα υπαρχουν επιδοτησεις; 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ethereum Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 με το Lpg τι γίνεται ? θα καταργηθεί και αυτό ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα