Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ψάχνω δίκυκλο όσο πιο οικονομικό γίνεται για μια και μόνο αποκλειστική χρήση. 

Η χρήση θα είναι από τον παιδικό σταθμό στο σπίτι μου και τούμπαλιν. 

Το δίκυκλο θα "διανυκτερεύει" στα πέριξ του παιδικού σταθμού με κάνα λουκέτο ως μέτρο προστασίας. 

Αυτό που θέλω να γλιτώσω είναι την κίνηση στους δρόμους της πόλης (Αθήνα) όταν θα κινούμαι χωρίς το παιδί. 

Προφανώς δεν θέλω δίκυκλο προσφιλές σε κλέφτες. Όσο το δυνατόν αδιάφορο γίνεται. 

Κόστος χρήσης επίσης όσο το δυνατόν χαμηλότερο. 

Αν γίνεται όχι προσφιλές και στο συνεργείο. 

Αυτό που σκέφτομαι είναι το kazer το πρώτο μοντέλο. 

Κάνει τσεκ στις απαιτήσεις μου τι συγκεκριμένο ή όχι; 

Υπάρχει καμία άλλη ιδέα; 

Δημοσ.

To Kaze R είναι σκυλί αλλά μη φανταστείς ότι δεν τα κλέβουν.

Αν φροντίσεις να πάρεις κάποιο που να δείχνει παρατημένο, μπορεί να τη γλιτώσεις.

Σε forum δικύκλων ένας είχε γράψει για το Suzuki Shogun που έχει σωθικά από Kaze R ότι δεν το προτιμούν οι κλέφτες.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

υποθετεις οτι ξερουμε ποσο απεχει παιδικος απο το σπιτι σου?

Χαχαχα. Έχεις δίκιο. 

4 χιλιόμετρα. 

30 λεπτά πριν, phanispal είπε

To Kaze R είναι σκυλί αλλά μη φανταστείς ότι δεν τα κλέβουν.

Αν φροντίσεις να πάρεις κάποιο που να δείχνει παρατημένο, μπορεί να τη γλιτώσεις.

Σε forum δικύκλων ένας είχε γράψει για το Suzuki Shogun που έχει σωθικά από Kaze R ότι δεν το προτιμούν οι κλέφτες.

Θα το ψάξω το suzuki. 

Τα πάντα κλέβουν ρε συ; 

Δημοσ.

θα το γράψω και ας αγνοηθεί.....
από οτι κατάλαβα θα κουβαλάς παιδί πάνω στο μηχανάκι........

το σωστό ειναι να πάρεις οτιδιποτε έχει abs και σχετικά φαρδιά λάστιχα ετσι αν συμβεί τπτ..... να έχετε μικρότερες πιθανότητες να πέσετε και να τραβμαστιστειτε

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Black Demis είπε

θα το γράψω και ας αγνοηθεί.....
από οτι κατάλαβα θα κουβαλάς παιδί πάνω στο μηχανάκι........

το σωστό ειναι να πάρεις οτιδιποτε έχει abs και σχετικά φαρδιά λάστιχα ετσι αν συμβεί τπτ..... να έχετε μικρότερες πιθανότητες να πέσετε και να τραβμαστιστειτε

15 ώρες πριν, li@m είπε

Αυτό που θέλω να γλιτώσω είναι την κίνηση στους δρόμους της πόλης (Αθήνα) όταν θα κινούμαι χωρίς το παιδί. 

Όχι δεν θα κουβαλάω παιδί.

14 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Έχεις εμπειρία με κάποιο τέτοιο; 85κιλα είμαι θα τραβάει ή θα σπρώχνω;

Δημοσ.

Περίεργα γενικά μας τα γράφεις. Τέλος πάντων. Για 4χμ μια χαρά σε πάει κ ηλεκτρικό πατίνι αν έχει καλό δρόμο.

Δημοσ.

Μην μπλέξεις με παλιά μηχανάκια, θα έχεις θέμα με τα ανταλλακτικά ειδικά με τα πλαστικά τους.
Εγω ειμαι κάτοχος honda astrea dream απο το 2002, και δεν βρίσκω πλεον γνήσια πράγματα (σε καινουρια), παρα μονο σε ιμιτασιον.

Παρε ενα dy125-rs τίμιο για τα λεφτά του 125cc "τραβάει" μια χαρα το εχει φίλος μου διανομέας 125 κιλα ειναι και το παπι τον αντέχει. Φθηνά ανταλλακτικά και οικονομικό στην κατανάλωση και δεν το κυνηγάνε οπως τα honda. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, li@m είπε

Όχι δεν θα κουβαλάω παιδί.

Έχεις εμπειρία με κάποιο τέτοιο; 85κιλα είμαι θα τραβάει ή θα σπρώχνω;

είμαι πολυ λιγοτερα κιλα. νομιζω ομως δενε θα εχεις θεμα. τα δινουν για δοκιμη. υπαρχουν πολλα μικρα ηλεκτρικα να δοκιμάσεις. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Petros Electron είπε

Μην μπλέξεις με παλιά μηχανάκια, θα έχεις θέμα με τα ανταλλακτικά ειδικά με τα πλαστικά τους.
Εγω ειμαι κάτοχος honda astrea dream απο το 2002, και δεν βρίσκω πλεον γνήσια πράγματα (σε καινουρια), παρα μονο σε ιμιτασιον.

Για τα πλαστικά μπορεί να έχεις δίκιο, για μηχανικά μέρη θεωρώ πως βρίσκεις μια χαρά.

Πάντως τα καινούργια σε αξιοπιστία σαν τα παλιά δεν είναι. Όλα κινεζιές πλέον.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, phanispal είπε

Για τα πλαστικά μπορεί να έχεις δίκιο, για μηχανικά μέρη θεωρώ πως βρίσκεις μια χαρά.

Πάντως τα καινούργια σε αξιοπιστία σαν τα παλιά δεν είναι. Όλα κινεζιές πλέον.

Συμφωνω, σε ολα. Μηχανικά βρίσκεις, πλαστικά και λοιπά μονο σε μεταχειρισμένα πλέον (για original).
Μηχανικα δεν θα χρειαστεις περα απο τα αναλώσιμα, πλαστικα και περιφεριακα θα χρειαστεί γιατι ειτε σπανε απο καμια πτώση/παλαιότητα  ειτε στα κλέβουν.
Φυσικά και δεν ειναι τα παλια σαν τα καινουρια πλεον, εξου και το astrea που εχω που ειναι 1997 πρωτη αδεια στην Ελλαδα και το μοτερ δεν εχει λυθεί ποτε περα απο δίσκους, καδένα και τρόμπα λαδιου που εχω αλλάξει, (εννοείται και το κιλινδρομπιστονο). Τωρα στο τελευταιο σερβις μου λεει ο μηχανικος ακούγονται λιγο τα ρουλεμαν του στροφάλου και του λεω (χαχα) τι περιμένεις μετα απο 26+ βαλε χρονια.
Αθάνατο μοτερ, λάδια να προσεχείς και δεν χαλάει δεν σπάει. Honda Japan. Εγγύηση. Για αυτο και το εχω ακομα. Δεν μου κανει καρδια να το δωσω

Επεξ/σία από Petros Electron
Δημοσ.
3 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Περίεργα γενικά μας τα γράφεις. Τέλος πάντων. Για 4χμ μια χαρά σε πάει κ ηλεκτρικό πατίνι αν έχει καλό δρόμο.

Τι είναι περίεργο αγαπητέ;

Πατίνι δεν επιθυμώ.

Ας πούμε σήμερα το πρωί που πήγα τη μικρή στον σταθμό.

7 λεπτά να πάω 25 λεπτά να γυρίσω. Δράμα. Το ανάποδο συμβαίνει το μεσημέρι με την κίνηση.

Νομίζω πως με τον τρόπο του δικύκλου θα γλιτώσω περίπου 40 λεπτά ημερησίως.

3 ώρες πριν, phanispal είπε

Πώς θα γλιτώσει από επίδοξους κλέφτες με το ηλεκτρικό;

Έλα ντε. Μάλλον δεν έχουν ζήτηση ακόμα.

Το καλό με τα ηλεκτρικά είναι πως μπορώ να βάλω τον πεθερό να κάνει την αίτηση που είναι πολύτεκνος και να κερδίσω μια καλή έκπτωση.

2 ώρες πριν, Petros Electron είπε

Παρε ενα dy125-rs τίμιο

Ανεβάζεις το μπάτζετ αρκετά. Εγω σκεφτόμουν μαξ κανα 900αρι.

22 λεπτά πριν, Petros Electron είπε

Αθάνατο μοτερ, λάδια να προσεχείς και δεν χαλάει δεν σπάει. Honda Japan

Έχει ο πατέρας μου Honda C90 πρώτη άδεια το μακρινό 1997. Σκυλί του πολέμου..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, li@m είπε

Ανεβάζεις το μπάτζετ αρκετά. Εγω σκεφτόμουν μαξ κανα 900αρι.

Δες τοτε σε κανένα μεταχειρισμένο αρκει να ειναι οσο ποιο κοντά στο "μαμα" γίνεται χωρίς να εχει ιματασιον πράγματα επάνω ειδικά στα μηχανικά, πχ βρίσκεις κατι GLX και αστρεα με μοτερ lifan, μακριά απο αυτά. Τίμια επίσης και τα παλιά yamaha crypton και crypton-R, Οποτε δες σε αυτα και σε Honda supra επίσης. Αλλα να ξερεις τα κινηγανε τα κλεφτρόνια, (για τα honda αναφερομαι). Μακριά απο τα Innova.

27 λεπτά πριν, li@m είπε

Έχει ο πατέρας μου Honda C90 πρώτη άδεια το μακρινό 1997. Σκυλί του πολέμου..

Αν λες το οριτζιναλ C90 με το μεγάλο καπακι στην καμπάνα μιλάμε για σκυλο πραγματικό. Το κακο σε αυτα ειναι οτι εχουν πλατίνες και οχι ηλεκτρονική και καμια φορα.. σε αφήνουν, και τα 6volta εχουν φωτά καντηλάκι..
Το πρώτο μου ηταν C-50 6V (πελαργός για οσους ξέρουν) 72αρι το ειχα κάνει, το δεύτερο C-50 12V και το 3ο GLX 90αρι. To προβλημα σε αυτα ειναι το μπροστινό σύστημα που σηκώνεται στο φρενάρισμα αντι να βυθίζεται, για αυτο κατέληξα στο astrea dream, το οποιο το εχω εδω και μια 7ετια με νικασιλ κυλινδρο και φλατ μπιστονι κοντα στα 113cc σπαει κοντερ ακομα. Το πως σταματάει με το ταμπουρο ενας θεος ξερει.. χαχα.. Μειονέκτημα τα φρένα αυτα. Αν και 30 χρονια οδηγός πλεον παω πολυ συντηρητικά στον δρόμο και με το παπι και με το αμάξι.

34 λεπτά πριν, li@m είπε

Νομίζω πως με τον τρόπο του δικύκλου θα γλιτώσω περίπου 40 λεπτά ημερησίως.

Πολύ χρονο θα γλυτώσεις και πάρκινγκ επίσης. Πχ εγω εχω να παω στα ανω Πατησια σήμερα αν παρω αμαξι δεν νομίζω να ειμαι στην ωρα μου στο ραντεβού ενω με το παπι θα παω ανετοτατα, οικονομικα και γρήγορα.

Επεξ/σία από Petros Electron

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...