Joshua21 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 8 hours ago, xraxra said: Γινεται αυτό, εφοσον ήδη χτες ο παλιος ενοικιαστής εκανε διακοπή? Γίνεται, αλλά πολύ φασαρία για το τίποτα. Και να γίνει η αλλαγή ονόματος χωρίς να έχει προηγηθεί διακοπή απλά το πρόβλημα μετατίθεται για αργότερα, θα πρέπει να κατατεθεί νέα ΥΔΕ εντός εξαμήνου. Υπόψιν όλα τα παραπάνω είναι υποθετικά, ισχύουν μόνο αν έχει λήξει η ΥΔΕ, αν πραγματικά σε ενδιαφέρει να μάθεις χρησιμοποίησε τον σύνδεσμο που σου έδωσα παραπάνω. 8 hours ago, xraxra said: Εχουμε συμφωνήσει με τον ιδιοκτητη. Δεν εχουμε πληρώσει κάτι. Θα κάνουμε αυρθο μάλλον συμφωνητικό Τότε δεν ισχύει το "ο γιος μου νοίκιασε καινούργιο σπίτι" που έγραψες, θα νοικιάσει είναι το σωστό, καλό θα είναι όταν ρωτάς κάτι να γράφεις αυτό ακριβώς που εννοείς για να πάρεις σωστή απάντηση. Συμβόλαιο σε πάροχο δεν μπορείς να κάνεις αν δεν έχεις στα χέρια σου εκτύπωση δήλωσης μίσθωσης από taxis. 1 hour ago, xraxra said: Δεν την κόβεις για σβέλτη στο τί? Στο να δώσει εντολή σε ΔΕΔΔΗΕ για νέα σύνδεση? Μην σε απασχολεί αυτό, αν υπογράψει νέα σύμβαση σε κατάστημα ΔΕΗ τότε η ενημέρωση από την ΔΕΗ στον ΔΕΔΔΗΕ γίνεται την ίδια μέρα, και όχι μετά από κανα μήνα όπως λανθασμένα γράφτηκε. 1
xraxra Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε Γίνεται, αλλά πολύ φασαρία για το τίποτα. Και να γίνει η αλλαγή ονόματος χωρίς να έχει προηγηθεί διακοπή απλά το πρόβλημα μετατίθεται για αργότερα, θα πρέπει να κατατεθεί νέα ΥΔΕ εντός εξαμήνου. Υπόψιν όλα τα παραπάνω είναι υποθετικά, ισχύουν μόνο αν έχει λήξει η ΥΔΕ, αν πραγματικά σε ενδιαφέρει να μάθεις χρησιμοποίησε τον σύνδεσμο που σου έδωσα παραπάνω. ΛΟΙΠΟΝ ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΥΔΕ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ,ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗΣ. ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΩ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΔΕΔΔΗΕ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΛΥΤΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε Τότε δεν ισχύει το "ο γιος μου νοίκιασε καινούργιο σπίτι" που έγραψες, θα νοικιάσει είναι το σωστό, καλό θα είναι όταν ρωτάς κάτι να γράφεις αυτό ακριβώς που εννοείς για να πάρεις σωστή απάντηση. Συμβόλαιο σε πάροχο δεν μπορείς να κάνεις αν δεν έχεις στα χέρια σου εκτύπωση δήλωσης μίσθωσης από taxis. Μην σε απασχολεί αυτό, αν υπογράψει νέα σύμβαση σε κατάστημα ΔΕΗ τότε η ενημέρωση από την ΔΕΗ στον ΔΕΔΔΗΕ γίνεται την ίδια μέρα, και όχι μετά από κανα μήνα όπως λανθασμένα γράφτηκε. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ. ΣΩΣΤΟΣ ΕΙΣΑΙ. ΘΑ ΝΟΙΚΙΑΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ,ΑΦΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ. Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΑΚΟΜΑ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟΥ. Ο ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗΣ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΠΙΑ,ΑΠΛΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΙΤΗΣΗ. ΒΕΒΑΙΑ Η ΔΕΗ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΑΝΩΝΥΜΑ,ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ SMS ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΗ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΡΕΥΜΑΤΟΣ. ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΩ. ΚΑΙ ΗΔΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΩ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΗΛΕΚΤΡΙΟΝΙΚΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΥΤΗ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ (ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ) ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΟΤΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ. Ο ΚΟΡΑΚΙΟΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ,ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ (ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ
takoulou Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 15 λεπτά πριν, xraxra είπε ΛΟΙΠΟΝ ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΥΔΕ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ,ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗΣ. ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΩ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΔΕΔΔΗΕ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΛΥΤΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ. ΣΩΣΤΟΣ ΕΙΣΑΙ. ΘΑ ΝΟΙΚΙΑΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ,ΑΦΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ. Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΑΚΟΜΑ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟΥ. Ο ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗΣ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΠΙΑ,ΑΠΛΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΙΤΗΣΗ. ΒΕΒΑΙΑ Η ΔΕΗ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΑΝΩΝΥΜΑ,ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ SMS ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΗ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΡΕΥΜΑΤΟΣ. ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΩ. ΚΑΙ ΗΔΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΩ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΗΛΕΚΤΡΙΟΝΙΚΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΥΤΗ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ (ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ) ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΟΤΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ. Ο ΚΟΡΑΚΙΟΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ,ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ (ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ Να παει σε ενα καταστημα ΔΕΗ αλλα θα θελουν το νεο μισθωτηριο...Για να γινει η νεα συνδεση... Δεν ζητουν χρεη που αν υπαρχουν στην παροχη...
xraxra Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 35 λεπτά πριν, takoulou είπε Να παει σε ενα καταστημα ΔΕΗ αλλα θα θελουν το νεο μισθωτηριο...Για να γινει η νεα συνδεση... Δεν ζητουν χρεη που αν υπαρχουν στην παροχη... ναι σωστά. Περιμένω να κανει λυση του προηγουμένου. Μετά θα κανουμε εμεις νεο,και αμεσως μετα θα μπώ στο site της ΔΕΗ να του κλεισω ραντεβού σε κατάστημα
takoulou Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 55 λεπτά πριν, xraxra είπε ναι σωστά. Περιμένω να κανει λυση του προηγουμένου. Μετά θα κανουμε εμεις νεο,και αμεσως μετα θα μπώ στο site της ΔΕΗ να του κλεισω ραντεβού σε κατάστημα Μπορεί να μην χρειάζεται ραντεβού.. Υπάρχουν καταστήματα που λειτουργούν μέχρι αργά.. 19.00..
Joshua21 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 4 hours ago, xraxra said: ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΥΤΗ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ (ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ) ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΟΤΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ. Ο ΚΟΡΑΚΙΟΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ,ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ (ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ Καταρχήν μη γράφεις με κεφαλαία. Όσο για τον όρο δεν είναι θέμα εμπειρίας, θέμα αντίληψης είναι, δεν γίνεται να διαβάζεις Αποδέχομαι ανεπιφύλακτα τις οφειλές που προέρχονται από την ίδια παροχή εφόσον έκανα χρήση και να καταλαβαίνεις ότι "αποδέχομαι γενικώς ότι χρέη έχει η παροχή" όπως είχε γράψει κάποιος στο άλλο θέμα.
Panasim1 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Το συμβόλαιο ο ΔΕΔΔΗΕ το ελέγχει από την εφορία .ξεκινήστε άμεσα από το χειρόγραφο με θεωρημένες υπογραφές σε ΚΕΠ και μετά θα κάνετε και αποδοχή στην εφορία το ηλεκτρονικό. εγώ έκανα ηλεκτρονικά στη ΔΕΗ και έγινε αμέσως. Μεγαλύτερη ταλαιπωρία να πάει ο ίδιος.
Insane84 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) Εγώ έφυγα από το σπίτι που νοίκιαζα και έκανα αίτηση για καταγγελία σύμβασης στην ΔΕΗ την Δευτέρα 20/03. Την ίδια μέρα η ΔΕΗ με ενημέρωσε ότι έχει γίνει αποδεκτή και ότι το έχει προωθήσει στον ΔΕΔΔΗΕ για τις απαραίτητες ενέργειες. Ακόμα δεν έχει βγει ο τελικός λογαριασμός και ούτε ξέρω αν έχει κοπεί το ρεύμα στο σπίτι καθώς με τον ιδιοκτήτη δεν έχω και δεν θέλω να έχω επαφές. Πήρα πριν λίγες μέρες την ΔΕΗ να ρωτήσω τι γίνεται και μου είπαν ότι από εκείνους έχει φύγει και περιμένουν τον ΔΕΔΔΗΕ να μετρήσει για να βγει ο τελικός λογαριασμός. Ούτε και εκείνοι ήξεραν αν το σπίτι ηλεκτροδοτείται ακόμα. Ένα χάος είναι βασικά ο ΔΕΔΔΗΕ. Άκρη δεν βγάζεις. Επεξ/σία 30 Μαρτίου 2023 από Insane84
takoulou Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 28 λεπτά πριν, Insane84 είπε Εγώ έφυγα από το σπίτι που νοίκιαζα και έκανα αίτηση για καταγγελία σύμβασης στην ΔΕΗ την Δευτέρα 20/03. Την ίδια μέρα η ΔΕΗ με ενημέρωσε ότι έχει γίνει αποδεκτή και ότι το έχει προωθήσει στον ΔΕΔΔΗΕ για τις απαραίτητες ενέργειες. Ακόμα δεν έχει βγει ο τελικός λογαριασμός και ούτε ξέρω αν έχει κοπεί το ρεύμα στο σπίτι καθώς με τον ιδιοκτήτη δεν έχω και δεν θέλω να έχω επαφές. Πήρα πριν λίγες μέρες την ΔΕΗ να ρωτήσω τι γίνεται και μου είπαν ότι από εκείνους έχει φύγει και περιμένουν τον ΔΕΔΔΗΕ να μετρήσει για να βγει ο τελικός λογαριασμός. Ούτε και εκείνοι ήξεραν αν το σπίτι ηλεκτροδοτείται ακόμα. Ένα χάος είναι βασικά ο ΔΕΔΔΗΕ. Άκρη δεν βγάζεις. Πάρε τηλέφωνο στον Δεδδηε αν έχει γίνει η διακοπή ρεύματος.. Και πότε έγινε; Η παροχή είναι προσβάσιμη στον τεχνικό; Στις 29/3/2023 στις 10:47 ΠΜ, xraxra είπε ναι σωστά. Περιμένω να κανει λυση του προηγουμένου. Μετά θα κανουμε εμεις νεο,και αμεσως μετα θα μπώ στο site της ΔΕΗ να του κλεισω ραντεβού σε κατάστημα Τελικά τι έκανες με την επανασύνδεση;
Insane84 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 23 λεπτά πριν, takoulou είπε Πάρε τηλέφωνο στον Δεδδηε αν έχει γίνει η διακοπή ρεύματος.. Και πότε έγινε; Η παροχή είναι προσβάσιμη στον τεχνικό; Τελικά τι έκανες με την επανασύνδεση; Είχα πάρει τόσες φορές στην εξυπηρέτηση της ΔΕΔΔΗΕ για το καινούργιο μου σπίτι που τους σιχάθηκα. Τέλοσπάντων μετά και από την παρότρυνσή σου πήρα και μου είπαν ότι έχει κοπεί το ρεύμα από τις 21/03, δηλαδή μία μέρα μετά την αίτηση στην ΔΕΗ. Απλώς έχουν ένα συστημικό θέμα και ακόμα δεν μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία για να βγει ο τελικός λογαριασμός από την ΔΕΗ. Άφησα τηλέφωνο και θα με ενημερώσουν. Όσον αφορά την προσβασιμότητα ναι τα κουτιά είναι σε προσβάσιμο χώρο στην πιλοτή. Σε ευχαριστώ πολύ.
takoulou Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Insane84 είπε Είχα πάρει τόσες φορές στην εξυπηρέτηση της ΔΕΔΔΗΕ για το καινούργιο μου σπίτι που τους σιχάθηκα. Τέλοσπάντων μετά και από την παρότρυνσή σου πήρα και μου είπαν ότι έχει κοπεί το ρεύμα από τις 21/03, δηλαδή μία μέρα μετά την αίτηση στην ΔΕΗ. Απλώς έχουν ένα συστημικό θέμα και ακόμα δεν μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία για να βγει ο τελικός λογαριασμός από την ΔΕΗ. Άφησα τηλέφωνο και θα με ενημερώσουν. Όσον αφορά την προσβασιμότητα ναι τα κουτιά είναι σε προσβάσιμο χώρο στην πιλοτή. Σε ευχαριστώ πολύ. Είδες τελικά.. Είχε γίνει η διακοπή ρεύματος.. Τι πρόβλημα είχες πριν στο νέο σπίτι; Επεξ/σία 30 Μαρτίου 2023 από takoulou
Insane84 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Ήμουν άψογος από το 2016, ενοίκιο κάθε πρώτη του μηνός, κοινόχρηστα και ευδαπ στο όνομά του όλα πληρωμένα, ό,τι φυσιολογική φθορά συνέβη αποκαταστάθηκε με δικά μου χρήματα (~500€ σύνολο) χωρίς να ενοχλήσω ποτέ, ό,τι τρύπες έκανα τις στόκαρα και έτριψα για να είναι έτοιμο το σπίτι για βάψιμο. Σπάστηκε που παρακράτησα το τελευταίο ενοίκιο ως έναντι για την εγγύηση αν και το ξέρω ότι δεν προβλέπεται αλλά το έκανα επειδή έχω καεί στο παρελθόν, και ενώ το σπίτι το παρέδωσα άψογο έπαιρνε τηλέφωνο γιατί το ένα του ξύνιζε και το άλλο του βρώμαγε. Θεώρησε επίσης όσα ανέφερα στην αρχή ως δεδομένα και ότι δεν θα έπρεπε να είμαι περήφανος και να του τα λέω. Α επίσης στην 4ετία έκανε 20% αύξηση προιδεάζοντας για παρόμοια αύξηση κάθε 4ετία. Ε αγόρασα δικό μου σπίτι και ησύχασα...
takoulou Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 8 λεπτά πριν, Insane84 είπε Ήμουν άψογος από το 2016, ενοίκιο κάθε πρώτη του μηνός, κοινόχρηστα και ευδαπ στο όνομά του όλα πληρωμένα, ό,τι φυσιολογική φθορά συνέβη αποκαταστάθηκε με δικά μου χρήματα (~500€ σύνολο) χωρίς να ενοχλήσω ποτέ, ό,τι τρύπες έκανα τις στόκαρα και έτριψα για να είναι έτοιμο το σπίτι για βάψιμο. Σπάστηκε που παρακράτησα το τελευταίο ενοίκιο ως έναντι για την εγγύηση αν και το ξέρω ότι δεν προβλέπεται αλλά το έκανα επειδή έχω καεί στο παρελθόν, και ενώ το σπίτι το παρέδωσα άψογο έπαιρνε τηλέφωνο γιατί το ένα του ξύνιζε και το άλλο του βρώμαγε. Θεώρησε επίσης όσα ανέφερα στην αρχή ως δεδομένα και ότι δεν θα έπρεπε να είμαι περήφανος και να του τα λέω. Α επίσης στην 4ετία έκανε 20% αύξηση προιδεάζοντας για παρόμοια αύξηση κάθε 4ετία. Ε αγόρασα δικό μου σπίτι και ησύχασα... Εγώ σου είπα για τον Δεδδηε.. Που τους σιχαθηκες;
Insane84 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, takoulou είπε Εγώ σου είπα για τον Δεδδηε.. Που τους σιχαθηκες; Από που να αρχίσω και που να τελειώσω. Στο κατάστημα του ΔΕΔΔΗΕ δε μπορείς να πας γιατί ακόμα ισχύουν οι απαγορεύσεις λόγω κορωνοιου. Τραγικό. Τηλεφωνικά δε μπορείς να επικοινωνήσεις με τους υπαλλήλους του καταστήματος. Στο 800 400 4000 είναι κάτι νέα παιδιά που έχουν κάποια εικόνα του σταδίου της διαδικασίας αλλά για περαιτέρω διευκρινίσεις πρέπει να κάνουν αίτημα στο αρμόδιο κατάστημα (ούτε αυτοί μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά) με τον ίδιο περιπου τρόπο που μπορείς να κάνεις εσύ ηλεκτρονικο αίτημα για το οποίο σπάνια θα πάρεις απάντηση. Κατακερμαρισμενη η διαδικασία αρχικής ηλεκτροδοτησης σε ένα σωρό εργολάβους οι οποίοι έρχονται οπότε γουστάρουν. Προσωπικά για τη περίπτωση μου, ο κατασκευαστής της πολυκατοικίας έκανε την αρχική αίτηση ηλεκτροδοτησης το καλοκαίρι του 2021. Το Γενάρη ήρθε ένα συνεργείο να σκάψει για να μπει νέος στύλος. Μετά από 2 εβδομάδες ήρθε άλλο συνεργείο για να βάλει το στυλο το οποίο τσινεντωσε τη βάση. Ήρθε άλλο μετά από μέρες γιατί κακώς τσιμεντωσαν ολη τη βάση και εσκαψε. Μέτα από κάποιες μέρες ήρθε άλλο συνεργείο για να περάσει το καλώδιο στο σπίτι υπογειως και να συνδέσει. Άλλο συνεργείο για να βάλει τα κουτιά. Πέρασε έτσι 1 μήνας και. Μετά παίρνω ΥΔΕ και χαρτί του Δήμου για να τα στείλω με κουριερ καθώς δε μπορώ να πάω από το κατάστημα. Περνάνε μέρες χωρίς απάντηση και από το 800 400 4000 δηλώνουν άγνοια και κάνουν συνεχώς αιτήματα στο κατάστημα χωρίς απάντηση. Βρίσκω ένα email διευθυντη του καταστήματος και κάθε μέρα κάνω υπενθυμίσεις και παρακαλάω ώσπου μια μέρα με λυπούνται και με παίρνει μια υπάλληλος που μου λέει ότι ο φάκελος βρέθηκε και ήταν ξεχασμένος στον φύλακα. Κατ εξαίρεση μου λέει να περάσω από το κατάστημα να υπογράψω τη σύμβαση. Ο μετρητης έκανε 2 εβδομάδες μετα την υπογραφή της σύμβασης να έρθει και πάλι παρακαλώντας με συνεχείς υπενθυμίσεις. Φαντάσου ότι εδώ και μιάμιση εβδομάδα είμαι ο μόνος στη πολυκατοικία που έχω μετρητή και κατοικώ. Οι άλλοι ακόμα περιμένουν... Επεξ/σία 30 Μαρτίου 2023 από Insane84
serdakis Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2024 Καλησπερα. Πηρα το ρολοι στο ονομα μου, απο τον παππου μου. Παρατήρησα οτι βγηκε ο τελικος λογαριασμος -96 πιθανον λογο της εγγυησης (100ευρω) καθως παντα δηλωνω τις κιλοβατορες και πληρωνω εκκαθαριστικους αλλα αυτο το ποσο(-96) μεταφερθηκε στο δικο μου ΑΦΜ . Ειναι σωστο αυτο? Αν το επαιρνε ένας ενοικιαστής τι θα γινοταν?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα