Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, δεν είμαι από επαρχία, είμαι από μεσόγεια και είμαι ήδη φοιτητής, απλά λόγω κάποιων συγκυριών δεν μπόρεσα να μείνω στο σπίτι της μητέρας μου στην Νέα Σμύρνη και ήμουνα στο πήγαινε έλα συνέχεια, πολύ σπάνια έβγαινα Αθήνα όταν ήμουν πιο μικρός, αλλά τώρα όλα είναι έτοιμα  και θα πηγαίνω για κάποιες μέρες. Ποιες περιοχές να προσέχω άμα βγαίνω τη νύχτα ? Από φίλους που έχω μου λένε διάφορα για ναρκωτικά κόσμο της νύχτας συμμορίες νεαρών αναρχικους φοιτητες που κάνουν επεισόδια κλπ. Ισχύουν όλα αυτά και αν ναι σε τι βαθμό? 

Επεξ/σία από BayernMunich
Δημοσ.

Ε δεν θελει πολυ μυαλο οτι το κεντρο ειναι λιγο ghetto, αλλα δεν νομιζω οτι ειναι τοσο τραγικα τα πράγματα.

πχ. τα πρεζονια δεν θα σε μαχαιρώσουνε, απλα θα σε πρηξουνε για να κανα ψιλο.

δεν ειναι και Philadelphia, USA

Δημοσ.

ολες οι μεγαλουπολεις στο πλανητη εχουν συμμοριες, ναρκωτικα, κλεφτες, ληστες, αναρχικους, κλπ.......... αλλα δε θα σε πιεσει κανεις να αγορασεις drugs ή να πεταξεις μολοτωφ........

Δεν πιανω το νοημα σου και τι ακριβως ψαχνεις........ αν δεις αναρχικους πηγαινε απο την αλλη πλευρα και φυγε......

• Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Oχι δεν θα ελεγα πως ειναι επικίνδυνη πολη η Αθήνα. Αβολη υπο προϋποθέσεις για την μετακίνηση σου ισως, επικίνδυνη ομως οχι.

Τις περιοχές που θα πρεπει να προσέχεις, δεν εχεις καν λογο να τις επισκεφθεις. Θέλω να πω οκ, τριγύρω απο την Ομονοια ισως είναι καπως shady καταστασεις το βραδυ (και οχι απαραίτητα επικίνδυνες αν απλα περπατας, αλλα σαφως ακαλαισθητες), ομως τι λογο έχεις να βρεθεις εκει?