Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για τις επόμενες 2-3 εβδομάδες, κάθε Τρίτη στο Skroutz θα παίρνετε έκπτωση -20% για αγορές με MasterCard ανω των 250€ και μονο για προϊόντα τεχνολογίας, με μέγιστο όφελος τα 150€.

Η ενημέρωση που έχω είναι πως αν έχετε βάλει κατι στο καλαθι σας, θα λάβετε email με την προσφορά η θα τη δειτε απ ευθείας στο τελικό ποσό στο καλάθι.

Ενδεχομένως να συμφερει να βαλετε παραγγελία με 2-3 φιλους να συμπληρωθει το ελαχιστο πόσο και επιπλέον, για μεγαλύτερες παραγγελίες, να τις σπασετε σε 2 για να μην εφαρμοστεί η μεγιστη εκπτωση των 150 ευρώ (πχ αντί να παρει καποιος 2 λάπτοπ των 500 ευρω και να παρει συνολικα 150 ευρω εκπτωση, τα παραγγέλνει ξεχωριστά και παίρνει 200). 

Εχω βαλει κι εγω 2-3 πραγματακια και αναμένω αύριο να δω τι και πώς.

Καλες αγορές.

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πλέον ο διεθνής καπιταλισμός περνάει από το Καζίνο στη... μαγεία;

"Βάλε στο καλάθι προϊόντα τεχνολογίας, και στις 00:00 την Τρίτη ΜΠΟΡΕΙ να γίνουν 20% φθηνότερα, χεχεχεχε"

Το έκανα κι εγώ και περιμένω το τζίνι. 😛

Επεξ/σία από MikhailBakurin
  • Like 3
  • Sad 1
Δημοσ.

Καλησπέρα,

έχει να προτείνει κάποιος Monitor 27ρι σε μπατζετ μέχρι 300€ μέσω Skroutz να επωφεληθούμε και το 20%;
 

Χρηση casual, χωρίς gaming.

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, bikey77 είπε

Η ενημέρωση που έχω είναι πως αν έχετε βάλει κατι στο καλαθι σας, θα λάβετε email με την προσφορά η θα τη δειτε απ ευθείας στο τελικό ποσό στο καλάθι.

Αυτο που εχω διαβασει απο την προσφορα ειναι οτι πρεπει αποκλειστικα να σου ερθει μειλ για την δικαιουσαι και επισης, απο γνωστο μου ξερω οτι σε οσους ηταν να ερθει το μειλ (τουλαχιστον για αυτη την Τριτη) εχει ερθει απο την Κυριακη χθες.

Εχετε καποια καλυτερη ενημερωση μηπως;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομίζω να ισχύει, εγώ έχω διάφορα πράγματα στο καλάθι (που τα αλλάζω καθημερινά) τις τελευταίες μέρες γιατί ψάχνω τι να πάρω και δεν μου ήρθε το email ούτε στο καλάθι είχα χαμηλότερη τιμή. 

Επεξ/σία από Billator
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Tragogidaros είπε

Για όλους ή πάλι για επιλεγμένους?

Θυμαμαι να συζητιεται το ίδιο στο προηγούμενο θέμα. Απ οσο ξερω, για όλους.

1 λεπτό πριν, Billator είπε

Δεν νομίζω να ισχύει, εγώ έχω διάφορα πράγματα στο καλάθι (που τα αλλάζω καθημερινά) τις τελευταίες μέρες στο καλάθι γιατί ψάχνω τι να πάρω και δεν μου ήρθε το email ούτε στο καλάθι είχα χαμηλότερη τιμή. 

Ισχύει για Τρίτη, οχι κάθε μέρα και δεν ισχύει πάντα αλλα για την αυριανή και 1-2 ακόμη.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, agipaok είπε

Απαντηση οταν τους εστειλα μνμ ! 

CleanShot 2023-03-27 at 14.39.55.jpg

Πωωωωω,αυτό το "I understand your frustration" έχει κουράσει ,γιατί μόνο στο εξωτερικό το understand, όχι στο Ελλαντα

  • Like 4
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Rattlehead είπε

Πωωωωω,αυτό το "I understand your frustration" έχει κουράσει ,γιατί μόνο στο εξωτερικό το understand, όχι στο Ελλαντα

οτι και να τους πεις το ιδιο πραγμα απαντανε.....

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, geomrk είπε

chatgpt απαντησεις

Ουτε καν....αυτο θα εγραφε και καμμια πιπα παραπανω

Δημοσ.

Κάθε Τρίτη είναι. Ελπίζω να γίνει τπτ και να το ανοίξουν για όλους αύριο. 

22 λεπτά πριν, Billator είπε

Δεν νομίζω να ισχύει, εγώ έχω διάφορα πράγματα στο καλάθι (που τα αλλάζω καθημερινά) τις τελευταίες μέρες γιατί ψάχνω τι να πάρω και δεν μου ήρθε το email ούτε στο καλάθι είχα χαμηλότερη τιμή. 

Δευτέρα σήμερα έτσι και αλλιώς 

Δημοσ.

Ναι γιατι ειναι τυποποιημενη πωλησιακη απαντηση γενικη και αοριστη στη λογικη οτι θα κατευνασει ενα δυσαρεστημενο ή οργισμενο πελατη ή εστω θα δειξει ευγενικη ανταποκριση απο την πλευρα της εταιρειας ανεξαρτητα αν δεν καμφθει η δυσαρεσκεια του πελατη, δεν θα εχει καπου να πατησει δηλαδη σε "ασχημη" συμπεριφορα ή αγενη απάντηση.

Πωλησιακες παπατζες, αντι να ασχολουνται ολοι με την ουσια και την πραγματικη ικανοποιηση και τα πραγματικα προβληματα ασχολουνται με το εφε και το φαινεσθαι.

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...