Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, eMike είπε

Άσε το Google. Από Google δε φρενάρεις. 
 

Μπες στο αμάξι σου. Πηγαινε με 20, πατά φρένο και έλα ξανάγραψε. 3 μέτρα ειναι μάλλον και πολλά. 
 

Καντο και ξαναέλα. Κι εσυ και οποίος έχει αντίρρηση. 
 

 

Ναι, όσο λες είναι, αλλά ο άλλος υπολογίζει και τον χρόνο αντίδρασης. Αν πάω τώρα, ξέροντας ότι όταν φτάσω 20 φρενάρω και να μετρήσω την απόσταση, ο χρόνος αντίδρασης τείνει στο 0. Οπότε κάπου στα 2 μέτρα και κάτι θα έχω σταματήσει.

Αν όμως πεταχτεί πεζός μπροστά μου, θα μου πάρει κάποια κλάσματα του δευτερολέπτου μέχρι να το συνειδητοποιήσω και να πλακωθώ στα φρένα. Κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου, το αμάξι θα έχει μετακινηθεί κάποια μετρα.

Για αυτό βγαίνει 5.

 

Επεξ/σία από GodzillaCover
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 120
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτες οι καταστασεις μου προκαλουν φοβερο εκνευρισμο... οταν βλεπω πεζο με ακουστικα στα αυτια ή τα μουτρα στο κινητο και διασχιζει δρομους οπου να'ναι αερα πατερα μη δινοντας δεκαρα για τα αυτοκινητα, θα ψηνομουν ευκολα να τον κοπαναγα επιτηδες αν δεν εβρισκα μπελα με δικαστηρια κλπ... 

  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Nabuko είπε

Σύμφωνα με τον ΚΟΚ φταίει ο πεζός.

Αν εξαιτίας της συμπεριφοράς της προκαλούσε ατύχημα θα την πηγαίνατε δικαστικά και θα αναγκαζόταν να πληρώσει τις ζημιές.

Αν την σκότωνες θα πήγαινες κανονικά κατηγορούμενος αλλά στο τέλος θα είχες αθωωθεί αφού πρώτα πέρναγες όλη αυτή την ταλαιπωρία.

Ένα παράδειγμα εδώ. Υπάρχουν και άλλα παρόμοια περιστατικά

Πανω σε αυτο μια απορια. Εστω οτι φρεναρω/κανω ελιγμο και κανω ζημια σε αλλο οχημα, και ο πεζος (που φταιει) εξαφανιζεται. Εκει τι παιζει με τις ασφαλειες? Λογικα πληρωνω αυτον που τρακαρα, αλλα μπορω μεσω αυτου σαν μαρτυρα να αποζημιωθω και εγω?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, GodzillaCover είπε

Ναι, όσο λες είναι, αλλά ο άλλος υπολογίζει και τον χρόνο αντίδρασης. Αν πάω τώρα, ξέροντας ότι όταν φτάσω 20 φρενάρω και να μετρήσω την απόσταση, ο χρόνος αντίδρασης τείνει στο 0. Οπότε κάπου στα 2 μέτρα και κάτι θα έχω σταματήσει.

Αν όμως πεταχτεί πεζός μπροστά μου, θα κάποια κλάσματα του δευτερολέπτου μέχρι να πλακωθώ στα φρένα. Κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου, το αμάξι θα έχει μετακινηθεί κάποια μετρα.

Για αυτό βγαίνει 5.

 

 

Άλλο ένας google calculator expert. Κουράσατε λίγο, μη το πάρεις προσωπικά.

Ξαναλέω. Στο διάστημα που έχουμε αυτή τη συζήτηση, έχω φύγει από το σπίτι, έχω πάει να πάρω τα παιδιά μου και έχω γυρίσει. Δοκίμασα το σενάριο, ναι σε ετοιμότητα, όπως σωστά παρατηρείς. Κάντο κι εσύ όπως το έκανα και εγώ, και βάλε και 30χλμ (που είναι το όριο) όχι 20 αν θες και βάλε και 1'' καθυστέρηση. Και πίστεψέ με θα καταλάβεις πόσο αστεία είναι η συζήτηση που κάνουμε.

Ένα μέσο SUV σχεδόν 2 τόνων σταματάει από τα 100Km/h σε 38 έως 45 μέτρα με άμεση αντίδραση. Από τα 100km/h!! 

Και προσπαθείτε να πείσετε παραθέτοντας links από calculators ότι ένα όχημα που κινείται με 20-30χμλ/ω χρειάζεται κανα γήπεδο ποδοσφαίρου.. Κάπου έλεος

Μια ολόκληρη συζήτηση γιατί αρνούμαστε να αποδεχτούμε ότι όλοι μας οδηγούμε στους δρόμους χωρίς καμία αίσθηση και έννοια των ορίων ταχύτητας. Και αυτό είναι η μεγαλύτερη μάστιγα, όχι το αν φρενάρουν τα οχήματα.

 

  • Confused 2
Δημοσ.

στατιστικό 

το 90% των θανατηφόρων όπου όχημα παρέσυρε πεζό γίνεται μερικές δεκάδες μέτρα από διάβαση πεζών με σηματοδότη και είναι τα περισσότερα μεσα στις μεγαλουπόλεις.

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, lector είπε

Αυτες οι καταστασεις μου προκαλουν φοβερο εκνευρισμο... οταν βλεπω πεζο με ακουστικα στα αυτια ή τα μουτρα στο κινητο και διασχιζει δρομους οπου να'ναι αερα πατερα μη δινοντας δεκαρα για τα αυτοκινητα, θα ψηνομουν ευκολα να τον κοπαναγα επιτηδες αν δεν εβρισκα μπελα με δικαστηρια κλπ... 

συμφωνω, οι πιο επικινδυνοι αυτοι με handsfree/headphones που περπατανε αμεριμνοι ειδικα αν καβαλανε κανα bmx/πατινι/skateboard

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, lector είπε

Αυτες οι καταστασεις μου προκαλουν φοβερο εκνευρισμο... οταν βλεπω πεζο με ακουστικα στα αυτια ή τα μουτρα στο κινητο και διασχιζει δρομους οπου να'ναι αερα πατερα μη δινοντας δεκαρα για τα αυτοκινητα, θα ψηνομουν ευκολα να τον κοπαναγα επιτηδες αν δεν εβρισκα μπελα με δικαστηρια κλπ... 

Επειδή είμαι και οδηγός στο κέντρο δεν ξέρεις πόσες φορές το βλέπω αυτό κάθε μέρα. Να περνάνε από διάβαση με κόκκινο me hands free. Ώρες ώρες επίτηδες μαρσαρω αλλά δεν νιώθουν 

Επεξ/σία από costacurta
Δημοσ.
1 ώρα πριν, GodzillaCover είπε

Ναι, όσο λες είναι, αλλά ο άλλος υπολογίζει και τον χρόνο αντίδρασης. Αν πάω τώρα, ξέροντας ότι όταν φτάσω 20 φρενάρω και να μετρήσω την απόσταση, ο χρόνος αντίδρασης τείνει στο 0. Οπότε κάπου στα 2 μέτρα και κάτι θα έχω σταματήσει.

Αν όμως πεταχτεί πεζός μπροστά μου, θα μου πάρει κάποια κλάσματα του δευτερολέπτου μέχρι να το συνειδητοποιήσω και να πλακωθώ στα φρένα. Κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου, το αμάξι θα έχει μετακινηθεί κάποια μετρα.

Για αυτό βγαίνει 5.

 

Άμα δε, πάνω στο πανικό, πατήσεις και κανένα γκάζι μαζί.......

Δημοσ.

κοιτάμε όλοι το πεζό που μπορεί να χαζεύει αλλά όχι τον εαυτό μας που μπορεί να χαζεύει...όποτε όλα αυτά τα περί αντίδρασης  και περί χρόνου σταματήματος στα νέα αυτοκίνητα  πάνε περίπατο 

σημασία έχει να μην υπάρχει τραυματισμός άσχετα αν φταίμε η όχι γιατί το μπλέξιμο είναι αφάνταστο....

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Χθές εθνική οδό Αθηνών Λαμίας στο ρεύμα προς Πειραιά, είδα πεζό που πέρασε απέναντι στην μέση στα κιγκλιδώματα την στιγμή που περνούσαν αυτοκίνητα.

Πέρασε μέχρι κάποιο σημείο, περίμενε να περάσει 1 αυτοκίνητο, συνέχισε, έκανε πάλι το ίδιο και πέρασε απέναντι.Ουσιαστικά βρέθηκε ανάμεσα στα αυτοκίνητα εν κίνηση.

Σαν κάτι ταινίες η cartoon.

Δηλαδή πρέπει να προσέχουμε τον καθένα που οδηγεί όπως του κατέβει, πρέπει να προσέχουμε και τους πεζούς που δεν κοιτούν καν πρίν περάσουν απέναντι τον οποιοδήποτε δρόμο, η κοιτούν σε λάθος κατεύθυνση, η κοιτούν το κινητό και έχουν βάλει αυτόματο πιλότο.

Φυσικά έχουμε και κάτι ποδήλατα και ηλεκτρικά πατίνια χωρίς φώτα το βράδυ.

Στον Κηφισό, στην άνοδο, πριν λίγους μήνες που έκανε ένας το ίδιο, παρασύρθηκε από βανακι. Ήμουν ελάχιστα χιλιόμετρα πιο πίσω και όταν έφτασα στο σημείο δεν είχαν προλάβει καν να κλείσουν τον δρόμο. Ένας μηχανοβιος είχε τοποθετήσει την μηχανή μπροστά από τη σωρό προκειμένου να μην τον πατήσουμε όσοι ερχομασταν από πίσω.  Από τις πιο επικίνδυνες καταστάσεις που έχω βιώσει στον δρόμο. 

Δημοσ.

Η χρήση κάμερας στα οχήματα θεωρώ ότι είναι απαραίτητη. 

Και ας μη μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο δικαστήριο. 

Για το ηθικό και μόνο ότι δε φταις αλλά πλήρωσες (ότι σημαίνει αυτό) 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dkstopo είπε

στατιστικό 

το 90% των θανατηφόρων όπου όχημα παρέσυρε πεζό γίνεται μερικές δεκάδες μέτρα από διάβαση πεζών με σηματοδότη και είναι τα περισσότερα μεσα στις μεγαλουπόλεις.

Ωραίο στατιστικό. Η πλειονότητα των θανατηφόρων δυστυχημάτων με πεζούς γίνεται εκεί που υπάρχουν πεζοί, στις μεγαλουπόλεις. Ποιος το περίμενε?

Δημοσ.

το φαινόμενο αυτο το συναντάω κάθε μέρα στο κέντρο της θεσσαλονικης στο ανε και έλα από την δουλειά........ παιζει να ρίχνουν κάτι στο νερό τελευταια.... πάρα πάρα πολλά άτομα έχουν την συμπεριφορά που μολις περιεγραψες

 

αν την χτυπήσεις θα εχεις μπόλικο μπλεξημο αν και με καλο δικηγόρο βγαίνεις στο τέλος καθαρός και μετά την κυνηγάς  νομικά αν την σκοτώσεις 10 πλασιο μπλέξιμο απο το οποίο παλι θα βγεις καθαρός με καλό δικηγορο αλλα με πολυ πολύ λιγοτερα λεφτά στην τσεπη σου (καθώς δεν θα εχεις απο ποιον να τα πάρεις μετά)

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...