Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω περιπτωση φιλου ο οποιος οδηγουσε σε αυτοκινητοδρομο,ενας παππους περασε τα κιγκλιδωματα ,περασε τρεις λωριδες κυκλοφοριας και τον χτυπησε στη τελευταια.Ο παππους ετρεχε για να περασει και το ενδιαμεσο κιγκλιδωμα ωστε να περασει αλλες τρεις λωριδες και να παει σε μια σταση λεωφορειου στην απεναντι πλευρα.Τον χτυπησε,ευτυχως πηγαινε εντος οριων ταχυτητας κτλ,εγιναν δικαστηρια και μεχρι να ξεμπλεξει εφαγε αρκετο καιρο.

  • Απαντ. 120
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

Η ερώτηση μου είναι θεωρητική καθαρά , τι θα ισχύει αν την χτυπούσα?

Εαν την χτυπουσες και της προξενουσες μεγαλη βλαβη ή θανατο,θα ηταν εξαιρετικα απιθανο να μην σου καταλογιστει καποιος βαθμος συνυπαιτιοτητας σε ενδεχομενο δικαστηριο.Ομως μπορει να μην σε εβγαζαν οτι ειχες 100% ευθυνη.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, eMike είπε

Διακρίνω μια δυσκολία στη βασική κατανοηση. Δε πειράζει. 
 

Προς γνώση σου, αφού έδωσες πριν 22 χρόνια για δίπλωμα, αν πηγαίνεις με 20χλμ/ω   χρειάζεσαι όχι περισσότερα από 3 μέτρα για να σταματήσεις το αυτοκίνητο, με απότομο φρενάρισμα (και με το χρόνο αντίδρασης μέσα). Όποτε στα 10 μέτρα απλά αφήνεις γκάζι και περνάει ο πεζός χωρίς καν να σταματήσεις. 
 

Το ότι κάποιοι μπαίνετε σε ένα αυτοκίνητο και μετακινείστε επι κάποιες δεκαετίες δε σημαίνει ότι γνωρίζετε και από οδήγηση. Μη μας πουλάτε εμπειρία, δεν αγοράζουμε. 

Λάθος. Στα 3 μέτρα ακόμα και αντίδραση... οδηγού F1 να έχεις, τον έχεις πατήσει τον άνθρωπο.

https://www.omnicalculator.com/physics/stopping-distance?c=EUR&v=G:0!perc,f:0,v:20!kmph,t:0.5!sec

Στα 10 μέτρα με αντίδραση φυσιολογικού οδηγού 1 δευτερόλεπτο, φρενάρεις και ο πεζός είναι σε ασφαλή απόσταση από τον προφυλακτήρα σου.

https://www.omnicalculator.com/physics/stopping-distance?c=EUR&v=G:0!perc,f:0,v:20!kmph,t:1.0!sec

Οπότε καλό είναι όσοι νομίζουν πως τα ξέρουν όλα, να ακούνε και λίγο την "εμπειρία" 😏

LATHOS.png

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Narayan είπε

Λάθος. Στα 3 μέτρα ακόμα και αντίδραση... οδηγού F1 να έχεις, τον έχεις πατήσει τον άνθρωπο.

https://www.omnicalculator.com/physics/stopping-distance?c=EUR&v=G:0!perc,f:0,v:20!kmph,t:0.5!sec

Στα 10 μέτρα με αντίδραση φυσιολογικού οδηγού 1 δευτερόλεπτο, φρενάρεις και ο πεζός είναι σε ασφαλή απόσταση από τον προφυλακτήρα σου.

https://www.omnicalculator.com/physics/stopping-distance?c=EUR&v=G:0!perc,f:0,v:20!kmph,t:1.0!sec

Οπότε καλό είναι όσοι νομίζουν πως τα ξέρουν όλα, να ακούνε και λίγο την "εμπειρία" 😏

LATHOS.png

Άσε το Google. Από Google δε φρενάρεις. 
 

Μπες στο αμάξι σου. Πηγαινε με 20, πατά φρένο και έλα ξανάγραψε. 3 μέτρα ειναι μάλλον και πολλά. 
 

Καντο και ξαναέλα. Κι εσυ και οποίος έχει αντίρρηση. 
 

 

Δημοσ.

εγω δεν εχω ακουσει ποτε κανεναν να κερδισε δικαστηριο απεναντι σε πεζο. μονο για ενα ατυχημα στο ποτάμι αναμεσα σε περιστερι και 3 γεφυρες. ο πεζος σκοτωθηκε και ηταν αλλοδαπος με οτι αυτο συνεπαγεται για το ποσο τον κυνηγησαν τον οδηγο κτλ.

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

 

Πάντως στην Αγγλία αν περάσει κανείς άκυρος και όχι από διαβαση χωρίς υπερβολή τον αποκαλούν τσομπανο 

Και πολύ καλά κάνουν. 

  • Like 3
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

εγω δεν εχω ακουσει ποτε κανεναν να κερδισε δικαστηριο απεναντι σε πεζο. μονο για ενα ατυχημα στο ποτάμι αναμεσα σε περιστερι και 3 γεφυρες. ο πεζος σκοτωθηκε και ηταν αλλοδαπος με οτι αυτο συνεπαγεται για το ποσο τον κυνηγησαν τον οδηγο κτλ.

 

Έχει γίνει άλλη μια φορά πριν καμιά 20ετία, αν θυμάμαι καλά, που χτύπησε ένα Porsche στη Συγγρού έναν πεζό και τον σκότωσε... Ο πεζός είχε σκαρφαλώσει το κιγκλίδωμα και έκοψε στη μέση τη Συγγρού.

Είχε αθωωθεί ο οδηγός με απαλλαγή από όλες τις κατηγορίες, αν θυμάμαι καλά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

εγω δεν εχω ακουσει ποτε κανεναν να κερδισε δικαστηριο απεναντι σε πεζο. μονο για ενα ατυχημα στο ποτάμι αναμεσα σε περιστερι και 3 γεφυρες. ο πεζος σκοτωθηκε και ηταν αλλοδαπος με οτι αυτο συνεπαγεται για το ποσο τον κυνηγησαν τον οδηγο κτλ.

 

Εξαρτατε τι εννοεις με το κερδισε.Αν πχ ο πεζος εμεινε αναπηρος και ο οδηγός δεν μπηκε φυλακή σημαίνει οτι κερδισε.Ετσι και αλλιώς αστικές ευθύνες και λοιπα πληρώνονται απο την ασφαλεια.Το δικαστηριο αφορα το ποινικο θεμα...

Τωρα αν η κουβεντα ειναι ..Χτυπησα πεζο και ζηταω να πληρωσει τις ζημιες του οχήματος μου δικαστηκα .. τοτε ναι το δικαστηριο βγαζει συνυπευθυνότητα και ποσοστο στον καθενα.Εφοσον φυσικα ο οδηγος ηταν νομιμος και ο πεζος δεν τηρησε απο μερους του τον κοκ

 

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.

Εαν και έχουν περάσει αρκετά χρόνια απο την έκδοση του διπλώματος οδήγησης μου , θυμάμαι καθαρά οτι εαν ο πεζός ειναι σε διάβαση τότε φταίει 100% ο οδηγός. Εαν ο πεζός είναι εκτός διάβασης , τότε είναι 50-50% η συνυπευθυνότητα.

Spoiler

μην με λιντζάρετε εαν ειναι λάθος 😁 ετσι θυμάμαι τον δάσκαλο να λέει

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Πέρασε μέχρι κάποιο σημείο, περίμενε να περάσει 1 αυτοκίνητο, συνέχισε, έκανε πάλι το ίδιο και πέρασε απέναντι.Ουσιαστικά βρέθηκε ανάμεσα στα αυτοκίνητα εν κίνηση.

Βατραχάκι στα ουφάδικα....

  • Thanks 3
Επισκέπτης
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, sstratos είπε

Εαν και έχουν περάσει αρκετά χρόνια απο την έκδοση του διπλώματος οδήγησης μου , θυμάμαι καθαρά οτι εαν ο πεζός ειναι σε διάβαση τότε φταίει 100% ο οδηγός. Εαν ο πεζός είναι εκτός διάβασης , τότε είναι 50-50% η συνυπευθυνότητα.

  Απόκρυψη περιεχομένων

μην με λιντζάρετε εαν ειναι λάθος 😁 ετσι θυμάμαι τον δάσκαλο να λέει

 

Σε διάβαση πεζών με ανάλογη σήμανση ή σε φανάρι πράσινο για πεζό,φυσικά έχει 100% ευθύνη ο οδηγός.Έχει υποχρέωση να σταματήσει.

Οπουδήποτε αλλου είναι ανάλογα την περίπτωση και στην κρίση του δικαστηρίου.

Δημοσ.

Σε πολλες Ευρωπαικες  και Αμερικανικες πολεις, σε αρκετα σημεια, υπαρχει αυστηρο οριο 30χαω.Εαν φενεται αστεια η διαφορα μεσα απο το αυτοκινητο, ειναι η διαφορα αναμεσα στην ζωη και τον θανατο.

1) Με 30χαω αντιδρας και φρεναρεις

2)Εαν χτυπησεις καποιον αφρεναριστος με 30χαω, εχει συντριπτικα περισσοτερες πιθανοτητες να ζησει σε σχεση με τα 50, ποσο μαλλον εαν ειναι παιδι που πεταγεται  αναμεσα απο αυτοκινητα.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ν

12 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Σε πολλες Ευρωπαικες  και Αμερικανικες πολεις, σε αρκετα σημεια, υπαρχει αυστηρο οριο 30χαω.Εαν φενεται αστεια η διαφορα μεσα απο το αυτοκινητο, ειναι η διαφορα αναμεσα στην ζωη και τον θανατο.

1) Με 30χαω αντιδρας και φρεναρεις

2)Εαν χτυπησεις καποιον αφρεναριστος με 30χαω, εχει συντριπτικα περισσοτερες πιθανοτητες να ζησει σε σχεση με τα 50, ποσο μαλλον εαν ειναι παιδι που πεταγεται  αναμεσα απο αυτοκινητα.

Ναι ΟΚ το θεμα στη συγκεκριμενη περιπτωση δεν ειναι η ζωη του πεζου.Και με τριαντα άκλαυτος πει ευκολα ο πεζος και ο οδηγός δεν προλαβαίνει καν να πατησει  φρενο .Οσο για τα ορια που λες αφορα στενα.Βουλιαγμένη παραλιακη συγγρου κηφησιας πειραιως ΚΤΛ ΚΤΛ εχουν σαφώς μεγαλυτερα ορια απο 40-45

Επεξ/σία από filipprin
Επισκέπτης
Δημοσ.

Επίσης υπάρχουν πολλά σταθερά  ραντάρ με κάμερες μέσα στις πόλεις για τα όρια ταχύτητας.Επίσης πολλοί πολίτες με άδεια από την αστυνομία,την στήνουν με τα ιδιωτικά τους αμάξια σε πολλά σημεία με ραντάρ για ταχύτητα.Αλλάζουν πολλές φορές το σημείο κάθε μέρα.

Τα 30 χλμ είναι μπροστά από σχολεία,παιδικούς σταθμούς,και σχεδόν πάντα με κάμερα και ραντάρ.

Αυτά αν γίνονταν Ελλάδα,θα είχαν ξηλώσει τις κάμερες και τα ραντάρ και οι πολίτες που θα εγραφαν με τα δικά τους αμάξια θα έτρωγαν ξύλο από νταήδες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...