andreaspA Δημοσ. 28 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2023 Στις 27/3/2023 στις 8:27 ΠΜ, Hk2004gr είπε Ακριβώς! Συγκεκριμένα, το ρεύμα που δίνει η μπαταρία για να θέση σε λειτουργία τον κινητήρα αναπληρώνεται σε 6-12χλμ κίνησης. Τα μισα αυτοκινητα δεν επρεπε να παιρνουν μπροστα τοτε. 6-12χλμ ειναι τεραστια αποσταση. Το 2ο αμαξι μου τα τελευταια 2 χρονια, παει μεχρι το super market 2 φορες τον μηνα. Δεν εχει μεινει. 5
Hk2004gr Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 16 ώρες πριν, andreaspA είπε Τα μισα αυτοκινητα δεν επρεπε να παιρνουν μπροστα τοτε. 6-12χλμ ειναι τεραστια αποσταση. Το 2ο αμαξι μου τα τελευταια 2 χρονια, παει μεχρι το super market 2 φορες τον μηνα. Δεν εχει μεινει. Για χρόνια ήμουν πωλητής μπαταριών οχημάτων. Αυτό που έγραψα ήταν επίσημη θέση επώνυμου κατασκευαστή, δεν το επινόησα. Κατά δεύτερον το ότι το αυτοκίνητο σου πάει στο super market 2 φορές τον μήνα δεν λέει και πολλά. Αρχικά τι αυτοκίνητο είναι; Αν έχεις Ιαπωνικό, κορεάτικο κλπ 10ετίας δεν μου κάνει εντύπωση διότι έχουν πολύ χαμηλές ανάγκες ρεύματος σε σχέση με ευρωπαϊκά. Αν όχι, περίμενε να δεις πόσα χρόνια θα σου κρατήσει η μπαταρία & μετά ας τα ξαναπούμε. 1
andreaspA Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 3 ώρες πριν, Hk2004gr είπε Για χρόνια ήμουν πωλητής μπαταριών οχημάτων. Αυτό που έγραψα ήταν επίσημη θέση επώνυμου κατασκευαστή, δεν το επινόησα. Κατά δεύτερον το ότι το αυτοκίνητο σου πάει στο super market 2 φορές τον μήνα δεν λέει και πολλά. Αρχικά τι αυτοκίνητο είναι; Αν έχεις Ιαπωνικό, κορεάτικο κλπ 10ετίας δεν μου κάνει εντύπωση διότι έχουν πολύ χαμηλές ανάγκες ρεύματος σε σχέση με ευρωπαϊκά. Αν όχι, περίμενε να δεις πόσα χρόνια θα σου κρατήσει η μπαταρία & μετά ας τα ξαναπούμε. Αρχικα ειναι renault clio. Του 2018. Ακομα δεν εχει μεινει παντως. Απο το 2020 κανει αυτο το δρομολογιο που λεω. Συμφωνα με τα λεγομενα σου, επρεπε να εχει μεινει απο μπαταρια, στους 6 μηνες. Εχεις διαβασει χαρτι δηλαδη με τα ματια σου , της Bosch, Varta, Banner ή οποιασδηποτε που λεει κατι τετοιο? ή ο εισαγωγεας εδω τα λεει με το στόμα? Επισης εχω και ενα vstrom του 2020 με 3500χλμ. Και αυτο καθεται μηνες ολοκληρους στο γκαραζ και το βαζω μπροστα ίσα για να παιρνει και να δουλευει σταματημενο. Ουτε αυτο εχει μεινει. Οι συγχρονες μιζες δεν ρουφάνε τίποτα. Και τα συγχρονα αυτοκινητα εχουν μηδενικη καταναλωση ενεργειας οταν ειναι σταματημενα. Κοβουν τα πάντα.
Hk2004gr Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, andreaspA είπε Αρχικα ειναι renault clio. Του 2018. Ακομα δεν εχει μεινει παντως. Απο το 2020 κανει αυτο το δρομολογιο που λεω. Συμφωνα με τα λεγομενα σου, επρεπε να εχει μεινει απο μπαταρια, στους 6 μηνες. Εχεις διαβασει χαρτι δηλαδη με τα ματια σου , της Bosch, Varta, Banner ή οποιασδηποτε που λεει κατι τετοιο? ή ο εισαγωγεας εδω τα λεει με το στόμα? Επισης εχω και ενα vstrom του 2020 με 3500χλμ. Και αυτο καθεται μηνες ολοκληρους στο γκαραζ και το βαζω μπροστα ίσα για να παιρνει και να δουλευει σταματημενο. Ουτε αυτο εχει μεινει. Οι συγχρονες μιζες δεν ρουφάνε τίποτα. Και τα συγχρονα αυτοκινητα εχουν μηδενικη καταναλωση ενεργειας οταν ειναι σταματημενα. Κοβουν τα πάντα. Ξεκινώντας, ναι το έχω διαβάσει με τα μάτια μου και πρόκειται για έναν από τους κατασκευαστές που παρέθεσες. Στη συνέχεια, οι μπαταρίες 1ης εφαρμογής είναι πιο ενισχυμένες βάση συμβολαίου που έχουν τα εργοστάσια με τον Χ κατασκευαστή των. Συγκεκριμένα οι πλάκες μολύβδου είναι σχεδόν διπλάσιες από τις ίδιες μπαταρίες του εμπορίου. Έχω δει, επίσης με τα μάτια μου, εργοστασιακή μπαταρία Mercedes να αλλάζεται στα 10 χρόνια. Θα συμφωνήσω πως οι σύγχρονες μίζες είναι τελείως διαφορετικές σε σχέση με αυτές πχ δεκαετίας και πίσω, όπως και τα δυναμό είναι καλύτερης απόδοσης & ταχύτερα. Όμως, αν το αυτοκινητο, έχει gps (τα καινουργια έχουν μέσω κινητού) συναγερμό κλπ, τραβάει ρεύμα. Ο γενικός κανόνας όμως, ήταν-είναι όπως έλεγε ο κατασκευαστής της Χ μπαταρίας, οτι αναπληρώνεται σε 6-12χλμ. Όσο ακραίο κι αν σου φαίνεται... Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2023 από Hk2004gr 2
tutuyo Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Στις 27/3/2023 στις 12:21 ΠΜ, bill999r είπε Εμένα η Opel μου την είχε αλλάξει όταν στα 2 χρόνια έμεινε από μπαταρία χωρίς να ρωτήσει πώς κ τι. Και σε εμενα το ιδιο συνεβη. Απλα να διευκρινησω οτι προκειται για Opel, στην PSA εποχη και οτι η νεα μπαταρια που μου εβαλαν γραφει επανω Peugeot Αυτο που εχω σαν γενικη ερωτηση (κανωντας λιγο hijack το θεμα του φιλου) ειναι οτι αν το αμαξι καθεται με συναγερμο καταναλωνει ρευμα λογικα Μηπως θα ηταν καλυτερα να μην οπλιζεις τον συναγερμο, αν φυσικα γινεται απλα να κλειδωνεις, ωστε σε συνθηκες μακρας σταθμευσης να μην εχεις την παραμικρη καταναλωση? 1
liakinen Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Σε κάθε θέμα πάντως αν δεν την πούμε ο ένας στον άλλο δεν γίνεται 😋 Λύσεις σου έδωσαν οι προηγούμενοι φίλοι. Εγώ θα σου έλεγα κάτι απλό, όπως μία φορά στο τόσο (πχ στις δύο βδομάδες) κάνε μία βόλτα δέκα λεπτά βάζοντας μεγάλη ταχύτητα και όλα καλά.
Ukforthemoment Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 1 ώρα πριν, tutuyo είπε Και σε εμενα το ιδιο συνεβη. Απλα να διευκρινησω οτι προκειται για Opel, στην PSA εποχη και οτι η νεα μπαταρια που μου εβαλαν γραφει επανω Peugeot Αυτο που εχω σαν γενικη ερωτηση (κανωντας λιγο hijack το θεμα του φιλου) ειναι οτι αν το αμαξι καθεται με συναγερμο καταναλωνει ρευμα λογικα Μηπως θα ηταν καλυτερα να μην οπλιζεις τον συναγερμο, αν φυσικα γινεται απλα να κλειδωνεις, ωστε σε συνθηκες μακρας σταθμευσης να μην εχεις την παραμικρη καταναλωση? Δεν γίνεται να έχει μηδενική κατανάλωση.Τόσα συστήματα είναι standby . Οποιος θέλει μηδενική κατανάλωση ρευματος αποσυνδέει τον ένα πόλο.Αλλά θα πρέπει να είναι σίγουρος ότι θα μπορεί να ανοίξει πόρτες,να ρυθμίσει παράθυρα,ώρα,μνήμες ραδιοφώνου . 2
kokos23 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 φίλε μου διάβασε το βιβλιαράκι που συνοδεύει το αμάξι έντυπο ή ηλεκτρονικό, σίγουρα θα λέει μέσα τι πρέπει να κάνεις για να βοηθήσεις την αξιοπιστία της μπαταρίας... με λίγα λόγια στο δικό μου λέει: βάλτε όλους τους αυτοματισμούς στο off, καθαριστήρες, φώτα κλπ, κλείστε το ράδιο, κλείστε το α/κ, κλείστε τον ανεμιστήρα ... κλπ... σε γενικές γραμμές βάλτα όλα στο off, προσωπικά βάζω και τα λαμπάκια (όταν ανοίγουν οι πόρτες) και τα έχω αλλάξει όλα με led (5w το λαμπάκι 1w τα led)... με το να το βάζεις μπροστά για λίγο το μόνο που κάνεις είναι να καις βενζίνη... αν δεν μπορείς να πηγαίνεις βόλτα άνω της ώρας, ένας φορτιστής συντηρητής θα ήταν ότι πρέπει, ειδικά αν έχεις πάρκινγκ, βάζεις μόνιμα την μπαταρία επάνω και τέλος, αν δεν μπορείς να κάνεις αυτό τότε κάθε 6 μήνες προσπάθησε να την φορτίζεις πλήρως... μεγιά... 1
PLACEBO_89 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Στις 26/3/2023 στις 4:44 ΜΜ, Danae-Coffee είπε Παιδιά, μια ερώτηση. Πήρα καινούριο αυτοκίνητο το οποίο παρέλαβα μέσα Ιανουαρίου (Kia Picanto του '22 αν ενδιαφέρει κανέναν). Είναι το πρώτο μου αμάξι επίσης κι έχω μια απορία, αλλά δεν έχω κανέναν σχετικό να ρωτήσω. Το αμάξι δεν το κυκλοφορώ ακόμα συχνά , τώρα έχω να το οδηγήσω κανονικά (για ώρα δηλαδή) από αρχές του μήνα. Υπάρχει κίνδυνος να μείνει η μπαταρία σε καινούριο αμάξι σε τέτοιο χρονικό διάστημα; Χθες πήγα και το έβαλα μπροστά για λίγο (χωρίς να το κινήσω), πήρε κατευθείαν και δεν υπήρχε κάποια σχετική ένδειξη για αποφόρτιση. Ακόμα, βοηθά όντως την μπαταρία αν το βάζω μπροστά έτσι για λίγα λεπτά ή είναι μύθος; Γιατί έχω διαβάσει διφορούμενες απόψεις online. Τέλος, υπάρχει περίπτωση την μία μέρα να παίρνει μπροστά κανονικά (όπως χθες) και να μείνει ξαφνικά από μπαταρία την επόμενη π.χ. ή θα υπάρχουν ενδείξεις πρώτα; Σας ευχαριστώ Επειδη η καθε περιπτωση ειναι εξατομικευμενη δηλαδη ποιοτητα μπαταριας,καταναλωσεις αυτοκινητου σε κατασταση αδρανειας,διαστηματα εκκινησης.. θερμοκρασιες περιβαλλοντος.. Αυτο εσυ που πρεπει να κανεις ειναι να παρεις εναν μετρητη και να μετρας την ταση να ειναι απο 12.6volt και πανω για την μακροζωια της μπαταριας! Η ταση σου μπορει να εχει πεσει πχ 12.3 και να μιζαρει απροβληματιστα λογω θερμοκρασιων..! Στην περιπτωση σου δεν χρειαζεται να μετρας καθε φορα πριν βαλεις μπροστα την ταση αλλα στις περισσοτερες μερες αδρανειας! Οσο περισσοτερο την αφηνεις κατω απο 12.6 τοσο εισαι πιο κοντα στο να κατεβαινει το cca της!!! Αρα για να κρατησεις μακροχρονια καλο cca ειναι παραγοντας η ποιοτητα της μπαταριας σε συναρτηση με την συντηρηση της τασης! Αν εχεις δικο σου χωρο και παροχη ρευματος καλη λυση ειναι να παρεις εναν φορτιστη 20-30ευρω που θα βλεπεις την ταση πριν την φορτιση! Αλλιως παρε ενα πολυμετρο 5-10ευρω. Αν δεν χρησιμοποιεις φορτιστη θα πρεπει οταν χρειαζεται να κανεις μεγαλες διαδρομες για να μπορει το επομενο διαστημα να σου δινει σωστη ταση! 1
Danae-Coffee Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια και τις απαντήσεις! Γενικά προσπαθώ να βγάλω μία άκρη, είμαι φίλη όχι φίλος, ο πατέρας μου δε ζει, δεν έχω αδέρφια και οι φίλοι μου είναι επίσης κάπως άσχετοι με τα αμάξια. Το βιβλίο το διάβασα, για την μπαταρία δίνει μόνο συμβουλές για χαμηλές θερμοκρασίες -να την αποσυνδέω και υπάρχουν και οδηγίες επαναφόρτισης. Γενικά, όταν σβήνω τη μηχανή είναι όλα κλειστά, κλιματιστικό, φώτα, ραδιόφωνο κ.λ.π. Επίσης, όταν λέτε για υψηλές ταχύτητες για φόρτιση, φαντάζομαι με τη 2α γίνεται κάποια δουλειά;Προς το παρόν μέσα στην πόλη το κυκλοφορώ σε εναλλαγή 1ης-2ας και τούμπαλιν.
PLACEBO_89 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 12 λεπτά πριν, Danae-Coffee είπε Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια και τις απαντήσεις! Γενικά προσπαθώ να βγάλω μία άκρη, είμαι φίλη όχι φίλος, ο πατέρας μου δε ζει, δεν έχω αδέρφια και οι φίλοι μου είναι επίσης κάπως άσχετοι με τα αμάξια. Το βιβλίο το διάβασα, για την μπαταρία δίνει μόνο συμβουλές για χαμηλές θερμοκρασίες -να την αποσυνδέω και υπάρχουν και οδηγίες επαναφόρτισης. Γενικά, όταν σβήνω τη μηχανή είναι όλα κλειστά, κλιματιστικό, φώτα, ραδιόφωνο κ.λ.π. Επίσης, όταν λέτε για υψηλές ταχύτητες για φόρτιση, φαντάζομαι με τη 2α γίνεται κάποια δουλειά;Προς το παρόν μέσα στην πόλη το κυκλοφορώ σε εναλλαγή 1ης-2ας και τούμπαλιν. Δεν ειναι κακο που το ψαχνεις αλλα κοιτα πως το βλεπω εγω.. Εδωσες για τιμη αποκτησης 12-14000ε. Σιγουρα εχεις ακριβη ασφαλεια.. Το βασικο service θα το χρυσοπληρωνεις.. και το προβλημα ειναι γιατι η μπαταρια σε αφησε πχ στα 2 και οχι στα 4 χρονια!!! 1
Danae-Coffee Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Μέλος Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 21 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε Δεν ειναι κακο που το ψαχνεις αλλα κοιτα πως το βλεπω εγω.. Εδωσες για τιμη αποκτησης 12-14000ε. Σιγουρα εχεις ακριβη ασφαλεια.. Το βασικο service θα το χρυσοπληρωνεις.. και το προβλημα ειναι γιατι η μπαταρια σε αφησε πχ στα 2 και οχι στα 4 χρονια!!! Σ΄ευχαριστώ! Ναι, πιο πολύ προσπαθώ να καταλάβω τι παίζει -τα υπεραναλύω όλα. 😅 To service είναι δωρεάν τα πρώτα 5 έτη στην αντιπροσωπεία, ήταν παροχή της ΚΙΑ.
PLACEBO_89 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 10 λεπτά πριν, Danae-Coffee είπε Σ΄ευχαριστώ! Ναι, πιο πολύ προσπαθώ να καταλάβω τι παίζει -τα υπεραναλύω όλα. 😅 To service είναι δωρεάν τα πρώτα 5 έτη στην αντιπροσωπεία, ήταν παροχή της ΚΙΑ. Τιποτα δεν ειναι δωρεαν! Τα πληρωνεις και με το παραπανω μεσα στην τιμη αποκτησης!!! Οι τιμες των καινουργιων εχουν ξεφυγει γι αυτο και τα μεταχειρισμενα ειναι πολυ πιο ακριβα!!!
kage Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) Δεν υπαρχει σχετικος...έχουν πέσει δις γ ερευνα κ ανάπτυξη για τις μπαταρίες κ το κυκλωμα τους χωρις ουσιαστικη λυση εδω κ χρονια..ακόμη κ η τεσλα μεσα σε 2 χρονια άλλαξε είδος μπαταριας για το ίδιο μοντέλο.. κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστη.. κάποια μοντέλα έχουν απωλειες ακομη κ απο "κρυφο" gps + emergency button,απο συναγερμο εργοστασιακο / αφτερμαρκετ..με τηλεειδοποιηση ή χωρις...κάποιες μπαταριες είναι βαθιάς εκφορτισης..άλλος αλλαξε ήχοσύστημα με ενισχυτή..κ το πιο βασικο γ μενα οτι με τα χρόνια κάποια εξαρτήματα δημιουργούν μεγαλύτερες απωλειες σε σύγκριση με όταν ηταν καινούργια;) Επεξ/σία 30 Μαρτίου 2023 από kage
Zakzam Δημοσ. 1 Απριλίου 2023 Δημοσ. 1 Απριλίου 2023 (επεξεργασμένο) Στις 26/3/2023 στις 4:44 ΜΜ, Danae-Coffee είπε Παιδιά, μια ερώτηση. Πήρα καινούριο αυτοκίνητο το οποίο παρέλαβα μέσα Ιανουαρίου (Kia Picanto του '22 αν ενδιαφέρει κανέναν). Είναι το πρώτο μου αμάξι επίσης κι έχω μια απορία, αλλά δεν έχω κανέναν σχετικό να ρωτήσω. Το αμάξι δεν το κυκλοφορώ ακόμα συχνά , τώρα έχω να το οδηγήσω κανονικά (για ώρα δηλαδή) από αρχές του μήνα. Υπάρχει κίνδυνος να μείνει η μπαταρία σε καινούριο αμάξι σε τέτοιο χρονικό διάστημα; Χθες πήγα και το έβαλα μπροστά για λίγο (χωρίς να το κινήσω), πήρε κατευθείαν και δεν υπήρχε κάποια σχετική ένδειξη για αποφόρτιση. Ακόμα, βοηθά όντως την μπαταρία αν το βάζω μπροστά έτσι για λίγα λεπτά ή είναι μύθος; Γιατί έχω διαβάσει διφορούμενες απόψεις online. Τέλος, υπάρχει περίπτωση την μία μέρα να παίρνει μπροστά κανονικά (όπως χθες) και να μείνει ξαφνικά από μπαταρία την επόμενη π.χ. ή θα υπάρχουν ενδείξεις πρώτα; Σας ευχαριστώ Αν το αμάξι κάθεται ακινητοποιημένο για πάνω από βδομάδα πρέπει να πάρεις φορτιστή μπαταρίας αυτοκινήτου, ακόμη και τα Lidl φέρνουν μερικές φορές, έχω πάρει και δουλεύει άψογα. Θα διαβάσεις τίς οδηγίες του φορτιστή μπαταρίας και θα κάνεις ότι λέει, απλά μην ξεχνάς το (+) του φορτιστή στο (+) της μπαταρίας και το (-) στο (-). Και δεν θα μείνεις ποτέ. Τώρα αν δεν έχεις δυνατότητα να το φορτίσεις έτσι, να το κάνεις μια βόλτα 3-4 χλμ αρκεί, είναι μικρό αμάξι χωρίς τρελές καταναλώσεις και μικρή μπαταρία. Ο κανόνας είναι πως ότι δεν χρησιμοποιείται σαπίζει - χαλάει φθείρεται από το πέρασμα του χρόνου. Αυτό είναι κανόνας απαράβατος, γι'αυτό βλέπεις αμάξια που είναι στο γκαράζ μήνες η χρονια να θέλουν ένα σκασμό λεφτά για να ξαναδουλέψουν. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2023 από Zakzam
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα