Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το επερχόμενο εργαλείο MetaHuman facial animation της Epic, πρόκειται να φέρει επανάσταση στο χώρο του motion-capture.

Το νέο σύστημα που βασίζεται στη μηχανική μάθηση μπορεί να δημιουργήσει εντυπωσιακό animation ενός προσώπου, βασισμένο σε ένα απλό βίντεο που τραβήχτηκε με ένα iPhone μέσα σε λίγα λεπτά. Η δυνατότητα να λαμβάνονται γρήγορα, υψηλής ποιότητας αποτελέσματα από τυπικά βίντεο έχει αλλάξει τον τρόπο εργασίας των animators και το είδος της εργασίας που μπορούν να αναλάβουν.

Η νέα τεχνολογία αυτόματης δημιουργίας animation βασίζεται στο εργαλείο μοντελοποίησης MetaHuman της Epic, το οποίο λανσαρίστηκε το 2021 ως ένας τρόπος χειροκίνητης δημιουργίας εξαιρετικά λεπτομερών ανθρώπινων μοντέλων στην Unreal Engine 5. Μετά την κυκλοφορία του, πάνω από 1 εκατομμύριο χρήστες έχουν δημιουργήσει εκατομμύρια MetaHumans. Ωστόσο, η δημιουργία των MetaHuman ως animation, εξακολουθούσε να μην είναι εύκολη. Ακόμα και εξειδικευμένα στούντιο συχνά χρειαζόταν να δημιουργήσουν ένα λεπτομερές "4D capture" από εξειδικευμένο hardware και στη συνέχεια να χάσουν "εβδομάδες ή μήνες για την επεξεργασία του αποτελέσματος" για να δημιουργήσουν animation που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε παιχνίδια.

Το MetaHuman Animator έχει σχεδιαστεί για να βελτιώσει σημαντικά αυτή τη διαδικασία. Για να το αποδείξει αυτό, η Epic βασίστηκε στην Performance Artist της Ninja Theory, Melina Juergens, γνωστή για το ρόλο της ως Senua στο Hellblade: Senua's Sacrifice του 2017. Η 15 δευτερολέπτων απόδοση της Juergens επί σκηνής καταγράφηκε σε ένα iPhone τοποθετημένο σε ένα τρίποδο μπροστά της. Το βίντεο που προέκυψε από αυτή την ερμηνεία επεξεργάστηκε στη συνέχεια σε ένα υπολογιστή υψηλής τεχνολογίας της AMD σε λιγότερο από ένα λεπτό, δημιουργώντας ένα τρισδιάστατο animation που ήταν πολύ κοντά στο αρχικό βίντεο.

Η ταχύτητα και η πιστότητα του αποτελέσματος προκάλεσαν το χειροκρότημα από τους προγραμματιστές που συγκεντρώθηκαν στο Yerba Buena Center for the Arts. Οι μικροσκοπικές πινελιές στην ερμηνεία του Juergens -από τα γυμνά δόντια μέχρι τα μικροσκοπικά σκιρτήματα του στόματος και τις πλάγιες ματιές, ενσωματώνονται όλες στο animation με τρόπο που το καθιστά σχεδόν δυσδιάκριτο από το αρχικό βίντεο. Ακόμη και οι ρεαλιστικές κινήσεις της γλώσσας εξάγονται από τον καταγεγραμμένο ήχο, χρησιμοποιώντας έναν αλγόριθμο "audio to tongue".

Επιπλέον, η Epic έδειξε πως όλα αυτά τα τικ του προσώπου μπορούν να εφαρμοστούν όχι μόνο στο μοντέλο MetaHuman της Juergens, αλλά και σε οποιοδήποτε μοντέλο που βασίζεται στο ίδιο πρότυπο MetaHuman. Το να βλέπεις τις κινήσεις και τις λέξεις της Juergens να βγαίνουν από το στόμα ενός ιδιαίτερα στυλιζαρισμένου χαρακτήρα animation, λίγα λεπτά αφότου τις εκτέλεσε, ήταν σίγουρα εντυπωσιακό.

Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με το ντεμπούτο ενός trailer εστιασμένου στις επιδόσεις του επερχόμενου Senua's Saga: Hellblade II. Το trailer γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό από τη στιγμή που ο Mastilovic ανέφερε ότι η απόδοση της Juergens σε αυτό -με full-body motion capture-, «δεν έχει διορθωθεί ή επεξεργαστεί με κανέναν τρόπο και χρειάστηκε μόλις λίγα λεπτά για να το επεξεργαστεί ένας animator της MetaHuman, από την αρχή μέχρι το τέλος».


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

MetaHuman facial animation=Ένας Θεός Ξέρει’+’Καθημερινός’+’Κινησιολογικός’

Δημοσ.

Το εχει τερματισει η Epic. Τοσες επαναστασεις μαζεμενες (lumen + nanite + metahuman) σε τοσο μικρο διαστημα σπανια γινεται. Βαλε και την προσφατη εξαγορα της RAD Game Tools, και αντε πιαστην.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μιας και δεν ξερω τι παιζει .

κοστιζει πολλα να κανεις ας πουμε ενα cod (και αλλα διαφορα παιχνιδια)με unreal engine  και οχι με την δικη τους ?

η γιατι εκτος οτι προφανως οι devs ξερουν την μηχανη που τρεχει τωρα .

γιατι ας πουμε πηγαν το 2019 σε νεα μηχανη και οχι σε unreal ?

γενικα βλεπεις ωραια και εντυπωσιακα πραγματα και ειχα αυτη την απορια

Επεξ/σία από kinitos
  • Confused 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, BadIronTree είπε

Παλιά  έκανες  2 μήνες  δουλειά  τώρα  μερικές  ώρες... 

Και εκεί που εργάζονταν 100 άτομα για να σενιάρουν τις λεπτομέρειες σε διάστημα μηνών (τώρα που "χρειάζονται μερικές ώρες δουλειάς"), θα απασχολούνται το 20% εξ αυτών.

"Παπά Γιώργη, χτύπα την καμπάνα" ....

Δημοσ.

τρομακτικη ειναι οχι εντυπωσιακη βλεπω μεχρι τα 80 μου να εχουμε phising με βιντεοκλησεις που προσποιουνται οτι ειναι συγγενεις .

  • Like 3
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, jerry banana είπε

τρομακτικη ειναι οχι εντυπωσιακη βλεπω μεχρι τα 80 μου να εχουμε phising με βιντεοκλησεις που προσποιουνται οτι ειναι συγγενεις .

Ισχύει αυτό αλλά το εντυπωσιακό είναι για το αποτέλεσμα οχι για την χρήση που μπορεί αν γίνει τρομακτική

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προβλέπω σύντομα απόλυτα ρεαλιστικούς ψηφιακούς ηθοποιούς που θα κάνουν χωρίς ιδιοτροπίες ό,τι θέλεις και θα γίνουν "ονόματα", σε κάθε... είδους και τύπο κινηματογράφου.

Επεξ/σία από CyanBlue
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Η καινοτομια στο παραπανω βιντεο ειναι το οτι δημιουργει mesh προσωπου απο βιντεο (κατι σαν φωτογραμμετρια) και μπορει να κανει capture τις γκριματσες και να στο περναει animated μεσα.
Γενικα μπορουσες να κανεις live sync με iphone στην unreal 5.1 και να βλεπεις realtime στην unreal τις γκριματσες που κανεις κοιτωντας το κινητο, εφοσον εχεις περασει χαρακτηρα απο metahuman.

 

Δημοσ.

Το απόλυτο abstraction του behavior ενός ηθοποιού. 

Επιτέλους θα μπορώ να βλέπω ταινίες με ηθοποιία επιπέδου Κάθριν Χεπμπερν με φάτσα Σαρλιζάκι.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Gk2016 είπε

Και εκεί που εργάζονταν 100 άτομα για να σενιάρουν τις λεπτομέρειες σε διάστημα μηνών (τώρα που "χρειάζονται μερικές ώρες δουλειάς"), θα απασχολούνται το 20% εξ αυτών.

"Παπά Γιώργη, χτύπα την καμπάνα" ....

Παππού εσύ;;;

Εσύ δεν είσαι που έλεγες τα ίδια για πεταλάδες, μποξάδες, σαμαράδες όταν πρώτη φορά είδες αμάξια και τρακτέρ;

2 ώρες πριν, jerry banana είπε

τρομακτικη ειναι οχι εντυπωσιακη βλεπω μεχρι τα 80 μου να εχουμε phising με βιντεοκλησεις που προσποιουνται οτι ειναι συγγενεις .

Αν και δεν ξέρω σε τι ηλικία είσαι, εγώ προβλέπω το πολύ σε μια πενταετία να γίνεται αυτό. Όπως και με τα ψεύτικα site έτσι και τώρα θα πρέπει να προσέχεις ποιος είναι αυτός που σε καλεί.

Στην επόμενη πενταετία ένα video δεν θα πρέπει να θεωρείτε ούτε πηγή ούτε αποδεικτικό στοιχείο. Εκτός φυσικά αν υπάρξουν εργαλεία που θα μπορούν να αποδείξουν ότι πρόκειται για φτιαχτό προϊόν.

 

Όσες κακόβουλες χρήσεις φυσικά μπορούν να προκύψουν από την δημιουργία τέτοιων εργαλείων, πάντα υπάρχουν και οι σωστές. Φανταστείτε το Arcane με την χρήση τέτοιων τεχνολογιών. Είναι που είναι ένα αριστούργημα από μόνο του, θα ξεπεράσει το ταβάνι το οποίο έφτιαξε με την πρώτη season που μας έδωσε.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...