Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, matrixxx είπε

Ισχυει αυτο, ΔΕΝ μπορεις να χρησιμοποιησεις το smart pocket αν

1. Εχεις υπολοιπο απο δωρο (πχ ο διπλασιασμος που εχει συνηθως τους 3 πρωτους μηνες)

2. Δεν εχεις κανει ανανεωση τις τελευταιες 30 ημερες (στους ορους λεει ανω των 15€)

3. Δεν εχεις αγορασει πακετο ανω των 6 ευρω τις τελευταιες 30 ημερες.

Αν εστω μια απο τις 3 προϋποθεσεις δεν καλυπτεται, δεν μπορεις να το χρησιμοποιησεις.

Ακομα δηλαδη και αν ειχες υπολοιπο μεσα πχ 30 ευρω εκτος διπλασιασμου, αλλα ειχες και δωρο πχ απο διπλασιασμο 10,01€ (και αν καλυπτες το 2 και 3 φυσικα), θα επρεπε πρωτα να χαλασεις τα 10.01€ με οποιον αλλο τροπο ειχες για να μπορεσεις μετα να χρησιμοποιησεις το smart pocket για τα "κανονικα" 30€ (μερος τους).

Που αναφέρεται ο όρος για τα 15€; Όλα τα άλλα φαίνονται πράγματι στους όρους αλλά αυτό δεν το βλέπω κάπου.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, MrPanozzz είπε

Που αναφέρεται ο όρος για τα 15€; Όλα τα άλλα φαίνονται πράγματι στους όρους αλλά αυτό δεν το βλέπω κάπου.

  • Απαραίτητος όρος συμμετοχής στη δράση θεωρείται να έχει πραγματοποιηθεί ανανέωση υπόλοιπου καρτοκινητής τις τελευταίες 30 ημέρες με κάρτα ανανέωσης αξίας από 15€ και άνω. Επίσης ο συνδρομητής θα πρέπει να έχει ενεργοποιήσει κάποιο πακέτο το οποίο να κοστίζει πάνω από 6€. Από αυτόν τον όρο εξαιρούνται οι συνδρομητές που έχουν ενεργοποιημένη την υπηρεσία CU Liquid.

Όρος Γ3

https://www.vodafonecu.gr/oroi-xrisis/#?panel=note-300

  • Like 1
Δημοσ.

2 βδομάδες απο την παραγγελία ακομη δεν εχω λαβει την sim που αφορα την φορητότητα. Την στειλανε σε αλλη πολη ενώ τους δηλωσα την σωστη και με email στο οποίο ανταποκριθηκαν οτι το ελαβαν. Σε επικοινωνία μαζι τους μου λενε οως την εστειλαν στην σωστη διεύθυνση κ η svuum μου γραφει οτι τους την γυρισε πισω. Υπάρχει αριθμός επικοινωνίας χωρις χρεωση;

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, fysikos είπε

2 βδομάδες απο την παραγγελία ακομη δεν εχω λαβει την sim που αφορα την φορητότητα. Την στειλανε σε αλλη πολη ενώ τους δηλωσα την σωστη και με email στο οποίο ανταποκριθηκαν οτι το ελαβαν. Σε επικοινωνία μαζι τους μου λενε οως την εστειλαν στην σωστη διεύθυνση κ η svuum μου γραφει οτι τους την γυρισε πισω. Υπάρχει αριθμός επικοινωνίας χωρις χρεωση;

Έχει τσατ.

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Indiko_Xoiridio είπε

Η δευτερη καρτα sim που εχουν στειλει εχει και σε αυτη την προσφορα με τα απεριόριστα data+ομιλια;

Οχι δεν έχει τίποτα η 2η κάρτα. 

Παρέλαβα και γω btw την καρτα με τα απεριόριστα. Όλα ενεργοποιήθηκαν μόλις την έβαλα στο κινητό. Και τα data/ομιλία και το 4G.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Εγινε η μεταφορά και μένα σήμερα της κάρτας,  διακόπηκε η προηγούμενη και έβαλα την καινούρια της CU, πέρασα την κάρτα και ενεργοποιήθηκαν μετά από λίγη ώρα τα απεριόριστα.

Στο Google play δεν με αφήνει να κατεβάσω την εφαρμογή CU APP, λέει δεν υποστηρίζεται στην χώρα μου  🤔

Ελεγξα διεύθυνση που είχα βάλει στον λογαριασμό Google, επέλεξα κανονικά Ελλάδα αλλά εξακολουθεί να μου βγάζει το ίδιο. Τι φάση; Με F2G  ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα.

 

Δημοσ.

Επειδη θα εχω 2 καρτες με απεριόριστα την μια στο κινητό και την αλλη θα την βαλω σε modem στο εξοχικό, πως μπορω να βαζω τα 12ε καθε μηνα στο εξοχικο ωστε να συνεχιζεται η παροχη των απεριόριστων data εκει?

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, fysikos είπε

Επειδη θα εχω 2 καρτες με απεριόριστα την μια στο κινητό και την αλλη θα την βαλω σε modem στο εξοχικό, πως μπορω να βαζω τα 12ε καθε μηνα στο εξοχικο ωστε να συνεχιζεται η παροχη των απεριόριστων data εκει?

Μέσα από το app του cu έχει επιλογή Ανανέωση- online ανανέωση σε άλλον. Λογικά αυτό θα κάνει την δουλειά. 

Δημοσ.

Υπάρχουν κάπου οι όροι της προσφοράς;

Είναι απαραίτητη προϋπόθεση να γίνει ανανέωση υπολοίπου κάθε μήνα για να ενεργοποιηθεί το πακέτο; Ή απλά να υπάρχει το διαθέσιμο υπόλοιπο για να χρεώσει τα 10.90€ που κοστίζει το πακέτο;

Δημοσ.
19 ώρες πριν, MrPanozzz είπε

Υπάρχουν κάπου οι όροι της προσφοράς;

Είναι απαραίτητη προϋπόθεση να γίνει ανανέωση υπολοίπου κάθε μήνα για να ενεργοποιηθεί το πακέτο; Ή απλά να υπάρχει το διαθέσιμο υπόλοιπο για να χρεώσει τα 10.90€ που κοστίζει το πακέτο;

Ελα ντε, αυτό θα ήθελα να μαθω και εγω. Απλώς βάζουμε 12€ καθε μηνα ή επιλέγουμε και καποιο πακέτο? Επίσης μπορώ καπως να βαλω πχ 100€ και να τραβιουνται καθε μηνα, να μην εχω το ανχος να βαζω καθε μηνα? 

Τέλος, στο what's up της cosmote, μια φορά ξεχασα να κανω ανανέωση στην ημερομηνία που έπρεπε και έχασα οτι είχα μαζεψει. Εδω αν ξεχάσουμε να βάλουμε τα 12€ και τα βάλουμε πχ την επόμενη μέρα, παίζει να χάσουμε τα απεριόριστα? 

Thanks, 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

 

Μεσα στο application του CU εχει ρύθμιση να κανει top-up και ανανεωση αυτοματα καθε μηνα.

 

3.jpg.aae7294f77cb6dc81be25c2ed56516a1.jpg

Πάνω σε αυτό, στην αυτόματη ανανέωση δεν σε βάζει να επιλέξεις πακέτο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Kag1ante είπε

Πάνω σε αυτό, στην αυτόματη ανανέωση δεν σε βάζει να επιλέξεις πακέτο;

Μην μπερδευεσαι.

Αλλο πραγμα το αυτοματο top-up που σημαινει απλα να βαλεις χρηματα στον λογαριασμό σου. Αυτο δεν εχει να κανει με ανανεωση πακετου. Απλα βαζεις χρηματα στον λογαριασμο σου με την χρηση καρτας ή paypal. Αυτο που βλεπεις στην αριστερη εικονα.

Εκει που εχεις επιλέξει το πακέτο που χρησιμοποιείς εχει επιλογή να ανανεώνεται αυτόματα το ίδιο πακετο καθε μηνα. Αυτο που βλεπεις στην δεξια εικονα σαν Recurring Activation (after top-up).

Κι εγω το ιδιο προβλημα ειχα με την κορη και ενεργοποιησα τα παραπανω και δεν ασχολουμαι πια. Ολα μενουν οπως εχουν και δεν χανεις τα υπολοιπα. 

Στην χειροτερη περιπτωση πηγαινε σε ενα καταστημα Vodafone και θα στο σεταρουν αυτοι.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...