Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 4/4/2023 στις 1:04 ΜΜ, Kag1ante είπε

Σε θέμα εγγύησης σου πρότεινα samsung (δεν είχα προσέξει το κομμάτι που αποκλείουμε τα in ear) αλλά δυστηχώς τα μόνα "earbud" είναι τα buds live που παρότι τα λατρεύω δέν είναι το καλύτερο κομμάτι τους η ομιλία (ANC ανύπαρκτο λόγω design).

Μετά θα έλεγα αν αποφεύγεις σκρουτζομάγαζα να κοιτάξεις κανένα μοντέλο της sony (δεν ξέρω αν βγάζει earbud όμως) ή αυτά της JBL (τα πουλάγαμε στο μαγαζί που είμαι πριν κανα 6μηνο στα 109 τότε αλλά βλέπω έχει πέσει η τιμή)

Για τα Huawei τι γνώμη έχετε ;

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 21/3/2023 στις 7:51 ΜΜ, enlightened είπε

 

Στο εξήγησα γιατί σε απέφυγε σαν πελάτη... ακριβώς αυτό που είπες είναι, αποφεύγει να σου δώσει την εξυπηρέτηση που πρέπει γιατί δεν είσαι πελάτης τους και ούτε πρόκειται να γίνεις, οπότε δεν τους ενδιαφέρεις σαν πορτοφόλι. Ο πελάτης του σκρουτζ δεν πρόκειται να πάει ποτέ στην iStorm, άντε για κανά τζαμάκι/θήκη. Οπότε εφόσον μπορούνε να σε αποφύγουνε με αυτήν τη δικαιολογία θα το κάνουνε. Έτσι είναι... Infoquest-iSquare-iStorm όλοι το ίδιο είναι, αν το είχες πάρει από επίσημο κατάστημα σίγουρα θα σε εξυπηρετούσανε χωρίς δεύτερη σκέψη. Και σίγουρα δε θα σε βάζανε να πληρώσεις και 25€ κιόλας από πάνω χωρίς να κάνουν και τίποτα.

Δεν παιζει αυτο το παιρνεις απο kaiser το πας istorm ειναι υποχρεομενοι να στο επισκευασουν

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 2/5/2023 στις 9:48 ΠΜ, Tablet είπε

Δεν παιζει αυτο το παιρνεις απο kaiser το πας istorm ειναι υποχρεομενοι να στο επισκευασουν

Να το πας ως τι; Την εγγυηση την 2ετης την προσφέρει ο πωλητής σε σύμβαση με κάποιο εξουσιοδοτημενο service .

Και γιατί να υποθέσω ότι η istorm θα απαντήσει το ίδιο όπως απάντηση και η επισημη τηλεφωνική υποστήριξη της Apple ;

Δημοσ.
20 ώρες πριν, greekmm είπε

Να το πας ως τι; Την εγγυηση την 2ετης την προσφέρει ο πωλητής σε σύμβαση με κάποιο εξουσιοδοτημενο service .

Και γιατί να υποθέσω ότι η istorm θα απαντήσει το ίδιο όπως απάντηση και η επισημη τηλεφωνική υποστήριξη της Apple ;

παιρνεις apple iStorm, πας Κίνα σου χαλάει, πας στο Apple Store το τοπικο και στο φιαχνουν. Αυτο ισχυεί και για τους authorized resellers ειναι υποχρεωμένοι απο την Apple. 

Δημοσ.
2 hours ago, Tablet said:

παιρνεις apple iStorm, πας Κίνα σου χαλάει, πας στο Apple Store το τοπικο και στο φιαχνουν. Αυτο ισχυεί και για τους authorized resellers ειναι υποχρεωμένοι απο την Apple. 

Στην Κίνα, για 2 χρόνια;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, CheOnWeb είπε

Στην Κίνα, για 2 χρόνια;

δεν την γνωριζω αυτη την λεπτομερεια παντως για 1 σιγουρα. Τα 2 αφορουν σιγουρα την Ευρωπαικη ενωση..

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Tablet είπε

δεν την γνωριζω αυτη την λεπτομερεια παντως για 1 σιγουρα. Τα 2 αφορουν σιγουρα την Ευρωπαικη ενωση..

Αυτο που αναφέρεις το έχει κάνει κάποιος ή μιλάμε θεωρητικά . Ελλάδα μιλάμε πάντα. 

Εννοω να πας κατευθείαν στον 2ο χρόνο σε istorm . Τυπικά αν δεις από τις συσκευες Apple μετα τον 1 χρόνο είναι εκτος εγγύησης. Τον 2ο χρόνο τον "προσφέρει" το κατάστημα αγορας με σύμβαση με τον Apple authorized dealer λόγω του νόμου της Ευρωπαικής Ένωσης. 

Επίσης το πρόβλημα δεν ήταν αυτό . Επικοινώνησα τότε με την υποστήριξη Apple αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι παραπάνω από την απάντηση της Infoquest .To πρόβλημα δεν το έλυσε ΟΥΤΕ το kaizershop , ΟΥΤΕ η infoquest ( που ηταν η κύρια υπεύθυνη) , ΟΥΤΕ η Apple .

Επίσης σαν Apple δινω σοβαρή ευθύνη γιατί ενώ ειναι φανερες οι ελλατωματικές παρτιδες Airpods 2 με τα ίδια και τα ίδια προβλήματα δεν κάνει κάτι ουσιαστικό π.χ. ελλατωματικές μηχανές και ψάχνουμε δικαιολογίες μη αλλαγές π.χ. αμυχή στο καπό. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, greekmm είπε

Αυτο που αναφέρεις το έχει κάνει κάποιος ή μιλάμε θεωρητικά . Ελλάδα μιλάμε πάντα. 

Εννοω να πας κατευθείαν στον 2ο χρόνο σε istorm . Τυπικά αν δεις από τις συσκευες Apple μετα τον 1 χρόνο είναι εκτος εγγύησης. Τον 2ο χρόνο τον "προσφέρει" το κατάστημα αγορας με σύμβαση με τον Apple authorized dealer λόγω του νόμου της Ευρωπαικής Ένωσης. 

Επίσης το πρόβλημα δεν ήταν αυτό . Επικοινώνησα τότε με την υποστήριξη Apple αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι παραπάνω από την απάντηση της Infoquest .To πρόβλημα δεν το έλυσε ΟΥΤΕ το kaizershop , ΟΥΤΕ η infoquest ( που ηταν η κύρια υπεύθυνη) , ΟΥΤΕ η Apple .

Επίσης σαν Apple δινω σοβαρή ευθύνη γιατί ενώ ειναι φανερες οι ελλατωματικές παρτιδες Airpods 2 με τα ίδια και τα ίδια προβλήματα δεν κάνει κάτι ουσιαστικό π.χ. ελλατωματικές μηχανές και ψάχνουμε δικαιολογίες μη αλλαγές π.χ. αμυχή στο καπό. 

To εχω κανει εγω με αρκετα προϊόντα oσο ηταν εντός εγγύησης.. iMac μου αλλαξαν οθονη, Apple display μου αντικατεστησαν panel, mbp αλλαγη οθόνης που είχε το γνωστό προβλημα.. Προσωπικά Αθηνα ΜΟΝΟ την document εμπιστεύομαι στη Ν. Σμύρνη..

Επεξ/σία από Tablet
  • Like 1
  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 21/3/2023 στις 7:53 ΜΜ, greekmm είπε

Θα ήθελα να παραθέσω μια πολύ δυσάρεστη εμπειρία μετά από αγορά από Airpods 2nd Generation από Kaizershop και πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο μικρόφωνο του δεξιού ακουστικού. Τα ακουστικά ήταν εντός 2ετους εγγύησης και το Kaizershop τα στέλνει σε επίσημο Apple authorized service στην Infoquest.

Το πρόβλημα ήταν ότι το μικρόφωνο στο δεξί ακουστικό δεν δούλευε. 

Πρώτη απόπειρα να τα δώσω για σερβις εντος εγγύησης δεν είχε αποτέλεσμα με αιτιολογικό επιστροφής ότι "έχουν βιολογικό υλικό πάνω και να τα καθαρίσετε πριν τα στείλετε ξανά" Σημ. Τα μικρόφωνο στα Airpods είναι στο κάτω μέρος και είναι διαστάσεων χιλιοστών .

Μετά από τον καθαρισμό τους σύμφωνα με τις οδηγίες της Apple δευτερη απόπειρα και άρνηση εκ νέου παραλαβής από το Kaizer και σε ερώτηση πως μπορώ να τα καθαρίσω η απάντηση ήταν δώστε τα σε τρίτο κατάστημα .

Τα πηγαίνω σε τρίτο κατάστημα ( μεγάλη αλυσίδα σερβις/πωλήσεων) όπου απορημένος ο υπάλληλος αφιέρωσε 3 λεπτά για να προσπαθήσει να τα καθαρίσει ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ .

Τρίτη απόπειρα παράδοσης στο σερβις μέσω του Καιζερ με ταυτόχρονη τηλεφωνική επικοινωνία με την επίσημη υποστήριξη Αpple 2103009960 ( επιβεβαιώσε ότι δεν δεχονται προιόντα στο σερβις με βιολογικό υλικό (??????? ) 

Απάντηση μετά από σχεδόν 2 εβδομάδες : Το προιον είναι εκτός εγγύησης λόγω " σκισμένης σίτας" μικροφώνου και για επισκευή απαιτείται 90 ευρώ ή για να τα παραλάβετε για τον έλεγχο 25 ευρώ. 

Ερώτημα 1: Πρώτη φορά ακούω άρνηση παραλαβής σε σερβις με αιτιολογικό ότι έχει βιολογικό υλικό διαστάσεων μισού χιλιοστού .

Ερώτημα 2 : Πως μπορεί ενας συμβατικός χρήστης να καθαρίσει επιφάνεια που θέλει μεγεθυντικό φακό για να την δεις απλά...;

Σχόλιο 1 : Αν δεν θέλετε να προσφέρετε after sales support πείτε το από την αρχή τουλάχιστον να μην ταλαιπορούμαστε. 

Σχόλιο 2 : Η σίτα που σκίστηκε ( δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω , χρειάζεται μεγεθυντικό φακό) είναι διαστάσεων ενος χιλιοστού και δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το πρόβλημα . Σαν να λέμε έχει γρατζουνιά στο καπό ενα αυτοκίνητο και βγαίνει εκτος εγγύησης η μηχανή. 

Σχόλιο 3 : Αν είναι να δίνω 120++ ευρώ για ακουστικά και το aftersales support  ( και πωλητές) να ψάχνει ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ για μη αντικατάσταση , ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ .

Σχόλιο 4 : Περίμενα ότι μια μεγάλη εταιρεία σαν την Apple να ειναι μεγάλη σε όλα τα πράγματα . Μιλώ ως χρήστης 10 χρόνων Iphone , Ipad , MAC κτλ κτλ . Ήταν η πρώτη εμπειρία after sales support και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΗΚΑ ΕΝΤΕΛΩΣ. 

Σχόλιο 5 : Παραγωγικό μια εταιρεία με πελάτες να ζητάει 25 ευρώ ( 20% της αξίας του προιόντος ) για να βγάλει συμπέρασμα μετά απο 2 βδομάδες ότι είδε ότι ειναι σκισμένη μια σίτα χιλιοστών οπότε κρίμα έχασες αν έχει πρόβλημα το τσιπάκι του μικροφώνου .... Ελλάδα 2023

Εμείς είχαμε άλλη περίπτωση, έκανα Service ένα κινητό ενός παιδιού και μετά από 1.5 χρόνο του εκφανισε πρόβλημα η οθόνη και έγινε κίτρινη Note 10 Pro, τον ενημέρωσα ότι αφού το άνοιξα δν υπάρχει πλέον εγγύηση ωστόσο επέμενε να το στείλει, από πρόβλημα οθόνης αυτοί βγάλανε αλλά πόσα και όπως βλέπετε βγάλανε και το πίσω καπάκι, που πιθανών να σπασανε, και όπως βλέπετε εξίσου κρατάω αρχείο τις επισκευές μου αλλά αυτοί αποφάσισαν να ενημερώσουν για ξεκολλημενη μπαταρία που ιδού σε φώτο η απόδειξη ότι έφυγε κανονικά κολλημένη η μπαταρία, το κάνανε μάλλον για ανταγωνισμό ότι και καλά ο άλλος τεχνικος έκανε πόσα λάθη, από εκεί και έπειτα για κίτρινη οθόνη έπρεπε να βγάλουν τιμή μόνο για οθόνη αλλά αυτοί βγάλανε για όλο το κινητό και τα δήθεν θέματα που δεν έχει. 

227F04B1-F3CB-4A41-A104-B5DE5CE85A05.jpeg

IMG_1305.jpeg

IMG_1406.jpeg

η μπαταρία είναι υπόδειγμα παροχής μου γνήσιων ανταλλακτικών καθώς δεν έχει πλέον απόθεμα για το συγκεκριμένο κινητό ωστόσο πάντα υπάρχει απόδειξη αγοράς σε περίπτωση αμφισβήτησης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...