Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, filip123go είπε

1ον, εσύ είσαι εσύ, (με ότι αυτό συνεπάγεται :P ) . Και 2ον, πήγες σε σοβαρό κατάστημα, όχι στο μπακάλικο της info. 
Γενικώς για θέματα service μόνο Document. Από όλους τους υπόλοιπους μόνο άσχημα πράγματα ακούω. 

Κάνε έναν κόπο και μίλα με Document, να δεις τι θα σου πουν . 

Με kaizer shop μίλαγα που τα έστειλε Infoquest. Είναι πολύ ψυχοφθόρο το όλο θέμα . Καταναλώνεις χρήμα, χρόνο και χάνεις την ηρεμία σου . 

Οπότε το πήρα απόφαση. Παίρνω άλλα και τελειώνει. Ποια προτείνετε εκτός από Airpods ; 🙂😄

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 hours ago, BertaJourdan said:

Γιατι εχω την εντυπωση οτι μετα το 6μηνο στην ουσια ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι το προβλημα προυπηρχε της αγορας στην συσκευη?

με καθε επιφυλαξη το γραφω αυτο.

Αυτό ισχύει για τη νόμιμη εγγύηση (2ετη βάσει ευρωπαϊκής νομοθεσίας). Αν ο κατασκευαστής δίνει 1 χρόνο εμπορική εγγύηση, το εξάμηνο δεν μας ενδιαφέρει. Μετά τη λήξη της  εμπορικής όμως, ναι, πρέπει τυπικά να αποδείξεις ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση για να επωφεληθείς της νόμιμης εγγύησης. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, greekmm είπε

Με kaizer shop μίλαγα που τα έστειλε Infoquest. Είναι πολύ ψυχοφθόρο το όλο θέμα . Καταναλώνεις χρήμα, χρόνο και χάνεις την ηρεμία σου . 

Οπότε το πήρα απόφαση. Παίρνω άλλα και τελειώνει. Ποια προτείνετε εκτός από Airpods ; 🙂😄

galaxy buds2 pro

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Kag1ante είπε

galaxy buds2 pro

Thanks για την πρόταση αλλά 170 ευρώ από μη Skroutz και in ear δεν νομίζω . Κάτι σε budget 80-100 και όχι in ear . 

  • Super Moderators
Δημοσ.
20 ώρες πριν, greekmm είπε

 

Οπότε το πήρα απόφαση. Παίρνω άλλα και τελειώνει. Ποια προτείνετε εκτός από Airpods ; 🙂😄

Airpods Pro 2! :)

Φαίνεται πως έχουν μάθει από τα προβλήματα της πρώτης γενιάς και έβγαλαν πλέον κάτι εντυπωσιακά καλό! Ο ήχος τους βελτιώθηκε σημαντικά με ακόμη πιο σωστό μπάσο και καλύτερη φυσική απομόνωση ήχου και το σύστημα ακύρωσης θορύβου κάνει κυριολεκτικά θαύματα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά! Ειδικά το transparency mode που έχουν δεν θα το βρεις σε κανένα άλλο in ear ακουστικό, όπου πλέον κυκλοφορείς στην πόλη και ακούς όλους τους εξωτερικούς θορύβους, κόβοντας όμως στο μισό όλους τους απότομους δυνατούς ήχους! 

Ξέρω, δεν θες να ακούς για την Apple, αλλά αυτά είναι τα δεδομένα! Αποφασίζεις και παίρνεις. 😛 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, billdanos είπε

Airpods Pro 2! :)

Φαίνεται πως έχουν μάθει από τα προβλήματα της πρώτης γενιάς και έβγαλαν πλέον κάτι εντυπωσιακά καλό! Ο ήχος τους βελτιώθηκε σημαντικά με ακόμη πιο σωστό μπάσο και καλύτερη φυσική απομόνωση ήχου και το σύστημα ακύρωσης θορύβου κάνει κυριολεκτικά θαύματα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά! Ειδικά το transparency mode που έχουν δεν θα το βρεις σε κανένα άλλο in ear ακουστικό, όπου πλέον κυκλοφορείς στην πόλη και ακούς όλους τους εξωτερικούς θορύβους, κόβοντας όμως στο μισό όλους τους απότομους δυνατούς ήχους! 

Ξέρω, δεν θες να ακούς για την Apple, αλλά αυτά είναι τα δεδομένα! Αποφασίζεις και παίρνεις. 😛 

Το καταλαβαίνω αυτό που λες απλά μετά από μια άστοχη αγορά 120 ευρώ που λειτούργησε για 1 χρόνο 3 μήνες δεν μπορώ να πάω σε προιον ίδιας εταιρείας 300 ευρώ ( Αποκλείω skroutzομάγαζα) . Εμπιστεύομαι την  Apple πολλά χρόνια αλλά νομίζω τελευταία έχει ξεφύγει σε τιμές και σε κάποια πράγματα δεν σέβεται τον πελάτη ( φορτιστης , ακουστικά) .

Επίσης υπάρχουν και δύο άλλα σημαντικά σημεία .

1)Τo Apple service στην Ελλάδα και την απαράδεκτη εμπειρία που είχα συνολικά ( Κατάστημα αγοράς , infoquest , Apple επίσημητηλεφωνική υποστήριξη ) που είναι και το θέμα του topic.  Μη το υποτιμάτε επειδή ίσως δεν το έχετε χρειαστεί. 

2) Το παραπάνω σε συνδυασμό με το γεγονός της αστοχίας και της χαμηλής ποιότητας κατασκευής με επαναλαμβανόμενες αναφορες από πολλούς χρήστες για βλάβη μικροφώνου , χαμηλη ενταση ακουστικου κτλ . συν την υψηλη τιμή για ακουστικά.

Επεξ/σία από greekmm
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, greekmm είπε

Το καταλαβαίνω αυτό που λες απλά μετά από μια άστοχη αγορά 120 ευρώ που λειτούργησε για 1 χρόνο 3 μήνες δεν μπορώ να πάω σε προιον ίδιας εταιρείας 300 ευρώ ( Αποκλείω skroutzομάγαζα) . Εμπιστεύομαι την  Apple πολλά χρόνια αλλά νομίζω τελευταία έχει ξεφύγει σε τιμές και σε κάποια πράγματα δεν σέβεται τον πελάτη ( φορτιστης , ακουστικά) .

Επίσης υπάρχουν και δύο άλλα σημαντικά σημεία .

1)Τo Apple service στην Ελλάδα και την απαράδεκτη εμπειρία που είχα συνολικά ( Κατάστημα αγοράς , infoquest , Apple επίσημητηλεφωνική υποστήριξη ) που είναι και το θέμα του topic.  Μη το υποτιμάτε επειδή ίσως δεν το έχετε χρειαστεί. 

2) Το παραπάνω σε συνδυασμό με το γεγονός της αστοχίας και της χαμηλής ποιότητας κατασκευής με επαναλαμβανόμενες αναφορες από πολλούς χρήστες για βλάβη μικροφώνου , χαμηλη ενταση ακουστικου κτλ . συν την υψηλη τιμή για ακουστικά.

Σε θέμα εγγύησης σου πρότεινα samsung (δεν είχα προσέξει το κομμάτι που αποκλείουμε τα in ear) αλλά δυστηχώς τα μόνα "earbud" είναι τα buds live που παρότι τα λατρεύω δέν είναι το καλύτερο κομμάτι τους η ομιλία (ANC ανύπαρκτο λόγω design).

Μετά θα έλεγα αν αποφεύγεις σκρουτζομάγαζα να κοιτάξεις κανένα μοντέλο της sony (δεν ξέρω αν βγάζει earbud όμως) ή αυτά της JBL (τα πουλάγαμε στο μαγαζί που είμαι πριν κανα 6μηνο στα 109 τότε αλλά βλέπω έχει πέσει η τιμή)

  • Thanks 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
2 ώρες πριν, greekmm είπε

Το καταλαβαίνω αυτό που λες απλά μετά από μια άστοχη αγορά 120 ευρώ που λειτούργησε για 1 χρόνο 3 μήνες δεν μπορώ να πάω σε προιον ίδιας εταιρείας 300 ευρώ ( Αποκλείω skroutzομάγαζα) . Εμπιστεύομαι την  Apple πολλά χρόνια αλλά νομίζω τελευταία έχει ξεφύγει σε τιμές και σε κάποια πράγματα δεν σέβεται τον πελάτη ( φορτιστης , ακουστικά) .

Επίσης υπάρχουν και δύο άλλα σημαντικά σημεία .

1)Τo Apple service στην Ελλάδα και την απαράδεκτη εμπειρία που είχα συνολικά ( Κατάστημα αγοράς , infoquest , Apple επίσημητηλεφωνική υποστήριξη ) που είναι και το θέμα του topic.  Μη το υποτιμάτε επειδή ίσως δεν το έχετε χρειαστεί. 

2) Το παραπάνω σε συνδυασμό με το γεγονός της αστοχίας και της χαμηλής ποιότητας κατασκευής με επαναλαμβανόμενες αναφορες από πολλούς χρήστες για βλάβη μικροφώνου , χαμηλη ενταση ακουστικου κτλ . συν την υψηλη τιμή για ακουστικά.

Το ότι είχες ασχημη εμπειρία δεν σημαίνει πως όλοι είναι έτσι. Στο εξηγήσαμε και πριν.

Απλά στο λέω από τώρα, πως ο,τι κι αν αγοράσεις τελικά (αναφέρομαι πάντα σε ασύρματα), μετά από λίγο θα βρίζεις και πάλι... :) Έχω ξοδέψει άπειρα χρήματα σε ακουστικά (ενσύρματα και ασύρματα) από τους περισσότερους κατασκευαστές.

Εκτός κι αν έχεις android συσκευή οπότε πάω πάσο! 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, billdanos είπε

Το ότι είχες ασχημη εμπειρία δεν σημαίνει πως όλοι είναι έτσι. Στο εξηγήσαμε και πριν.

Απλά στο λέω από τώρα, πως ο,τι κι αν αγοράσεις τελικά (αναφέρομαι πάντα σε ασύρματα), μετά από λίγο θα βρίζεις και πάλι... :) Έχω ξοδέψει άπειρα χρήματα σε ακουστικά (ενσύρματα και ασύρματα) από τους περισσότερους κατασκευαστές.

Εκτός κι αν έχεις android συσκευή οπότε πάω πάσο! 

Σίγουρα ισχύει αυτό αλλά στο περιβάλλον μου ακούω πολλά αρνητικά για τα συγκεκριμένα . + σε σχόλια στο skroutz και όλα ίδιου τύπου προβλήματα.

Iphone 12 έχω. Ξέρω ενδείκνυται airpods αλλά... 

Το άλλο που λες το φοβάμαι 😄. Να πάρω 2-3 χαμηλής τιμής , να μην κάνω την δουλειά που θέλω,  και στο τέλος να καταλήξω σε κάτι ακριβό. 

Δημοσ.

ειναι στη περιπτωση για μενα στο service   της Apple στην ελλάδα.

ή θα ειναι υποδειγματικό ή θα ειναι στο πάτο

ειναι που θα πέσεις. πιστευω ειναι και θέμα manager και πολιτικής στα εκάστωτε μαγαζιά.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Πάντως όπως το περιγράφεις greekmm  εγώ καταλαβαίνω ότι κανείς δεν ήθελε να σε καλύψει στην εγγύηση.

Είτε λέγεται  kaizershop, είτε infoquest, είτε η ίδια η apple.

Αλήθεια πόσο έμενε ακόμα από την 2ετή εγγύηση?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, teor77 είπε

Πάντως όπως το περιγράφεις greekmm  εγώ καταλαβαίνω ότι κανείς δεν ήθελε να σε καλύψει στην εγγύηση.

Είτε λέγεται  kaizershop, είτε infoquest, είτε η ίδια η apple.

Αλήθεια πόσο έμενε ακόμα από την 2ετή εγγύηση?

Κι εγώ αυτό είπα από τα πρώτα μηνύματα. Απέφευγαν όλοι να τον καλύψουν. Του βαρέσανε και ένα καπέλο 25€ στο τέλος και τον αποτελειώσαν ….

  • Confused 1
Δημοσ.
Στις 4/4/2023 στις 3:16 ΜΜ, lasithi12 είπε

ειναι στη περιπτωση για μενα στο service   της Apple στην ελλάδα.

ή θα ειναι υποδειγματικό ή θα ειναι στο πάτο

ειναι που θα πέσεις. πιστευω ειναι και θέμα manager και πολιτικής στα εκάστωτε μαγαζιά.

Τι εννοείς ; Ανάλογα τον authorised συνεργάτη ; Infoquest , Isystem κτλ ;

12 ώρες πριν, teor77 είπε

Πάντως όπως το περιγράφεις greekmm  εγώ καταλαβαίνω ότι κανείς δεν ήθελε να σε καλύψει στην εγγύηση.

Είτε λέγεται  kaizershop, είτε infoquest, είτε η ίδια η apple.

Αλήθεια πόσο έμενε ακόμα από την 2ετή εγγύηση?

Τώρα 2 μήνες . Γιατί ;

Δημοσ.
Στις 6/4/2023 στις 10:15 ΠΜ, greekmm είπε

Τι εννοείς ; Ανάλογα τον authorised συνεργάτη ; Infoquest , Isystem κτλ ;

Τώρα 2 μήνες . Γιατί ;

Ίσως να έπαιξε και αυτό το ρόλο του, με τις καθυστερήσεις και τα πέρα δώθε στα service kaizershop - infoquest καθάρισμα κτλ, κοντά είναι στο να βγουν και εκτός εγγύησης. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...