Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δυστυχώς πολύ άσχημη αντιμετώπιση όπως την περιγράφεις. Φαινόταν από την αρχή με τις διάφορες δικαιολογίες ότι δεν θα σου τα περνούσαν στην εγγύηση. Ευτυχώς εγώ υπήρξα πολύ πιο τυχερός και ο Γερμανός στους 13 μήνες μου τα αντικατέστησε (το αριστερό ακουστικό δεν είχε την ίδια ένταση). Τα πήγα στο κατάστημα, ενημερώθηκα με sms για την πορεία και την αποκατάσταση, πήγα ξανά και τα παρέλαβα. Το αυτονόητο.

Τώρα σε εσένα μόνο που διαβάζω πόσες φορές πήγες έχω κουραστεί!

Τί να πώ, κρίμα γιατί είναι όντως ένα ακριβό προϊόν και από όσο διαβάζω στο skroutz & αλλού εμφανίζουν πάρα πολλά προβλήματα.

  • Confused 1
  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Όλα τα προϊόντα apple του έχω είναι απο την amazon γι' αυτόν το λόγο. Καλύτερα να δώσεις 10-20 ευρώ παραπάνω και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο παρα να μπλέκεις με το service της infoquest.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας αφήσουμε για 1 λεπτό έξω από την εξίσωση τα θέματα εκτίμησης επιπέδου καθαριότητας από το Service της κάθε εταιρείας.

Προσωπικά πριν από 1 χρόνο, είχα την εμπειρία με τα AirPods Pro που περιγράφω στο παρακάτω θέμα, και Apple, iStorm δεν μπήκαν καν στην παραμικρή διάθεση να διερευνήσουν κάτι πέρα από τον τυπικό διαγνωστικό έλεγχο, παρά τις αυξημένες αναφορές χρηστών.

 

Για μένα, όπως είχα πει και σε εκείνο το θέμα, τέλος η αγορά ακουστικών από την Apple (πρώτη και τελευταία φορά) και για λόγους σχεδιαστικής ποιότητας και αξιοπιστίας και για λόγους ανυπαρξίας υποστήριξης εντός εγγύησης.

Όποιος χρήστης/καταναλωτής κατανοήσει το επίπεδο του NOT-VALUE-FOR-MONEY ειδικά στο θέμα «ακουστικά της Apple» (προσωπικά είχα δώσει 300 ευρώ από επίσημο iStorm πιστεύοντας σαν χαζός ότι θα είχα σοβαρή υποστήριξη), θα σταματήσει και να ταλαιπωρείται άδικα - μετά την πρώτη αρνητική εμπειρία - να προσπαθεί να τεκμηριώσει απλά αυτονόητα πράγματα στις ανεκδιήγητες απαντήσεις του επίσημου Service. Κάθε φορά θα βρίσκουν και μια αστεία δικαιολογία για να μην παρέχουν στοιχειώδη υποστήριξη εντός εγγύησης.

Η φιλική μου συμβουλή είναι αυτή προς τον topic starter - γιατί κι εγώ ταλαιπωρήθηκα κυρίως από το να ακούω π@π@ριές --> προχώρα μπροστά, γράψτους και --> Τέλος τα ακουστικά από Apple. Περισσότερο θα φθαρείς ψυχολογικά εσύ από εδώ και πέρα. Μετά την κάθε τέτοια εμπειρία γινόμαστε πιο προσεκτικοί που δίνουμε τα χρήματά μας.

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 21/03/2023 at 20:17, tsosmi7 said:

Να τις καθαριζετε τις συσκευες σας πριν τις στειλετε για επισκευη, δεν ειναι υποχρεωμενος ο καθε τεχνικος να αντιμετωπιζει τις βρωμιες του καθενος!
Δε φανταζεστε τι βλεπουμε καθε μερα, τα περισσοτερα ακουστικα φτανουν στο service γιατι εχουν μπουκωσει απο κορατσα! Δεν ειναι μπατονετες τα ακουστικα!
Αν δεν εβαλες κατι εσυ μεσα στην οπη του μικροφωνου για να δοκιμασεις μηπως και ξεβουλωσει , μπορει να το εκανε ο "απορημενος υπαλληλος"!
Μην ανησυχειτε και η Infoquest και οπως και καθε επισκευαστικο, να κανουν την επισκευη θελουν. Αν δεν κανουν την επισκευη, το πιο πιθανο ειναι να μην πληρωθουν.

+1

Επειδή δυστυχώς σε κάποιες περιπτώσεις "πρεπει" να τα δοκιμασουν φορώντας , φανταζομαι υπαρχει το δικαιωμα να μην το κανουν αν κρινουν οτι δεν ειναι σε καλη κατασταση, οποτε αυτο υποθετω θεωρειται φυσιολογικο, ειδικα οταν προκειται για θεμα υγιεινης.

Αυτό που δυστυχώς λίγοι ξέρουν , για να μην μπλέξουν είναι , πρώτα να γίνει επικοινωνία με υποστηριξη apple στα ελληνικα,οπου σου δινεται κατοπιν της συνομιλιας ticket και δεν χρειαζεται να κάνεις καποια αναφορα εξτρα στο καταστημα. καμια φορα βοηθαει , ειδικα με τα ακουστικα που ειναι λιγο πιο ιδιαιτερη περιπτωση .

On 21/03/2023 at 20:54, HateMe said:

Δηλαδή εγώ που πήρα τα airpods pro από σκρουτζ και μετά από 8 μήνες τα πήγα iStorm Κολονάκι επειδή όπως ξανά έγραψα, είχε πρόβλημα το ένα και μου αντικατέστησαν κ αι τα ΔΥΟ (το ενα είχε και σημαδάκι σκέψου επειδή έπεσε) είμαι υπερ κωλόφαρδος; 

 

προσωπικα εστειλα ενα ελατωματικο ακουστικο γιατι το δευτερο το ειχα χασει, με τη θηκη φορτισης και την αρχικη συσκευασια και μου εστειλαν πισω σφραγισμενο κουτι airpods.

 

On 21/03/2023 at 20:51, enlightened said:

 

Στο εξήγησα γιατί σε απέφυγε σαν πελάτη... ακριβώς αυτό που είπες είναι, αποφεύγει να σου δώσει την εξυπηρέτηση που πρέπει γιατί δεν είσαι πελάτης τους και ούτε πρόκειται να γίνεις, οπότε δεν τους ενδιαφέρεις σαν πορτοφόλι. Ο πελάτης του σκρουτζ δεν πρόκειται να πάει ποτέ στην iStorm, άντε για κανά τζαμάκι/θήκη. Οπότε εφόσον μπορούνε να σε αποφύγουνε με αυτήν τη δικαιολογία θα το κάνουνε. Έτσι είναι... Infoquest-iSquare-iStorm όλοι το ίδιο είναι, αν το είχες πάρει από επίσημο κατάστημα σίγουρα θα σε εξυπηρετούσανε χωρίς δεύτερη σκέψη. Και σίγουρα δε θα σε βάζανε να πληρώσεις και 25€ κιόλας από πάνω χωρίς να κάνουν και τίποτα.

επετρεψε μου να μην συμφωνησω.

ο τεχνικός δε θα δει τη καρτελα σου και το ιστορικο των αγορων σου , ειδικα ετσι οπως εχει γινει τωρα με τα τιμολογια που ολοι παιρνουν για δικους τους χωρις φπα απο παντου.

θα ηταν ολοι δυσαρεστημενοι

ειναι οι επισημοι service provider και εχουν την υποχρεωση να το κανουν, γιατι πληρωνονται απο αυτο.

 

Συνοπτικά , ειδικά με τα ακουστικά προτείνω :

1. συνομιλία με apple ελλάδος τηλεφωνικά για καταγραφη συμβάντος .

2. αποστολή του ελαττωματικου προιοντος σε infoquest , ακομα και αν εισαι απο θεσσαλονικη, καθως ειναι πιο επαγγελματικη, γρήγορη η διαχειριση τους.

Επεξ/σία από kostakiss
  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
Στις 26/3/2023 στις 2:18 ΠΜ, kostasgr78 είπε

Ας αφήσουμε για 1 λεπτό έξω από την εξίσωση τα θέματα εκτίμησης επιπέδου καθαριότητας από το Service της κάθε εταιρείας.

Προσωπικά πριν από 1 χρόνο, είχα την εμπειρία με τα AirPods Pro που περιγράφω στο παρακάτω θέμα, και Apple, iStorm δεν μπήκαν καν στην παραμικρή διάθεση να διερευνήσουν κάτι πέρα από τον τυπικό διαγνωστικό έλεγχο, παρά τις αυξημένες αναφορές χρηστών.

 

Για μένα, όπως είχα πει και σε εκείνο το θέμα, τέλος η αγορά ακουστικών από την Apple (πρώτη και τελευταία φορά) και για λόγους σχεδιαστικής ποιότητας και αξιοπιστίας και για λόγους ανυπαρξίας υποστήριξης εντός εγγύησης.

Όποιος χρήστης/καταναλωτής κατανοήσει το επίπεδο του NOT-VALUE-FOR-MONEY ειδικά στο θέμα «ακουστικά της Apple» (προσωπικά είχα δώσει 300 ευρώ από επίσημο iStorm πιστεύοντας σαν χαζός ότι θα είχα σοβαρή υποστήριξη), θα σταματήσει και να ταλαιπωρείται άδικα - μετά την πρώτη αρνητική εμπειρία - να προσπαθεί να τεκμηριώσει απλά αυτονόητα πράγματα στις ανεκδιήγητες απαντήσεις του επίσημου Service. Κάθε φορά θα βρίσκουν και μια αστεία δικαιολογία για να μην παρέχουν στοιχειώδη υποστήριξη εντός εγγύησης.

Η φιλική μου συμβουλή είναι αυτή προς τον topic starter - γιατί κι εγώ ταλαιπωρήθηκα κυρίως από το να ακούω π@π@ριές --> προχώρα μπροστά, γράψτους και --> Τέλος τα ακουστικά από Apple. Περισσότερο θα φθαρείς ψυχολογικά εσύ από εδώ και πέρα. Μετά την κάθε τέτοια εμπειρία γινόμαστε πιο προσεκτικοί που δίνουμε τα χρήματά μας.

Άλλαξα τα πρώτης γενιάς AirPods Pro 3 φορές μέσα σε 3 σχεδόν χρόνια με υποδειγματική εξυπηρέτηση τόσο από την Apple όσο και από την Document (χωρίς καν να τα έχω αγοράσει από αυτούς). Την πρώτη φορά αντικαταστάθηκε το ένα ακουστικό, τη δεύτερη μετά από κάνα χρόνο το δεύτερο και την τρίτη χρόνια και τα δυο (μιας και παρείχε υποστήριξη ακόμη και μετά το τέλος της εγγύησης)! Άρα συνολικά στα 3 χρόνια είχα σχεδόν κάθε χρόνο «φρέσκα» ακουστικά με επίσης φρέσκιες μπαταρίες. Οκ ήταν αστοχίες της apple τα θέματα που παρουσιαζόταν κάθε φορά αλλά και πάλι για μια φορά το χρόνο που εμφανιζόταν κάτι, δεν με χάλασε το γεγονός πως μου τα ανανέωναν δωρεάν.
 

Ο χρόνος αναμονής κάθε φορά από την ημέρα που τους τα πήγαινα για έλεγχο μέχρι το τηλεφώνημα για να περάσω να τα πάρω, ήταν το πολύ 2 εργάσιμες ημέρες! Μαζί με τα νέα ακουστικά έπαιρνα και αναλυτικό έντυπο επισκευής με τις ενέργειες που έγιναν και μετά από 48 ώρες ερχόταν και e-mail από την Apple για να αξιολογήσω την εξυπηρέτηση από το επισκευαστικό κέντρο της Document. :) 
 

Και προφανώς συνεχίζω με τα AirPods Pro 2 που είναι ακόμη καλύτερα και ευτυχώς μέχρι τώρα δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/3/2023 στις 10:54 ΜΜ, billdanos είπε

Άλλαξα τα πρώτης γενιάς AirPods Pro 3 φορές μέσα σε 3 σχεδόν χρόνια με υποδειγματική εξυπηρέτηση τόσο από την Apple όσο και από την Document (χωρίς καν να τα έχω αγοράσει από αυτούς). Την πρώτη φορά αντικαταστάθηκε το ένα ακουστικό, τη δεύτερη μετά από κάνα χρόνο το δεύτερο και την τρίτη χρόνια και τα δυο (μιας και παρείχε υποστήριξη ακόμη και μετά το τέλος της εγγύησης)! Άρα συνολικά στα 3 χρόνια είχα σχεδόν κάθε χρόνο «φρέσκα» ακουστικά με επίσης φρέσκιες μπαταρίες. Οκ ήταν αστοχίες της apple τα θέματα που παρουσιαζόταν κάθε φορά αλλά και πάλι για μια φορά το χρόνο που εμφανιζόταν κάτι, δεν με χάλασε το γεγονός πως μου τα ανανέωναν δωρεάν.
 

Ο χρόνος αναμονής κάθε φορά από την ημέρα που τους τα πήγαινα για έλεγχο μέχρι το τηλεφώνημα για να περάσω να τα πάρω, ήταν το πολύ 2 εργάσιμες ημέρες! Μαζί με τα νέα ακουστικά έπαιρνα και αναλυτικό έντυπο επισκευής με τις ενέργειες που έγιναν και μετά από 48 ώρες ερχόταν και e-mail από την Apple για να αξιολογήσω την εξυπηρέτηση από το επισκευαστικό κέντρο της Document. :) 
 

Και προφανώς συνεχίζω με τα AirPods Pro 2 που είναι ακόμη καλύτερα και ευτυχώς μέχρι τώρα δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό! 

Παρόμοια εμπειρία κι εγώ με τα airpods pro 1ης γενιάς. Απλά η πρώτη φορά ήταν σε apple store στο Λονδίνο και οι υπόλοιπες δύο στην i-system.

Στο apple store έγινε επι τόπου αντικατάσταση με καινούρια ενώ στην i-system και της 2 φορές τα είχα στα χέρια μου τη 2η εργάσιμη.

Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από την απευθείας εξυπηρέτηση ενός apple store αλλά και στη περίπτωση της i-system έμεινα εξαιρετικά ικανοποιημένος...

Επεξ/σία από flyer
Δημοσ.
Στις 21/3/2023 στις 7:53 ΜΜ, greekmm είπε

Απάντηση μετά από σχεδόν 2 εβδομάδες : Το προιον είναι εκτός εγγύησης λόγω " σκισμένης σίτας" μικροφώνου και για επισκευή απαιτείται 90 ευρώ ή για να τα παραλάβετε για τον έλεγχο 25 ευρώ. 

Δυστηχώς η Apple ειδικά στην Ελλάδα(που δεν έχουμε και Apple care) είναι γνωστή για τις απαράδεκτες τιμές που χρεώνει στα της επισκευής, και οι πιο πολλοί τα προσπερνάνε γιατι σου λένε ''σιγα μην μου πάθει κάτι''.

Για παράδειγμα για αντικατάσταση οθόνης πχ σε Document που αναφέρθηκε, σου ζητάνε 460ευρώ για το 14Plus, κοινώς για ένα κινητό με 60hz οθόνη(πιο πολλά και απο το 13PM)ή 450ευρώ για το.... 11 pro max του 2019.

https://www.document.gr/service-iphone-screen

H 100ευρώ για αλλαγή μπαταρίας ακόμα και σε πολύ παλιότερα μοντέλα με μικρές μπαταρίες https://www.document.gr/service-battery-replacement

Και φυσικά στην περίπτωση σου που σου ζητάνε 90ευρώ για το ένα ακουστικό, είναι επίτηδες τόσο ακριβά για να σε βάλουν σε λογική να αγοράσεις άλλα καινούργια.

Οπως είπε ο συμφορουμίτης πιο πάνω, επειδή δυστηχώς στα εδώ service είναι τι θα σου κάτσει, μονόδρομος είναι δυστηχώς το Amazon .

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Fulgore είπε

Δυστηχώς η Apple ειδικά στην Ελλάδα(που δεν έχουμε και Apple care) είναι γνωστή για τις απαράδεκτες τιμές που χρεώνει στα της επισκευής, και οι πιο πολλοί τα προσπερνάνε γιατι σου λένε ''σιγα μην μου πάθει κάτι''.

Για παράδειγμα για αντικατάσταση οθόνης πχ σε Document που αναφέρθηκε, σου ζητάνε 460ευρώ για το 14Plus, κοινώς για ένα κινητό με 60hz οθόνη(πιο πολλά και απο το 13PM)ή 450ευρώ για το.... 11 pro max του 2019.

https://www.document.gr/service-iphone-screen

H 100ευρώ για αλλαγή μπαταρίας ακόμα και σε πολύ παλιότερα μοντέλα με μικρές μπαταρίες https://www.document.gr/service-battery-replacement

Και φυσικά στην περίπτωση σου που σου ζητάνε 90ευρώ για το ένα ακουστικό, είναι επίτηδες τόσο ακριβά για να σε βάλουν σε λογική να αγοράσεις άλλα καινούργια.

Οπως είπε ο συμφορουμίτης πιο πάνω, επειδή δυστηχώς στα εδώ service είναι τι θα σου κάτσει, μονόδρομος είναι δυστηχώς το Amazon .

380$ κοστίζει η αντικατάσταση οθόνης για ένα iPhone 14pro max ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ στην Αμερική (επίσημη τιμή Apple). Άρα και στην Ελλάδα οι τιμές στα επίσημα επισκευαστικά κέντρα ακολουθούν την προσαρμογή που γίνεται και στα προϊόντα του εισαγωγέα μετά την εφαρμογή του ΦΠΑ κλπ. Το να αντιστοιχεί το κόστος της οθόνης στο 1/3 περίπου της τιμής του τηλεφώνου δεν φαίνεται και εξωπραγματικό. Αν δεν αρέσουν σε κάποιον οι τιμές που ζητάει η apple, έχει άπειρες επιλογές να αγοράσει κάτι άλλο ή να προσπαθήσει να αντικαταστήσει κάποια εξαρτήματα με μη γνήσια σε κάποιο μη εξουσιοδοτημένο κέντρο.
 

Η κουβέντα εδώ ξεκίνησε από την κακή εμπειρία ενός χρήστη σε επίσημο επισκευαστικό κέντρο και απλά κατέθεσα και από την πλευρά μου μια εντελώς αντίθετη εμπειρία. :) 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, billdanos είπε

380$ κοστίζει η αντικατάσταση οθόνης για ένα iPhone 14pro max ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ στην Αμερική (επίσημη τιμή Apple). Άρα και στην Ελλάδα οι τιμές στα επίσημα επισκευαστικά κέντρα ακολουθούν την προσαρμογή που γίνεται και στα προϊόντα του εισαγωγέα μετά την εφαρμογή του ΦΠΑ κλπ. Το να αντιστοιχεί το κόστος της οθόνης στο 1/3 περίπου της τιμής του τηλεφώνου δεν φαίνεται και εξωπραγματικό. Αν δεν αρέσουν σε κάποιον οι τιμές που ζητάει η apple, έχει άπειρες επιλογές να αγοράσει κάτι άλλο ή να προσπαθήσει να αντικαταστήσει κάποια εξαρτήματα με μη γνήσια σε κάποιο μη εξουσιοδοτημένο κέντρο.
 

Η κουβέντα εδώ ξεκίνησε από την κακή εμπειρία ενός χρήστη σε επίσημο επισκευαστικό κέντρο και απλά κατέθεσα και από την πλευρά μου μια εντελώς αντίθετη εμπειρία. :) 

Ναι μόνο που εγώ δεν αναφέρθηκα πουθενά στο κόστος αντικατάστασης του 14pro max συγκεκριμένα, το οποίο έχει όμως και μια από τις κορυφαίες οθόνες της αγοράς  και άρα δικαιολογεί το πάρα πολύ υψηλό κόστος(και σε Samsung μεριά προφανώς η καινούργια ναυαρχίδα έχει την ακριβότερη επισκευή οθόνης).

Το αδικαιολόγητα υψηλό κόστος που βάζει η Apple σε συσκευές με αισθητά κατώτερες οθόνες εγώ ανέφερα.

Δεν γίνεται να έχει ίδιο κόστος αντικατάστασης οθόνης το 13 pro max με το 11 pro max πχ ή το 14 plus  να ζητάει περισσότερα χρήματα από το 13PM.

Ειτε το κάνουν αυτό επίτηδες για να σπρώξουν Apple Care(στο εξωτερικό)ειτε όχι, είτε κάποιος προτιμήσει εξουσιοδοτημένο ή μη εξουσιοδοτημένο κέντρο, δεν αλλάζει το γεγονός ότι τέτοιου ειδους τιμολόγηση, είναι ξεκάθαρα κατά μας σαν καταναλωτές. 

Οσο για την κουβέντα περί επισκευαστικού κέντρου, είναι γνωστή ιστορία εδώ και χρόνια και είναι η κλασσική περίπτωση του τι θα σου κάτσει.

Οποιος ασχολείται με αυτά εδώ και χρόνια, μια χαρά έχει πετύχει ανάλογες περιπτώσεις ικανοποιημένων και μη ικανοποιημένων πελατών και για τα άλλα επισκευαστικά κέντρα όπως Procordia, Smartec, Sony Center, Infoquest(Xiaomi),  Smart4all κλπ.

Και για την περίπτωση της Apple, συνήθως η Document ειναι αυτή που ακούει τα καλύτερα λόγια σε σχέση με τα υπόλοιπα κέντρα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή διάβασα διάφορα σχόλια …

Καταρχήν όταν ένα μέλος ξεκινάει ένα θέμα, καλό είναι να το διαβάζετε καλά πριν στείλετε απάντηση και όχι να διαβάζετε τον τίτλο μόνο.


1) Τονίζω ξανά ότι τα ακουστικά καθαρίστηκαν και ξανά στάλθηκαν και μιλάμε για «βιολογικό» υλικό στο κάτω μέρος του μικροφώνου που φαίνεται μόνο με Μεγεθυντικό φακό . Και λέω εγώ τώρα … είναι δυνατόν να απαντάς σε χρήστη το συγκεκριμένο με τα μέσα που έχει να το καθαρίσει . Μήπως έπρεπε να το καθαρίζεις Εσυ με εξειδικευμένα εργαλεία σπαταλώντας 2 λεπτά ; Και όχι να κοιτάς να αρπάξεις 25 ευρώ για το ΤΙΠΟΤΑ ;;;; 
2) επικοινώνησα με την επίσημη τηλεφωνική υποστήριξη χωρίς να κάνουν κάτι ιδιαίτερο . Η απάντηση ήταν πάνω κάτω η ίδια .

3) Αφού ξεπεράστηκε το «βιολογικό υλικό» εφερευθηκε ότι είναι σκισμένη η σίτα του 1.5 χιλιοστού . Να τονίσω ότι αυτό πραγματικά δεν μπορώ να το διαπιστώσω . Καταρχήν όταν είναι σκισμένη μια σίτα αν βάλεις το κεφάλι της καρφίτσας πρέπει να μπαίνει μέσα . Αυτό δεν γίνεται όποτε μάλλον μιλάμε για σκίσιμο μικρό χιλιοστού . Αστεία πράγματα . Αν ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να καλύψετε την εγγύηση πες το από ΤΗΝ ΑΡΧΗ για να μην ταλαιπωρούμαστε και μη ΓΙΝΕΣΤΕ ΡΕΖΙΛΙ με αστείες απαντήσεις που επινοείται με σκοπό το ΚΕΡΔΟΣ και όχι την ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΕΛΑΤΗ . 
4) Το συγκεκριμένο προϊόν το θεωρώ τελείως ΝΟΤ VALUE FOR MONEY γιατί εκτός του αστείου service χρήστες αναφέρουν εξαιρετικά συχνά βλάβες εντός 1-2 χρόνων . Διακοπή λειτουργίας μικροφώνου . Χαμηλή ένταση ακουστικού . Προσωπικά μετά την παραλαβή από το service παρατηρώ και χαμηλή ένταση στο ένα ακουστικό . 
 

Για ολα τα παραπάνω προφανώς υπάρχουν πράγματα που δεν ξέρουμε εμείς οι καταναλωτές . Οι ενδείξεις λένε ότι η Apple  έβγαλε ένα προϊόν μακριά από τα ποιοτικά στάνταρ της σε επίπεδο αντοχής και αξιοπιστίας και δεν θέλει να υποστηρίξει τις αστοχίες της . 
Όποτε εγώ δεν είμαι μόνο δυσαρεστημένος από την Infoquest ( δεν  περίμενα και κάτι καλύτερο στην μπανανία ) αλλά και από την Apple ως εμπορικό προϊόν .

Και οπως είπε και ένας παραπάνω προχωράμε αποκλείοντας από μελλοντικές αγορές τέτοιων προϊόντων γιατί δημιουργεί φθορά χωρίς λόγο ( οικονομική και χρόνου αφού πήγα 5 φορές στο κατάστημα ) .

Τελος θεωρώ ότι κοντόφθαλμες στρατηγικές τέτοιου είδους έχουν βραχυπρόθεσμα κέρδη αλλά μακροπρόθεσμες πολύ μεγαλύτερες ζημιές . Μιλάω ως ένας φανατικός των Apple προϊόντων . Και ένα σχόλιο γενικό για τα ελληνικά «σέρβις» καταστήματα : ισχύει και για σας ότι τα βραχυπρόθεσμα κέρδη με τέτοιου είδους στρατηγικές είναι πολύ μικρότερα από τα κέρδη . Μην ψάχνετε να βρείτε μετά το λόγο μείωσης τζίρου σας …Επισης όταν το προϊόν που πουλάτε το θεωρείται premium , PREMIUM να είναι σε ΟΛΑ όχι μόνο στην τιμη του προϊόντος .

Προσωπικά ήταν η πρώτη φορά που χρεάστηκε να απευθυνθω σε σερβις εντος 2ετους εγγύησης Apple και η όλη εμπειρία ήταν ότι μιλαγα με κινέζικο e-shop για no-name ακουστικα των 20 ευρώ. Οπότε θα σκεφτώ παρα πολύ επόμενη αγορα προιόντος Αpple ( ακουστικά οπωσδήποτε όχι)  που ετσι και αλλιως ειναι υπερτιμημενα και στην τιμή περιλανβάνεται για μένα και η after sales υποστήριξη για 2 χρόνια. 

 

Επεξ/σία από greekmm
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Η Apple δίνει έναν (1) χρόνο εγγύηση.

https://www.apple.com/legal/warranty/products/iphone-greek.html

Ο 2ος χρόνος είναι του πωλητή.

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/gr/ (δες την υποσημείωση 2)

 

Τα προιόντα Apple στην Ευρώπη είναι υποχρεωτικό να έχουν 2 χρόνια εγγύηση. Στο 90% των περιπτώσεων οντως ο δευτερος χρόνος παρέχεται από τον πώλητη ο οποίος επειδη δεν έχει κατά 99% εξουσιοδοτημένο service Apple  τα στέλνει σε ενα τέτοιο ( ο θεός να το κάνει ... ) . 

Οπότε εν τέλει σε σερβις της Apple καταλήγει είτε τον 1 είτε τον 2ο χρόνο . 

Ειναι φανερό ότι ειδικα στην περίπτωση των ακουστικων που δεν επισκευάζονται αλλά αντικαθίστανται το κόστος είναι μεγαλύτερο και αποφεύγουν την εξυπηρέτηση με διάφορες δικαιολογίες της πλάκας .

ΦΑνταστείτε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων να σου λέει εγω δεν κοιτάζω το αυτοκίνητο επειδή το τιμόνι ειναι βρώμικο ή ειναι εκτός εγγύησης σε πρόβλημα της μηχανής  επειδή εχει μια αμυχή το καπό . Μιλάμε για ῾μανάβικα῾ πολυτελείας  με κοντοφθαλμους μανατζερς που παίρνουν αποφάσεις . 

Το θράσος τους βέβαια ειναι φοβερὄ επειδή ο έλληνας καταναλωτης ειναι της φάπας  ( κατάλοιπο του ραγιαδισμού) .

Σορυ για το καυστικό ύφος αλλά ορισμενα πράγματα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ και είναι ευθύνη και των καταναλωτών και του τρόπου που αντιδρούν. 

Επεξ/σία από greekmm
Δημοσ.

Update : Μετά την πληρωμή των 25 ευρώ για να μου πουν ότι ειναι σκισμένο το σιτάκι ( Ειλικρινά με φωτο και zoom δεν φαίνεται καθαρά) , μετα την παραλαβή παρατηρώ χαμηλή ένταση στο ακουστικο κατά 50% . Αυτό το πρόβλημα το αναφέρουν και άλλοι χρήστες.

Πλήρως απογοητευμένος από την όλη κατάληξη. Στην ουσία σε ~ 1.5 χρόνο κατοχής παρουσιαστηκαν δύο διαφορετικά προβλήματα και το service μηδέν εξυπηρέτηση.

Κατά τα άλλα εφταιγε το βιολογικό υλικό που έφραζε τις σίτες του δεξιού μικροφώνου και η φθορά της σίτας για να χαλάσει και το αριστερό.

Απογοητευτικό προιόν απογοητευτικο after sales support. Κρίμα Apple.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατι εχω την εντυπωση οτι μετα το 6μηνο στην ουσια ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι το προβλημα προυπηρχε της αγορας στην συσκευη?

με καθε επιφυλαξη το γραφω αυτο.

Επεξ/σία από BertaJourdan
Δημοσ.
Στις 28/3/2023 στις 10:54 ΜΜ, billdanos είπε

Άλλαξα τα πρώτης γενιάς AirPods Pro 3 φορές μέσα σε 3 σχεδόν χρόνια με υποδειγματική εξυπηρέτηση τόσο από την Apple όσο και από την Document

1ον, εσύ είσαι εσύ, (με ότι αυτό συνεπάγεται :P ) . Και 2ον, πήγες σε σοβαρό κατάστημα, όχι στο μπακάλικο της info. 
Γενικώς για θέματα service μόνο Document. Από όλους τους υπόλοιπους μόνο άσχημα πράγματα ακούω. 

1 ώρα πριν, greekmm είπε

Update : Μετά την πληρωμή των 25 ευρώ για να μου πουν ότι ειναι σκισμένο το σιτάκι ( Ειλικρινά με φωτο και zoom δεν φαίνεται καθαρά) , μετα την παραλαβή παρατηρώ χαμηλή ένταση στο ακουστικο κατά 50% . Αυτό το πρόβλημα το αναφέρουν και άλλοι χρήστες.

Πλήρως απογοητευμένος από την όλη κατάληξη. Στην ουσία σε ~ 1.5 χρόνο κατοχής παρουσιαστηκαν δύο διαφορετικά προβλήματα και το service μηδέν εξυπηρέτηση.

Κατά τα άλλα εφταιγε το βιολογικό υλικό που έφραζε τις σίτες του δεξιού μικροφώνου και η φθορά της σίτας για να χαλάσει και το αριστερό.

Απογοητευτικό προιόν απογοητευτικο after sales support. Κρίμα Apple.

Κάνε έναν κόπο και μίλα με Document, να δεις τι θα σου πουν . 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...