Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ήθελα να παραθέσω μια πολύ δυσάρεστη εμπειρία μετά από αγορά από Airpods 2nd Generation από Kaizershop και πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο μικρόφωνο του δεξιού ακουστικού. Τα ακουστικά ήταν εντός 2ετους εγγύησης και το Kaizershop τα στέλνει σε επίσημο Apple authorized service στην Infoquest.

Το πρόβλημα ήταν ότι το μικρόφωνο στο δεξί ακουστικό δεν δούλευε. 

Πρώτη απόπειρα να τα δώσω για σερβις εντος εγγύησης δεν είχε αποτέλεσμα με αιτιολογικό επιστροφής ότι "έχουν βιολογικό υλικό πάνω και να τα καθαρίσετε πριν τα στείλετε ξανά" Σημ. Τα μικρόφωνο στα Airpods είναι στο κάτω μέρος και είναι διαστάσεων χιλιοστών .

Μετά από τον καθαρισμό τους σύμφωνα με τις οδηγίες της Apple δευτερη απόπειρα και άρνηση εκ νέου παραλαβής από το Kaizer και σε ερώτηση πως μπορώ να τα καθαρίσω η απάντηση ήταν δώστε τα σε τρίτο κατάστημα .

Τα πηγαίνω σε τρίτο κατάστημα ( μεγάλη αλυσίδα σερβις/πωλήσεων) όπου απορημένος ο υπάλληλος αφιέρωσε 3 λεπτά για να προσπαθήσει να τα καθαρίσει ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ .

Τρίτη απόπειρα παράδοσης στο σερβις μέσω του Καιζερ με ταυτόχρονη τηλεφωνική επικοινωνία με την επίσημη υποστήριξη Αpple 2103009960 ( επιβεβαιώσε ότι δεν δεχονται προιόντα στο σερβις με βιολογικό υλικό (??????? ) 

Απάντηση μετά από σχεδόν 2 εβδομάδες : Το προιον είναι εκτός εγγύησης λόγω " σκισμένης σίτας" μικροφώνου και για επισκευή απαιτείται 90 ευρώ ή για να τα παραλάβετε για τον έλεγχο 25 ευρώ. 

Ερώτημα 1: Πρώτη φορά ακούω άρνηση παραλαβής σε σερβις με αιτιολογικό ότι έχει βιολογικό υλικό διαστάσεων μισού χιλιοστού .

Ερώτημα 2 : Πως μπορεί ενας συμβατικός χρήστης να καθαρίσει επιφάνεια που θέλει μεγεθυντικό φακό για να την δεις απλά...;

Σχόλιο 1 : Αν δεν θέλετε να προσφέρετε after sales support πείτε το από την αρχή τουλάχιστον να μην ταλαιπορούμαστε. 

Σχόλιο 2 : Η σίτα που σκίστηκε ( δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω , χρειάζεται μεγεθυντικό φακό) είναι διαστάσεων ενος χιλιοστού και δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το πρόβλημα . Σαν να λέμε έχει γρατζουνιά στο καπό ενα αυτοκίνητο και βγαίνει εκτος εγγύησης η μηχανή. 

Σχόλιο 3 : Αν είναι να δίνω 120++ ευρώ για ακουστικά και το aftersales support  ( και πωλητές) να ψάχνει ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ για μη αντικατάσταση , ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ .

Σχόλιο 4 : Περίμενα ότι μια μεγάλη εταιρεία σαν την Apple να ειναι μεγάλη σε όλα τα πράγματα . Μιλώ ως χρήστης 10 χρόνων Iphone , Ipad , MAC κτλ κτλ . Ήταν η πρώτη εμπειρία after sales support και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΗΚΑ ΕΝΤΕΛΩΣ. 

Σχόλιο 5 : Παραγωγικό μια εταιρεία με πελάτες να ζητάει 25 ευρώ ( 20% της αξίας του προιόντος ) για να βγάλει συμπέρασμα μετά απο 2 βδομάδες ότι είδε ότι ειναι σκισμένη μια σίτα χιλιοστών οπότε κρίμα έχασες αν έχει πρόβλημα το τσιπάκι του μικροφώνου .... Ελλάδα 2023

  • Like 1
  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τον Γκοτζίλα έχεις στα αυτιά σου μέσα και εσύ;

Ελλάδα 2020, πήγα τα airpods pro μου σε κατάστημα της Apple στο Κολονάκι για αντικατάσταση επειδή είχε θέμα το ένα και μέσα σε 2 μέρες μου έδωσαν ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ.

Τώρα δεν ξέρω τι φάση με την φάση σου.

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, greekmm είπε

Θα ήθελα να παραθέσω μια πολύ δυσάρεστη εμπειρία μετά από αγορά από Airpods 2nd Generation από Kaizershop και πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο μικρόφωνο του δεξιού ακουστικού. Τα ακουστικά ήταν εντός 2ετους εγγύησης και το Kaizershop τα στέλνει σε επίσημο Apple authorized service στην Infoquest.

Το πρόβλημα ήταν ότι το μικρόφωνο στο δεξί ακουστικό δεν δούλευε. 

Πρώτη απόπειρα να τα δώσω για σερβις εντος εγγύησης δεν είχε αποτέλεσμα με αιτιολογικό επιστροφής ότι "έχουν βιολογικό υλικό πάνω και να τα καθαρίσετε πριν τα στείλετε ξανά" Σημ. Τα μικρόφωνο στα Airpods είναι στο κάτω μέρος και είναι διαστάσεων χιλιοστών .

Μετά από τον καθαρισμό τους σύμφωνα με τις οδηγίες της Apple δευτερη απόπειρα και άρνηση εκ νέου παραλαβής από το Kaizer και σε ερώτηση πως μπορώ να τα καθαρίσω η απάντηση ήταν δώστε τα σε τρίτο κατάστημα .

Τα πηγαίνω σε τρίτο κατάστημα ( μεγάλη αλυσίδα σερβις/πωλήσεων) όπου απορημένος ο υπάλληλος αφιέρωσε 3 λεπτά για να προσπαθήσει να τα καθαρίσει ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ .

Τρίτη απόπειρα παράδοσης στο σερβις μέσω του Καιζερ με ταυτόχρονη τηλεφωνική επικοινωνία με την επίσημη υποστήριξη Αpple 2103009960 ( επιβεβαιώσε ότι δεν δεχονται προιόντα στο σερβις με βιολογικό υλικό (??????? ) 

Απάντηση μετά από σχεδόν 2 εβδομάδες : Το προιον είναι εκτός εγγύησης λόγω " σκισμένης σίτας" μικροφώνου και για επισκευή απαιτείται 90 ευρώ ή για να τα παραλάβετε για τον έλεγχο 25 ευρώ. 

Ερώτημα 1: Πρώτη φορά ακούω άρνηση παραλαβής σε σερβις με αιτιολογικό ότι έχει βιολογικό υλικό διαστάσεων μισού χιλιοστού .

Ερώτημα 2 : Πως μπορεί ενας συμβατικός χρήστης να καθαρίσει επιφάνεια που θέλει μεγεθυντικό φακό για να την δεις απλά...;

Σχόλιο 1 : Αν δεν θέλετε να προσφέρετε after sales support πείτε το από την αρχή τουλάχιστον να μην ταλαιπορούμαστε. 

Σχόλιο 2 : Η σίτα που σκίστηκε ( δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω , χρειάζεται μεγεθυντικό φακό) είναι διαστάσεων ενος χιλιοστού και δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το πρόβλημα . Σαν να λέμε έχει γρατζουνιά στο καπό ενα αυτοκίνητο και βγαίνει εκτος εγγύησης η μηχανή. 

Σχόλιο 3 : Αν είναι να δίνω 120++ ευρώ για ακουστικά και το aftersales support  ( και πωλητές) να ψάχνει ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ για μη αντικατάσταση , ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ .

Σχόλιο 4 : Περίμενα ότι μια μεγάλη εταιρεία σαν την Apple να ειναι μεγάλη σε όλα τα πράγματα . Μιλώ ως χρήστης 10 χρόνων Iphone , Ipad , MAC κτλ κτλ . Ήταν η πρώτη εμπειρία after sales support και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΗΚΑ ΕΝΤΕΛΩΣ. 

Σχόλιο 5 : Παραγωγικό μια εταιρεία με πελάτες να ζητάει 25 ευρώ ( 20% της αξίας του προιόντος ) για να βγάλει συμπέρασμα μετά απο 2 βδομάδες ότι είδε ότι ειναι σκισμένη μια σίτα χιλιοστών οπότε κρίμα έχασες αν έχει πρόβλημα το τσιπάκι του μικροφώνου .... Ελλάδα 2023

 

Πολύ πιθανόν να μη θέλουν να σε εξυπηρετήσουν λόγω αγοράς από παραεισαγωγή-σκρουτζ επειδή η εταιρεία infoquest ανήκει στην ίδια εταιρεία με την iSquare (επίσημος εισαγωγέας) και iStorm (καταστήματα λιανικής αποκλειστικής συνεργασίας Apple)

Δημοσ.

Να τις καθαριζετε τις συσκευες σας πριν τις στειλετε για επισκευη, δεν ειναι υποχρεωμενος ο καθε τεχνικος να αντιμετωπιζει τις βρωμιες του καθενος!
Δε φανταζεστε τι βλεπουμε καθε μερα, τα περισσοτερα ακουστικα φτανουν στο service γιατι εχουν μπουκωσει απο κορατσα! Δεν ειναι μπατονετες τα ακουστικα!
Αν δεν εβαλες κατι εσυ μεσα στην οπη του μικροφωνου για να δοκιμασεις μηπως και ξεβουλωσει , μπορει να το εκανε ο "απορημενος υπαλληλος"!
Μην ανησυχειτε και η Infoquest και οπως και καθε επισκευαστικο, να κανουν την επισκευη θελουν. Αν δεν κανουν την επισκευη, το πιο πιθανο ειναι να μην πληρωθουν.

  • Thanks 2
Δημοσ.
18 minutes ago, enlightened said:

 

Πολύ πιθανόν να μη θέλουν να σε εξυπηρετήσουν λόγω αγοράς από παραεισαγωγή-σκρουτζ επειδή η εταιρεία infoquest ανήκει στην ίδια εταιρεία με την iSquare (επίσημος εισαγωγέας) και iStorm (καταστήματα λιανικής αποκλειστικής συνεργασίας Apple)

Από σκρουτζ πήρα τα δικά μου τότε και δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με iStorm όπως έγραψα και πιο πάνω.

 

5 minutes ago, tsosmi7 said:

Να τις καθαριζετε τις συσκευες σας πριν τις στειλετε για επισκευη, δεν ειναι υποχρεωμενος ο καθε τεχνικος να αντιμετωπιζει τις βρωμιες του καθενος!
Δε φανταζεστε τι βλεπουμε καθε μερα, τα περισσοτερα ακουστικα φτανουν στο service γιατι εχουν μπουκωσει απο κορατσα! Δεν ειναι μπατονετες τα ακουστικα!
Αν δεν εβαλες κατι εσυ μεσα στην οπη του μικροφωνου για να δοκιμασεις μηπως και ξεβουλωσει , μπορει να το εκανε ο "απορημενος υπαλληλος"!
Μην ανησυχειτε και η Infoquest και οπως και καθε επισκευαστικο, να κανουν την επισκευη θελουν. Αν δεν κανουν την επισκευη, το πιο πιθανο ειναι να μην πληρωθουν.

Μη τα λες δυνατά γιατί θα σε βρίσουν στο τέλος 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Στους παραπάνω που σχολίασαν και μάλλον δεν έχουν μάθουν να διαβάζουν και να κατανοούν , απλά εκφράζουν αυτό που έχουν στο κεφάλι τους 

Τα airpods τα καθάρισα με πανακί εξωτερικά , και με μπατονέτα και με το εργαλείο της SIM προσεκτικά. Το βιολογικό υλικό ισχυρίζονταν ότι υπήρχε στο κάτω μέρος στο μικρόφωνο που ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΙ και ειναι διαστάσεων μισού χιλιοστού. ENNOEITAI τα ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΙ καθαρίστηκαν εξονυχιστικα. 

 

Συγγνώμη που δεν είμαι χειρούργος με εξειδικευμένα εργαλεία .

Επίσης λογικό να απορρίπτονται λόγω σκισμένης σίτας . " Εκτός εγγύησης η μηχανή αν έχει μια γρατζουνιά το φτερό ῾ Βολικό δεν λέω... 

Επεξ/σία από greekmm
Δημοσ.

Μην εξανιστασαι. εχω δει πολλα ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ εχουν καθαριστει εξονυχιστικα και δεν ειναι καθολου οπως το φανταζεσαι.
Μπορει να μη σου φαινεται λογικο, αλλα αν εχουν παρει τετοια οδηγια απο την Apple, αυτη την απαντηση σου εδωσαν.
Ισως δεν μπορουν να κανουν κατι παραπανω απο τη δικη τους μερια.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εξανίσταμαι γιάτί η απαίτηση εξονυχιστικού καθαρισμού σε τέτοιο προιον είναι ΠΑΡΑΛΟΓΗ και η διάγνωση σκισμένης σίτας επίσης ΠΑΡΑΛΟΓΗ. 

Επίσης εξανίσταμαι γιατί όταν κάποιος δίνει 130+ ευρώ για ακουστικά απαιτεί κάτι πολύ καλύτερο για AFTER SALES SUPPORT και Customer Experience. Τέλος εξανίσταμαι γιατί είναι καθαρά πολιτικη Infoquest να ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΑΝΤΙΚΑΣΤΑΣΕΙΣ. 

Σε περιπτώσεις αλλες π.χ. Γερμανού δεν είχαμε τέτοιες δικαιολογίες . 

Κλασική ελληνική νοοτροπία . Γλυτώνουμε 10 άμεσα και χάνουμε 200 μακροπρόθεσμα. 

Επεξ/σία από greekmm
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, greekmm είπε

Εξανίσταμαι γιάτί η απαίτηση εξονυχιστικού καθαρισμού σε τέτοιο προιον είναι ΠΑΡΑΛΟΓΗ και η διάγνωση σκισμένης σίτας επίσης ΠΑΡΑΛΟΓΗ. 

Επίσης εξανίσταμαι γιατί όταν κάποιος δίνει 130+ ευρώ για ακουστικά απαιτεί κάτι πολύ καλύτερο για AFTER SALES SUPPORT και Customer Experience Τέλος εξανίσταμαι γιατί είναι καθαρά πολιτικη Infoquest να ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΑΝΤΙΚΑΣΤΑΣΕΙΣ. 

Σε περιπτώσεις αλλες π.χ. Γερμανού δεν είχαμε τέτοιες δικαιολογίες . 

Κλασική ελληνική νοοτροπία . Γλυτώνουμε 10 άμεσα και χάνουμε 200 μακροπρόθεσμα. 

 

Στο εξήγησα γιατί σε απέφυγε σαν πελάτη... ακριβώς αυτό που είπες είναι, αποφεύγει να σου δώσει την εξυπηρέτηση που πρέπει γιατί δεν είσαι πελάτης τους και ούτε πρόκειται να γίνεις, οπότε δεν τους ενδιαφέρεις σαν πορτοφόλι. Ο πελάτης του σκρουτζ δεν πρόκειται να πάει ποτέ στην iStorm, άντε για κανά τζαμάκι/θήκη. Οπότε εφόσον μπορούνε να σε αποφύγουνε με αυτήν τη δικαιολογία θα το κάνουνε. Έτσι είναι... Infoquest-iSquare-iStorm όλοι το ίδιο είναι, αν το είχες πάρει από επίσημο κατάστημα σίγουρα θα σε εξυπηρετούσανε χωρίς δεύτερη σκέψη. Και σίγουρα δε θα σε βάζανε να πληρώσεις και 25€ κιόλας από πάνω χωρίς να κάνουν και τίποτα.

  • Confused 1
Δημοσ.
1 minute ago, enlightened said:

 

Ο πελάτης του σκρουτζ δεν πρόκειται να πάει ποτέ στην iStorm, άντε για κανά τζαμάκι/θήκη. Οπότε εφόσον μπορούνε να σε αποφύγουνε με αυτήν τη δικαιολογία θα το κάνουνε. 

Δηλαδή εγώ που πήρα τα airpods pro από σκρουτζ και μετά από 8 μήνες τα πήγα iStorm Κολονάκι επειδή όπως ξανά έγραψα, είχε πρόβλημα το ένα και μου αντικατέστησαν κ αι τα ΔΥΟ (το ενα είχε και σημαδάκι σκέψου επειδή έπεσε) είμαι υπερ κωλόφαρδος; 

 

Δημοσ.

Το αποφευγει τις αντικαταστασεις δεν εχει νοημα, τα ακουστικα αυτα δεν επισκευαζονται, μονο αντικαθιστανται. Αν εχουν βλαβη και δεν εχουν βγει εκτος εγγυησης για καποιο λογο (σκισμενο σιτακι-το οποιο μπορει να θεωρειτε και ο λογος για το χαλασμενο μικροφωνο), τοτε αντικαθιστανται.

Ο Γερμανος που αναφερεις, παλι θα τα προωθησει σε καποιο κεντρικο service.
Αν τα ακουστικα αλλαχτουν και τα παλια γυρισουν στην Apple, ενω τους εχει δωσει οδηγια να μην τα αλλαζουν αν εχουν σκισμενο σιτακι, δεν θα τους πληρωσουν την επισκευη και το ανταλλακτικο, ειναι τοσο απλο.
 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άρα το πρόβλημα μιας εταιρείας είναι τι θα "επικαλεστεί ῾ για να γλυτώσει ;; Και όχι η ουσία ;Σορυ ειναι μη ΑΠΟΔΕΚΤΟ από μια εταρεία επιπέδου Apple. Και δεν τα έχω μόνο με Infoquest . Αν η πολιτική της μητρικής ειναι αυτή τα έχω με την Apple. 

Το σκισμένο σιτάκι ειναι λόγος μη λειτουργίας μικροφώνου ; Και πριν που δεν ήταν σκισμένο ήταν το βιολογικό υλικό και πριν η αστρική σκόνη και πιο πριν η σκόνη από την Σαχάρα.... 

 

Επεξ/σία από greekmm
Δημοσ.
14 minutes ago, HateMe said:

Δηλαδή εγώ που πήρα τα airpods pro από σκρουτζ και μετά από 8 μήνες τα πήγα iStorm Κολονάκι επειδή όπως ξανά έγραψα, είχε πρόβλημα το ένα και μου αντικατέστησαν κ αι τα ΔΥΟ (το ενα είχε και σημαδάκι σκέψου επειδή έπεσε) είμαι υπερ κωλόφαρδος; 

Ήσουν εντός της  εμπορικής εγγύησης της Apple, δηλαδή το Service εξυπηρέτησε (ως όφειλε) τον πελάτη της (εσένα). Στην περίπτωση του TS τα ακουστικά ήταν εντός 2ετους εγγύησης (υποθέτω ότι εννοεί πως είχε περάσει ένας χρόνος), οπότε το Service θα εξυπηρετούσε το Σκρουτζομάγαζο (δηλαδή έναν ανταγωνιστή) το οποίο έχει την υποχρέωση να παρέχει (νομική) εγγύηση απέναντι στον πελάτη. Τα επίσημα Service συνήθως αναλαμβάνουν να καλύψουν την νομική (2ετη) εγγύηση προκειμένου να αποφύγουν δυσαρέσκειες αλλά πρέπει να ληφθούν υπόψιν και οι ειδικοί όροι αυτής της νομικής εγγύησης (να αποδειχθεί ότι το ελλατωμα προϋπήρχε). Εφόσον όμως δεν είναι υποχρεωμένοι (καθώς δεν είναι αυτοί οι εισαγωγείς), μπορεί και να προσπαθήσουν να το αποφύγουν. 

  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, enlightened είπε

 

Στο εξήγησα γιατί σε απέφυγε σαν πελάτη... ακριβώς αυτό που είπες είναι, αποφεύγει να σου δώσει την εξυπηρέτηση που πρέπει γιατί δεν είσαι πελάτης τους και ούτε πρόκειται να γίνεις, οπότε δεν τους ενδιαφέρεις σαν πορτοφόλι. Ο πελάτης του σκρουτζ δεν πρόκειται να πάει ποτέ στην iStorm, άντε για κανά τζαμάκι/θήκη. Οπότε εφόσον μπορούνε να σε αποφύγουνε με αυτήν τη δικαιολογία θα το κάνουνε. Έτσι είναι... Infoquest-iSquare-iStorm όλοι το ίδιο είναι, αν το είχες πάρει από επίσημο κατάστημα σίγουρα θα σε εξυπηρετούσανε χωρίς δεύτερη σκέψη. Και σίγουρα δε θα σε βάζανε να πληρώσεις και 25€ κιόλας από πάνω χωρίς να κάνουν και τίποτα.

Ενδιαφέρον άποψη. Δεν το είχα σκεφτεί ότι πάει έτσι. Μόνο που στο παρελθόν έχω πάρει προιόντα αλλά και έχω χρησιμοποιήσει το σερβις για αλλαγή μπαταρίας σε Iphone οπότε εν δυνάμει ήμουν και θα ήμουν πελάτης τους και για αγορά και για σερβις

Επεξ/σία από greekmm

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...