Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 22/3/2023 στις 2:42 ΜΜ, nikοs είπε

Ο πελάτης που ορθός θα επιλέξει να στηθεί ο σταθερός στο κατάστημα οφείλει πρώτα να λάβει γραπτή προσφορά όπου θα αναφαίρετε ξεκάθαρα ο εξοπλισμός που θα αγοράσει και θα εγκατασταθεί στο μηχάνημα του όπως και η εγγύηση του build ως build καθώς και των συσκευών ξεχωριστά.

Στο τέλος με την παράδοση παίρνει απόδειξη αγοράς καθώς και τα κουτιά από το hardware που επέλεξε.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να εξαπατηθεί κάποιος; 

Αν τώρα ο πελάτης πάει σε έναν μαγαζί και ζητήσει αόριστα να του εγκατασταθεί ένας ssd ή ένας m2 το μαγαζί θα του δώσει μια τιμή και θα του βάλει αυτόν που θεωρεί εκείνο πως ταιριάζει.Ούτε σε αυτή την περίπτωση υπάρχει εξαπάτηση ή δόλος μιας και ο πελάτης δεν ζήτησε κάτι συγκεκριμένο αλλά κάτι γενικό.

Αν πάω σε ένα περίπτερο και ζητήσω από το περιπτερά να μου δώσει ένα πακέτα τσιγάρα χωρίς να διευκρινίσω μάρκα και ο περιπτεράς μου δώσει ένα camel ή ένα pall mall φταίει ο περιπτεράς ή έγώ που δεν ήξερα τι τσιγάρα θέλω;

Η άγνοια δεν είναι δικαιολογία και οι καταστηματάρχες, έμποροι , τεχνίτες κλπ δεν είναι εκεί για να σε εκπαιδεύσουν να μην έχεις άγνοια. 

Οπότε μη μπερδεύουμε τα πράγματα, αν ο πελάτης δεν είναι συγκεκριμένος στις απαιτήσεις του θα πάρει αυτό που το μαγαζί προτείνει για δικούς του λόγους.

Το πιο ορθό είναι ο μαγαζάτορας να ενημερώσει τον πελάτη ότι έχει τις τάδε επιλογές και ο πελάτης να διαλέξει, αλλά όντας ο ίδιος μαγαζάτορας που πάντα ενημερώνω τον πελάτη θα σου πω πως 7 στους 10 πελάτες θα σου πουν "Μη με ανακατεύεις εμένα, δεν έχω ιδέα, βάλε όποιον θεωρείς εσύ καλύτερο." Το τι θεωρώ εγώ καλύτερο τώρα έχει να κάνει με πολλές παραμέτρους όπως 1.Το budget του πελάτη 2. Το μηχάνημα που έχω μπροστά μου. 3. Το VFM τόσο για τον πελάτη όσο και για εμένα 4.Το απόθεμα κλπ κλπ .

Απάτη είναι να έρθει ο πελάτης να μου πει θέλω 980pro και να του δώσω το κλώνο που λέει το νήμα. Σε αυτή την περίπτωση είμαι απατεώνας και πρέπει να γίνει καταγγελία. Αλλά ειλικρινά τώρα γιατί; Γιατί να χαλάσει μια επιχείρηση το όνομά της για 10 ευρώ διαφορά στο κέρδος της; 

Κλείνοντας να πω πως όλοι φέρουν μερίδιο ευθύνης που υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές και καταστάσεις. O καταναλωτής όταν βλέπει ένα προϊόν να πουλιέται παντού για 100 ευρώ και αυτός το βρίσκει κάπου με 50 ευρώ και δεν σκέφτεται πως ο ένας που το πουλάει 50 είναι ο απατεώνας αλλά οι άλλοι 1000 που το πουλάνε 100 είναι οι κλέφτες θέλει και πέφτει θύμα απάτης.Όταν μπαίνει στο κάθε φτηνιάρικο σκρουτζομάγαζο και αγοράζει adidas που παντού έχουν 150 ευρώ στα 30 ευρώ και δεν σκέφτεται ότι κάτι δεν πάει καλά με τα 30 ευρώ adidas τότε θέλει να τον κλέψουν. Δεν σου λέω να πουλιέται κάτι στα 150 και εσύ να το βρείς 120 εκεί οκ υπάρχει μια λογική ...

Απλά φτάνει πια αυτό το "κατηγορώ" για κάθε τι που συμβαίνει εντός συνόρων, δεν κοιτάνε όλοι να μας κλέψουν , ούτε είναι όλοι λαμόγια. 

 

 

Δεν αξίζει να σχολιάσω κάτι, πάντως τζάμπα θίχτηκες.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 ώρες πριν, d4mage είπε

Δεν αξίζει να σχολιάσω κάτι, πάντως τζάμπα θίχτηκες.

Τι είναι αυτό σε αυτά που γράφω που σου φαίνεται ή είναι λάθος και δεν "αξίζει" να το σχολιάσεις;

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...