Προς το περιεχόμενο

Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhunters


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Eίναι καλό παιχνίδι και το DLC προσθέτει ενδιαφέροντες νέους μηχανισμούς (αν και έχω κάποιες αντιρρήσεις ως προς το πότε ενσωματώνεται στο campaign, αν ξεκινήσεις από την αρχή).

Δεν κατάφερα να το τελειώσω, γιατί ανατράπηκαν τα πράγματα με τη δουλειά, μετά κυκλοφόρησαν κι άλλα ενδιαφέροντα παιχνίδια (το backlog έχει αποκτήσει προ πολλού αισχρές διαστάσεις), τώρα δεν θυμάμαι καν πού βρίσκομαι.

Το προτείνω στους φίλους των TBT/TBS, έχει καλούς μηχανισμούς.

Εκεί που υστερεί, είναι στο map/mission generation, είναι σαφές ότι οι ομάδες των εχθρών έχουν συγκεκριμένα spawn points, κι αυτό αφαιρεί από το παιχνίδι, όμως έχουν αποδώσει πολύ πειστικά το στυλ-οδοστρωτήρα των Space Marines, πραγματικά είναι στιγμές που αισθάνεσαι ότι χειρίζεσαι τιτάνες (pun intented) και μόνο με το αριθμητικό πλεονέκτημα μπορούν να σταθούν οι εχθροί.

Είναι από τις καλύτερες προσπάθειες στον κόσμο του Warhammer 40K, εναλλακτικά πηγαίνετε στις προτάσεις της Slitherine (Battlesector, λ.χ.) αλλά εκεί έχουν σοβαρό θέμα με τη γραμμικότητα των campaigns, ο ορισμός του σιδηρόδρομου, στο Daemonhunters υπάρχουν (προφανώς) scripted events-σταθμοί στο campaign, αλλά το τι θα συμβεί ενδιάμεσα και πώς θα διαχειριστείς τους πόρους (οι οποίοι κατά καιρούς σε ζορίζουν άσχημα, ακόμη και στο Normal), είναι τελείως στη διακριτική ευχέρεια του παίκτη.

Απαραίτητος ο SSD, όμως, αν έχετε HDD (όπως είχα εγώ, όταν το πρωτοάρχισα) θα ταλαιπωρηθείτε.

  • Like 4
  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μόλις τον ήπια και δεν με σώζει το προηγούμενο save. Αυτά τα random events είναι brutal. :P Μου άρεσε που είχε και τον χαμό μου σε cinematic. :D 

Τσίμπησα το dlc για νέο playthrough μιας και τελικά λένε έστρωσε με το τελευταίο update. :)

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Προσοχή με το DLC. Ωραίο υλικό, αλλά περιπλέκει τα πράγματα. Δεν γράφω παραπάνω για να μη χαλάσω την έκπληξη.

Πάντως, ένας καλά φτιαγμένος Justicar σε συνδυασμό με έναν καλό Interceptor (ιδανικά και οι δύο με ταιριαστά στο class τους traits) είναι γερό δίδυμο. Αν προκύψει και δεύτερο, ακόμη καλύτερα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/3/2023 στις 11:42 ΜΜ, Snoob είπε

Προσοχή με το DLC. Ωραίο υλικό, αλλά περιπλέκει τα πράγματα. Δεν γράφω παραπάνω για να μη χαλάσω την έκπληξη.

Όχι πες, δεν ψήνομαι να τον ξανά πιω, αν και τώρα που έχω πιάσει καλά πως γίνετε το reveal των εχθρών, ξεκινάω πάντα έτοιμος.

Το option να βάλει το dlc στο spawnpool το έκανα disable πάντως.

edit. nvm είδα, τελικά @@ διόρθωσε το patch. Το έβγαλα το DLC τελείως, fuckin sucks. 🤬

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • 1 μήνα μετά...
  • Super Moderators
Δημοσ.

Mερικές σκέψεις, καθώς έπεσε η αυλαία στο campaign (Standard/Grand-Master, full DLC/no twitch drops):

Το Daemonhunters αποτελεί μια αξιόλογη προσπάθεια στο χώρο των TBS/TBT. Στη Standard (2/4) δυσκολία, το βρήκα υπερβολικά εύκολο, στη Legendary (4/4) πρέπει να είναι γερή πρόκληση (θα δείξει σε επόμενο playthrough). Αν κάπου αισθάνθηκα πίεση, ήταν στο στρατηγικό χάρτη, καθώς τα ξεσπάσματα της πανώλης (από όσο μπόρεσα να καταλάβω) είναι εντελώς τυχαία, άρα μπορεί να προκύψει πρόβλημα ή και να χαθεί ο έλεγχος του campaign αρκετά εύκολα, ειδικά από όταν τα ξεσπάσματα προκαλούν +3 και +4 αύξηση στην ένταση της πανώλης, που σημαίνει ότι σχεδόν κανένας πλανήτης δεν είναι ασφαλής. Στις μάχες στους διάφορους πλανήτες, ελάχιστες ήταν οι φορές που αισθάνθηκα πίεση κι αυτό συνήθως επειδή έκανα κάποια ανοησία από υπερβολική σιγουριά.

Το DLC Eternal Duty μου άφησε μεικτές εντυπώσεις: στα θετικά, έχουμε μία από τις καλύτερες αποδόσεις Dreadnought που έχω δει ποτέ σε παιχνίδι στον κόσμο του Warhammer 40K. Νοιώθεις και ακούς το βάρος και τον όγκο αυτού του θηρίου και είναι πραγματικά χρήσιμο στις αποστολές. Αντίθετα, οι techmarines που το συνοδεύουν είναι τελείως προαιρετικοί, δεν ένοιωσα κάπου ότι έπρεπε να έχω μαζί έναν, ίσως γιατί και η δυσκολία των αποστολών δεν ήταν τέτοια που να χρειάζεται συχνότερη υποστήριξη/repairs το Dreadnought. Η προσθήκη νέων αντιπάλων χρήσιμη, κυρίως γιατί αντιμετωπίζει το turtling -ως ένα βαθμό- και προσθέτει ποικιλία στους αντιπάλους.

Στα αρνητικά, έχει περιορισμένο περιθώριο χρήσης (σε Standard δυσκολία συνήθως 1/3 αποστολές), ενώ και η ιστορία -σε σχέση με την κεντρική υπόθεση του campaign- δεν ταιριάζει λογικά. 

Αντίθετα, το DLC με τον Purifier Champion είναι επιεικώς απογοητευτικό. 15 ευρώ (τιμή Steam Store) για ένα χαρακτήρα που δεν μπορείς να εξοπλίσεις (άρα στο late game είναι τελείως άχρηστος) και όταν εμφανίζεται στο campaign είναι οριακά χρήσιμος, αλλά κάθε αποστολή όπου συμμετέχει στερεί εμπειρία από έναν ιππότη που μπορείς να εξελίξεις. 

Το πρόβλημα με την ευκολία του παιχνιδιού στη Standard δυσκολία είναι πως εύκολα μπορείς να την πατήσεις και να μην έχεις αναπτύξει αρκετά την ομάδα σου (μπορείς να έχεις έως 20 ιππότες όμως σε αποστολές παίρνεις μόνο 4 (με το Duty Eternal και σε κάποια story missions 5) κι αυτό -σε συνδυασμό με τη δυνατότητα να τους χρησιμοποιείς και τραυματίες, με μόνο malus στα health points- σημαίνει πως άνετα μπορεί να φτάσεις στο τέλος με 8-10, κι από αυτούς οι μισοί να είναι ελάχιστα χρησιμοποιημένοι). Αυτό σημαίνει πως στο end game είναι εύκολο να μπλέξεις, ενώ ως τότε πήγαινες τρένο. Βέβαια, τα τυχαία γεγονότα που προκύπτουν στη διάρκεια του campaign συχνά στερούν ιππότες (αναλαμβάνουν αποστολές που τους καθιστούν μη επιλέξιμους για αρκετές ημέρες) οπότε ο παίκτης κάποια στιγμή θα υποχρεωθεί να αναπτύξει την ομάδα.

Θετικό είναι το γεγονός πως υπάρχουν πολλά classes με διαφορετικά επιμέρους builds. Βέβαια, ορισμένα είναι αισθητά πιο χρήσιμα από κάποια άλλα, τουλάχιστον στη Standard δυσκολία που σου επιτρέπει να εξουδετερώνεις τους αντιπάλους με πολύ επιθετικό παιχνίδι, οπότε χάνουν σε χρησιμότητα οι πιο αμυντικοί/support χαρακτήρες. Γενικά, όμως, στο customization παίρνει καλό βαθμό.

Το σημαντικότερο αρνητικό σε επίπεδο σχεδιασμού -νομίζω το έχω αναφέρει σε προηγούμενο μήνυμα- είναι το ότι οι αντίπαλοι εμφανίζονται σε σταθερές θέσεις κάθε φορά και οι χάρτες αρχίζουν από ένα σημείο και μετά να επαναλαμβάνονται -ειδικά αν τραβήξει πολύ το campaign, και το δικό μου δεν τράβηξε, οριακά έχασα το achievement γρήγορης νίκης- με αποτέλεσμα να ξέρεις περίπου πού θα τους βρεις. Σε συνδυασμό με το ότι έχεις την πρώτη κίνηση μόλις ενεργοποιηθεί αντίπαλη περίπολος, ο βαθμός δυσκολίας πέφτει αισθητά.

Όμως, έχει πολύ καλή ατμόσφαιρα (το soundtrack μου άρεσε ιδιαίτερα), αξιοπρεπή ΑΙ, καλή ιστορία (για τα μέτρα ενός κόσμου όπου υπάρχει μόνο πόλεμος) και έξυπνους μηχανισμούς στις μάχες (όπου βρέθηκε ένα σύστημα απείρως ανώτερο της εξοργιστικής τυχαιότητας του XCOM, για παράδειγμα). Πολλά builds, πάρα πολλά όπλα, 10 classes, έξτρα χαρακτήρες (με λιγοστή αλλά ενδιαφέρουσα χρήση) και ενδιαφέροντες μηχανισμούς ανάκαμψης από αποτυχίες είτε στο τακτικό, είτε το στρατηγικό επίπεδο (αν και, πάλι, λόγω χαμηλής δυσκολίας στη Standard, δεν χρειάστηκαν, παρά μόνο ως πειραματισμοί). 

Συνολικά, είναι παιχνίδι το οποίο θα πρότεινα στους φίλους του είδους. Δεν είναι άριστο, αλλά αποτελεί μια αξιόλογη αρχή, κι ελπίζω να υπάρξει συνέχεια.

  • Like 11
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • 1 μήνα μετά...
  • Super Moderators
Δημοσ.

Eνδιαφέρουσα επιλογή, συνεχίζουν να μας δείχνουν factions/units που δεν τα βλέπουμε συχνά.

Ο βασικός μου προβληματισμός έχει να κάνει με το πώς θα κουμπώσει το DLC πάνω στο campaign. Το Eternal Duty, παρότι μας παρουσίασε ένα εξαιρετικό Dreadnought (και σε επίπεδο "παρουσίας" αλλά και χρησιμότητας στις αποστολές) το συνόδευσε με τους αποκαρδιωτικά περιττούς techmarines και χάλασε τελείως τη λογική του campaign: υποτίθεται ότι είχες κάποια strains της πανώλης, προσέθεσε ένα άλλο ακόμη πιο επικίνδυνο, θεωρητικά, το οποίο σεναριακά ξεφυτρώνει από το πουθενά, χωρίς αντίστοιχο boss/πηγή, ενώ η πρόσβαση στα units του DLC είναι περιορισμένη και, τελικά, αφήνει μια αίσθηση καλών ιδέων αλλά χλιαρής εφαρμογής. 

Πέρα από αυτό, ήδη το campaign τραβούσε αχρείαστα, αν ήθελες να δεις τι είχε να σου προσφέρει το DLC, και τώρα βλέπω οι assassins λειτουργούν επικουρικά, ο ένας μοιάζει σαν εναλλακτικό build Interceptor, ο άλλος είναι κλασικός sniper/πιστολέρο (στυλ ΧCOM).

Φοβάμαι, δηλαδή, πως θα μπουκώσει ένας ήδη φορτωμένος χάρτης, με αποτέλεσμα να καλείσαι ή να παίξεις σε normal δυσκολία (για να μπορείς να κάνεις στρατηγικά λάθος επιλογές για να τρέξει το επιπλέον υλικό και να δεις πώς εξελίσσονται οι χαρακτήρες) ή να επιλέξεις την υψηλότερη δυσκολία, οπότε όλο αυτό το υλικό κινδυνεύει να είναι περιφερειακής χρησιμότητας, στην καλύτερη.

Ήδη με τα advanced classes των Gray Knights υπήρχε σοβαρό θέμα ενσωμάτωσης στο campaign, γιατί όταν εμφανίζονταν, εκτός κι αν είχαν κάποιο εξαιρετικό innate skill δεν είχες λόγο να ασχοληθείς μαζί τους, μια χαρά έβγαινε η δουλειά με τα βασικά classes. Τώρα προσθέτουν δεύτερο DLC με επιπλέον χαρακτήρες, δεν ξέρω πόσο καλά θα λειτουργήσει αυτό.

Μπορεί να μας εκπλήξουν ευχάριστα, βέβαια, και να έχουν σκεφτεί κάποιο μηχανισμό ώστε να ενσωματώσουν τους assassins με ουσιαστικότερο τρόπο, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο δικαιολογείται η αισιοδοξία. Εκτός κι αν προσθέσουν πάλι κάποιο σκάφος, ώστε να φορτώσουν την πίεση από την επέκταση της πανώλης και να την αντισταθμίσουν με νέα εργαλεία για να τη διαχειριστείς. Βέβαια, και την κορβέτα που προσέθεσαν με το Eternal Duty, στον αυτόματο τη χειριζόσουν, άρα...

Θα δούμε. 

  • Like 3
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...