Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Τις ψηφισαν αλλοι, ας προσεχες.

Η γκρινια ειναι αποδεκτη καθε 4 χρονια.

Αρες μαρες κουκουναρες 

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
20 minutes ago, michael92 said:

Στα αλήθεια υποστηρίζεις ότι οι μπαταρίες των EVs δε φθείρονται από το χρόνο; Και κατηγορείς εμένα ότι λέω ό,τι να 'ναι, το οποίο ούτε καν να το γράψεις σωστά δεν ξέρεις;

Παρέθεσα πηγές. Καμία εταιρεία δεν προσφέρει εγγύηση πάνω από 8 χρόνια και αυτό υπό αυστηρές προϋποθέσεις. Δε σε απασχολεί καθόλου αυτό;

Καταρχάς δεν ισχυρίστηκα ότι στα 8 χρόνια χαλάνε όλα τα ηλεκτρικά. Είπα ότι χαλάνε αρκετά ώστε να είναι ασύμφορο για τις εταιρείες να δώσουν μεγαλύτερη εγγύηση.

Επίσης, η φθορά δεν είναι γραμμική. Το αμάξι σου είναι ολοκαίνουριο. Για να δούμε τι απόδοση θα έχει σε 5 χρόνια και αν θα βγάλει πάνω από 12 χρόνια συνολικά.

Το πότε θα χαλάσει μια οποιαδήποτε συσκευή είναι θέμα στατιστικής. Πρόσεξε όμως κατά πόσο αυξάνεται το ετήσιο ποσοστό αστοχίας π.χ στα ψυγεία από ένα σημείο και μετά:

spacer.png

Αν το να είσαι ανοιχτόμυαλος σημαίνει σημαντικό ρίσκο να χρειαστεί να σκάσεις 12.000+€ για αλλαγή battery pack, ας το αφήσουμε καλύτερα.

Αλλο το φθείρεται κατι κ αλλο νεκρωνει μη πας να μαζεψεις τις υπερβολες σου. το τι πιστευεω εγω αστο ειναι αλλη ιστορία.  σαν κατοχος ασε με να εχω καλυτερη εικόνα κ βαλε στην ακρη του μυαλου σου οτι δεν βγηκα να γραψω γενικότητες με στατιστικά απο ψυγεια πολυθρόνες χαλακια κ μιξερ και το βασικότερο στατιστικα αλλων.

Τωρα το αν με απασχολεί οτι δινουν 8 ετη, η αλήθεια με ειναι οτι με απασχολει τοσο οσο με απασχολήσε η αντίστοιχη εγγυηση κινητήρα  σε θερμικό. Καθόλου.

Μακαρι να χα μεγαλυτερο εύρος δικων μου στατιστικων να στα παραθεσω. Παρολαυατα το 18% του χρονου που δινεις εσυ δεν το λες κ λιγο.... Για την ωρα το μονο ακραιο( για τη πραγματικοτητα σου) που μπορω να αναφέρω ειναι οτι γνωρισα ατομο στο σερβισε με αμαξι του 2012 225000 κμ με degradation 4%. Τυχερος που δε βρισκεται στις καμπυλες των ψυγειων σου ετσι; οχι πως είναι ο κανόνας απλα ειναι τα ακρα που παραθετεις.

Να μιλήσουμε κ σοβαρα τώρα; Στην 12 ετια θεωρητικα  εχεις ενα degradation 8 με 10٪ αυτο ξερεις τι συμαινει; ΔΕ χαλαει οπως λες κ πας να αλλαξεις. Αντι να βγαζει 500 θα βγαζει τυπου 420 κμ. Μπορεις να καταλαβεις τω διαφορα ΧΑΛΑΩ απο το ΜΕΙΩΝΩ την αυτονομια και να μη γραφεις ασυναρτησίες; 

Ακου τωρα κ το καλυτερο για το ρίσκο των 12κ .. εαν σε ενα ετος κανω εξοικονόμηση 2κ στα 12 ετη ποσα εξοικονομησα για να ρισκαρω να δωσω, ΑΝ ΔΩΣΩ 12κ?

Α.. η πλακα ξερεις ποια είναι δεν ειμαι καν υπερ της ηλεκτροκινησης που τα λεω ολα αυτά αλλα οι αρνητες το χετε παει σε αλλο επιπεδο. 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, sndev είπε

Α.. η πλακα ξερεις ποια είναι δεν ειμαι καν υπερ της ηλεκτροκινησης που τα λεω ολα αυτά αλλα οι αρνητες το χετε παει σε αλλο επιπεδο. 

Είναι λογική αντίδραση στο ατελείωτο κήρυγμα ότι ο πλανήτης θα σωθεί από τα μπαταριοκίνητα ΙΧ οχήματα.

Δημοσ.
2 minutes ago, dtk-386 said:

Είναι λογική αντίδραση στο ατελείωτο κήρυγμα ότι ο πλανήτης θα σωθεί από τα μπαταριοκίνητα ΙΧ οχήματα.

Έχεις δικιο το καταλαβαίνω κ σέβομαι την αντίδραση, σε πρώτο χρόνο.

Ξερεις τι δε μπορώ να δεχτω; οτι οποιος αντιδρα ετσι αντι να τσατιστει σε δευτερο χρόνο που το θεωρούνε μαλακα οι κυβερνώντες κ τα μαρκετινγ των εταιριών γιατι ναι καμια ηλεκτροκινηση απο μονη της δε θα σωσει κανεναν πλανήτη,  αυτος συνεχιζει να κολαει εκει απορρίπτοντας καθετα ολη τη λογικη ενος εργαλείου που μπορεί μεν να μη σωσει το πλανητη ομως θα του δωσει μια πολυ ανωτερη εμπειρία χρησης και ανεσης αφενος κ αφετερου θα βελτιωσει το μικρόκλιμα της περιοχης του κ ενα κομματι της υγειας του. Αυτο που με τρελαίνει ομως περισσοτερο ειναι οι δικαιολογίες για την αποδόμηση 

Anyway ολα καλα

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Είναι λογική αντίδραση στο ατελείωτο κήρυγμα ότι ο πλανήτης θα σωθεί από τα μπαταριοκίνητα ΙΧ οχήματα.

Δε νομίζω ότι ισχυρίστηκε κανείς κάτι τέτοιο, ένα βήμα είναι απλά προς τη σωστή κατεύθυνση.  

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Είναι λογική αντίδραση στο ατελείωτο κήρυγμα ότι ο πλανήτης θα σωθεί από τα μπαταριοκίνητα ΙΧ οχήματα.

Θα σωθει, και μαζι και με αυτο η ησυχια μας απο τα χρεπια με τις σαπιες εξατμισεις.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Θα σωθει, και μαζι και με αυτο η ησυχια μας απο τα χρεπια με τις σαπιες εξατμισεις.

Τα λατρεύω αυτά τα τσιτάτα. 

Θα σωθεί ο πλανήτης και η ησυχία μας με τις SUV σκοτώστρες που είναι σηκωμένες ψηλότερα από το έδαφος, έχουν 0-100 σε 6" ή λιγότερο. Και είναι δικό σας πρόβλημα αν κάνετε τούμπες, το ότι ζυγίζουν 2+ τόνους είναι και πρόβλημα των άλλων. IX που είναι πιο βαριά από ένα Mercedes Vito. Αλλά νταξ σιγά τι σημασία έχουν όλα αυτά, εδώ μιλάμε για πρόοδο. 

Όχι ότι τα ICE SUV δεν ήταν σε ίδιο δρόμο, αλλά εδώ πλέον έχει ξεφύγει η κατάσταση. 

 

Το ID 2all είναι ένα concept car. Έχει πολύ δρόμο ακόμη η VW. Το Honda e και πολλά άλλα είναι ήδη εδώ. Όπως ανέφερε και κάποιος παραπάνω, οι επιδοτήσεις έχουν νόημα για αυτοκίνητα πόλης και συγκεκριμένου budget, όχι για αυτοκίνητα που κοστίζουν €60k.

Επεξ/σία από butters
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/3/2023 στις 9:31 ΠΜ, logistoulis είπε

Το ερώτημα είναι το εξής είναι πιο πράσινο να συνεχίσω να χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο που ήδη έχω και σε βάθος ετών το κόστος χρήσης του πέφτει διαρκώς ή είναι πιο πράσινο να παραχθεί ένα νέο ηλεκτρικό;

Πολύ σωστό σχόλιο! Εννοείται ότι είναι πιο πράσινο να χρησιμοποιήσεις το αμάξι που έχεις τώρα για όσο πάει. Και ακόμα πιο πράσινο είναι να μην χρησιμοποιείς το αμάξι καθόλου (ή όσο λιγότερο γίνεται). Η λογική (πρέπει να) είναι ότι όταν θες να αλλάξεις αμάξι καλό είναι να πάρεις ηλεκτρικό, όχι ότι θα πρέπει να αποσύρεις νωρίτερα το τωρινό σου αυτοκίνητο για να πάρεις ένα ηλεκτρικό. Όπως επίσης είνάι πολύ λανθασμένη η λογική ότι τα ηλεκτρικά έχουν 0 ρύπους.

Στις 19/3/2023 στις 9:23 ΠΜ, gliogas είπε

Αυτό που λες είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας πότε είδες κινέζικο αυτοκίνητο να κινείται σε ευρωπαϊκό δρόμο γιατι εγώ δεν έχω δει πότε, υπάρχει περίπτωση η Ευρώπη με δεκάδες αυτοκινητοβιομηχανίες να αφήσει τους κινέζουσ να αλωνίζουν τους δρόμους τους nonono......μην ξεχνάς VOLKS WAGEN = Αυτοκίνητο του λαού χαχα

MG, BYD, Aiways βλέπω κάθε μέρα στους ολλανδικούς δρόμους. Υπάρχουν κινέζικα στην Ευρώπη εδώ και χρόνια.

4 ώρες πριν, michael92 είπε

Η ενεργή ψύξη που αναφέρεις υπάρχει για να μην υπερθερμανθούν οι μπαταρίες κατά τη χρήση του αυτοκινήτου.

Γιατί σαν καταναλωτής δεν μπορώ να αγοράσω μπαταρία με ημερομηνία λήξης (ούτε καν εγγύηση) πάνω από 10 χρόνια;

Η ενεργή διαχείριση της μπαταρίας είναι για να κρατάει την μπαταρία σε καλές θερμοκρασίες (να την ζεσταίνει τον χειμώνα και να την ψύχει το καλοκαίρι). Ο λόγος που δεν μπορείς να αγοράσεις τέτοια μπαταρία ως καταναλωτής είναι γιατί δεν έχεις τέτοιο σύστημα ψύξης, επομένως δεν μπορείς να διατηρήσεις την μπαταρία για τόσο καιρό.

Παρεμπιπτόντως, ένα μεγάλο κακό που έχει κάνει στη φήμη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων η Nissan είναι ότι δεν έβαλε σύστημα ψύξης στα παλιά Leaf, με αποτέλεσμα η μπαταρία τους όντως να χάνει αυτονομίαι κοντά στα ποσοστά που αναφέρεις και έτσι κόλλησε η "ρετσινιά" ότι όλα τα ηλεκτρικά έχουν αυτό το πρόβλημα. Εν έτει 2023, δεν υπάρχει ηλεκτρικό χωρίς σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας, οπότε αυτά τα νούμερα περί 30% degradation σε 10 χρόνια είναι απίθανα. Στην πράξη, από σωστά δομημένα συστήματα μπαταρίας (πχ. Tesla Model S κλπ) ξέρουμε ότι το degradation συνήθως σταθεροποιείται στο 10% στα 10 χρόνια.

Επεξ/σία από liberostelios
Δημοσ.
1 ώρα πριν, sndev είπε

Έχεις δικιο το καταλαβαίνω κ σέβομαι την αντίδραση, σε πρώτο χρόνο.

Ξερεις τι δε μπορώ να δεχτω; οτι οποιος αντιδρα ετσι αντι να τσατιστει σε δευτερο χρόνο που το θεωρούνε μαλακα οι κυβερνώντες κ τα μαρκετινγ των εταιριών γιατι ναι καμια ηλεκτροκινηση απο μονη της δε θα σωσει κανεναν πλανήτη,  αυτος συνεχιζει να κολαει εκει απορρίπτοντας καθετα ολη τη λογικη ενος εργαλείου που μπορεί μεν να μη σωσει το πλανητη ομως θα του δωσει μια πολυ ανωτερη εμπειρία χρησης και ανεσης αφενος κ αφετερου θα βελτιωσει το μικρόκλιμα της περιοχης του κ ενα κομματι της υγειας του. Αυτο που με τρελαίνει ομως περισσοτερο ειναι οι δικαιολογίες για την αποδόμηση 

Anyway ολα καλα

Υπάρχει μια ακόμη καλύτερη λύση που μειώνει δραστικά τους ρύπους τα ατυχήματα και είναι προσιτή για όλους χωρίς επιδοτήσεις .... Τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τα ποδήλατα αλλά αυτά δεν έχουν κέρδη για τους νταβάδες μας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ έχω μια απορία. Θα καίει ή δεν θα καίει λάδι; 😆

Spoiler

Μην με φας. Ξέρω ότι δεν καίει λάδι είχα Golf. Όσο του έβαζα το λάδι των προδιαγραφών του μια χαρά δεν έκαιγε τίποτα, όσο άφηνα τον μηχανικό να κάνει τα δικά του.....

 

44 λεπτά πριν, apostolosapok είπε

Υπάρχει μια ακόμη καλύτερη λύση που μειώνει δραστικά τους ρύπους τα ατυχήματα και είναι προσιτή για όλους χωρίς επιδοτήσεις .... Τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τα ποδήλατα αλλά αυτά δεν έχουν κέρδη για τους νταβάδες μας.

Μα φυσικά. Με τέτοια τρομερά δίκτυα ΜΜΜ, οι νταβάδες(όποιοι και αν είναι αυτοί) μας φταίνε.

  • ΚΤΕΛ Υπεραστικό: Εισητήριο; Μεγαλύτερο και απ' το κόστος των καυσίμων μου. Συχνότητα δρομολογίων; Μικρότερη από αυτή σε Γή και Σελήνη. Κάνεις τα παράπονα σου και σου λένε ότι είναι απόρροια του ότι δεν γεμίζει το λεωφορείο. Οκ το βλέπω. Αλλά βλέπω ότι επιμένεις στο ίδιο δρομολόγιο να βάζεις ένα όχημα 50+ θέσεων. Δεν χρειαζόμασταν τα τρένα για να ντροπιαστούμε. Τα "Κοινά/Καρτέλ* Ταμεία Εισπράξεων Λεωφορείων" το έκαναν πρώτα. Οι οδηγοί φέρονται χωρίς σεβασμό σε όλους τους πελάτες. Έχω πέσει σε φάση, που ο οδηγός δεν έδινε σημασία στον πελάτη επειδή του μιλούσε στα Αγγλικά. Στην Σπάρτη όσο ήμουν, δεν άφηναν άλλα ΚΤΕΛ να μπουν μέσα στην "περιοχή" τους. Για να πας Καλαμάτα για παράδειγμα ή και να γυρίσεις αλλάζεις 2 λεωφορεία!
  • ΚΤΕΛ Αστικό: Δεν υπάρχουν και πολλές διαφορές απλά η μικρογραφία των παραπάνω σε περιβάλλον της πόλης.
  • Μετρό: Ένα απ' τα καλύτερα ΜΜΜ ωστόσο υπάρχει μόνο σε Αθήνα. Και πάλι όμως έχουμε καταφέρει να το κάνουμε στέκι εγκληματιών.
  • Τρένα: Πολύ μικρό και περιορισμένο δίκτυο και χρειάστηκε μια φορά να μπω για να καταλάβω ότι ρισκάρω την ζωή μου εκεί μέσα. Μακάρι να είχα άδικο! 

Στην Αγγλία συγγενείς και φίλοι, ενώ έχουν τα αυτοκίνητα τους, το ΜΜΜ είναι μες στην καθημερινότητα τους, γιατί και συμφέρουν οικονομικά, είναι συνεπή στα δρομολόγια τους και εκσυγχρονισμένα. Εδώ μην βρούμε αμόρφωτο, τεμπέλη, κομματόσκυλο κτλ. Πάμε και τον κάνουμε οδηγό ή ακόμη χειρότερα προϊστάμενο. 

*Μου διαφεύγουν τα αρχικά αυτή την στιγμή.

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, butters είπε

Τα λατρεύω αυτά τα τσιτάτα. 

Θα σωθεί ο πλανήτης και η ησυχία μας με τις SUV σκοτώστρες που είναι σηκωμένες ψηλότερα από το έδαφος, έχουν 0-100 σε 6" ή λιγότερο. Και είναι δικό σας πρόβλημα αν κάνετε τούμπες, το ότι ζυγίζουν 2+ τόνους είναι και πρόβλημα των άλλων. IX που είναι πιο βαριά από ένα Mercedes Vito. Αλλά νταξ σιγά τι σημασία έχουν όλα αυτά, εδώ μιλάμε για πρόοδο. 

Όχι ότι τα ICE SUV δεν ήταν σε ίδιο δρόμο, αλλά εδώ πλέον έχει ξεφύγει η κατάσταση. 

 

Το ID 2all είναι ένα concept car. Έχει πολύ δρόμο ακόμη η VW. Το Honda e και πολλά άλλα είναι ήδη εδώ. Όπως ανέφερε και κάποιος παραπάνω, οι επιδοτήσεις έχουν νόημα για αυτοκίνητα πόλης και συγκεκριμένου budget, όχι για αυτοκίνητα που κοστίζουν €60k.

Ειναι 2 τονοι, αλλα εχουν τοσο χαμηλα το κεντρο  βαρους, που εχουν καλυτερο αποτελεσμα στο moose test.

Αλλα ενταξει, ας μεινουμε στα σαξοραλα που ειναι παναλαφρα και ασφαλη.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

Ειναι 2 τονοι, αλλα εχουν τοσο χαμηλα το κεντρο  βαρους, που εχουν καλυτερο αποτελεσμα στο moose test.

Αλλα ενταξει, ας μεινουμε στα σαξοραλα που ειναι παναλαφρα και ασφαλη.

λες συνέχεια για τους κάγκουρες που είναι ένα ελάχιστο ποσοστό ηλιθίων στον δρόμο.

αυτό που βλέπω εγώ είναι νορμάλ αυτοκίνητα 10+ετίας για να πηγαίνει ο κόσμος στην δουλειά του.

δεν είμαστε αρχές 00's με τα λιμανάκια και τις κόντρες.

και από την άλλη θα σου πω επίσης ότι ο ηλίθιος οδηγός θα οδηγεί ηλίθια ότι και αν έχει σαν εκείνον τον ιδιοκτήτη Tesla Y που έκανε σφήνες συνεχώς και εκκινήσεις στα φανάρια για να μας δείξει τα λεφτά του(?), το μικρό του π**λι(?) ή την οικολογική του ανησυχία?

οπότε μην μου μιλάς άλλο για σαξόραλλα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

λες συνέχεια για τους κάγκουρες που είναι ένα ελάχιστο ποσοστό ηλιθίων στον δρόμο.

αυτό που βλέπω εγώ είναι νορμάλ αυτοκίνητα 10+ετίας για να πηγαίνει ο κόσμος στην δουλειά του.

δεν είμαστε αρχές 00's με τα λιμανάκια και τις κόντρες.

και από την άλλη θα σου πω επίσης ότι ο ηλίθιος οδηγός θα οδηγεί ηλίθια ότι και αν έχει σαν εκείνον τον ιδιοκτήτη Tesla Y που έκανε σφήνες συνεχώς και εκκινήσεις στα φανάρια για να μας δείξει τα λεφτά του(?), το μικρό του π**λι(?) ή την οικολογική του ανησυχία?

οπότε μην μου μιλάς άλλο για σαξόραλλα

Ο ηλιθιος οδηγος θα οδηγαει ετσι ο,τι και να εχει, αλλα στατιστικα ο ηλιθιος θα προτιμαει αυτοκινητακια που κανουν βρουμ βρουμ γιατι εχει αναγκη να τον κοιτανε. Αρα ηλεκτρικο δεν θα παρει ποτε, ασε που δεν θα εχει λεφτα να το παρει.

Δεν εγραψα εγω για σκοτωστρες 2 τονων. Μπερδευεσαι. 
Τα ηλεκτρικα μπορει να ειναι ταχυτατα και με τρομερη επιταχυνση, αλλα ο κοσμος δεν τα παιρνει γι αυτο το λογο.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ο ηλιθιος οδηγος θα οδηγαει ετσι ο,τι και να εχει, αλλα στατιστικα ο ηλιθιος θα προτιμαει αυτοκινητακια που κανουν βρουμ βρουμ γιατι εχει αναγκη να τον κοιτανε. Αρα ηλεκτρικο δεν θα παρει ποτε, ασε που δεν θα εχει λεφτα να το παρει.

Δεν εγραψα εγω για σκοτωστρες 2 τονων. Μπερδευεσαι. 
Τα ηλεκτρικα μπορει να ειναι ταχυτατα και με τρομερη επιταχυνση, αλλα ο κοσμος δεν τα παιρνει γι αυτο το λογο.

Διαφωνώ κάθετα με αυτά που βλέπω ειδικά από οδηγούς Tesla.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Εγώ έχω μια απορία. Θα καίει ή δεν θα καίει λάδι; 😆

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Μην με φας. Ξέρω ότι δεν καίει λάδι είχα Golf. Όσο του έβαζα το λάδι των προδιαγραφών του μια χαρά δεν έκαιγε τίποτα, όσο άφηνα τον μηχανικό να κάνει τα δικά του.....

 

Μα φυσικά. Με τέτοια τρομερά δίκτυα ΜΜΜ, οι νταβάδες(όποιοι και αν είναι αυτοί) μας φταίνε.

  • ΚΤΕΛ Υπεραστικό: Εισητήριο; Μεγαλύτερο και απ' το κόστος των καυσίμων μου. Συχνότητα δρομολογίων; Μικρότερη από αυτή σε Γή και Σελήνη. Κάνεις τα παράπονα σου και σου λένε ότι είναι απόρροια του ότι δεν γεμίζει το λεωφορείο. Οκ το βλέπω. Αλλά βλέπω ότι επιμένεις στο ίδιο δρομολόγιο να βάζεις ένα όχημα 50+ θέσεων. Δεν χρειαζόμασταν τα τρένα για να ντροπιαστούμε. Τα "Κοινά/Καρτέλ* Ταμεία Εισπράξεων Λεωφορείων" το έκαναν πρώτα. Οι οδηγοί φέρονται χωρίς σεβασμό σε όλους τους πελάτες. Έχω πέσει σε φάση, που ο οδηγός δεν έδινε σημασία στον πελάτη επειδή του μιλούσε στα Αγγλικά. Στην Σπάρτη όσο ήμουν, δεν άφηναν άλλα ΚΤΕΛ να μπουν μέσα στην "περιοχή" τους. Για να πας Καλαμάτα για παράδειγμα ή και να γυρίσεις αλλάζεις 2 λεωφορεία!
  • ΚΤΕΛ Αστικό: Δεν υπάρχουν και πολλές διαφορές απλά η μικρογραφία των παραπάνω σε περιβάλλον της πόλης.
  • Μετρό: Ένα απ' τα καλύτερα ΜΜΜ ωστόσο υπάρχει μόνο σε Αθήνα. Και πάλι όμως έχουμε καταφέρει να το κάνουμε στέκι εγκληματιών.
  • Τρένα: Πολύ μικρό και περιορισμένο δίκτυο και χρειάστηκε μια φορά να μπω για να καταλάβω ότι ρισκάρω την ζωή μου εκεί μέσα. Μακάρι να είχα άδικο! 

Στην Αγγλία συγγενείς και φίλοι, ενώ έχουν τα αυτοκίνητα τους, το ΜΜΜ είναι μες στην καθημερινότητα τους, γιατί και συμφέρουν οικονομικά, είναι συνεπή στα δρομολόγια τους και εκσυγχρονισμένα. Εδώ μην βρούμε αμόρφωτο, τεμπέλη, κομματόσκυλο κτλ. Πάμε και τον κάνουμε οδηγό ή ακόμη χειρότερα προϊστάμενο. 

*Μου διαφεύγουν τα αρχικά αυτή την στιγμή.

Που ακριβώς γράφω ότι έχουμε καλά μέσα μεταφοράς εδώ στην Ελλάδα το ίδιο λέμε.

Είμαστε μια χώρα με ΜΜΜ που καταρρέουν και δίνουμε επιδοτήσεις για πανάκριβα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και καλά για να σώσουμε το περιβάλλον.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...