Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ηλεκτροκίνηση γιατί πρέπει να προστατεύσουμε το περιβάλλον καίγοντας πετρέλαιο για να φτιάξουμε ρεύμα για να έχουμε ηλεκτροκίνητα για να προστατεύσουμε το περιβάλλον...

Καλά κρατεί το μάρκετιγκ

:εμοτικονπουτονπαιζεικαιμεταδυοχερια:

  • Like 13
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Πάντως σε τεχνολογικό φόρουμ αρνούμαι να βλέπω τέτοια άρθρα. Το όνομα της Τεσλα στο άρθρο ειναι καθαρά κλικμπειτ και μιλάμε χωρίς γεγονότα για μελλοντικά συμβάντα. Αυτό τώρα είναι άρθρο? 

  • Like 5
Δημοσ.
7 minutes ago, PhilippeRaimo said:

Ηλεκτροκίνηση γιατί πρέπει να προστατεύσουμε το περιβάλλον καίγοντας πετρέλαιο για να φτιάξουμε ρεύμα για να έχουμε ηλεκτροκίνητα για να προστατεύσουμε το περιβάλλον...

Καλά κρατεί το μάρκετιγκ

:εμοτικονπουτονπαιζεικαιμεταδυοχερια:

Δεν είναι μονο θεμα περιβάλλοντος. Περα απο αυτο ομως γνωριζεις οτι το 2021 η ελλαδιτσα ηταν στο 36% απο απε; σε αλλες χωρες ηταν πολυ μεγαλυτερο το ποσοστό κ αυτο ειναι σιγουρα καλυτερο απο 100% πετρέλαιο.

 

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.

Εξωτερικά είναι όμορφο στα μάτια μου. Εσωτερικά το βλέπω πολύ "φτωχό". Παρόλα αυτά για καινούργιο ηλεκτρονικό με 450χλμ αυτονομία και ~220hp στα 25000€, δεν το λες και άσχημα. 

  • Like 6
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Pokemon640 είπε

Που να δεις τι τιμές είχαν τα αγαθά στις δραχμές και τι τιμές έχουν σήμερα. Γίναμε Ευρωπαίοι με τα €. :D

Διάβαζα και μάλλον από ταχύτητα η από ρεαλισμό διάβασα χωρίς τα ευρω αντί με τα ε

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PhilippeRaimo είπε

Ηλεκτροκίνηση γιατί πρέπει να προστατεύσουμε το περιβάλλον καίγοντας πετρέλαιο για να φτιάξουμε ρεύμα για να έχουμε ηλεκτροκίνητα για να προστατεύσουμε το περιβάλλον...

Καλά κρατεί το μάρκετιγκ

:εμοτικονπουτονπαιζεικαιμεταδυοχερια:

Ηλεκτροκίνηση γιατί κάνοντας κεντροποιημένη την παραγωγή ενέργειας (εργοστάσια αντί για εκατομμύρια μικρούς κινητήρες) μπορείς να ελέγξεις πολύ καλύτερα τις εκπομπές με φίλτρα. Στο χειρότερο σενάριο είσαι πάνω κάτω στα ίδια, με λίγο καλύτερα αποτελέσματα. Στο καλύτερο σενάριο, παράγεις ηλεκτρισμό από ΑΠΕ με πολύ μικρότερες εκπομπές ανά MWh.

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1530-9290.2012.00532.x

https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1748-9326/ac5142

https://www.iea.org/data-and-statistics/charts/comparative-life-cycle-greenhouse-gas-emissions-of-a-mid-size-bev-and-ice-vehicle

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjO9r_2ueb9AhWjlIsKHehDBuUQFnoECAkQAQ&url=https%3A%2F%2Fsustain.ubc.ca%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2F2018-63%20Lifecycle%20Analysis%20of%20Electric%20Vehicles_Kukreja.pdf&usg=AOvVaw11AqoBwgQXpV_aSUcwHIvU

Ηλεκτροκίνηση γιατί ακόμα και αν παράγεις ρεύμα με θερμοηλεκτρικά αντί για ΑΠΕ, η απόδοση ενός θερμοηλεκτρικού εργοστατσίου, ακόμα και σε αυτό το χείριστο σενάριο, μετατροπής θερμικής σε ηλεκτρική και μετά σε κινητική ενέργεια (στο αυτοκίνητο) είναι υψηλότερη από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (35%-49% απέναντι σε 30-35%).

Ηλεκτροκίνηση γιατί, εκτός από την απευθείας καύση ορυκτών καυσίμων, συνηθίζουμε να ξεχνάμε όλα τα άλλα παραπροϊόντα που χρησιμοποιούνται (λάδια, λιπαντικά κλπ).

Ηλεκτροκίνηση γιατί, αν και οι μπαταρίες ακόμα δεν ανακυκλώνονται ευρέως, το ποσοστό ανακύκλωσής τους παγκοσμίως όλο και αυξάνεται.

https://knowablemagazine.org/article/technology/2022/what-will-it-take-to-recycle-ev-batteries

Marketing υπήρχε πάντα και παντού όπου η κάθε εταιρεία έβρισκε ευκαιρία για να εισέλθει σε τομέα της αγοράς. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με το γεγονός ότι τα ηλεκτρικά είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον από τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

 

Επεξ/σία από MikeKata
  • Like 14
  • Thanks 8
  • Sad 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, sndev είπε

Δεν είναι μονο θεμα περιβάλλοντος. Περα απο αυτο ομως γνωριζεις οτι το 2021 η ελλαδιτσα ηταν στο 36% απο απε; σε αλλες χωρες ηταν πολυ μεγαλυτερο το ποσοστό κ αυτο ειναι σιγουρα καλυτερο απο 100% πετρέλαιο.

 

Χωρίς παρεξήγηση, ο,τι ποσοστό και να μου παρουσιάσουν, δεν μου κάνει κλικ. Όταν ένα αεροπλάνο καίει 3 τόνους καύσιμο την ώρα για να μου φέρει τον γερμανό τουρίστα που θα με βρίζει επειδή έχω το λεωφορείο να δουλεύει ρελαντί για 5 λεπτά με air condition που αυτός ζήτησε, δεν θα δώσω σημασία σε νούμερα κτλ.. θα ξενερώσω με το πόσο βλάκες είμαστε..

Δυστυχώς το δούλεμα και το μαγείρεμα αριθμών είναι ανωτάτου επιπέδου πλέον και δεν μπορεί κανένας να το αρνηθεί. Ναι δεν είναι μόνο θέμα περιβάλλοντος

Στο νησί εδώ καίμε πετρέλαιο χρόνια τώρα και δυστυχώς θα συνεχίσουμε για πολλά ακόμα

Προσπάθειες γίνονται απο ιδιώτες για απε αλλά.. ελλαδιστάν

  • Like 10
  • Sad 1
Δημοσ.

Το ηλεκτρικό ρεύμα δεν θα σταματήσει να υπάρχει όμως θα αλλάξουν οι πηγές από το οποίο θα προέρχεται. Πρέπει να λυθούν κάποια προβλήματα για να γίνει κυρίαρχη τάση το ηλεκτρικό αυτοκίνητο οπότε έχουμε χρόνια ακόμα. Η τιμή κάποια στιγμή θα πέσει αφού θα υπάρξει ανταγωνισμός αρκεί να είναι και πραγματικά αυτόνομο.

 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Ηλεκτροκίνηση γιατί κάνοντας κεντροποιημένη την παραγωγή ενέργειας (εργοστάσια αντί για εκατομμύρια μικρούς κινητήρες) μπορείς να ελέγξεις πολύ καλύτερα τις εκπομπές με φίλτρα. Στο χειρότερο σενάριο είσαι πάνω κάτω στα ίδια, με λίγο καλύτερα αποτελέσματα. Στο καλύτερο σενάριο, παράγεις ηλεκτρισμό από ΑΠΕ με πολύ μικρότερες εκπομπές ανά MWh.

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1530-9290.2012.00532.x

https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1748-9326/ac5142

https://www.iea.org/data-and-statistics/charts/comparative-life-cycle-greenhouse-gas-emissions-of-a-mid-size-bev-and-ice-vehicle

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjO9r_2ueb9AhWjlIsKHehDBuUQFnoECAkQAQ&url=https%3A%2F%2Fsustain.ubc.ca%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2F2018-63%20Lifecycle%20Analysis%20of%20Electric%20Vehicles_Kukreja.pdf&usg=AOvVaw11AqoBwgQXpV_aSUcwHIvU

Ηλεκτροκίνηση γιατί ακόμα και αν παράγεις ρεύμα με θερμοηλεκτρικά αντί για ΑΠΕ, η απόδοση ενός θερμοηλεκτρικού εργοστατσίου, ακόμα και σε αυτό το χείριστο σενάριο, μετατροπής θερμικής σε ηλεκτρική και μετά σε κινητική ενέργεια (στο αυτοκίνητο) είναι υψηλότερη από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (35%-49% απέναντι σε 30-35%).

Ηλεκτροκίνηση γιατί, εκτός από την απευθείας καύση ορυκτών καυσίμων, συνηθίζουμε να ξεχνάμε όλα τα άλλα παραπροϊόντα που χρησιμοποιούνται (λάδια, λιπαντικά κλπ).

Ηλεκτροκίνηση γιατί, αν και οι μπαταρίες ακόμα δεν ανακυκλώνονται ευρέως, το ποσοστό ανακύκλωσής τους παγκοσμίως όλο και αυξάνεται.

https://knowablemagazine.org/article/technology/2022/what-will-it-take-to-recycle-ev-batteries

Marketing υπήρχε πάντα και παντού όπου η κάθε εταιρεία έβρισκε ευκαιρία για να εισέλθει σε τομέα της αγοράς. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με το γεγονός ότι τα ηλεκτρικά είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον από τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

 

Μην με παρεξηγείτε.. Συμφωνώ. Δυστυχώς όμως μόνο στη θεωρία είναι όλα τέλεια.

Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, ένα ηλεκτρικό, παράγει κατά σχεδόν 90% τους ίδιους ρύπους με ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Λάδια, τακάκια, λάστιχα, βαλβολίνες, ψυκτικό υγρό, μπαταρίες, καύσιμη ύλη για παραγωγή ενέργειας..

Τα μοτό και γενικά τα μικρά δίκυκλα είναι σε πολύ καλύτερη φάση με ποσοστό που ξεπερνάει το 70% σε μείωση ρύπων

Και έχω διαβάσει αρκετά άρθρα και συμφωνώ με το όλο concept, μέχρι να γίνει όμως πράξη και να αρχίσει πραγματικά να αποδίδει όπως πρέπει, θα περάσουν άλλα 100 χρόνια να ξεφτυλίσουμε τα πάντα γύρο μας γιατί απλά δεν έχουμε έτοιμο το infrastructure να υποστηρίξει το εγχείρημα

  • Like 2
Δημοσ.

Ευτυχώς που ο αρθρογράφος αναφέρει σε παρένθεση και τα μίλια για να καταλαβαινόμαστε εδώ στην Ελλάδα 😛

  • Like 1
Δημοσ.

ειδικα με την τιμη του ρευματος(0.45/kw γερμανια) τωρα η και στο μελλον.. θα ξεπουλησει... λεμε και κανα αστειο..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...