Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Ενώ Ισπανοί και Πορτογάλοι άρχισαν να ζουν έξω στο δρόμο γιατί βαρέθηκαν την υπερβολική χλιδή.

π.χ.: https://www.reuters.com/article/spain-housing-cities-idUKL8N2942VW

Τουλάχιστον γλίτωσαν από τα "λόμπι των δραχμών", τους ανεύθυνους που θέλουν διαγραφή και προοδεύουν με τα δικά τους μνημόνια.

Στο ερώτημά σου γιατί οι νέοι πάνε έξω σε επιλεγμένα κράτη, όπως η Γερμανία, απλά παρακολούθησε τα εμπορικά ισοζύγια της με τις χώρες του Νότου από τότε που μπήκαν στο ευρώ. Συνοπτικά:

Χώρα με εμπορικά πλεονάσματα λόγω ανεμπόδιστου εμπορίου, κοινής δασμολογικής πολιτικής και τεχνολογικής υπεροχής -> Συσσώρευση χρημάτων στις τράπεζές της -> δάνεια σε τράπεζες χώρων με ελλείμματα -> δάνεια σε καταναλωτές ελλειμματικών χωρών -> Φούσκες σε ακίνητα στις ελλειμματικές λόγω υπερδανεισμού -> Ανεξέλεγκτο χρέος -> μνημόνια/λιτότητα για να σωθούν οι τράπεζες της πλεονασματικής χώρας -> στέρηση χρήματος από πραγματική οικονομία -> διαρκής πτώση βιοτικού επιπέδου και δυσκολία στην αποπληρωμή των χρεών που επιτείνει τις δυσκολίες -> Παραμύθια στους πολίτες για να μην βλέπουν την πραγματική αιτία παρακμής. -> περισσότερα παραμύθια με πλασματικές απειλές για επιβολή περίεργων πολιτικών(π.χ. ενεργειακών) που ευνοούν ελάχιστους.

Αυτό το αυτοκίνητο που έχει ήδη μέτρια αυτονομία καινούργιο. Και με δεκαετή χρήση θα πέσει αρκετά χαμηλότερα.

Η Πορτογαλία δεν θεωρείται ούτε πλούσια χώρα ούτε ισχυρή οικονομια. Η Ισπανία έχει προβλήματα μεν, πολύ καλύτερη σε οτιδήποτε σε σχέση με την Ελλάδα. Συνεπώς, άκυρο post που κάνει ό,τι ακριβώς έκανε και ο προηγούμενος που πήγε να προμοταρει όλα τα αρνητικά. 

Και στην Σουηδία ταξίδεψε η γιαγιά μου αρχές 90 και έβλεπε ουρές ατόμων σε κάβα που πουλάγανε ποτα και αλκοόλ, όλοι πίνανε τα ποτά σαν νερό τα ΣΚ και πολλοί αυτοκτονούσαν. Και στο Τορόντο του Καναδά κάνουν παρέλαση φτωχοί μεθυσμένοι και αλκοολικοί στους δρόμους. Δεν λένε τίποτε όλα αυτά τα αρνητικά, οι χώρες έχουν απείρως καλύτερη ποιότητα ζωής και θετικά σε σχέση με εδώ. 

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Αυτό το αυτοκίνητο που έχει ήδη μέτρια αυτονομία καινούργιο. Και με δεκαετή χρήση θα πέσει αρκετά χαμηλότερα

Τα μαθηματικά στα καλύτερα τους!

6 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Σε όλες τις χώρες υπάρχουν σκάνδαλα και προβλήματα, πολλά δεν τα λένε καν σε δίκτυα του εξωτερικού και θα τα μάθεις μόνο αν μένεις και ακούς τα τοπικά ΜΜΕ. Η ουσία είναι ότι έχουν άπειρα αλλα Θετικά που εμείς δεν τα έχουμε. Η Ελλάδα είναι μια πανέμορφη χώρα και προσελκύει ορδές τουριστών σε μόνιμη βάση πλέον. Για τους Ελληνες, τα όσα προβλήματα και αρνητικά έχουμε εδώ, δεν επιτρέπουν να περάσεις μια καλή ζωή και να απολαύσεις τα όσα θετικά υπάρχουν στην χώρα. 

Δεν διαφωνώ ότι έχει άπειρα θετικά η Γερμανία και μαζί και ο Γερμανός και μαζί και ο Έλληνας που πάει στην Γερμανία. Αυτό που λέω είναι ότι αν η VW είχε τιμωρηθεί όπως πρέπει τώρα δεν θα κάναμε την συζήτηση αυτή γιατί δεν θα ήταν σε θέση να φτιάξει το οικονομικότερο ηλεκτρικό, να μην σου πω καν ηλεκτρικό. Φυσικά όλο αυτό θα είχε επίπτωση στο ΑΕΠ της χώρας και στην συνέχεια θα επηρέαζε τις τσέπες των φορολογουμένων έτσι όλοι αυτοί δεν θα περνούσαν τόσο καλά όσο περνάνε σήμερα.
Δεν σημαίνει φυσικά ότι εμείς θα γινόμασταν καλύτερο κράτος.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Τα μαθηματικά στα καλύτερα τους!

Δεν διαφωνώ ότι έχει άπειρα θετικά η Γερμανία και μαζί και ο Γερμανός και μαζί και ο Έλληνας που πάει στην Γερμανία. Αυτό που λέω είναι ότι αν η VW είχε τιμωρηθεί όπως πρέπει τώρα δεν θα κάναμε την συζήτηση αυτή γιατί δεν θα ήταν σε θέση να φτιάξει το οικονομικότερο ηλεκτρικό, να μην σου πω καν ηλεκτρικό. Φυσικά όλο αυτό θα είχε επίπτωση στο ΑΕΠ της χώρας και στην συνέχεια θα επηρέαζε τις τσέπες των φορολογουμένων έτσι όλοι αυτοί δεν θα περνούσαν τόσο καλά όσο περνάνε σήμερα.
Δεν σημαίνει φυσικά ότι εμείς θα γινόμασταν καλύτερο κράτος.

Συμφωνώ. Νομίζω η VW είχε φάει ένα τεράστιο πρόστιμο στις ΗΠΑ για το σκάνδαλο με κάτι μετρήσεις ρύπων σε ΙΧ μειωμενων εκπομπών. Δεν ξέρω τι έγινε με το προστιμο. 

Δημοσ.
Στις 22/3/2023 στις 12:16 ΠΜ, michael92 είπε

Οι περισσότερες χώρες τις Ευρώπης έχουν κατά μέσο όρο ΙΧ παλαιότερα των 10 ετών:

https://www.acea.auto/figure/average-age-of-eu-vehicle-fleet-by-country/

Και φυσικά όσο συνεχίζουν να μην υπάρχουν οικονομικά καινούργια αυτοκίνητα, ο μέσος όρος θα συνεχίσει να ανεβαίνει.

Oι χωρες της Β Ευρωπης , ΗΠΑ κλπ που αναφερω εχουν μ.ο. αλλαγης κατω της 10ετιας και -οχι τυχαια- ειναι αυτες με τις μεγαλυτερες πωλησεις ηλεκτρικων .  Οι πλουσιες αγορες ειναι αυτες που ενδιαφερουν τις αυτοκινητοβιομηχανιες . Εμεις και αρκετοι αλλοι ειμαστε απλα υποκατηγορια  στις μελετες τους.

9 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Συμφωνώ. Νομίζω η VW είχε φάει ένα τεράστιο πρόστιμο στις ΗΠΑ για το σκάνδαλο με κάτι μετρήσεις ρύπων σε ΙΧ μειωμενων εκπομπών. Δεν ξέρω τι έγινε με το προστιμο. 

Εφαγε και πληρωνει τεραστιο προστιμο καθως και αναγκαστηκε να επαναγορασει απο τους πελατες τα αυτοκιμητα που ειχε πουλησει με ψευδη μετρησεις (οσοι το επιθυμουσαν να το πουλησουν) στηγν τρεχουσα αξια ως μεταχειρισμενο. 

Στις 22/3/2023 στις 10:24 ΠΜ, manolis940 είπε

Δεν θα σου απαντήσω στο υπόλοιπο. Ποιο αυτοκίνητο θέλει μπαταρία κάθε 10 χρόνια υποχρεωτικά; Το ότι έχει εγγύηση 10 χρόνια δεν σημαίνει ότι θα χαλάσει κιόλας.

Φυσικά και όλα αυτά που γράφεις είναι σωστά σχετικά στο παρελθόν και της γερμανίας και πολύ περισσότερο το δικό μας σαν Ελλάδα.

Ωστόσο υπάρχει ένα κλίμα ατιμωρησίας σίγουρα τα τελευταία 20 χρόνια προς τα ιδιωτικά και δημόσια σκάνδαλα της Γερμανίας. Δυο μεγάλα για τα οποία δεν έχει ανοίξει ρουθούνι είναι αυτά της Siemens και του VW Group με το Dieselgate.

Δεν λεω οτι δεν θα χαλασει , αλλα αν δεν ξερουμε -υπθεσεις κανουμε -το κοστος και το χρονο αλλαγης μπαταριων  δεν μπορουμε να υπολογισουμε αν κανει αποσβεση η συμφερει ενα ηλεκτικο περαν τις 10ετιας.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Η Πορτογαλία δεν θεωρείται ούτε πλούσια χώρα ούτε ισχυρή οικονομια. Η Ισπανία έχει προβλήματα μεν, πολύ καλύτερη σε οτιδήποτε σε σχέση με την Ελλάδα. Συνεπώς, άκυρο post που κάνει ό,τι ακριβώς έκανε και ο προηγούμενος που πήγε να προμοταρει όλα τα αρνητικά. 

Και στην Σουηδία ταξίδεψε η γιαγιά μου αρχές 90 και έβλεπε ουρές ατόμων σε κάβα που πουλάγανε ποτα και αλκοόλ, όλοι πίνανε τα ποτά σαν νερό τα ΣΚ και πολλοί αυτοκτονούσαν. Και στο Τορόντο του Καναδά κάνουν παρέλαση φτωχοί μεθυσμένοι και αλκοολικοί στους δρόμους. Δεν λένε τίποτε όλα αυτά τα αρνητικά, οι χώρες έχουν απείρως καλύτερη ποιότητα ζωής και θετικά σε σχέση με εδώ. 

Παίρνω συγκρίσιμες με εμάς περιπτώσεις. Όχι χώρες που μπήκαν με μια ήδη φτασμένη βιομηχανία για να εξαπλωθούν σε τρίτες χώρες(εξαγωγές και δημόσια έργα π.χ. Hochtief).

15 ώρες πριν, manolis940 είπε

Τα μαθηματικά στα καλύτερα τους!

Το αμάξι του άρθρου είναι στα 450 χιλιόμετρα αυτονομία(με ιδανικές συνθήκες). Στα 10 χρόνια επομένως θα είναι στα 315 μαξ. Αυστηρά για πόλη. Ακόμα και να 'χε τεράστιους χώρους.

Άρα αναγκάζεσαι για να είσαι παντού καλυμμένος είτε να το σκοτώσεις ή να έχεις δύο αυτοκίνητα με ελάχιστο κόστος τα 45.000€ για κάτι αξιοπρεπές(π.χ. αυτό συν ένα δεύτερο πετρελαιοκίνητο για τα ταξίδια).

 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, simos1974 είπε

Εφαγε και πληρωνει τεραστιο προστιμο καθως και αναγκαστηκε να επαναγορασει απο τους πελατες τα αυτοκιμητα που ειχε πουλησει με ψευδη μετρησεις (οσοι το επιθυμουσαν να το πουλησουν) στηγν τρεχουσα αξια ως μεταχειρισμενο. 

Δεν επαναγόρασε τα αυτοκίνητα. Σε κάποιες λίγες χώρες έδωσε το δικαίωμα σε free upgrade ενημερώνοντας φυσικά ότι θα είχε επίπτωση και στην απόδοση και στην κατανάλωση. 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Έπρεπε να τα ανακαλέσει και να τα αποζημιώσει όλα και φυσικά να μπουν άτομα πίσω απ' τα κάγκελα. Μιλάμε για μαζική εξαπάτηση καταναλωτών και καταστροφή του περιβάλλοντος.

 

7 ώρες πριν, simos1974 είπε

Δεν λεω οτι δεν θα χαλασει , αλλα αν δεν ξερουμε -υπθεσεις κανουμε -το κοστος και το χρονο αλλαγης μπαταριων  δεν μπορουμε να υπολογισουμε αν κανει αποσβεση η συμφερει ενα ηλεκτικο περαν τις 10ετιας.

Η VW μιας και είναι του θέματος έχει φτιάξει εργοστάσιο ανακύκλωσης μπαταριών και δεν έχει δουλειά. Κάνε υποθέσεις με τα πραγματικά δεδομένα.

2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Το αμάξι του άρθρου είναι στα 450 χιλιόμετρα αυτονομία(με ιδανικές συνθήκες). Στα 10 χρόνια επομένως θα είναι στα 315 μαξ. Αυστηρά για πόλη. Ακόμα και να 'χε τεράστιους χώρους.

30% μείωση στην απόδοση της μπαταρίας σε 10 χρόνια; Γιατί; Έχεις δει τα άλλα ηλεκτροκίνητα εκεί έξω; Και άντε πες ότι αυτό γίνει πραγματικότητα; 315km για την πόλη;

Κάνεις κατά βάση μακρινά ταξίδια; Δεν θα πάρεις ένα όχημα με 450km αυτονομία, θα πάρεις ένα με 600+.

Εμένα στο fiesta μου έσπασε χθες ο καθρέφτης. Μπορούσα να δώσω 200€ να πάρω ένα δήθεν γνήσιο ή να πάρω ένα μεταχειρισμένο από ένα τρακαρισμένο. Το ίδιο μπορείς να κάνεις και με μία μπαταρία. Επίσης μπορείς να αναβαθμίσεις και σε μεγαλύτερη μπαταρία

Η αγορά είναι νέα. Θα έρθουν,αν δεν έχουν έρθει ήδη και οι aftermarket μπαταρίες που θα είναι πολύ οικονομικότερες. Θα υπάρχουν περισσότερα συνεργεία που επισκευάζουν ηλεκτρικά και αλλάζουν μπαταρίες και δεν θα χρειάζεται να χρυσοπληρώνεις την εταιρεία. Οι χρεώσεις αυτές δεν είναι περίεργες. Όλες οι εταιρείες βαράνε στα service. Πήγαινε σε Toyota για παράδειγμα να αλλάξεις λάδια να σου χρεώσουν 80€ εργασία + τα λάδια. 20 Service να κάνεις και να διορθώσεις και μερικές ζημιές που θα βγάλει το αυτοκίνητο έχεις φτάσει άνετα πενταψήφιο νούμερο.

Υπάρχουν επιλογές και στα επόμενα 10 χρόνια θα υπάρχουν ακόμη περισσότερες. Το θα πετάξω το αμάξι για μία μπαταρία θεωρώ ότι δεν είναι μία από αυτές.

Δημοσ.

Πήρε αναβολή τελικά η μπαρούφα περι κατάργησης πωλήσεων νέων θερμικών απο το 2035 που λέγανε (κλάμα οι δικοί μας) , προς το παρών μόνο με βιοκαύσιμα και συνθετικά , ίσως (και μακάρι) να τα καταφέρουν για φυσικό αέριο / υγραέριο και έστω με υποχρέωση τοποθέτησης υβριδικού συστήματος (όχι mild)

Σε αναμονή για το νέο προσχέδιο

Αν έχει κάποιος νούμερα απο εκπομπές CO2 της αυτοκίνησης συγκριτικά με την υπόλοιπη βιομηχανία θα ήταν ενδιαφέρον

Δημοσ.
5 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Παίρνω συγκρίσιμες με εμάς περιπτώσεις. Όχι χώρες που μπήκαν με μια ήδη φτασμένη βιομηχανία για να εξαπλωθούν σε τρίτες χώρες(εξαγωγές και δημόσια έργα π.χ. Hochtief).

Το αμάξι του άρθρου είναι στα 450 χιλιόμετρα αυτονομία(με ιδανικές συνθήκες). Στα 10 χρόνια επομένως θα είναι στα 315 μαξ. Αυστηρά για πόλη. Ακόμα και να 'χε τεράστιους χώρους.

Άρα αναγκάζεσαι για να είσαι παντού καλυμμένος είτε να το σκοτώσεις ή να έχεις δύο αυτοκίνητα με ελάχιστο κόστος τα 45.000€ για κάτι αξιοπρεπές(π.χ. αυτό συν ένα δεύτερο πετρελαιοκίνητο για τα ταξίδια).

 

Δεν ειναι ανάγκη να έχουν φτασμενη βαριά βιομηχανία, η Δανία και η Ολλανδία έχουν τρομακτικούς τομείς στην αγροτικο τομέα, φυσικά υπάρχει παράλληλα με βιομηχανία. Εμείς δεν βλέπω να εξελισσομαστε σε τίποτα εκτός του τουρισμού ο οποίος αναπτύσσεται παράλληλα με τεράστια φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγη από πίσω. Σε οποιαδήποτε κρίση μένει η χώρα μας εκθέτη. Να κάνουμε τον σταυρό μας μην γίνει κανένα θερμό επεισόδιο με την Τουρκία στο Αιγαίο. 

Σε όλα τα παραπάνω έχουμε και τον κάκιστο κρατικό μηχανισμό και τις νοοτροπίες. 

58 λεπτά πριν, korakios είπε

 

Αν έχει κάποιος νούμερα απο εκπομπές CO2 της αυτοκίνησης συγκριτικά με την υπόλοιπη βιομηχανία θα ήταν ενδιαφέρον

Εννοείς CO2 για Ελλάδα, Ευρώπη η παγκόσμια; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Εννοείς CO2 για Ελλάδα, Ευρώπη η παγκόσμια; 

ότι υπάρχει στο μενού και είναι διαθέσιμο 😁

20 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Συμφωνώ. Νομίζω η VW είχε φάει ένα τεράστιο πρόστιμο στις ΗΠΑ για το σκάνδαλο με κάτι μετρήσεις ρύπων σε ΙΧ μειωμενων εκπομπών. Δεν ξέρω τι έγινε με το προστιμο. 

πλήρωσε σε είδος (δίκτυο ταχυφόρτισης)

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
20 ώρες πριν, manolis940 είπε

Δεν επαναγόρασε τα αυτοκίνητα. Σε κάποιες λίγες χώρες έδωσε το δικαίωμα σε free upgrade ενημερώνοντας φυσικά ότι θα είχε επίπτωση και στην απόδοση και στην κατανάλωση. 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Έπρεπε να τα ανακαλέσει και να τα αποζημιώσει όλα και φυσικά να μπουν άτομα πίσω απ' τα κάγκελα. Μιλάμε για μαζική εξαπάτηση καταναλωτών και καταστροφή του περιβάλλοντος.

 

Η VW μιας και είναι του θέματος έχει φτιάξει εργοστάσιο ανακύκλωσης μπαταριών και δεν έχει δουλειά. Κάνε υποθέσεις με τα πραγματικά δεδομένα.

30% μείωση στην απόδοση της μπαταρίας σε 10 χρόνια; Γιατί; Έχεις δει τα άλλα ηλεκτροκίνητα εκεί έξω; Και άντε πες ότι αυτό γίνει πραγματικότητα; 315km για την πόλη;

Κάνεις κατά βάση μακρινά ταξίδια; Δεν θα πάρεις ένα όχημα με 450km αυτονομία, θα πάρεις ένα με 600+.

Εμένα στο fiesta μου έσπασε χθες ο καθρέφτης. Μπορούσα να δώσω 200€ να πάρω ένα δήθεν γνήσιο ή να πάρω ένα μεταχειρισμένο από ένα τρακαρισμένο. Το ίδιο μπορείς να κάνεις και με μία μπαταρία. Επίσης μπορείς να αναβαθμίσεις και σε μεγαλύτερη μπαταρία

Η αγορά είναι νέα. Θα έρθουν,αν δεν έχουν έρθει ήδη και οι aftermarket μπαταρίες που θα είναι πολύ οικονομικότερες. Θα υπάρχουν περισσότερα συνεργεία που επισκευάζουν ηλεκτρικά και αλλάζουν μπαταρίες και δεν θα χρειάζεται να χρυσοπληρώνεις την εταιρεία. Οι χρεώσεις αυτές δεν είναι περίεργες. Όλες οι εταιρείες βαράνε στα service. Πήγαινε σε Toyota για παράδειγμα να αλλάξεις λάδια να σου χρεώσουν 80€ εργασία + τα λάδια. 20 Service να κάνεις και να διορθώσεις και μερικές ζημιές που θα βγάλει το αυτοκίνητο έχεις φτάσει άνετα πενταψήφιο νούμερο.

Υπάρχουν επιλογές και στα επόμενα 10 χρόνια θα υπάρχουν ακόμη περισσότερες. Το θα πετάξω το αμάξι για μία μπαταρία θεωρώ ότι δεν είναι μία από αυτές.

Ποια είναι τα πραγματικά δεδομένα όσον αφορά το κόστος αλλαγής μπαταριών σε ένα ηλεκτροκο μετά από 10-12 χρόνια ? 

20 ώρες πριν, manolis940 είπε

Δεν επαναγόρασε τα αυτοκίνητα. Σε κάποιες λίγες χώρες έδωσε το δικαίωμα σε free upgrade ενημερώνοντας φυσικά ότι θα είχε επίπτωση και στην απόδοση και στην κατανάλωση. 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Έπρεπε να τα ανακαλέσει και να τα αποζημιώσει όλα και φυσικά να μπουν άτομα πίσω απ' τα κάγκελα. Μιλάμε για μαζική εξαπάτηση καταναλωτών και καταστροφή του περιβάλλοντος.

 

Η VW μιας και είναι του θέματος έχει φτιάξει εργοστάσιο ανακύκλωσης μπαταριών και δεν έχει δουλειά. Κάνε υποθέσεις με τα πραγματικά δεδομένα.

30% μείωση στην απόδοση της μπαταρίας σε 10 χρόνια; Γιατί; Έχεις δει τα άλλα ηλεκτροκίνητα εκεί έξω; Και άντε πες ότι αυτό γίνει πραγματικότητα; 315km για την πόλη;

Κάνεις κατά βάση μακρινά ταξίδια; Δεν θα πάρεις ένα όχημα με 450km αυτονομία, θα πάρεις ένα με 600+.

Εμένα στο fiesta μου έσπασε χθες ο καθρέφτης. Μπορούσα να δώσω 200€ να πάρω ένα δήθεν γνήσιο ή να πάρω ένα μεταχειρισμένο από ένα τρακαρισμένο. Το ίδιο μπορείς να κάνεις και με μία μπαταρία. Επίσης μπορείς να αναβαθμίσεις και σε μεγαλύτερη μπαταρία

Η αγορά είναι νέα. Θα έρθουν,αν δεν έχουν έρθει ήδη και οι aftermarket μπαταρίες που θα είναι πολύ οικονομικότερες. Θα υπάρχουν περισσότερα συνεργεία που επισκευάζουν ηλεκτρικά και αλλάζουν μπαταρίες και δεν θα χρειάζεται να χρυσοπληρώνεις την εταιρεία. Οι χρεώσεις αυτές δεν είναι περίεργες. Όλες οι εταιρείες βαράνε στα service. Πήγαινε σε Toyota για παράδειγμα να αλλάξεις λάδια να σου χρεώσουν 80€ εργασία + τα λάδια. 20 Service να κάνεις και να διορθώσεις και μερικές ζημιές που θα βγάλει το αυτοκίνητο έχεις φτάσει άνετα πενταψήφιο νούμερο.

Υπάρχουν επιλογές και στα επόμενα 10 χρόνια θα υπάρχουν ακόμη περισσότερες. Το θα πετάξω το αμάξι για μία μπαταρία θεωρώ ότι δεν είναι μία από αυτές.

Στις ΗΠΑ είναι υποχρεωμένη να αγοράσει τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα ,αν οι ιδιοκτήτες δεν θέλουν να τα κρατήσουν (καθώς θεωρειται ότι εξαπατήθηκαν ). Και επειδή εινα χιλιάδες , έχουν νοικιάσει παλαιά αεροδρόμια καν τα αποθηκεύουν εκεί .

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 19/3/2023 στις 4:40 ΠΜ, Choronzoon είπε

άλλο ένα άρθρο για να χτυπήσουμε το μάσκ , ενοχλούν πολύ αυτά που λέει τώρα τελευταία χαχαχχααα

κατά τα άλλα δεν ήξερα ότι πλέον στο ινσομνια ασχολείστε και με αυτοκίνηση σε τέτοιο βαθμό ώστε να μας παρουσιάζεται ένα concept car της VW το οποίο ΘΑ φάει τη Τέσλα . Κατά τα άλλα για τη VW μιλάμε που ξαφνικά έγιναν καλοί άνθρωποι , είναι πολλά τα λεφτά των Γερμανών άλλωστε 

Αυτονομία 450 Χιλ , αλλά να μας πουν και με τι ταχύτητα , θερμοκρασία , ταχύτητα και φορά ανέμου κλπ .  Κάνεις Αθήνα Πάτρα και πρέπει να βλέπεις το meteo πριν ξεκινήσεις  με τα τωρινά σαπακια των 30000 ευρώ που μας προσφέρουν , δε μιλάω καν για το affordable κόστος των 25000 ευρώ( τόσο καναν ορισμένα GTi επί παχιων αγελάδων )  , για γέλια χαχαχχααα 

για όσους αγαπάνε το κλίμα κλπ να πανε να τα πούνε στους Αφρικανούς που σκάβουν με άξινες για να έχουμε εμείς ''καθαρη '' αυτοκίνηση , κλασσική δυτικοευρωπαϊκή υποκρισία και ψέμα.. 

ps : δεν είμαι κατά  της ηλεκτροκίνησης ,απλά ακόμα είναι πολύ ακριβη και καθόλου πρακτική , επίσης 25000 δεν είναι για τις μάζες , αυτό ακούγεται τουλάχιστον προκλητικό 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δυστηχως οταν ενα μικρομεσαιο αυτοκιμητο τυπου  Corolla , Focus , Astra εχει φτασει τα 26-27 χιλιαρικα , μιλαμε για καθημερινα αυτοκινητα οχι premium, που απευθυνονται  σε μεσαια -χαμηλα εισοδηματικα  στρωματα , τοτε πλεον τα 25000 θεωρειται "φθηνο"  , για τις μαζες. Εκει φτασαμε...

  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, simos1974 είπε

Ποια είναι τα πραγματικά δεδομένα όσον αφορά το κόστος αλλαγής μπαταριών σε ένα ηλεκτροκο μετά από 10-12 χρόνια ? 

Με κόβεις για προφήτη; Ποιο είναι το κόστος απόκτησης μια mid-range κάρτας γραφικών μετά από 10 - 12 χρόνια;

15 ώρες πριν, simos1974 είπε

Δυστηχως οταν ενα μικρομεσαιο αυτοκιμητο τυπου  Corolla , Focus , Astra εχει φτασει τα 26-27 χιλιαρικα , μιλαμε για καθημερινα αυτοκινητα οχι premium, που απευθυνονται  σε μεσαια -χαμηλα εισοδηματικα  στρωματα , τοτε πλεον τα 25000 θεωρειται "φθηνο"  , για τις μαζες. Εκει φτασαμε...

Έστω και έτσι να είναι, τι πάει να πει αν θέλει ο πελάτης. Βγάζεις στην αγορά ένα όχημα το οποίο το παρουσιάζεις Euro 5 ή Euro 6 και στην καλύτερη είναι Euro 4. Κοροϊδεύεις τον καταναλωτή, μολύνεις το περιβάλλον, καταστρέφεις τον ανταγωνισμό! Υποχρεωτικά πρέπει να αποσύρει όλα τα αυτοκίνητα όχι μόνο στις ΉΠΑ αλλά σε όλο τον κόσμο και είτε να αποζημειώσει το όχημα στην αρχική του αξία έτσι ώστε ο καταναλωτής να πάει σε ένα Yaris, i20 ή οποιοδήποτε άλλο πληρεί τις περιβαλλοντικές προδιαγραφές  ή να δώσεις ένα νέο καινούργιο το οποίο τις πληρεί.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, manolis940 είπε

Με κόβεις για προφήτη; Ποιο είναι το κόστος απόκτησης μια mid-range κάρτας γραφικών μετά από 10 - 12 χρόνια;

Έστω και έτσι να είναι, τι πάει να πει αν θέλει ο πελάτης. Βγάζεις στην αγορά ένα όχημα το οποίο το παρουσιάζεις Euro 5 ή Euro 6 και στην καλύτερη είναι Euro 4. Κοροϊδεύεις τον καταναλωτή, μολύνεις το περιβάλλον, καταστρέφεις τον ανταγωνισμό! Υποχρεωτικά πρέπει να αποσύρει όλα τα αυτοκίνητα όχι μόνο στις ΉΠΑ αλλά σε όλο τον κόσμο και είτε να αποζημειώσει το όχημα στην αρχική του αξία έτσι ώστε ο καταναλωτής να πάει σε ένα Yaris, i20 ή οποιοδήποτε άλλο πληρεί τις περιβαλλοντικές προδιαγραφές  ή να δώσεις ένα νέο καινούργιο το οποίο τις πληρεί.

Κανενας δεν ειναι προφητης , εκτιμησεις κανουμε ....διαφωνουμε σε κατι?  Συμφωνουμε λοιπον στο οτι  εφοσον δεν μπορεις να ξερεις το κοστος, δεν μπορεις να προβλεψεις αν συμφερει ενα ηλεκτρικο σε βαθος χρονου (που μαλλον συφερει).

Επισης , την ερωτηση "αν θελει ο πελατης" κανε την στους Αμερικανους που εβγαλαν αυτη την αποφαση , οχι σε μενα .  Τουλαχιστον αυτοι εκαναν κατι , ο υπολοιπος πλανητης εκανε γαργαρα το θεμα .

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 23/3/2023 στις 9:19 ΜΜ, korakios είπε

Πήρε αναβολή τελικά η μπαρούφα περι κατάργησης πωλήσεων νέων θερμικών απο το 2035 που λέγανε (κλάμα οι δικοί μας) , προς το παρών μόνο με βιοκαύσιμα και συνθετικά , ίσως (και μακάρι) να τα καταφέρουν για φυσικό αέριο / υγραέριο και έστω με υποχρέωση τοποθέτησης υβριδικού συστήματος (όχι mild)

Εδώ δεν λέει κάτι τέτοιο.

https://www.newsit.gr/auto/telos-oi-venzinokinitires-apo-to-2035-apofasise-i-eyropaiki-enosi/3736782/

Εξαιρούνται μόνο καύσιμα που ΘΑ παράγονται από CO2 μελλοντικά. ΑΝ η εμπορική τους εφαρμογή τα κάνει ανταγωνιστικά φυσικά.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...